Het geluid dempt maar rare afmetingen

Het geluid word goed gedempt alleen de afmetingen zijn erg raar? Wasmachine staat net op de randen maar aan de zijkant heb je aan beiden kanten een flink stuk over???? Dus hoe je hem ook draai de wasmachine staat op de randen, of je heb aan de voor en achterkant een flink stuk over of aan de zijkanten. Waarom niet een vierkant verkopen waar de wasmachine veel ruimer erop komt te staan???

Goed advies en meedenkende monteurs

Uiteindelijk een goed product

In eerste instantie was een beschadigd product geleverd. Door leverancier prima opgelost.

Komen afspraken na en leveren snel

Fijne en directe (technische ondersteuning voor selectie product. Tevens klantvriendelijke behandeling bij ophalen.

Vlotte levering, goede commucatie en ruim assortiment

Prima bedrijf!

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Prima service van nalevering (gratis). Een aanrader dit bedrijf!

Supersnelle levering !! Dankjewel

Snelle levering , goede kwaliteit van het product en ook een mail waarin uitgelegd wordt hoe te gebruiken

voldoet aan de verwachting

kwaliteitsvol produkt; goed te verwerken.

Geweldig product, geweldige service. Handleiding mag iets uitgebreider

Binnenmuur bekleed ivm burengerucht. Nu een stuk minder. Alleen de beschreven gipsplaat schroeven niet gevonden. Na een zoektocht uitgekomen op hornbach Fermacell schroeven die geschikt waren om de platen aan elkaar te bevestigen Verder zeer tevreden. De platen zijn gemakkelijk te verwerken en de geluidsdemping is geweldig

Super duidelijke site. Mooie producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Werking product naar verwa

Duidelijk site, goede beschrijving product. Goede producten. Product komt overeen met beschrijving op site. Snelle levering

Veel minder herrie in mijn camper tijdens het rijden nu

Jeroen keek met duidelijke ervaring naar mijn Hymer camper uit '92 en gaf aan waar in en om de motorruimte welke isolatie moest komen. Advies opgevolgd. Voor ongeveer €140 en een middag isoleerwerk rij ik nu zonder oordopjes in mijn oude camper met 110 over de snelweg. We kunnen zelfs een gesprek hebben tijdens het rijden. Zeer tevreden, nogmaals dank aan Jeroen.

Prachtig materiaal

Zeer snel geleverde isolatie plaat voor het luchtkanaal

Snel en efficiënt

Binnen 2 dagen correct geleverd

Binnen 2 dagen correct geleverd

Snel, efficiënt. Product is prima.

Zie boven.

Vlotte levering en nette prijs

Vlotte levering, prima product en nette prijs

Goede service, goede prijzen en super advies.

Heb inmiddels twee ervaringen; 1) geluidsisolatie serre. Situatie voor plaatsen van de geluidsisolatie was dermate dat zelfs fluisteren in de serre letterlijk door buren kon worden gevolgd. Na het advies op basis van foto’s en gesprek geadviseerde geluidisolatie geplaatst en het effect is verbluffend. Minimalistische/bijba onzichtbare installatie en geluidlekkage voor 99% verdwenen. Zeer blij met extra privacy die dit geeft. 2) diverse geluidsisolatie (ontdreuning) voor auto gekocht tbv voornamelijk tbv verbeteren audio kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding zeker in verhouding tot bekende maar veel duurdere concurrenten. Platen (zowel 2 als 4 mm) gemakkelijk te plaatsen en 1 pakketje van beide is voldoende voor de gehele auto op de kritische plekken. Na de bestelling via web kon het direct afgehaald worden en kon ik direct aan de slag. Op verzoek ook via post te leveren.

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en super materiaal.

Snelle bezorging en goed verpakt

Mooi stevig materiaal. Goed verpakt.

Gewoon erg goed, bestelde items binnen drie dagen geleverd.

Gewoon erg goed, bestelde items binnen drie dagen geleverd.

Goed materiaal

Goed geluiddempend materiaal en goede levering.

Goed product, snelle levering

Het product dat wat het moet doen en dat is geluid absorberen.

Goed werkende producten!

Prima bedrijf wat hun afspraken nakomt.

About Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 25 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 25 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 25 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.