Snelle correcte levering

Prima levering, meedenken met klantwensen

Snelle levering, nog gebeld of andere maat mogelijk was voor snellere zending, top service.

Helemaal top

Goede materialen en snelle levering tegen strakke prijzen

Reageren snel op vragen en geven een goed advies! Snelle levering, keurig verpakt!

Gekregen wat ik verwacht had

Gekregen wat ik verwacht had !

conform verwachting

Snelle levering en goede kwaliteit. Ben zeer tevreden en een aanrader.

Vlotte levering en goed product

Correcte afstemming voor moment van levering

super advies en service!

tijdens een tekefoontje kreeg ik zeer uitgebreid advies. Er werd goed meegedacht! supersnelle verzending en service!

Verschillende keren telefonisch contact gehad met medewerkers van Easy Noice Control over de geluidsisolatie van mijn boot. Ze hebben telkens ruim te tijd genomen en met veel vragen de situatie goed in beeld gebracht. Heeft twee keer een zeer bruikbaar advies opgeleverd waarbij niet automatisch het duurste product geadviseerd werd. Helder advies over de keuzes die ik heb bij het aanpakken van de klus. Inmiddels heb ik de isolatiemaatregelen toegepast met een duidelijk merkbaar resultaat. Prima!

Doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen!

Alles precies zoals geadverteerd, inclusief snelle levering! Prima bedrijf, enorm tevreden!

Super goede service

Dit bedrijf heeft een super goede after sales. Komen met een prima oplossing en zelfs meer dan dat. Van harte aanbevolen.

Super klantvriendelijk service

Snel en zeer klantvriendelijk geholpen ! Zeker een aanrader als particulier een kleine bestelling hier gedaan! Een bestelling door mezelf verkeerd geplaatst door mijn eigen fout hebben ze alsnog mijn bestelling kostenloos opgestuurd en de volgende dag al in huis ondanks de corona maatregelen!

Doen wat ze zeggen

Tijdens verzenden goed mail overleg.

Perfecte service

Bestelling ging vlot. Super !

Een perfecte oplossing in een tijd waar thuiswerken de norm is.

Snelle levering, stevig materiaal en een echte meerwaarde voor de kinderen die nu van thuis uit schoollessen volgen.

Geweldig bedrijf

Door de Corona drukte was de levering vertraagd maar na een telefoontje kwam er iemand persoonlijk de bestelling thuis afleveren.

Na eerlijk en goed advies hebben we een bestelling geplaatst. We konden deze de volgende dag ophalen. Aardig geholpen. Ook retourneren na contact was geen probleem. Goede service en aardige medewerkers die met je meedenken.

Goed product

polyesterwol platen besteld voor geluidsabsorptie achter onze Amerikaanse koelkast. Snel geleverd, gelijk aangebracht aan muur achter de koelkast. Scheelde direct enorm in geluid van de koelkast. Helemaal blij mee!

prima verlopen

Goede verzorging en klantenbinding.

Zie bovenstaande

prima volgens verwachting

zeer snelle levering

snelle levering. prima producten

Super service, erg mooi en overduidelijk resultaat.

Zeer professioneel. Goed advies. Geen ellenlang offertetraject en na goedkeuring van de foto’s werden mijn akoestische fotopaneeltjes heel snel gemonteerd en geleverd. Het is zo’n leuk hoekje geworden dat ik elke keer blij word als ik er naar kijk. En overduidelijk minder galm in m’n keuken en daar ging het natuurlijk om!

Keurig op tijd

Goede ervaring duidelijk w site

Geluid zonder reflecties!

Weerkaatsing van geluid, daar had ik best last van. Met de Noise Control moppenschuim is dat voorbij. Makkelijk op te hangen door de zelfklevende achterkant. Zit als een huis.

Over Easy Noise Control B.V.

EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met meer dan 16 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. Kortom: #wijzijnakoestiek