De panelen doen helemaal wat ervan verwacht wordt

De panelen doen helemaal wat ervan verwacht wordt. Fenomenaal en beter dan voor mogelijk gehouden. Ik ben een tevreden klant.

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de akoestische plafondeilanden.

Na eerder probleem met levering nu fantastisch opgelost

Erg tevreden hoe Easy Noise een eerder leverprobleem heeft opgelost. De geleverde goederen zijn precies op de afgesproken tijd afgeleverd.

duidelijke website en snelle levering

Response from the business owner

Hallo Jan Willem, hartelijk dank voor de mooie review!

correct en prima

Response from the business owner

Beste, bedankt voor uw review.

Top product

Top product, makkelijk te verwerken. Plakt fantastisch goed. (Je moet wel in 1 x goed plakken, want de kleefkracht is ongelooflijk)

Response from the business owner

Hallo Michiel, hartelijk dank voor de mooie review! Goed om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van het product.

goed advies, keurige behandeling

prima advies en keurige behandeling

Precies het juiste advies en dus het goeie product en resultaat!

Erg tevreden. Wilde net even weten welk product ik nodig had en het advies hielp mij over de drempel heen om met dat product zelf aan de slag te gaan. Nu een erg goed geluidsgeisoleerde CV kast.

Response from the business owner

Hallo Teun, hartelijk dank voor de mooie review!

Geweldige sevice.

Super geholpen en de isoleerplaten werken optimaal.

Response from the business owner

Hallo Kim, bedankt voor de mooie review en goed om te horen dat je tevreden bent met het behaalde resultaat!

Maandag besteld, dinsdag gebracht; ik kon het teveel bestelde retour zenden en binnen 3 dagen stond het bedrag op mijn rekening. Hulde aan dit bedrijf!

Response from the business owner

Hallo p.l. Smits, dankuwel voor de mooie review en wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze lever- en retourservice!

Polyesterwol voor een goede prijs

Ik had een stuk polyesterwol nodig dat ik bij Easy Noise Control direct kon ophalen voor ene goede prijs.

Response from the business owner

Hallo Pascal, hartelijk dank voor de mooie review!

Uitstekend geluiddempend materiaal.

Goed te verwerken geluiddempend materiaal met kleefkant gekocht. Prima kwaliteit en snel geleverd!

Prima, snelle levering

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Snel en goede prijs

Ze leveren prima en voordelig kwaliteits materiaal

Wij hadden na aanraden van een medewerker een plafondeiland voor de keuken besteld,waar we veel last van galm ondervonden. Onze eigen plaatsing was een fiasco, ,maar na een telefoontje met easy noise kwamen zij ons helpen met de montage, zodat we met een goed gemonteerd paneel, en een heel tevreden gevoel , verlost zijn van de galm in de keuken. We zijn zeer tevreden met de aanschaf. Heel erg te spreken over de vriendelijkheid van alle medewerkers,en hun service en nazorg. TOP

correcte levering

de eerste keer dat ik hier way besteld heb en geen probleem ervaren

Snel in huis

Snel in huis, goede prijs

Deskundig, prettig en hulpvaardig.

Gestelde vragen werden snel en concreet beantwoord. Coöperatief in het vinden van een oplossing.

Snelle levering, goede website precies de producten die ik zocht

Ibis Google search de website gevonden en meteen duidelijk dat het specialisten waren. Goed product aanbod en de bestelling was de volgende dag geleverd

Eindelijk die galm weg

Al een jaar werk ik vanwege corona meer vanuit huis. Maar die galm in de kamer was nog niet weg. Gelukkig was ons chat-contact heel duidelijk, en heb ik uiteindelijk de bestelling geplaatst. I love the chatbox! De platen hangen (kortste haakjes zijn een crime om op te hangen) en de galm is weg. Ik heb nu nog wel 2 van de 4 platen over, dus da's wel een beetje zonde van het geld.

Goed!

Snelle levering, keurig verpakt. Materiaal voldoet aan verwachting!

geweldig product

werkt zoals het beschreven staat.

Sehr zuverlässig und sehr gute Qualität

Ich bin sehr zufrieden mit der gesamten Bestellung.

Maken hun verhaal waar

Snel gereageerd en kon de levering de volgende dag al ophalen. Prima service, mooi bedrijf.

Goed advies gekregen en en snel geleverd

uw advies was goed, het resultaat is niet afdoende, dit zit echter in de demping van de steunen van de warmtepomp. daar moeten betere dempers onder komen.

Te vroege vraagstelling

Ik heb noppenschuim voor motorruimte van mijn boot. Nog niet bevestigd, dus geen mening.

About Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 25 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 25 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 25 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement