Filters

8

Prima, alleen de levertijd nam meer tijd in beslag dan gehoopt en dat lag niet alléén aan PostNL

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
1

Teleurgesteld

Ik ontvang op zondag een email om vooral dan een bestelling te plaatsen omdat ik die dag nog 15% extra korting krijg. In totaal dan 35%. Dat doe ik. En wat blijkt?? De dag erna is de korting ineens 50%. Ik noem dat misleiding.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed en op tijd afgelverd

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Online bestelling

Online een vest besteld en gekozen voor het afhalen in de winkel. Vind bezorgkosten en retour sturen a 5,95 aan de hoge kant. Als het dan niet goed is ben je bijna 12 euro kwijt en heb je nog niks.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettige hulp

Toen we geen jurk in mijn maat konden vinden, hielp de verkoopster me door een andere jurk in mijn maat te laten passen en vervolgens, toen die goed was, voor mij de jurk elders te bestellen. Dat was heel prettig. Zonder haar suggestie zou ik zonder jurk naar huis zijn gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel keuze en goede service

Ontzettend veel keuze in diverse merken, duidelijke site en prima verzorgde verzending.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurige levering met lief kaartje

Boven verwachting

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke communicatie per mail snelle levering fijn ingepakt

Snelle levering, fijn ingepakt (niet teveel verpakkingsmateriaal) pakket ziet er verzorgd uit. Goede communicatie per mail na bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

Aardig. Correcte behandeling. Zakelijk.

I

  • Aanbevelen? Ja
9

goed geholpen

Online jumpsuit aangeschaft, bleek te groot, teruggebracht naar filiaal, opnieuw besteld, zelfs met extra korting.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne winkel en mooie collectie

Mooie en fijne winkel in Uden en vriendelijk personeel Een keer in Geldrop geweest en vriendelijk personeel en heel behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
9

vriendelijk

ben heel vriendelijk geholpen en blij met mijn aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles naar wens

Alles naar wens

  • Aanbevelen? Ja
4

Jammer

Helaas klopte de maat niet, dus moest het retourneren, kosten €5.95, zal niet meer bestellen.

  • Aanbevelen? Nee
10

In een woord : Aanrader!

Na bestelling pakketje snel in huis,eenvoudig retourneren, telef. klantenservice heel vriendelijk en behulpzaam,top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Tiptop

Heb al meerdere bestellingen via webshop gedaan en alles is altijd mooi verpakt en komt netjes aan. Vind de kleding ook heel mooi en van goede kwaliteit. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. De kleding zit in mooie dozen verpakt, top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes verpakt, en op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

Mooie website, razendsnelle levering! Ik kocht een geweldige broek!

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke set

Alleen jammer dat ik het kocht met 30% korting en voordat ik het binnen kreeg was er 15 % extra korting.

  • Aanbevelen? Ja
5

niet correcte levering, service niet optimaal

Drie artikelen besteld, waarvan twee ontvangen. wel betaald. Er kan altijd een foutje gebeuren, maar zorg dat het zo snel mogelijk word opgelost. Ik heb nu nog steeds het artikel niet gestuurd gekregen. Twee weken geleden. Misschien is ondertussen het artikel in de juiste maat niet meer leverbaar. dit vind ik heel jammer. Ik heb iedere dag mijn mail in de gaten gehouden, steeds geen bericht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging

Uitgebreide keuze en overzichtelijk, en keurig verpakt

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering, keurig verpakt

Maar...helaas heeft de inpakservice niet gezien dat er een veeg op het voorpand van het truitje zat. Heb daarom de hele set geretourneerd. Had de set gekocht voor het verjaardagsfeest van mijn man, voor omruilen was geen tijd meer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed en vlot gegaan

Prima geholpen in de winkel Blijf graag klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Goede producten, snelle en goede levering. Retourzendingen eenvoudig en geld snel retour.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.