Werkt prima

Krijg meer lucht en mijn partner snurkt niet meer.

Prima webshop

Prima webshop, betrouwbaar!

Super pleisters

Mijn ervaring met de snurkpleisters zijn erg positief. Mijn man heeft nu ook en betere nachtrust omdat ik nu minder aan het snurken ben ha ha

Binnenkqnt neus geheel geirriteerd

Ik had een geirriteerde neus na het dragen van de spreider. U werd ik erop geatendeerd dat ik misschien een te grote ( maat m) heb gekocht om mee te beginnen. Geen allergische reactie dus

heel goed

Sinds ik het proefpakket neusspreiders heb ontvangen en gebruik, krijg ik veel meer lucht en slaap ik beter. Helaas is het snurken niet minder geworden, dus daar werkt het dan weer niet voor.

Goede neuspleisters

De huidkleurige neuspleisters bevallen me uitstekend.

Makkelijke website en snelle levering

Goed produkt

Werkt goed bij sporten en slapen

Probleemloos bestellen. Prima kwaliteit.

Ruime productkeuze, scherpe prijzen, gebruiksvriendelijke website, probleemloze levering.

Helemaal top

Het slapen gaat beter en het snurken is weg

super

Ik heb veel minder hoofdpijn als ik een neuspleister gebruik of een neus spreider. Ik gebruik deze afwisselend. Ook mijn kleindochter van heeft er baat bij en zij neemt met name de sensibele pleisters.

Snelle levering, prima product

Snelle levering, netjes ingepakt. Ik was al bekend met het product, dat is voor mij effectief om snurken te verminderen

Werkt uitstekend!

Werkt uitstekend. Heel even wennen 2 nachtjes bij mij. Perfect!

Werkzaam 'neusje'

Elke avond vast ritueel. Werkt naar behoren.

Gewoon goed !!

Gewoon goed !!

Tevreden met proefpakket

De pleister vind ik persoonlijk niet zo fijn maar de neus dop wel en het werkte

Fijne soepele en goed passende neusspreider.

Fijne soepele en goed passende neusspreiders.

Helemaal niets te klagen!

Goede en duidelijke website, eerlijke prijzen en snelle levering. Helemaal niets te klagen dus :)

Producten die echt werken!

De pleisters werken echt uitstekend. Heel blij mee. Eindelijk weer nachtrust.

Informatief

Prima website, duidelijke info over wat er aan de hand zou kunnen zijn als reden voor het snurken, en welke oplossingen geprobeerd kunnen worden.

Teleurstellend

Dat u mij nu weer pleisters hebt geleverd zonder dat dwarssneetje er in is erg teleurstellend. De papieren verpakking is slecht te openen. De pleisters plakken slechter, dan die met dat sneetje. Ze zitten wel vastgeplakt in de verpakking. Jammer. Na uw reactie opgelucht, ik was al bang, dat de pleisters met gaatje uit de handel waren.

Beste M.J. Wieland, We hebben uw bevindingen netjes per email inmiddels met u besproken. We hebben u direct ook de nieuwe versie toegestuurd voor de komende tijd. Zodra we de nieuwe verpakking weer op voorraad hebben, hebben we weer contact. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Pleisters helpen goed, prima service

Snurken.nu levert snel de juiste producten. En de pleisters helpen goed, dus mijn man (en ik! ;-)) zijn zeer tevreden.

Voldoet aan mijn verwachtingen!

Je merkt echt verschill, zorgt voor een betere ademhaling tijdens het slaap.

Werkt niet

Werkt voor geen meter

Goedemiddag Bianca, We zagen uw bericht over het niet werken van het product. Deze producten werken voor heel veel mensen alleen ligt het er aan welke type snurker u bent en welk product hier goed tegen werkt. We raden u aan om onze snurktesten te doen, waardoor u zelf een beter inzicht krijgt in het juist te gebruiken producten. Grote kans, indien u zegt dat dit product wat u nu gebruikt, niet werkt, dat dit niet het juiste product is tegen uw oorzaak van snurken. https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten P.S. de beoordeling op kiyoh is niet bedoeld om producten te beoordelen maar ons als webshop. Bijvoorbeeld op betrouwbaarheid van leveren, de website of service. We willen u dan ook vragen om uw beoordeling en cijfer op ons te richten. Alvast hartelijk dank! Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groeten, Team snurken.nu