Een prima investering met een fantastisch resultaat

Na een test en prima advies en een goede offerte, besloten om de akoestische panelen te laten plaatsen. Adviseur Robbert te Loeke, nam de tijd om een en ander goed te kunnen beoordelen.

Keurig gemonteerd, nette prijs.

Bedankt voor de snelle service.

Prima proces van begin tot het eind.

Een prettige gesprek en goed onderzoek naar de ruimte. Een duidelijke plan van aanpak om de galm op te lossen. Ook de offerte kwam snel en was overzichtelijk. De uiteindelijke plaatsing verliep goed en netjes. Het resultaat is conform verwachting. Qua uitstraling en geluid.

Meerdere contactmomenten gehad, zowel thuis als in de winkel. Steeds een goed advies gekregen. Metingen waren zeker niet overbodig en hebben tot een goed advies over toe te passen isolatie geleid. Installatie uitgevoerd door easy noise, 2 nette goede monteurs hebben de isolatie netjes aangebracht. Erg blij mee!

Een zeer plezierige samenwerking

Prettig contact en overleg over wat moet er aangepast worden. Zeer goede samenwerking met de uitvoerders.

Dit is wat je wil als je een akoestiesch probleem hebt

Prettig bedrijf om mee te werken met een goed advies en prijstechnisch zeker concurerend. Bij de uitdagingen tijdens de implementatie werd er snel geschakeld en naar ieders tevredenheid het project gemaakt

Easy noise is een prima bedrijf met professionele medewerkers met veel kennis over akoestiek

Mijn man en ik kregen eerst in de zaak uitgebreide informatie over wat slechte akoestiek doet met een mens en hoe dat beter kan. Vervolgens kwam een akoestisch specialist bij ons thuis, deed metingen van de galm en gaf goede adviezen over hoe we de akoestiek in ons huis na de verbouwing konden verbeteren. Helaas kon niet geleverd worden wat we bestelden, omdat de kleuren van de panelen tot vijf keer toe anders waren dan we besteld hadden. Telkens werden nieuwe versies gemaakt die vervolgens bij ons thuis werden opgehangen. Zowel de akoestisch specialist als de monteurs dachten daarbij goed mee over oplossingen. Uiteindelijk zijn we het met elkaar eens geworden over oplossingen. De service, klantvriendelijkheid, professionaliteit en zakelijke afhandeling krijgen van ons een dikke pluim!

Uitstekende service, professioneel

Denken mee, vriendelijk! Panelen hangen mooi in de ruimte en doen goed z’n werk. Beveel het bedrijf zeker aan!

Ons geluidsprobleem opgelost

Na zoektocht naar akoestisch oplossing voor onze huiskamer kwamen wij terecht in de showroom van EasyNoise in de Meern/Leidsche Rijn. In een testruimte waar het flink galmde werden 3 elementen binnengebracht waarmee de galm totaal verdwenen was. Thuismeting laten doen waarmee duidelijk werd hoeveel elementen nodig waren. In overleg hoe en waar geplaatst zou worden. Snel en vakkundig geïnstalleerd en probleem opgelost.

Prettige medewerkers en betrouwbaar qua afspraken en producten.

Een heel goed bedrijf dat op een zeer correcte wijze een offerte heeft uitgebracht, werkzaamheden heeft gepland en ook perfect uitgevoerd. Zeer prettige en deskundige medewerkers!

Helemaal top!

Van intake tot montage tot after sales! Enorm blij met het product en met het bedrijf

fijne service, keurige mannen over de vloer; attent, vriendelijk en vakkundig. Het resultaat mag er zijn!

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat van onze akoestische panelen geadviseerd en geleverd door Easy Noise Control. Eerst kwam Wesley bij ons thuis en kwam met een goed advies en ook goede meting. Nadien duurde het slechts een paar weken voordat de panelen vakkundig en netjes geplaatst zijn. Wij raden Easy Noise Control zeker aan!

Ben op een prettige manier goed geadviseerd

Goed.

Helaas heb ik het bestelde product nooit ontvangen. In het begin verliep de klachtenprocedure moeizaam, maar uiteindelijk bood het bedrijf excuses aan en werd het geld teruggestort. Ondertussen had ik het product al ergens anders gekocht. Achteraf bleek dat er een ongelukkige samenloop van omstandigheden was die ervoor zorgde dat de klachtenprocedure niet soepel verliep. Desondanks werd mijn klacht serieus genomen en ik ben tevreden met de uiteindelijke afhandeling.

In één woord SUPER

Bestelde niet op voorraad. Er werd mij een (beter) alternatief voorgesteld. Ja gezegd en op tijd geleverd gekregen. Dus niet zo'n webshop met vele producten en de kreet voor .. besteld, morgen in huis, neen een webshop die meer doet dan ze beloven. Dankjewel

Het is het helemaal waard!

Goede communicatie, vriendelijk en veel ervaring.

Okay product, reageren alleen niet op email

Prima product, Maar als je een mailtje stuurt om iets over de bestelling te vragen, geen antwoord.

advies en levering producten prima

Fijn bedrijf. Akoestische meting met advies op maat. Levering materialen prima volgens afspraak..

Fantatisch materiaal

Heb zelf een geluiddempende kast gemaakt voor warmtepomp. Isolatie makkelijk te verwerken met goede plakstrip.

Goede prijs/kwaliteit, service slecht als je 'buiten proces' valt

Twee keer besteld bij Easy. De eerste keer hadden ze een product wat op de website stond als 'op voorraad', toch niet op voorraad. Ondanks een bestelbevestiging moest ik zelf na een week mailen wat de situatie was. Toen bleek dat ze de helft van mijn order konden leveren. Na 3-4 weken nog een keer nagevraagd waar de andere helft bleef. Dat stond niet op de radar, en ze zouden echt binnen 3 dagen versturen. Dat bleef uit. Daarna zou het maandag zijn. Die deadline ook niet gehaald. Vervolgens woensdag een in gebrekestelling verstuurd en toen kon het wel: een medewerker zou met de tweede helft van mijn bestelling langsrijden en dat gebeurde ook. De tweede bestelling (die geplaatst werd in de periode van hierboven) ging soepel: blijkbaar was alles op voorraad en de dag na de bestelling werd het verstuurd en nog een dag later geleverd

Goed geholpen

Aanvankelijk kreeg ik wat lastig telefonisch contact; niet goed bereikbaar. Maar toen dat eenmaal tot stand was gekomen liep alles heel soepel. Snel en goed geholpen met mijn vraag. Duidelijke uitleg. Helaas kon ik het benodigde materiaal niet direct mee naar huis nemen, wat ik gehoopt had, maar via de webshop ging het helemaal goed. Ook kosteloos nog wat klein materiaal mee naar huis gekregen.

Positief maar hielp mij niet

Ik heb Easymass leidingsisolatie aangeschaft. Lijk t mij dat het doet wat het moet doen en is goed te verwerken. Voor mijn geval bleek echter dat het geluid toch in hoofdzaak van de zolder erboven kwam zodat het isoleren van de leidingen in de kamer zelf geen net bleek te hebben. Het is dus zaak goed op te letten wat het doel is en het effect kan zijn

Zeer goeie kwaliteit

Kleven zeer goed

Goed geregeld, komen afspraken na. Dik tevreden

Ben zonder afspraak binnen gelopen en toch netjes geholpen. Ben zeer tevreden.

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.