Filters

2

Zeer onprofessioneel

Een jumpsuit besteld op maandag.Betaald (uiteraard). Toen het er op vrijdag niet was heb ik gebeld.kreeg om 17.00u vriendelijke dame aan de telefoon. Alles uitgezocht was niet meer leverbaar.zou mijn geld retour krijgen. Ik zeg doe maar niet stuur maar maat groter en die was er. Ze zou het in orde maken kwam daar naar toe en ik zou hem begin die week ontvangen.Ik blij want ik had het nodig. Kreeg ondertussen wel bericht van retour opdracht van het geld.op maandag het geld retour. Ik weer gebeld en kreeg iemand aan de lijn die net deed of ik het ter plekke verzon.Daar ik haar toon niet prettig vond.Heb ik gezegd dat ik het heust niet ter plekke verzon. Ze heeft het wel in orde gemaakt ,moet ik zeggen,Inderdaad die woensdagmiddag was mijn pak er uiteindelijk!

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Geweldig! Netjes, goed en snel!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ga nergens anders heen als bij terhorst van geel.

Je wordt goed geholpen en leuke kleding ik slaag haast altijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik word altijd goed geholpen

Ik word altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
5

Te hoge kosten

Retour zenden kost veel geld. Niet alleen moest ik het retourneren van het pakket zelf betalen (eur 7,65) maar u houdt vervolgens ook nog eur 5,95 in op de retourbetaling.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Alles keurig en goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel fijn bedrijf

Bestelling is er altijd heel snel; bij retouren ook altijd weer geld snel terug. Het is gewoon een ouderwets goed bedrijf. Heel klantvriendelijk. Zo zijn er weinig nog in NL

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, keurig verpakt.

Prettige ervaring. Zaterdag besteld, dinsdag al de levering. Keurig verpakt. Erg blij met de gekozen kleding. Mijn complimenten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

De dames zijn super behulpzaam... En voor alleleeftijden is er een keuze!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Er ging iets niet helemaal goed

Ik had een zwarte broek besteld en laten bezorgen in de winkel. Bij het afhalen bleek het een blauwe te zijn. Volgens de mevrouw in de winkel was dat mijn fout, maar op de website stond er duidelijk bij: zwart. Dus de broek geretourneerd en in de winkel een andere zwarte gekocht. Na een week kreeg ik mijn geld teruggestort. Ik ben tevreden over de afhandeling en zag dat het artikel in de webshop aangepast was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Mooie prijs en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

8

Heel snel geregeld en netjes af gehandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Wordt altijd super geholpen in Wageningen

Aardige en betrokken dames. Denken mee. Wat de webshop betreft vind ik het jammer dat een artikel er soms toch niet meer is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke aankoop

Twee mooie broeken, prima prijs-kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd en prachtige kwaliteit

Helemaal wat ik verwacht had

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Netjes ingepakt met een lief kaartje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding, fantastisch verpakt

Overzichtelijke website, voelt alsof ik nu al jaren klant ben, persoonlijk, leuk kaartje, mooie verpakking om de kleding, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heb niet lang hoeven te wachten op de bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering en netjes verpakt echt super!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk besteld, snel geleverd

Fijne ervaring, mijn jurkje als cadeautje ontvangen, helaas viel het te groot en was er geen maatje kleiner maar dat heb je aan het eind van het seizoen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed geholpen

Nadat ik mijn bestelling ophaalde in de winkel,heb ik die meteen gepast. Daar werd ik heel goed geholpen. Een andere maat was aanwezig en paste beter. Dus in de winkel geruild en ik was zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Alleswas prima in orde

Netjes ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect verzorgd...

Keuze gemaakt,besteld, wordt heel snel door jullie netjes verstuurd. Maar soms heb je pech is de maat niet goed..ook dan wordt alles snel afgehandeld en snel geld weer terug op rekening..

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Ik ben zeer tevreden. Binnen2 dagen de bestelling in huis. Goed verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.