vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Dempt goed plakt slecht

Dempt uitstekend makkelijk te verwerken met goede schaar Plakt slecht laat na een week los

Geweldige actie: akoestische panelen heel precies aangebracht en alles schoongehouden!

Vanochtend zijn mijn 2 akoestische panelen onder het plafond in de woonkamer gehangen. Noah en Robin waren keurig op tijd, hebben goed meegedacht en alles eerst nauwkeurig gemeten voordat er geboord werd. De panelen hangen geweldig en werken goed. Verder alles schoon achtergelaten. Complimenten! Ook gaat mijn dank uit naar de accountmanager Wesley die eerder het geluidsonderzoek en adviserende werk heeft gedaan. Top! Veel dank.

Die Akustikbilder sind fantastisch und mit eigenem Motiv auch individuell!

Sie sehen nicht nur großartig aus, sondern verbessern auch die Schalldämmung im Raum deutlich. Der Kundenservice war top und die Lieferung prompt. Sehr empfehlenswert!

Goede ondersteuning bij het nemen van moeilijke beslissingen!

Technische plaatsing is perfect gegaan. Waar de meeste tijd in ging zitten was het kiezen van het geschikte materiaal op de diverse plekken. Ook het matchen van de mogelijke kleuren van het product met onze kleuren in huis was een lange zoektocht. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Graag nodigen we jullie uit om opnieuw de akoestiek te komen meten, om samen te bepalen of we het gewenste resultaat hebben behaald.

Prettig contact. Duidelijke uitleg. Netjes aangebracht. Mooi materiaal.

panneaux et SAP super efficaces

nous avons eu un petit souci au niveau de la livraison (panneaux abîmés) directement pris en charge par le SAP (livraison rapide de nouveaux panneaux). Super! Quant à l'efficacité des panneaux, nous sommes entièrement satisfaits de même que pour l'esthétisme de ces derniers. Bref, très bon produit ! Caroline

Geweldige geluids absorbeer platen.

Hebben via easy-noise geluids absorberende platen laten aanbrengen. Hier door is het geluid enorm gedempt. Klonk voorheen erg hol en luid, nu door de platen van easy-noise is het in huis stuk rustiger/stiller. Easy-noise werkt perfect, mits men het voorstel dat na meting geadviseerd word ook word toegepast.

Prima accoustisch effect verkregen

Plafond platen geven naast het geluidempend effect ook een leuke decoratieve vlakverdeling over het plafond.

Snelle service, netjes geplaatst!

Naast goede uitleg in de winkel ook prima ondersteuning in de fase daarna. Mannen hebben netjes gewerkt en dachten flexibel mee bij de plaatsing.

Fijne communicatie Snel geregeld en een hele fijne omgeving nu, door de geluidspanelen.

Kundig, vriendelijk en snel advies

Ik kon met al mijn onwetendheid terecht bij de mensen van Easy Noice Control. Ze hebben snel op mails gereageerd en het inplannen van de daadwerkelijke werkzaamheden ging erg soepel. Degene die de werkzaamheden kwam doen heeft zeer netjes en vlot gewerkt.

Keurig op tijd. Erg netjes en secuur gewerkt. Vooral ook vriendelijk.

Zie bovenstaand.

een top bedrijf met duidelijke informatie van personeel

Easy Noise is voor ons een top bedrijf geweest. De service en informatie was én duidelijk en voldoende informatief. Het personeel was héél vriendelijk en behulpzaam. We hebben 30 isolatieplaten van 2 cm gekocht voor de akoestiek in onze kas. Het resultaat is heel goed. Dit had Easy Noise ook zo geinformeerd. Echt goede service!. ook een goede, gratis retour service hebben zij. Ik heb meerdere keren info nodig gehad en iedere keer was men hulpvaardig en duidelijk. Een top ervaring voor ons!

Snel

Snelle reactie op vragen per mail. Snelle levering. Goed verpakt. Mooi product Heel erg tevreden.

Aardig en vakkundig

Niet geheel probleemloos, maar alles werd keurig en snel opgelost. Kost wat maar heb je ook iets.

Easy Noise levert wat een dat levert wat

Goed bereikbaar bedrijf dat goed reageert op vragen en info. Het plaatsen van de akoestische eilanden uitstekend. En het werkt!

Helemaal top

Advies was top. Jeffrey heeft er verstand van. Installatie door de vakmannen ook perfect.

Yy9

Goed advies gekregen en montage volgens plan keurig uitgevoerd

Zie boven

Hele goede service

Het was helemaal goed. Eerst een professioneel advies, daarna keurige montage van paneel. Het werkt heel goed.

Zeer punctueel.

De afspraken zijn uitstekend na gekomen en de installatie was top.

Helemaal top!

We zijn heel tevreden van de vriendelijke service, de communicatie vlotte plaatsing, het mooie product en het prima resultaat.

Professionele vakmensen met oog voor detail

Mei dit jaar hebben wij ons nieuwe winkelpand betrokken. Al snel bleek dat er met de akoestiek van alles mis was en met meerdere mensen in 1 ruimte werden gesprekken al snel moeilijk verstaanbaar. Robbert van Easy Noise Control kwam snel na het maken van een afspraak langs om een en ander op te meten. Dit werd snel en vakkundig gedaan en de resultaten werden direct met ons gedeeld dmv een rapport. Besloten om zijn aanbevelingen te volgen en plafondpanelen te laten plaatsen. Inmiddels is dit een week geleden en zijn we enorm tevreden, het geluid is enorm verbeterd, het is een stuk rustiger qua prikkels, absolute aanrader. Daarnaast hebben we ook gekozen voor een vilten dempende wand als scheiding tussen 2 ruimtes. Deze is momenteel nog in productie. Vooralsnog niets dan lovende woorden.

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.