Top service en geweldige akoestiek verleend

Altijd blij met de akoestische doeken en pet-felt oplossingen die Easy Noise Control!

Snelle levering en goede aftersales

Toen bleek dat er een onderdeel ontbrak in de levering werd het binnen een dag geleverd

Correct afgehandeld

In eerste instantie was het verkeerde product geleverd maar na 1 telefoontje werd als nog het juiste product zonder moeilijk te doen direct nagestuurd.

Super akoestisch en snelle levering

Bestellen super makkelijk en snelle levering. Materiaal makkelijk te verwerken achter schilderij en doet wat het belooft.

De service was uitstekend en ook het advies

Zoals hiervoor gezegd.

Naar verwachting geleverd.

Ik heb bij Easy Noise Control een aantal geluidsdempende panelen besteld. De panelen van gerecycled zijn netjes geleverd. Het materiaal werkt prima en is goed te verwerken. Enige punt van kritiek: de koerier had het pakket op de stoep voor de deur gezet. Na het aanbellen was hij al weg.

Snelle correcte leverancier

Correct Goede prijs Goed verzonden Overzichtelijk

Prima bedrijf 100% vertrouwd !

komen belofte na. Goede service !

Service met een hoofdletter S

Na een door mij zelf veroorzaakte verkeerde levering heeft Easy Noise Control de zaken snel recht gezet. Zo zouden meer bedrijven moeten werken. Echt een aanrader

Kwalitatief goede dempende vloer gekocht

Van bestellen tot verzenden prima op de hoogte gehouden. Producten netjes op tijd binnen gehad. Niets op aan te merken. Bedankt!

Snel en volgens afspraak

Duidelijke site. Snel en volgens afspraak geleverd

Goed product snelle levering en aantrekkelijk geprijsd

Goed bereikbaar, goed advies en snelle levering. Heel blij mee.

redelijk tevreden

Ik had een iets beter resultaat verwacht van het geleverde product. Dan is online toch minder dan het kopen in een winkel of dat er een specialist bij komt. wel tevreden over het product an sich

Goed product en prijs. Netjes afgeleverd.

Goed noppenschuim om het oude vergane materiaal uit mijn oude, kwalitatief goede geluidsboxen te vervangen. Zo kunnen ze weer een tijdje mee!

Uitstekend!

De goederen werden de volgende dag afgeleverd, goed verpakt in doos en niet gevouwen of opgerold, prima.

Gemakkelijk gevonden op internet, en een goed overzicht en toepassing van de producten.

Ik kon uit de producten van Easy Noise op Internet, gemakkelijk een keuze maken voor mijn geluidsprobleem. Vragen van mijn kant werden via internet door medewerkers beantwoord.

Prima. Telefonisch contact waarin uitstekend advies werd gegeven.

Uitgebreide website en uitgebreid assortiment

Via een collega getipt op Easy Noise Control BV. Na verbouwing bleef er een vervelende galm bestaan. Dat is nu prima opgelost door plafondpanelen. Met een laser waterpas is de montage goed zelf te doen. Erg tevreden over het eindresultaat.

Goede begeleiding

Ik had wat twijfel over welke soort isolatie ik nodig had. Foto van de ruimte en apparatuur gemaild en binnen een uurtje al reactie met de juiste variant. Ben vooral blij met het advies brandvertragende versie te nemen want om de zomer wordt het zeer heet in de ruimte.

Prima en heel snel

Heel snel geleverd

Artikel nog niet geleverd.

Hebben wel contact opgenomen dat artikel slecht te leveren is. Hoop dat artikel nog wel wordt afgeleverd!!!!

De montage kan niet eenvoudiger!

Prettig verpakt. Hoogwaardige materialen en een zeer mooie druk. Na montage was de doek snel strak en kreukvrij. Jullie zien mij zeker nog terug!

goede service snelle levering

goede adviezen en prima kwaliteit. Goede verpakking van de artikelen.

Topproducten aan een correcte prijs.

Snelle en correcte levering.

About Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.