Snelle levering en goede service.

Snelle levering en super materiaal.

Snelle bezorging en goed verpakt

Mooi stevig materiaal. Goed verpakt.

Gewoon erg goed, bestelde items binnen drie dagen geleverd.

Gewoon erg goed, bestelde items binnen drie dagen geleverd.

Goed materiaal

Goed geluiddempend materiaal en goede levering.

Goed product, snelle levering

Het product dat wat het moet doen en dat is geluid absorberen.

Goed werkende producten!

Prima bedrijf wat hun afspraken nakomt.

Goede levering

Mooi materiaal.

Gigantisch verschil in akoestiek

50% van het plafond van ons restaurant bedekt met de EASYceiling platen en direct een groot verschil gemerkt. Heel tevreden!

Zending was niet compleet maar binnen 24h was dat probleemloos opgelost. Ik ben klant voor het leven.

Zeer snel en correct geleverd

Gewoon alles goed

Goed en op tijd

Prima levering, goed verpakt en tijdig geïnformeerd

beantwoord tot nu toe aan de verwachting voor noise onderdrukking van het drumstel

is top product

Goed product, snel geleverd

Makkelijk te vinden wat ik nodig had, en snel geleverd. Zal hier nog wel een keer terugkeren.

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Snel en met aandacht

Snelle levering, prima product en zorgvuldige afhandeling

Klantcontact

Easyfoam besteld , zelf niet goed op de website gekeken waardoor levertijd 2 weken bedroeg in plaats van 2 dagen, stom stom. Daar kwam ik achter nadat ik gebeld had. Geen probleem meneer u kan de betere versie krijgen die wordt dan morgen geleverd. Fantastisch opgelost voor iets dat niet eens hun schuld was.

Snel geleverd, compleet assortiment

Overzichtelijke website met veel extra informatie en advies. Bovendien snel geleverd. Net als de vorige keer.

Super makkelijk en super snel

Goede prijs voor een goede kwaliteit

Snelle levertijd

Product zoals omschreven.

Professioneel

Wij hebben eind 2021 9 wandvullende panelen laten installeren. Al met al een flinke klus omdat iedere wand verschillend in maat was. Maar het team van Easy Noise Control heeft het goed aangepakt. Natuurlijk gaat er ook altijd wel iets niet volgens verwachting, maar dat pakken ze perfect op. Wij zijn zeer tevreden met de producten en met de service.

Zeer overtuigende audiofiele verbetering van mijn luister ruimte

In onze nieuwe woning hadden wij teveel last van geluidsreflecties door een harde vloer, wanden en kamer-hoog glas. Door het plaatsen van een tweetal plafond eilanden door Easy Noise Control, verbeterde het algehele klankbeeld in mijn muziek luister ruimte aanzienlijk met meer rust en detail als gevolg. Ook esthetisch passen de twee plafond panelen van elk 3.00 bij 1.20 meter prima in onze woonkamer mede door de inbouw van enkele verlichtingsspots (door de installateurs geplaatst).

bestelling snel verzonden

zeer goede service

Snel

Kleine bestelling super snel geleverd.

Goed, maatwerk kan beter

Snelle communicatie en levering. Advisering was on point en het toesturen van samples om de beslissing te vergemakkelijken wordt niet moeilijk over gedaan. Verbeterpunt is het "maatwerk"; de stukken die ik ontving waren niet helemaal haaks, waardoor er toch wat meer werk aan was dan ik had verwacht. Ook zou ik graag zien dat de stukken op een halve cm nauwkeurig kunnen worden ingegeven.

62 Gessel

De Meern 3454 MZ

About Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.