Filters

10

Prima geregeld altijd goed

Loopt altijd prima…

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestellen ging prima, dame in de winkel bij afhalen, is toe aan haar pensioen

Bestellen in de webshop ging prima. Gekozen voor afhalen. Werd daarna al snel gebeld door de winkel dat mijn bestelling klaar lag. Eenmaal daar, werd ik geholpen door een nogal zure dame, weinig klantvriendelijk en kortaf. Ze had duidelijk geen zin meer om klanten netjes te helpen. De vrouw voor mij werd op dezelfde wijze “geholpen”. Jammer, want dit zorgt ervoor dat de totale ervaring bij Ter Horst van Geel negatief wordt.

  • Aanbevelen? Nee
6

Prima geholpen in de winkel

Er was een bepaalde jas die ik graag wilde, maar niet op voorraad was in de winkel. De mevrouw in de winkel wees me erop dat ik de jas ook in de winkel kon bestellen via de kiosk. Dat heb ik gedaan, hij zou kosteloos thuis gestuurd worden. Fijn! Ik heb echter van de bestelling nooit een bevestigingsmail ontvangen en ook geen indicatie hoe lang het zou gaan duren voordat mijn bestelling geleverd zou gaan worden, terwijl ik wel het juiste mailadres heb opgegeven. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat mijn pakket onderweg was. Heb dus wel een halve week in spanning gezeten of alles wel goed was gegaan, vooral omdat ik mijn bestelling al had voldaan in de winkel. Dat was niet zo netjes helaas!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verzorgd.

Enige opmerking: het duurde wel wat langer voordat de bestelling werd aangeboden bij de bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
6

te grote doos

Kleding is oke, de doos waar het bestelde in zat veel te groot.

  • Aanbevelen? Ja
7

Correcte afwikkeling van bestelling

Correcte afwikkeling van bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige broeken, passen perfect, keurig en snel geleverd

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Super jurkje!!

Jurkje op de valreep nog besteld voor de vakantie. Een uurtje voor vertrek werd ie bezorgd.... heb 'm de hele vakantie al aangehad!!! Praktische, valt soepel en kreukt niet. Erg blij mee!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Snelle levering, goed verzorgd pakketje, bij retour ook snel reactie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij met mijn twinset.

Was de 1e bestelling, zal de laatste niet zijn.

  • Aanbevelen? Ja
2

Laatste ervaring niet prettig

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen! Ben ik niet gewend van jullie. Van post nl krijg elke dag bericht Levertijd niet bekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Van bestelling tot en met levering super goed geregeld. Correcte communicatie, mooie korting en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel

Fijne verkoopsters, goed eerlijk advies, mooi assortiment, kortom FIJNE WINKEL

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en correcte afhandeling, ook bij retournering

Plezierig om te .

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Geweldig geholpen en reuze blij met mijn aankoop

  • Aanbevelen? Ja
8

keurig verzorgd

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Als altijd, mooie kleding, zorgvuldig verpakt en snel ontvangen.

Wederom zeer tevreden. Mooie kleding, zorgvuldig verpakt, voorzien van een persoonlijk kaartje en ook nog eens snel ontvangen. Dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering van hetgeen ik bestelde.

Vlotte en goede levering van de bestelde blouse. Mooi ingepakt met een leuk kaartje erbij.

  • Aanbevelen? Ja
5

Opsturen naar de winkel duurt 5 dagen!

Als je een product snel wil ontvangen, vergeet het!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Vriendelijke en behulpzame verkoopsters!

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel tevreden.

Kleine aankoop gedaan (sjaal). Prima verlopen, alles in orde. En de sjaal is zeer mooi en goede kwaliteit :-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring aankoop blouse

Snelle levering, netjes verpakt. Kortom: prima

  • Aanbevelen? Ja
9

geweldig,snelle service

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

De website werkt goed.

Bestellen via de site werkt goed en de bezorging ook!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg goed

Mijn bestelling was heel mooi en zorgzaam verpakt En zeer snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.