Prima materiaal (Bitumen antidreun 5mm) en vlotte levering

Prima materiaal (Bitumen antidreun 5mm) en vlotte levering

Goede kwaliteit van het materiaal, correcte afhandeling.

Goede kwaliteit van het materiaal, correcte afhandeling.

Mooi aanbod en snelle levering!

Ze verkochten precies de uitvoering die ik zocht en ik kreeg zeer snel de verzendbevestiging toegestuurd. De volgende dag al in huis! Bedankt!

Alles goed geregeld

Zeer goed geholpen en top eindresultaat

Door de hoge plafonds in onze woning hadden we behoorlijk last van een galm. Door op diverse plekken de akoestische plafondpanelen te plaatsen is dit volledig verholpen.

uitstekend

Op tijd geleverd, precies zoals afgesproken

makkelijk bestellen, goed materiaal, top

trillingsmateriaal voor de sportvloer besteld, snel geleverd, goed materiaal, goede prijs,

goede service en snelle levering

Prima service en prima produkt

Het geluid van het doortrekken van het toilet van de bovenburen is zo goed als verdwenen!

Super snel geleverd !

Een bedrijf waar je van op aan kan, komt zijn afspraken na !!! Super goede producten, zeer snelle levering, mooi verpakt. Bedankt voor jullie goeie telefonische adviesen ! Bernard, Musselkanaal

goed product

prima prijs/kwaliteit verhouding. Snel geleverd.

Slechte bezorging

Voor 55euro verzendkosten worden de matten op de stoep (openbaar trottoir) neergelegd en mag je ze zelf naar binnen dragen naar het woonadres ZEER BOOS Daarna wel super correct opgelost door Easy Noise dmv terugbetaling van de verzendkosten, maar het extern vervoersbedrijf mogen ze wel vervangen Product en contact 5 sterren!

nette reactie op vraag, snelle levering

korte vraag snel en passend beantwoord. Ook de vervolg vraag keurig binnen 1 dag beantwoord ondanks dat het om een relatief kleine order ging. Snelle levering binnen 1 dag, keurig aangemeld.

goed en snel

Bestelling was snel binnen en kwaliteit is goed.

Super blij!

Super blij!

Uitstekend isolatie voor een riolering

Enige minpunt was de penetrante lucht van de isolatie die overal in huis te ruiken was gedurende een week.

Snel en netjes geleverd

Keurig

Materiaal in orde en snel geleverd

Prima ontdreuningsmateriaal gekocht. Snelle levering

Uitstekend en snel geholpen

Had een vrij specifieke vraag voor isolatie. Heel snel een prima advies ontvangen. Daarna werd het gewoon snel geleverd.

zeer correct en vlotte levering.

Top produkten voor een correcte prijs.Tot volgende keer.

Snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijke website, snel geleverd. Mail gekregen, waarbij je attent gemaakt wordt op de juistheid van je order. Track&trace, ook fijn. Kortom.....tevreden.

Gewoon zoals het hoort!

Prima ervaring, duidelijke site en goede service. Btw betalen over verzendkosten is alleen voor mij nieuw.

goeie en snelle service

goeie en snelle service

Over Easy Noise Control B.V.

EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met meer dan 16 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. Kortom: #wijzijnakoestiek