Niet geleverd op de afgesproken tijd.

Ik had voor ik mijn bestelling plaatste special contact opgenomen om te controleren of mijn bestelling de volgende dag geleverd werd omdat dit erg belangrijk voor mij was. Ik moest namelijk de volgende dag die klus afmaken. Dit werd door Easy Noise Control bevestigd, dus ik heb mijn bestelling gedaan. De bestelling werd NIET de volgende dag geleverd, daar baalde ik heel erg van. Ik heb dit nog even aan het bedrijf gemeld en de reactie van Jady (vlgs mij de eigenaar) was, sorry mijn fout ik dacht dat ze ook op zaterdag bezorgen. Klaar. Kan natuurlijk gebeuren, maar ik vraag niet voor niets na of ze wel de volgende dag leveren. Ik zal daar niet zo snel meer bestellen. Overigens was er niets mis met de geleverde producten.

Duidelijke levering

De voortgang van de bestelling en levering wordt tijdig en duidelijk gecommuniceerd. Prima ervaring.

Product netjes geleverd

product is netjes geleverd. Materialen zien er kwalitatief goed uit. Makkelijk te verwerken.

Werd snel en goed geleverd, zou alleen het product zelf beter verpakken in de doos. Te grote doos voor het product

Nog niet kunnen toepassen

Ik heb nog geen ervaring met uw producten omdat de camper op dit moment nog steeds vaststaat in Marokko en de verwachting is dat dit mogelijk nog tot nov/dec gaat duren. Dus voorlopig kan ik niet beoordelen

Snelle levering! Omdat we waarschijnlijk ander materiaal nodig hebben, het bestelde terug kunnen en netjes geld terugontvangen!

Goed verpakt en geen beschadigingen

Goede uitleg, snelle levering, kwaliteit!

Voor onze camper uit 1980 waren we op zoek naar een manier om het gedreun van de oude diesel wat te dempen. Via dubbellucht.nl raakten we verzeild op de site van Easy Noise Control en inderdaad.. heel gemakkelijk. Goed uitgelegd hoe, met wat en waar demping geplaatst kan worden zodat het weer goed te doen is in de cabine!

Snel geleverd en ziet er goed uit.

Materiaal nog niet gebruik,zal binnenkort gebeuren en verwacht er veel van

Geweldige webwinkel!

Snelle levering, prima producten en prima prijs!

Snel geleverd, netjes verpakt.

Goed product, voor een nette prijs.

Uitstekende producten en service, maar duur

Ik ben erg blij met de producten en de behulpzaamheid van de medewerkers, maar het is wel aan de dure kant.

snel levering

Snel geleverd en gekregen wat besteld is.

Goed product dat zijn werk doet.

Antidreunfolie besteld voor mijn rolluik. Dit dempt de regen goed, waardoor ik geen last meer heb van lawaai in de slaapkamer. Al keek ik wel een beetje vreemd op vanwege de grootte van de doos waarin het product bezorgd werd.

snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en een goede kwaliteit/prijs verhouding

Na het plaatsen van het scherm was mijn echo weg en heb ik en volwaardige kantoor opstelling thuis.

Snelle levering en het materiaal is van hoge kwaliteit. Zeer tevreden!

Attent en professioneel

Aardige mensen

uitstekend

prima materiaal en super snel geleverd

Snel accuraat en goede prijs!

Goede beschrijving in de webshop, snelle verzending en alles tegen een goede prijs

Na ontvangst nog even gemaild met wat vragen (ook voor wat extra spulletjes) werd ik binnen 5 minuten teruggebeld. Alles werd direct in orde gemaakt en binnen 24 uur had ik alles weer binnen.

snelle bezorging

snelle bezorging van de bestelde isolatie. heb nu een heel stille boot na het aanbrengen van de geluidsisolatie. ben heel tevreden

Goed telefonisch advies en snelle levering!

Telefonisch technisch advies gevraagd en er werd onmiddellijk opgenomen en ik krijg het juiste antwoord op mijn vragen.

Snelle levering van bestelde producten

Uitstekende service.

Eerste bestelling snel binnen gekregen. Voor een tweede bestelling gebeld en kreeg hiermee een goede prijs. Bedankt hiervoor.

Over Easy Noise Control B.V.

EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met meer dan 16 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. Kortom: #wijzijnakoestiek