Uitgebreide uitleg. Goed advies. Mooie show room

Goed spul op tijd geleverd

Ik zou niet weten wat er verbeterd kan worden. Snelle levering, goed verpakt, goed eindproduct ....

Uitstekende service met een super resultaat fotodoek!

Mijn eerste ervaring met Easy Noise Control was een fantastische ervaring. Het akoestisch fotopaneel wat ik bestelde wilde ik als cadeau geven. Ik was een beetje aan de late kant, maar er werd mij verzekerd dat het op tijd zou komen. Dit is helemaal goed gekomen. De kwaliteit van het doek is ook helemaal top. Zeker voor herhaling vatbaar om hier te bestellen dus!

Snelle levering , duidelijke communicatie per mail

Snelle levering en duidelijke communicatie per mail

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Een overzichtelijke site, zeer duidelijke product omschrijving waar door snel weet wat je nodig hebt. Het betaal proces ga je gemakkelijk door heen. Na bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden over het verzend proces en een snelle levering. Ik ben een zeer tevreden klant

Prima snelle service

Goed alternatief geboden voor wat besteld was voor dezelfde prijs

Betrouwbaar

Bestelde artikel was precies zoals verwacht. Levering was vlot en zonder incident.

Fantastisch paneel

Van .de foto werd aangegeven dat deze van iets mindere kwaliteit was en daardoor heeft de levering wat langer op zich laten wachten. Ik heb hier zelf achteraan moeten bellen. Dat is jammer. Ik heb gekozen de afdruk toch goed te keuren en het is een prachtig doek geworden. Kleine hobbel ernaartoe maar heel tevreden!

Product snel geleverd. Jammer dat er zoveel karton voor nodig was.

Goede service, goed product.

Snelle levering en product werkt uitstekend!

Goed product!

Correcte levering. Prima product en makkelijk om te verwerken. Voldoet heel goed.

Fantastisch spul!

Degelijke kwaliteit

Akoestisch scherm werkt goed en wer geleverd conform afspraak.

prima afhandeling

goed om eerst stalen te krijgen. Snel geleverd. Prima materiaal.

Snelle levering, goed materiaal

Zeer vlotte levering van akoestische schuimplaat. Werkt prima in zelfgebouwd sus-kast.

levering in orde

levering en snelheid zijn in orde

Bezorgdienst had het pakket beschadigd, en er miste en deel (eruitgevallen door de beschadiging). Meteen kostenloos opnieuw verstuurd. 100% aanrader.

Gewoon wat ik bestelde kam op tijd binnen - goed verzorgd - geleverd wat gevraagd was

Zie boven in een regel klaar ermee

Prettige communicatie snelle levering nette website

Prettige communicatie snelle levering nette website

Prima materiaal, ook voor de particuliere oldtimer restaurateur. Verzendmethode kan iom service-desk

Samplebox ontvangen (10 stuks er in) zonder toelichting welk product wat is; dat vergt dan weer een heel gezoek op de website en ik kwam er niet helemaal uit. Na contact met de servise-desk, bleek dat het om een fout van het magazijn te gaan en is het alsnog geregeld. Aantal produkten besteld. Voor de particulier zijn de verzendkosten hoog omdat het via pallet-kosten wordt berekend. Maar via de service-desk blijkt dat dit aangepast kan worden naar normale pakket-post verzending.

Goed bedrijf

Door corona en vergaderingen een ander persoon voor advies maar zeer vakkundig en goeg geholpen

Goede kwaliteit en gedetailleerde product uitleg

Tijdens ophalen van het product gesproken met een van de medewerkers van Easy Noise Control. Er werd de tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden over de diverse producten en aanvullende informatie te verstrekken over alternatieve producten.

keurig netjes en snel geleverd

Ervaring was zeer goed

Werd teruggebeld naar aanleiding van een adviesverzoek. Levering correct op juiste datum, tijd en plaats

prima site, korte levertijd, goede uitleg en orderbevsetiging waarop nog reactie mogelijk is.

Na het aanbrengen van het geluidsabsorberende materiaal bereikte ik niet het beoogde resultaat. Na een kort telefoongesprek direct een afspraak voor een gratis meting en advies op de locatie. De desbetreffende deskundige die ter plaatse kwam was een prettig persoon en zeer meedenkend in de probleemoplossing. Al met al zeer goed geregeld.

Over Easy Noise Control B.V.

EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met meer dan 16 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. Kortom: #wijzijnakoestiek