Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Doet wat het zegt

Sterk verminderd

Wordt al jaren gebruikt, waardoor minder snurken en meer lucht door de neus.

Product werkt niet.

Het product werkt niet. Geen vermindering van snurken.

Beste Guido, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat de proefverpakking meest gekochte producten geen positief resultaat bij u hebben geboekt. Het kan zijn dat dit niet de juiste producten zijn om uw gesnurk aan te pakken. In onze webshop kunt u enkele testen doen die u naar het juiste product kunnen leiden: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen om uw review te baseren op ons als webshop. Product reviews kunt u in de webshop achterlaten bij de desbetreffende producten. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen. Bijvoorbeeld over de snelheid, service, communicatie, informatie, enz. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Helpt

De strips verminderen het snurken aanzienlijk.

Pleisters helpen echt

Snurken stopt.

Erg tevreden

Veel keuze, duidelijke instructie. Ook nog per mail EN het werkt!!

Het helpt totaal niets.

Geldverspilling

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat de Airmax probeerverpakking geen positief resultaat bij u heeft geboekt. Het kan zijn dat dit niet het juiste product is om uw gesnurk aan te pakken. In onze webshop kunt u enkele testen doen die u naar het juiste product kunnen leiden: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen om uw review te baseren op ons als webshop. Product reviews kunt u in de webshop achterlaten bij de desbetreffende producten. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen. Bijvoorbeeld over de snelheid, service, communicatie, informatie, enz. Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Snurkbeugel doet precies waar hij voor dient. Ben er erg blij mee.

Snel gewend aan het product

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Helpt niet tegen snurken.

Helaas, vol verwachting na het lezen van de reviews dit product besteld. Even wennen aan siliconen in je neus. Laat het nou niet helpen tegen het snurken. Product kan weer in de prullenbak.

Beste Marcella, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat de Nasivent neusspreider geen positief resultaat bij u boekt. Het kan zijn dat dit niet het juiste product is om uw gesnurk aan te pakken. In onze webshop kunt u enkele testen doen die u naar het juiste product kunnen leiden: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen om uw review te baseren op ons als webshop. Product reviews kunt u in de webshop achterlaten bij de desbetreffende producten. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen, bijvoorbeeld over de snelheid, service, communicatie, informatie, enz. Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Wat een zaligheid

Ik snurk niet altijd maar het ene neusgat is wat kleiner dan de ander. Dus als ik op mijn zij lag had ik minder lucht. Nu is dat opgelost dus superblij!

Betrouwbaar, goede producten, snelle verzending

Het werkt zoals beschreven.

Super website!

Fijne site en snelle levering. Top!

Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Uitstekend product

Heb de SomnoGuard AP2 anti-snurkbeugel gekocht. Het in elkaar zetten ervan vereist zoals omschreven idd wat vaardigheid en handelingen. Anderzijds moet het uiteraard op je mond aangepast worden en kan het haast niet anders dan omschreven. Heb hem na 2 nachten gebruik moeten aanpassen vanwege pijn in de mondholte. Het is een riant apparaat en je kan niet meer praten als je het in hebt. Maar snurken doe ik niet meer, wat mijn man erg prettig vindt! En daar gaat het om, vooral als je op vakantie bent en er geen logeerkamer aanwezig is.

Comfortabel product

Volgens partner is het snurken verminderd. Ervaar zelf een betere ademhaling door de neus.

Prima en extreem snelle service

Uitstekend Levering nog dezelfde dag!

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groeten, Team Snurken.nu

Prima artikel

Voldoet aan mijn verwachtingen

lekker slapen

lekker slapen, voldoende lucht door de neuspleisters

Snelle levering en goede kwaliteit.

Snurkbeugel helpt goed, makkelijk op maat te maken.

Dankuwel! Met vriendelijke groeten, Team Snurken.nu

Meer lucht, beter slapen

Ik was wat sceptisch… Voor mij werken de pleisters goed. Ik krijg meer lucht en slaap daardoor beter. Het enige nadeel voor mij is dat de pleisters vaak jeuken. Verder ben ik heel tevreden.

Boven verwachting!

Snurken.nu heeft mij aangenaam verrast! Niet alleen is er correct en tijdig geleverd, maar ook is er aandacht voor het juiste gebruik van het bestelde product. Ik kreeg een aparte e-mail waarin tips in heldere taal waren opgesteld over het gebruik van het bestelde product. Klasse!

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groeten, Team Snurken.nu

Zonder kan ik niet slapen.

Als ik de neusspreder niet in heb word ik steeds wakker met ‘n droge mond. Ik heb de neusspreider dus nodig voor ‘n goede nachtrust.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Makkelijk besteld en snel geleverd. Ik bestel alweer voor de 4e keer.

Wij zien u graag weer terug! Met vriendelijke groeten, Team Snurken.nu