Filters

10

Geweldig

Ik ben zo fijn geholpen door de verkoopster het voelde echt heel prettig.online bestellen gaat ook goed.kleding is met zorg verstuurd.ingepakt in een papier en kartonnen doos.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Duidelijke site, goed op de hoogte gehouden van bestelling en een telefoontje wanneer het klaar lag in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne hulp

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Ben heel blij met het product. Alles was vlug geregeld. Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

zoals altijd: perfect

perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Geslaagd

Bij binnenkomst van de zaak, met in gedachte de aankoop van een dunne spijkerbroek ontwaarde ik een medewerkster. Zij werkt al lang bij jullie. Ik was heel blij haar te zien. Zij kijkt en stelt de juiste confectie vast. Zoekt, oordeelt mee. Is heel prettig in de omgang. Ik had ook een besteld jurkje bij de servicebalie. Dat ging ze wel even halen als ik dat goed vond. Resultaat: Met jurkje en zomerjeans de deur uit nadat ik een kopje thee en een plak koek had verorberd. Dank je wel Els.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom perfect!

Ik koop altijd vaste merken bij vaste zaken dan weet ik dat mijn aankoop altijd goed is.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle levering

Overzichtelijke site, snelle levering. Helaas heb ik de producten terug moeten sturen omdat de pasvorm niet beviel

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle nette levering

Netjes verpakt en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede levering!

Slim om de trui in een stevige plastic te verpakken zodat het in de brievenbus past. Mag misschien niet in het beleid van de plastic soup foundation passen, maar de verpakking gaat in de pmd zak en het wordt gerecycled. Vaak wordt een pakket (kartonnen doos) bij de voordeur geparkeerd en dan maar hopen dat het in de juiste handen terecht komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Online besteld, opgehaald in de winkel

Handig als je iets leuks ziet, dat niet verkrijgbaar is in jouw stad in jouw maat. Online besteld, en een paar dagen later ligt het keurig netjes in jouw Yer Horst van Geel winkel. Kan je het meteen passen

  • Aanbevelen? Ja
9

zeer goede service

Met mijn moeder van 99 jaar zeer goed geholpen in de winkel in Wageningen. Met veel geduld alles kunnen passen/ruilen/ laten verkorten/ iets van een andere winkel laten komen. Alles gedaan wat mogelijk was om het mijn moeder naar haar in te maken ondanks de drukte in de zaak.

  • Aanbevelen? Ja
1

Meerdere keren niet goed verrekend

Retour en verjaardagskorting niet goed verrekend. Alsnog verrekend met 1 artikel die ik in de winkel retour had gedaan. Een andere artikel die met dezelfde aankoop via webwinkel was besteld, heb ik ook retour gedaan. Deze zou via de bank teruggestort worden, omdat het in de winkel door een verjonging via de webwinkel besteld was. Expliciet heb ik aangegeven dat deze straks ook niet correct verrekend zou worden. Garantie werd door verkoper gegeven dat verjaardagskorting goed was verrekend ook op de artikel van de webshop en dat het juiste bedrag terug gestort zou worden. Helaas kreeg ik gelijk. Vandaag weer terug naar de winkel en helaas kunnen zij het in de winkel niet corrigeren en moet de webwinkel contact opnemen met mij. Er werd gezegd dat het waarschijnlijk wel goed zou komen. Ik ben benieuwd hoeveel bezoekjes en tijd ik hiermee nog kwijt zal zijn.

  • Aanbevelen? Nee
9

prima

supersnel geleverden goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes alles geregeld!

Ben weer blij met de bestelling. Alles weer gehouden. Mooi!

  • Aanbevelen? Ja
6

Pasvorm valt tegen

Ik heb een broek gekocht die echt veeeel te lang is, ook voor een lange vrouw. Heb hem zelf ingekort maar zoiets hoort niet te gebeuren.

  • Aanbevelen? Nee
5

ik had een 7/8 ste broek besteld en kreeg de lange versie

kreeg een lange versie van de 7/8ste broek, gekeken op de website ,die was er niet meer, dus nu een 7/8 broek ervan laten maken bij de kleermaker!

  • Aanbevelen? Ja
10

We zijn overal zeer tevreden over

De bestelde jurk was goed van maat en ben er erg tevreden over. Vlotte levering. Netjes op tijd. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en overzichtelijk

Bedankt voor de snelle levering. Jurk ziet er mooi uit .

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle verzending, zorgvuldige verpakking

Zeer tevreden met bestelde artikel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Cadeautje op de deurmat

Mooie jurk ‘gescoord’ mooi en zorgvuldig verpakt en van leuk persoonlijk kaartje voorzien. Voelde als cadeautje. En op tijd bezorgd! Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne mooi aankoop

Mooie verpakt en rap bezorgd . Een aanrader mooie kleding

  • Aanbevelen? Ja
8

ervaring was prima omdat ik de maat kende

als ik een broek wil bestellen maar ik weet de maat niet bestel 2 maten waarvan een retour moet kost me 5,95 daarom bestel ik geen broeken

  • Aanbevelen? Nee
7

Prima

Alles goed verlopen, de bevestiging, verzending en netjes verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Frankenweg 2

5349AP Oss

0412 696 111

[email protected]

Over Ter Horst van Geel

Ter Horst van Geel vindt haar oorsprong in Oss. De heer A. ter Horst en zijn vrouw startten in 1958 een modewinkel aan de Berghemseweg in Oss. Twee jaar later vestigden zij zich wegens succes in een groter pand aan de Kruisstraat in het centrum. In 2007 is het pand flink verbouwd en uitgebreid van 600 m2 naar 1.100 m2. De uitgebreide collectie is heel divers en varieert van jonge en trendy merken als Josh V, Vero Moda en NIKKIE tot wat meer klassiekere merken als Betty Barclay en Frank Walder. Maar daar tussenin vind je ook nog een groot aanbod aan andere mooie modemerken, zoals Penn & Ink, Anna, Nukus en Poools. Kortom: dé modewinkel voor de echte fashionliefhebber.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.