Snelle levering en goede kwaliteitsproducten die doen wat ze moeten doen.

Snelle betrouwbare levering.

Ik ben zeer tevreden

Ik heb uitgebreid vergeleken maar kom elke keer hier terug vanwege de scherpe prijzen. De site is overzichtelijk en bestellen en leveren gaat erg snel. Top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zou niet meer zonder kunnen

Met het gebruik van de neus spreider zijn mijn neus druppels totaal overbodig geworden

Goede snelle service

Pakket is snel en in goede staat geleverd. Product is naar verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

houdt mijn neus open en daardoor snurk ik minder

Is geen wondermiddel, maar maar helpt wel. Snurk hierdoor stuk minder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en correcte levering van bestelde spullen

Duidelijke website met alle gemak om te kunnen bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product en super snelle levering

Ik heb de snurkpleisters besteld en had eerst andere. Deze zijn van betere kwaliteit, een stuk goedkoper en ze worden nog snel geleverd ook!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en goede prijzen

Laatste levering is geheel naar wens verlopen

Goode service

Snelle bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, klopt wat ze in advertentie vermelden

Proefpakket

Proefpakket valt zwaar tegen en heeft bij mij niet gewerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goedendag, Balen dat deze producten niet hebben geholpen in uw geval. Kunt u via de email of het contactformulier ons bereiken zodat we inhoudelijk op uw vragen in kunnen gaan om te helpen te zorgen dat de producten wel werken. Het is bij dit beoordelingssyteem de bedoeling dat u ons beoordeeld op basis van de order en levering, zoals leveren we op tijd en de juiste producten, zijn we betrouwbaar door te leveren wat u hebt besteld. Productreviews behoren op de productpagina. Dit proefpakket helpt beter adem te halen door de neus en tegen neussnurken. Wellicht dat u een andere vorm van snurken hebt wat de oorzaak is. Bijvoorbeeld een open mond of een inzakkende tong. U kunt hier eenvoudig testen voor doen om erachter te komen welk product wel geschikt zou kunnen zijn tegen uw manier van snurken. https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten We hopen dat we u verder kunnen helpen om van dit cijfer een positievere ervaring te maken. We horen graag van u, Groet, Snurken.nu

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service een goede verpakking prima product en communicatie

Snelle service een goede verpakking goede communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb vanuit het proefpakket de pleisters en de neusbeugel geprobeerd.De pleisters vond ik geen suc6,maar mijn partner is over de beugel tevreden.Het zware ademhalen en snurken is dusdanig verdwenen dat ik "het vreemde gevoel" van de neusbeugel voor lief neem.Kortom ik raad het iedereen aan om een proefpakket te proberen.

Prima ervaring

Bestelling snel en correct afgehandeld. Bovendien, de Snorban beugel werkt prima!

Slecht

Lang moesten wachten maar, uiteindelijk pakketje geleverd en het werkt prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Jeffrey, We hebben per mail contact gehad en netjes uw bestelling opnieuw verzonden zoals belooft. We balen net als u dat het eerste pakketje niet aan is gekomen. Groet, Snurken.nu

Heel goed, Zowel produkt als de snelle levering Stuk goedkoper dan bij de tandarts voor hetzelfde produkt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle verzending

Super goede service en snelle verzending! Een zeer betrouwbaar bedrijf, een aanrader!

Supertevreden!!!

Makkelijk in gebruik, blijft de hele nacht op zijn plaats en nu slapen mijn man en ik heerlijk de hele nacht door!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service, gemakkelijke site.

Goede beschrijving van het product, je krijgt zelfs nog apart een gebruiksaanwijzing via mail. Snelle verzending, goede service, gemakkelijke betaling, kortom geen moeilijke/lastige site.

Eerlijk bedrijf

Ik heb mijn bestelling op tijd gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Duidelijke website, hele snelle bezorging

Ik gebruik de neuspleisters van snurken.nu. Ze zijn niet goedkoop, maar werken uitstekend en de bezorging van snurken.nu is heel snel.

Over Snurken.nu

Filter op Taal