Goede webshop

First Plast neuspleister voldoen prima. Gebruik ze al jaren.

Goede ervaringen

Goede site

Zit confortabel. Spreidt de neusgaten goed open.

Snel geleverd en tevreden over resultaat

Een neusspreider aangeschaft om verstopte neus en hoofdpijn te voorkomen. En…het werkt!

Goed produkt en goede service

Dit is de tweede bestelling en alles verkiep net zo goed als de eerste maal

Hartelijk dank voor uw reactie! Fijn om te horen.

Bevalt heel goed

Bevalt heel goed. Strip blijft goed zitten, neusvleugels worden voldoende gespreid. ‘S morgens goed te verwijderen.

Dank voor uw reactie! Blij om te horen dat uw neusstrips naar tevredenheid zijn!

Voor een goede nachtrust

Door een verstopte neus sliep ik ‘s nachts slecht. Breathe Right was de oplossing. En na goed slapen een goede dag.

Super! Goed om te lezen. Groet, Snurken.nu

Ik ben zeer tevreden over de producten en de snelle bezorging!

Dankuwel!

Prima verpakt, snel geleverd. Had volgens mij ook door de brievenbus gekund.

Prima verpakt, snel geleverd. Had volgens mij ook door de brievenbus gekund.

Dank u wel! Wij hebben het verpakt in een brievenbus doos, misschien dacht de postbezorger daar anders over. Veel gebruiksgemak gewenst! Met vriendelijke groeten, Team snurken.nu

Snelle levering, perfecte pleisters

De neuspleisters zijn wederom snel geleverd. Voldoen aan hoe het omschreven wordt. Stukken voordeliger dan in de winkel. Kortom weer zeer tevreden.

Dank u wel! Fijn dat wij van dienst konden zijn Met vriendelijke groeten, Team snurken.nu

Lijkt te werken

Het lijkt erop dat het snurken van mijn man minder hard gaat .

Dat is goed om te horen! Met vriendelijke groeten, Team snurken.nu

Ben tevreden

Het werkt naar behoren

Dat is goed om te horen, bedankt! Met vriendelijke groeten, Team snurken.nu

Had hier meer van verwacht

Blijft niet goed zitten en het afstellen van de bit is waardeloos.

Beste, Dank voor uw reactie. Vervelend dat de bestelde Snorban snurkbeugel in uw geval niet optimaal zijn werk doet. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld om ons als bedrijf te beoordelen. Bijvoorbeeld over de levering, service, snelheid, enz! Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Kwaliteit…..en snel in huis

Geleverd een kwaliteitsprodukt….en snel in huis en gelukkig gewoon in de brievenbus!,

Dank voor uw reactie!

Sindsdien minder gesnurk

Sind ik de neusspreider gebruik, blijk ik een stuk minder te snurken.

Fijn om te lezen, ga zo door!

het slaapt beter

sinds ik de. strips gebruik slaap ik de hele nacht door en wordt uit gerust wakker

Super goed!

Nooit iets geleverd

Volgens het bedrijf hebben ze al 2 keer mijn bestelling opgestuurd. Beide zijn nooit aangekomen. Het is dus onmogelijk om een beoordeling op de producten te geven. Ze waren dan wel zo netjes om het bedrag terug te storten en reageerde altijd op de mail. Waar het probleem dan wel zit is een groot vraagteken, je hebt er dan ook vooral gedoe mee.

Beste Huub, Bedankt voor uw feedback! Het is voor ons ook een groot vraagteken, onze welgemeende excuses hiervoor. Hopelijk was het mail contact tot uw tevredenheid. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld om ons als bedrijf te beoordelen. Bijvoorbeeld over onze communicatie, service, enz! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

bevalt prima

geeft betere nachtrust voor iedereen

Fijn zeg! Ga zo door

is een goed apparaat tegen snurken en goede slaap

is zelf goed aan te brengen en je slaapt er goed mee en kom er geruster uit met de beugel

Dank voor uw reactie!

Goed product en snel ontvangen

Goed en duidelijk omschreven voor welk soort snurken je wat nodig hebt. En snel ontvangen

Met de neuspleister kan ik beter ademen door mijn neus

Met de neuspleisters uit het rode doosje kan ik beter door mijn neus ademen.

Waardeloos

Ze werken totaal niet

Beste, Dank voor uw reactie. Vervelend dat de bestelde Airmax neusspreider in uw geval niet optimaal hun werk doen. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld om ons als bedrijf te beoordelen. Bijvoorbeeld over de levering, service, snelheid, enz! Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Supersnelle levering

Top levering en zeer snel

betere nachten voor echtgenote

Bezorging via een omweg vanwege verkeerde etikettering. Beetje slordig....Adres was bij de bestelling goed opgegeven..... Nu proefpakket van geringer waarde.... wat als het een bestelling is van enige tientallen euro's.............

Zeer praktisch

Slaap beter en snurk niet zo veel meer