Filters

10

Snelle bezorging

Leuke jas voor halve prijs besteld. Deze werd snel bezorgd. Met dat wisselvallige weer al veel plezier van gehad.

  • Aanbevelen? Ja
5

Levertijd is lang

Voordat het kledingstuk in de winkel beschikbaar was duurde geloof ik langer dan 1 week. Dat is best lang voor iets dat voorradig was in het magazijn. Ondertussen ben ik niet meer in de gelegenheid om het te halen, dus nu blijft het nog een tijdje hangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering, volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Het pakketje werd mooi verpakt. Helaas was het te klein ,dus heb ik het terug moeten sturen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke assortiment aan merken

Mooie kleding, leuke merken. En ook dure prijsjes worden leuker in de sale.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima shop

Mooie kleding en een snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige verkoopsters, ruim assortiment, prijs-/kwaliteitverhouding prima

Een mooie winkel, met een ruim aanbod aan dameskleding voor vrouwen in alle leeftijden. Eg goede ervaring mee. Top verkoopsters, geen moeite te veel. Dikke pluim.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Keurig verzorgd, netjes verpakt en bovendien nog een vriendelijke kaart met bedankje. Hoe geweldig is dat! In winkels krijg soms amper een goedemorgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en mooi verpakt

De broek die ik besteld heb was snel geleverd en mooi verpakt, het geeft toch een soort ‘cadeau-gevoel’. Tot op heden geen enkel minpunt over deze winkel ook omdat ze een mooie aanbieding hadden!

  • Aanbevelen? Ja
10

ja super

ja geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Geheel naar mijn zin!

Kwaliteit en prijs van bestelde jurken zoals omschreven. Levering op tijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ben goed geholpen en snel ,heel fijn

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurstellend

2 items besteld die allebei in 2 verschillende e ook nog verkeerde filialen zijn afgeleverd ,hierover gebeld en een verwarrend verhaal kreeg met als slotsom ,u kam het bestelde niet af gaan halen,dan hangen ze het na verloop van tijd va zelf weer in de winkel,,..

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle en nette levering

Mijn jas was netjes verpakt en binnen 3 dagen bezorgd.Toppie

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Zeer netjes en verzorgd ingepakt en verstuurd. Zou er zeker weer bestellen

  • Aanbevelen? Ja
1

Retourzending

Bij retourzending brengt bedrijf 5,95 EUR retourkosten in rekening wat wettelijk gezien niet mag. De webwinkelier dient volgens de wet binnen 14 dagen nadat het product retour is gemeld, de aankoopsom te vergoeden. De webwinkel mag geen extra kosten in rekening brengen voor het terugsturen van het product. Geen administratiekosten, controlekosten, magazijnkosten of wat dan ook.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Was de eerste bestelling en die is goed gegaan

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet geheel tevreden.

Het bestelde shirt in maat M was hetzelfde als maat L. Heb ze op mekaar gelegd. Het shirt met maat L had ik gehouden voor mijn moeder, voor mij echter te ruim. Vandaar maat M besteld. Dit shirt retouneer ik naar de winkel in Roermond. Helaas geen maat S dus maar elders besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Na bestelling netjes bericht omtrent levering. Levering op tijd en zonder bezorgkosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vlotte bezorging en netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen problemen

Bestellen geen probleem, snelle levering. Zelf na één dag een artikel retour gestuurd, ook daar snel reactie op ontvangen. Kortom prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Je wordt altijd goed geholpen door super aardige verkoopsters.

Ik vindt het moeilijk om de juiste maat en het goede model te vinden dat mij past en goed zit. Het is heel fijn dat de verkoopsters dan hulp bieden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles volgens verwachting

Alles was als ik me had voorgesteld, maar helaas paste de broek niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne sfeer om in te winkelen!

Het is een mooie ruime winkel met zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.