Bestelling werd goed en snel geleverd.

Bestelling werd goed en snel geleverd, wellicht iets meer info over de maat van de neusspreider die je moet nemen.

Prima webshop

Alles volgens wens afgehandeld

Prima levering

Besteld en snel in huis.

Geweldig product

Als ik mijn beugel niet in heb krijg ik een beuk van mijn vriendin

Helemaal top

Door deze beugel kunnen mijn vriend en ik gewoon lekker bij elkaar slapen

Een prima adres voor neuspleisters. Nog nooit 1 probleem gehad.

Ik gebruik dagelijks neus pleisters. Nog nooit een probleem gehad. Een aanrader.

altijd snel en keurig afgehandeld

Tientallen keer dingen besteld en tientallen keer is het prima gegaan.

gewoon goed

Snurken.nu heeft een uitgebreid assortiment en goede uitleg op de site van de diverse oplossingen. Snelle verzending.

Prima service, goede uitleg van de producten. Heldere website en vlotte betrouwbare afhandeling van de bestelling. Wat wil je nog meer?

Goede bezorging, snel besteld.

Goede webshop, wel vaak mail.

Zeer snelle levering

De neuspleisters werken perfect. De neusbeugel moet ik nog uitproberen.

Ik zal dan alleen voor de neusspreider in het proefpakket gaan als ik moet kiezen en anders niks

Ik heb het Proefpakket en het Introductiepakket neusspreiders met als extra de Breathe Right neuspleister voor enkele weken uitgeprobeerd. Tegen mijn verwachting in bleek dat de neusspreider in het proefpakket (het goedkoopste van allemaal) eigenlijk het beste te werken. Althans, het werkte soms wel, maar soms ook niet. Geen garantie op niet snurken dus.. De neusspreider in het Introductiepakket (met ronde vormen) voelde erg niet comfortabel aan en veroorzaakte zelfs jeuk en snot. Doordat ik continue mijn snot moest afvegen kon ik gewoon niet in slaap vallen. Bij het verwijderen van de neusspreider kwam er zelfs een beetje bloed uit! Daarnaast heb ik het idee dat de neuspleisters enigszins ook een beetje zou helpen alleen in combinatie met de neusspreider in het proefpakket.

Goed en niet duur

Neuspleisters gekocht. Zowel de bekende als het eigen merk om eens te proberen. Had al eens andere geprobeerd maar die jeukten en plakten heel slecht. Deze zijn wél goed en als de voorraad op is stap ik over op het huismerk. Het scheelt niet veel, maar als je ze zoals ik dagelijks gebruikt is het wel voordeliger met hetzelfde resultaat. Eén nadeeltje, het huismerk strips is veel lastiger uit de verpakking te peuteren, maar dat kan ook mijn nogal grote handen liggen.

Proefpakket

Een proefpakket aangeschaft met pleisters en een airmax, een neusspreider. Zeer tevreden over deze producten. Ook handig dat je het kan uitproberen.

Altijd makkelijk en snel

Goeie prijs en website, altijd snel geleverd

Geweldig!!

Geweldige pleisters, blijven goed zitten.

mijn ervaring is dat ik rustig slaap

mijn ervaring is dat ik rustig slaap sinds mijn echtgenoot de neus pleisters gebruikt

Goed product en goede levering

De ervaring is tot nu toe goed. En ben zeer tevreden. Ook mijn vriendin is blij want ook die slaapt beter nu zonder mijn gesnurk.

Goed en snel geleverd

Snel geleverd en werkt goed.

Breed assortiment, goeie prijs en altijd snel geleverd.

Goed advies en snel aflevering

Toen de stripjes niet beschikbaar waren in de winkels heb ik gekozen voor deze bedrij. Giedkoper en snel aflevering van product.

Snelle levering en goede neuspleisters

Prima ervaring met deze webshop. Producten worden snel geleverd en de door hun aangeboden goedkopere variant van de neuspleisters zijn minstens zo goed als de duurdere BreathRight

super geen gesnurk meer

de neusspreider aangeschaft en het help echt mijn vrouw sliep vaak op de bank door mijn lawaai dat is nu niet meer

Besteld maar niet op voorraad

Ik had een neusstrip proefpakket besteld maar kreeg daarna helaas het bericht dat de Breathe Right neusstrips niet op voorraad waren. Ik kreeg een gedeelte van mijn geld terug maar ik vond dat niet in de juiste verhouding omdat de Breathe Right neusstrips duurder zijn dan de andere. Verder wel tevreden over de levering.

Breathe Right beste resultaat

Vanwege een geheel dichtzittend neusgat draag ik dag en nacht de Breathe Right-pleisters (alleen buiten niet:-) Ze blijven goed zitten en zijn precies stevig genoeg om neus open te krijgen. Heb minder goede ervaringen met de goedkopere varianten. Blij dat Snurken.nu ze tegen scherpe prijzen aanbiedt, is mijn vaste adresje. Goeie service ook.