Ik heb een zeer goede ervaring met easey noise

Snelle levering en keurig verpakt. De prijzen van de aangeboden producten zijn zeer gunstig.

Netjes verpakt en snel geleverd

Netjes verpakt en snel geleverd

Goed en snel

Snelle levering. Goed verpakt.

snel geleverde producten

Snel geleverd product, goede service.

Goed spul! Had ontdreuningsmatten matten besteld voor onze nogal blikkerige chevrolet matiz, het dak en de deuren voorzien van deze matten. Verschil is goed te merken. Zowel met het sluiten van de deuren als het gonzende geluid tijdens het rijden.

Goede service, goed advies, goede producten en zeer easy

Ik heb een goed uitgebreid gesprek gehad in de showroom en het magazijn om alle relevante opties te bespreken. Hier heeft Easy mij een goed advies uitgebracht. Na het plaatsen van de panelen blijkt de werking van de panelen precies zoals verwacht.

okay

alles snel geleverd

Correcte en tijdige levering

Goede ervaring

Als volgens afspraak.

Prima op tijd geleverd.

Top service en product

Top service en product

Artikel niet op voorraad. alternatief voor zelfde prijs gekregen. Snelle service

Vlekkeloos

Uitgebreid assortiment. Bestelling snel geleverd, niets op aan te merken.

Netjes en vlot geleverd

Erg snel en netjes geleverd

Moeizaam

Blijkbaar word er samengewerkt met GLS. Dit geeft een zeer slecht resultaat. Deze hebben blijkbaar service naar klanten toe op een bijzonder laag pitje. Niet meer van deze tijd. Zowel DHL, UPC als Post.nl scoren aanmerkelijk beter.

Besteld en 2 dagen later in huis, ook al komt ie van het buiteland!

Goede isolatie, mooi verpakt en geleverd. Elke plaat was 100% in orde.

heeel goed produkt

Panelen zijn van superkwaliteit!

Eenvoudig te monteren.

Mooie producten

Prettige website met goede uitleg

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Na vergelijking van de prijzen en materialen bij verschillende shops, kwam Easy Noise Control er zeer goed uit. Ik kan nu ook beamen dat polyesterwol d20/40 echt uitstekend werkt als geluidsabsorptie achter een koelkast in een open keuken.

Snel geleverd, goede kwaliteit platen

Voor de garage als geluidsisolatie polyesterwol plaat gekocht. Werkt prima en is met goede montagekit gemakkelijk te monteren. Keurig resultaat

Correcte en snelle levering

Product voldeed precies aan de verwachtingen. Snel geleverd.

Perfecte service en snelle verzending!

Kort telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Ondanks het feit dat de gewenste hoeveelheid panelen niet op voorraad was toch binnen de week geleverd. Top!

Duidelijke website en snelle levering

De website bevatte duidelijke informatie om een keus te maken. De levering van de gekozen producten werd vrijwel direct gemeld en overeenkomstig de aanmelding bezorgd.

Goede service en snelle levering

Correcte en snelle levering

Duidelijke site en snelle correcte levering.

Over Easy Noise Control B.V.

EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met meer dan 16 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. Kortom: #wijzijnakoestiek