slecht

slecht, na zeer slecht comuniceren en even duidelijk maken dat het niet hun fout is,onacceptabel.

Goede opvolging en betrokkenheid.

Easy noise control doet er alles aan om de service te leveren die een klant zou kunnen verwachten ..

Super snelle levering en kwaliteit

Op het laatste moment nog ff geluidsisolatie gekocht en na plaatsing niets meer gehoord.

Mooi materiaal echter verkeerde maat geleverd gekregen

Ik heb een bestelling EASYfoam PU gedaan met exacte maten voor onder een subwoofer. Echter was deze 20 cm te lang, waardoor ik er na telefonisch contact zelf maar een stukje kon/mocht afsnijden.

Via de mail goed advies gekregen. Verder alles netjes binnen gekregen.

Zeer netjes en vlot geholpen

Informatie op de website is erg goed, en prima gelukt

zeer goed geholpen

goed en netjes vriendelijk

Het geluid dempt zeker

Het geluid word goed gedempt en het werkt zeker. Raad iedereen wel aan eerst even goed te overleggen wat je precies nodig heb. Als je even mail of bel dan krijg je vriendelijk personeel die je vakkundig helpen en adviseren.

Goed advies en meedenkende monteurs

Uiteindelijk een goed product

In eerste instantie was een beschadigd product geleverd. Door leverancier prima opgelost.

Komen afspraken na en leveren snel

Fijne en directe (technische ondersteuning voor selectie product. Tevens klantvriendelijke behandeling bij ophalen.

Vlotte levering, goede commucatie en ruim assortiment

Prima bedrijf!

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Prima service van nalevering (gratis). Een aanrader dit bedrijf!

Supersnelle levering !! Dankjewel

Snelle levering , goede kwaliteit van het product en ook een mail waarin uitgelegd wordt hoe te gebruiken

voldoet aan de verwachting

kwaliteitsvol produkt; goed te verwerken.

Geweldig product, geweldige service. Handleiding mag iets uitgebreider

Binnenmuur bekleed ivm burengerucht. Nu een stuk minder. Alleen de beschreven gipsplaat schroeven niet gevonden. Na een zoektocht uitgekomen op hornbach Fermacell schroeven die geschikt waren om de platen aan elkaar te bevestigen Verder zeer tevreden. De platen zijn gemakkelijk te verwerken en de geluidsdemping is geweldig

Super duidelijke site. Mooie producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Werking product naar verwa

Duidelijk site, goede beschrijving product. Goede producten. Product komt overeen met beschrijving op site. Snelle levering

Veel minder herrie in mijn camper tijdens het rijden nu

Jeroen keek met duidelijke ervaring naar mijn Hymer camper uit '92 en gaf aan waar in en om de motorruimte welke isolatie moest komen. Advies opgevolgd. Voor ongeveer €140 en een middag isoleerwerk rij ik nu zonder oordopjes in mijn oude camper met 110 over de snelweg. We kunnen zelfs een gesprek hebben tijdens het rijden. Zeer tevreden, nogmaals dank aan Jeroen.

Prachtig materiaal

Zeer snel geleverde isolatie plaat voor het luchtkanaal

Snel en efficiënt

Binnen 2 dagen correct geleverd

Binnen 2 dagen correct geleverd

Snel, efficiënt. Product is prima.

Zie boven.

Vlotte levering en nette prijs

Vlotte levering, prima product en nette prijs

Goede service, goede prijzen en super advies.

Heb inmiddels twee ervaringen; 1) geluidsisolatie serre. Situatie voor plaatsen van de geluidsisolatie was dermate dat zelfs fluisteren in de serre letterlijk door buren kon worden gevolgd. Na het advies op basis van foto’s en gesprek geadviseerde geluidisolatie geplaatst en het effect is verbluffend. Minimalistische/bijba onzichtbare installatie en geluidlekkage voor 99% verdwenen. Zeer blij met extra privacy die dit geeft. 2) diverse geluidsisolatie (ontdreuning) voor auto gekocht tbv voornamelijk tbv verbeteren audio kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding zeker in verhouding tot bekende maar veel duurdere concurrenten. Platen (zowel 2 als 4 mm) gemakkelijk te plaatsen en 1 pakketje van beide is voldoende voor de gehele auto op de kritische plekken. Na de bestelling via web kon het direct afgehaald worden en kon ik direct aan de slag. Op verzoek ook via post te leveren.

363 Boteyken De meern 3454 PD

About Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.