Filters

10

Heel goed!

Ik werd vriendelijk, met geduld en gied geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg leuk linnen jurkje

Donderdag besteld,maandag in huis! Fleurig jurkje van mooie linnen kwaliteit.Goed afgewerkt met ronde zomen.Halssplit staat vlot.

  • Aanbevelen? Ja
9

Voldoet aan alle verwachtingen

Mooi, past prima, fijne stof

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Netjes verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
6

Tegen gevallen

Heb er heel wat aan moeten veranderen om het ‘n beetje naar mijn zin te hebben.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima eerste ervaring met ruimte voor verbetering

De bestelde items worden uit verschillende filialen verzameld. Verwacht de levering dus niet binnen 1 dag. Drie van de vier items vallen ruim. Ik zou dat graag vantevoren weten, zodat ik een maatje kleiner kan bestellen. De doos waarin de artikelen geleverd worden is een feestje met een persoonlijke noot.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle afhandeling

Ben sehr te vreeden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle service

Pakket besteld en binnen twee dagen in huis alleen jammer dat t haakje een klein gaatje heeft gemaakt in de boord. Verder heeeeel blij mee snelle levering ook!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Prima service,op donderdag besteld en vrijdag al in huis,top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Artikelen netjes verpakt.

Alleen jammer dat de blouse die ik had besteld toch uitverkocht was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes verpakt.... na paar dagen de 'jas' ontvangen in Haarlem!

Prima volgens afspraak geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Ben heel blij met mijn jurk

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service!

Keurige verpakking, goede service!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede webshop en redelijk snelle levering van het bestelde

Goede website en na bestelling redelijk snelle levering van het bestelde

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering goed product

Mijn bestelling werd snel geleverd en het product is van goede kwaliteit zoals beschreven

  • Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbare webwinkel

Ontvangen duurt altijd enkele dagen maar dat wordt ook duidelijk aangegeven. Retour heb ik deze keer via één van de winkels gedaan. Dat ging ook prima, als achteraf betalen mogelijk zou zijn werd het een 10! Erg tevreden over de geleverde jurken van K-design!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden over levering

Snelle levering en keurig ingepakt en verzonden

  • Aanbevelen? Ja
10

bestelling altijd keurig afgeleverd.

Veel keuze in verschillende merken en maten. Het is altijd netjes verpakt met een leuk kaartje erbij. Ook de retour wordt keurig afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke mode goed geregeld!

Er staat net wat mooiere kleding. En grote maten is er ook wat.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet geleverd gekregen wat ik besteld had.

Ik had een stel kleding besteld wat bij elkaar hoorde. Alles netjes afgerekend, krijg ik later een mail dat de rok niet leverbaar is. Dat vind ik heel erg vreemd, wat ik had hem tenslotte in mijn winkelwagen zitten en ook betaald. Dat moet niet kunnen. Ik heb nog een mail gestuurd, daar heb ik nooit meer iets op gehoord. Heel klantonvriendelijk.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle levering

Zal zeker nog een keer wat bestellen keuze is groot en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Zou nog terug bedtellen

Was ok, zoals ik had verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Bedankt voor snelle levering en mooie t shirts voor goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Heel netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij en op tijd verzonden .

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed en netjes geregeld

Broek online besteld, was helaas overal uitverkocht. Drie dagen had ik de broek thuis. Was super verpakt en een kaartje veel plezier met je broek. Dat ga ik zeker hebben. Alles is zeer netjes geregeld houden je per mail op de hoogte. Zeker aanrader om daar te kopen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.