Zeer goeie kwaliteit

Kleven zeer goed

Goed geregeld, komen afspraken na. Dik tevreden

Ben zonder afspraak binnen gelopen en toch netjes geholpen. Ben zeer tevreden.

Voortreffelijk!

Erg vriendelijke klantenservice. Foutieve zending meteen en kosteloos hersteld.

no customer support, ridiculous shipping times

I wanted to order a sample box for a renovation project. The renovation is finished. The box was delivered yesterday, after three weeks of waiting. Three weeks for a simple sample box. How long will it take when you order the actual product?! There is no customer support at all. I canceled the order over a week ago, still no answer.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede telefonische service!

Fijne telefonische service bij vragen over producten, ophangsystemen etc.

Snelle levering en erg goede kwaliteit

Voor geluidsreductie gebruikt voor eigenbouw omkasting van warmtepomp met douglashout. Mooi resultaat bereikt in aanzicht en geluid. 6 db reductie gerealiseerd! Erg goed materiaal.

Exceeded expectations

We wanted to isolate the sleeping room from adjanced bathroom. Used EASY Noise Control 4mm panels, gips panels and tiles on top of it. The result is impressive, it 's worth every euro spent on it! The wall passes through much less noise and now the room door is the weak point in the noise barrier. Will recommend to my friends with no doubts! Thanks!

Goed resultaat: hydraulische unit voor een huislift maakte 76dB geluid. Na installatie van de zelfklevende geluidsisolatie stukken van 100x 60 cm is dit terug gebracht tot onder de 40dB. Missie geslaagd met dit product.

Product zo als in de beschrijving Goed en snel geleverd

Fijne ervaring

Goede duidelijk communicatie. Vlotte levering en erg tevreden met het resultaat.

Helemaal top

Prima levering

Voldoet redelijk aan verwachting.

Prijs kwaliteit is matig!

Mooi product

Een mooi product dat voldoet aan de verwachtingen. Goede uitleg van de resultaten die het op kan leveren.

Netjes en snel ontvangen

Netjes en snel ontvangen

Prima webshop met heldere informatie. Eenvoudig bestellen en levering conform afspraak!

zeer goed prettige website, en snelle levering

goede ervaring en aan te bevelen,

Snelste bestelling ooit

Duidelijke website, goede telefonische klantenservice, zeer snelle levering en duidelijke technische fiche. Zeer tevreden dus.

Snelle levering en goede accoustische damping

Installatie was eenvoudig en accoustische damping naar verwachting.

Superprofessioneel en klantvriendelijk

Goed en snel geholpen aan een oplossing voor onze galmende vergaderzaal.

Goed product

Effectief!

Easyfoam platen besteld met een PU toplaag, we merken dat de galm in huis al verdwenen is, we verstaan elkaar al beter en de TV moet niet meer zo hard. Zéér tevreden!

Komen meten, is weten. Ontwerpen daarop akoestiekplan, plaatsen klaar.

Komen meten, is weten. Ontwerpen daarop akoestiekplan, plaatsen klaar. Monteren zo netjes, bijna verbetering te noemen van de oude situatie. Galm, klank en hinderlijke ruimtelijke geluiden, helemaal weg. Als ondernemer zeer onder de indruk van deze prestatie en dit bedrijf, Geluidprobleem? Oplossing easy: neem Easy "NO" Noice any more. Beetje overdreven ja, misschien, maar puur omdat ik zo blij bent met het totale resultaat.

vlotte service

vlotte service

Prima tempo

Goede snelle service

Over Easy Noise Control B.V.

----------------------------------------- #wijzijnakoestiek EASY Noise Control is sinds 2011 de specialist in akoestiek en geluidsisolatie. Voor bijna alle geluidsproblemen bieden we een akoestische oplossing. Inmiddels staan wij met 40 enthousiaste collega’s voor u klaar. Ieder met een onmisbaar stukje expertise over akoestiek, onze producten en onze dienstverlening. Als full-service dienstverlening onderzoeken, meten, adviseren, produceren, monteren en verbeteren wij akoestiek. ----------------------------------------- #weareacoustics EASY Noise Control has been the specialist in acoustics and sound insulation since 2011. We offer an acoustic solution for almost all noise problems. We are now at your service with 40 enthusiastic colleagues. Each with an indispensable piece of expertise in acoustics, our products and our services. As a full-service service we research, measure, advise, produce, assemble and improve acoustics. ----------------------------------------- #wirsindAkustik EASY Noise Control ist seit 2011 Spezialist für Akustik und Schalldämmung. Wir bieten eine akustische Lösung für fast alle Geräuschprobleme. Wir stehen Ihnen jetzt mit 40 begeisterten Kollegen zur Verfügung. Jedes mit einem unverzichtbaren Fachwissen in Bezug auf Akustik, unsere Produkte und unsere Dienstleistungen. Als Full-Service-Service erforschen, messen, beraten, produzieren, montieren und verbessern wir die Akustik.