Ale onderdelen van de bestelwijze, de afwerking en het product zijn prima!

Correct, betrouwbaar en snel

Rust

Mijn man klaagt niet meer fus het belpt

Duidelijke informatie en snelle levering

Op de site staat duidelijke productinformatie om een goede keuze te kunnen maken. Producten worden snel geleverd.

Goede producten, vlot geleverd.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en ik ontving ze correct de dag na bestellen.

Perfecte begeleiding en uitleg

Ik heb al enige jaren ervaring met Het Somno product. Mijn beugel was echt aan vervanging toe. Bij Snurken.nu het artikel voor de gunstigste prijs gevonden, en had niet verwacht hierbij nog een zeer goede begeleiding en uitleg te krijgen. Gewoon perfect.

Beste Marion, Dank voor uw reactie. Vervelend dat het bestelde product in uw geval niet optimaal zijn werk doet. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Goede kwaliteit en nette levering

Goede kwaliteit en een goede levering

Werkt goed

Voorheen Breathe Right gehad, maar niet meer leverbaar. Alternatieve pleisters werken echter even goed.

Plak goed en geeft meer lucht

Ik heb als oudere moeite om de pleisters uit het papier te krijgen. Slecht zicht en spastische handen. Heel pietepeuterig om open te krijgen

Prima product doet niet onder voor ander merk

na jarenlang neuspleisters van een bepaald merk te hebben gebruikt, op advies van Snurken,nu een ander merk gekocht. Een prima product en doet beslist niet onder t.a.v. mijn voormalige pleisters. Bovendien een betere prijs. Ik blijf ze gebruiken.

Mijn oorspronkelijke bestelling was niet meer op voorraad maar er werd een goed alternatief aangeboden en het prijsverschil werd snel teruggestort.

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de neuspleisters in het rode doosje.

Pleisters werken perfect.

Heb iets willen proberen om snurken te verminderen en lijkt een toegankelijke manier te zijn om een begin te maken.

Overzichtelijk met bestellen

Prima product en service

Brecht right zijn de enige neus-leidsters die ik verdraag. Blijven prima zitten. Goede webshop

Goed bedrijf

Altijd goed geleverd!

Eindelijk kan ik weer met vertrouwen in slaap vallen door de perfecte neuspleisters van first plast.

Helpt niet echt

Ik heb de neusspreider maar snurk nog steeds ook op mijn zij

Beste Colinda, Dank voor uw reactie. Vervelend dat het bestelde product in uw geval niet optimaal zijn werk doet. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Overzichtelijke website, goede prijzen en snelle levering

Prima service, snelle levering

Bestel al jaren snurkpleisters, nooit klachten.

De Airmax neusspreider werkt goed, is handig in gebruik

De Airmax neusspreider werkt goed, is handig in gebruik. Wordt ieder nacht gebruikt en mijn vrouw snurkt bijna niet meer.

Slecht

Het apparatuur werkt voor geen meter het is weggegooid geld

Beste Erik, Dank voor uw reactie. Vervelend dat het bestelde product in uw geval niet optimaal zijn werk doet. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Zoals het hoort

Snelle levering na bestellen.