uitstekend

Alle afspraken werden nagekomen en er was een hoge mate van klantvriendelijkheid en betrokkenheid aanwezig. Mijn bestelling zou klaarliggen tijdens de tweede lockdown. Zij hebben hier ontzettend snel op geanticipeerd, waardoor ik mijn bestelling gewoon op kon halen een dag nadat de lockdown was geactiveerd. Fantastisch.

Perfecte oplossing!

Wij hebben vanwege de enorme galm in onze woonkamer 3 grote plafondeilanden laten plaatsen. De voorlichting en plaatsing waren perfect en zeer klantgericht. De monteurs werken erg netjes en voorzichtig, denken mee en adviseren goed. Wat een opluchting, de galm is helemaal weg! Iedereen vindt de platen zelfs een mooie toevoeging, het breekt het grote plafond. Wij hebben al diverse mensen in onze omgeving die er ook over denken om ze te laten plaatsen. Dit hadden we veel eerder moeten doen, wat een rust!

Duidelijk, makkelijk en vooral flexibel. Prima service!

Goede voorlichting en nu zien of het werkt

Snelle levering, goed verpakt.

geweldige snelle levering

donderdag besteld vrijdag in huis ondanks de drukte in deze decembermaand

Mooi werk!!

Naast dat de thuisbioscoop harmonisch klinkt, is de afdrukkwaliteit en afwerking van het product op zeer hoog niveau. Ik raad ze al jaren aan, aan vrienden en familie.

Kwaliteitsproduct + snelle levering

Wij hebben dempingsplaten gebruikt voor de geluidsisolatie van onze camperbus. Alhoewel de temperatuur tijdens applicatie lager lag dan de aangegeven verwerkingstemperatuur, hechtten de dempingsplaten perfect. Resultaat is duidelijk hoorbaar.

heel behulpzaam en snelle reactie

ik had een verkeerde bestelling geplaatst. na een telefoontje naar Easy Noise control hebben ze dit op een vriendelijke en snelle manier opgelost.

Uitstekend advies en een luisterend oor

Veel tijd genomen om mijn belangen en situatie te leren kennen.

Goed!

Duidelijke website. Makkelijk aanvragen. Alles op tijd bezorgd, zo hoort het

Mooi en werkt goed

Ik heb deze geluidsisolatie gekocht om vervolgens mijn eigen panelen te bouwen. Ze werken perfect, en nu heb ik lekker goedkoop geluidspanelen voor op de muur.

Snel en netjes nopppenschuim bezorgd

Noppenschuim zelfklevende platen besteld. Binnen 1 werkdag opgestuurd (via GLS). Product was netjes verpakt. Ook fijn was dat ze bij de productpagina al aangaven welke grootte minder verzendkosten had.

Nette en snelle levering van een goed product!

Zeer snel en accuraat goed advies via de app

Zeer snel en accuraat goed advies via Whatsapp

goede producten en service TOP

eerste monsters besteld van producten waar ik belangstelling voor had. Deze kwamen snel. Daarna via site nog wat extra informatie gevraagd en werd super geholpen door medewerker. Isolatieplaten voor mijn boot bestel en op afgesproken dag ook netjes afgeleverd. Prima!

Helemaal prima, lekker vlot

Helemaal prima, lekker vlot

Prima service en snelle levering!

Snelle service en vlotte levering!

zeer tevreden

Acoustisch absorptie materiaal besteld en de volgende dag geleverd. Prima spul want het dempt het geluid zeer goed.

Prachtig eindresultaat, heel groot effect op akoestiek!

Het ging weliswaar niet in één keer maar alles is perfect opgelost door Easy Noise Control. Het eindresultaat is prachtig om te zien en heeft een heel groot effect op de akoestiek in de ruimte.

Super en flexibel

Goede uitleg, behulpzaam, flexibel

Goede afterservice

Er ontbrak een haakje en dat werd prima opgelost.

De telefonische uitleg / contact was het meest efficiënt

Binnen 2 dagen het product tegen een nette verstuur prijs in huis

Prima, snel en goed geleverd

gezocht op internet, snel gevonden op duidelijke site. Persoonlijke mail ter bevestiging. Verzoek om factuur met BTW etc is snel opgevolgd en de volgende dag per mail binnen. Levering op tijd.

Prima en snelle levering

Uiteindelijk toch niet voldoende geluidsisolatie, ik zal binnenkort contact opnemen voor professioneel advies

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 25 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 25 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 25 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.