Filters

10

Precies wat ik gevraagd had

Op enkele dagen tijd vond ik mijn pakje met alle bestelde items er in op mijn veilige plekje. Allemaal precies de goeie maat en kleur. Welbedankt !

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel in huis met een attent kaartje erbij

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Wat men beloofd wordt ook gedaan.

Mijn 1e keer dat ik bestel bij Ter Horst van Geel en dat is goed bevallen. De kleding is goed verpakt en met zorg en inderdaad afgeleverd zoals in de beschrijving staat, binnen de gestelde termijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Prachtige jurk gekocht voor mijn moeder.Juiste maat (44) perfecte pasvorm. Mooie kwaliteit, mooi design. Kortom, top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet goed

Het duurde lang voor ik iets hoorde over mijn bestelling, had de bestelling in de winkel laten komen. Gisteravond er even langs geweest en ja hoor daar lag het klaar, maar nooit een telefoontje of mailtje gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!!

Fijn bedrijf met snelle afhandeling en bezorging van mijn bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel tevreden over de kwaliteit en de snelheid van bestellen en leveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Mooie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering

Snelle afhandeling zowel verzending als retour.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles Top

Die Hose, welche ich bestellt habe, entspricht meinen Erwartungen. Grösse, Farbe, Form ist wie beschrieben. Es wurde schnell geliefert.

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd snel in huis en correcte bestelling

Voor mij twijfel ik nooit om bij ter horst van geel te bestellen want mijn bestelling word altijd netjes ingepakt geleverd en ze hebben mijn fijne merken in de online shop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter

Keurig pakje, bericht van retour, geld snel terug.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie kleding

Vlotte levering. Netjes verpakt. De kleding voldoet aan de verwachting

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles is zeer goed verzorgd fijne site

Mooi kleding en goede sevice!

  • Aanbevelen? Ja
9

Positieve ervaring met lever- en retourservice

Kwalitatief (meestal) goed spul Prima zend- en retourservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik werd vakkundig en serieus geholpen.

Ik heb toch een beetje teveel buikvet, maar werd met goede raad voor mijn kledingkeuze geadviseerd. Resultaat; goed afgekleedde jurken gekocht!

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke kleding.

Ik ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig jack

Snel geleverd en als altijd keurig verpakt. Pluim verdiend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld altijd goed

Loopt altijd prima…

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestellen ging prima, dame in de winkel bij afhalen, is toe aan haar pensioen

Bestellen in de webshop ging prima. Gekozen voor afhalen. Werd daarna al snel gebeld door de winkel dat mijn bestelling klaar lag. Eenmaal daar, werd ik geholpen door een nogal zure dame, weinig klantvriendelijk en kortaf. Ze had duidelijk geen zin meer om klanten netjes te helpen. De vrouw voor mij werd op dezelfde wijze “geholpen”. Jammer, want dit zorgt ervoor dat de totale ervaring bij Ter Horst van Geel negatief wordt.

  • Aanbevelen? Nee
6

Prima geholpen in de winkel

Er was een bepaalde jas die ik graag wilde, maar niet op voorraad was in de winkel. De mevrouw in de winkel wees me erop dat ik de jas ook in de winkel kon bestellen via de kiosk. Dat heb ik gedaan, hij zou kosteloos thuis gestuurd worden. Fijn! Ik heb echter van de bestelling nooit een bevestigingsmail ontvangen en ook geen indicatie hoe lang het zou gaan duren voordat mijn bestelling geleverd zou gaan worden, terwijl ik wel het juiste mailadres heb opgegeven. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn pakket onderweg was. Heb dus wel een halve week in spanning gezeten of alles wel goed was gegaan, vooral omdat ik mijn bestelling al had voldaan in de winkel. Dat was niet zo netjes helaas!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verzorgd.

Enige opmerking: het duurde wel wat langer voordat de bestelling werd aangeboden bij de bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
6

te grote doos

Kleding is oke, de doos waar het bestelde in zat veel te groot.

  • Aanbevelen? Ja
7

Correcte afwikkeling van bestelling

Correcte afwikkeling van bestelling.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.