Slechte service en communicatie

Ik had een bestelling geplaatst en kreeg tot 2x toe een automatische mail dat er leveranciers problemen waren. Twee weken later heb ik snurken.nu zelf benaderd en die bedachten toen pas om eventueel de rest van de bestelling al te verzenden of nog even te wachten op datgene wat niet op voorraad was. Zonder op een antwoord van mij te wachten, hebben ze de overige bestelling verzonden. Na een reactie van mij, bleek datgene wat niet in voorraad was er ineens wel te zijn! Ze wisten niet dat dit nu niet meegezonden was. Ik mailde weer terug en zonder een reactie van snurken.nu kwam de overige bestelling binnen. Ik snap dat in deze digitale wereld communicatie soms "kort" is of "vergeten" wordt. Maar voor een bedrijf vind ik het wel zo netjes dat je op z'n minst een reactie terug geeft en geen zaken invult voor een klant. Als je zo lang op een bestelling wacht, is een privé opgestelde mail veel klantvriendelijker. En daarbij zou een soort compensatie voor het wachten van de bestelling ook gewaardeerd worden. Al met al genoeg verbeterpunten.

betere nachtrust met breath right pleisters

betere nachtrust en 's morgens uitgerust wakker. snel geleverd

Neusverspreider

Mijn man snurkt er minder door, maar wel in combinatie met een neusspray. Sinds hij dit gebruikt is ook zijn sinusitis beter. Zeker dus een mooie verbetering.

Het werkt voor geen meter

De anti snurk beugel werkt voor geen meter. Slechte kwaliteit en heeft geen effect.

Beste Lieselotte, Dank voor uw reactie. Vervelend dat dit product in uw geval niet werkt. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk een andere aanpak nodig heeft, dan een snurkbeugel. Snurkbeugels helpen goed tegen ''tongsnurken'' en ''mondademhaling snurken''. Het kan zijn dat uw oorzaak van snurken in de neus zit. Hiervoor dient u andere producten te gebruiken. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn productreviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Prima ervaring!!

Na ruim 7 jaar een nieuwe snurkbeugel. Heel erg blij dat ik een nieuwe heb en gedurende de nacht weer ononderbroken kan slapen. Waardoor heerlijk uitgerust!!!

goede producten en snelle levering

snelle levering in stevige verpakking

Snelle levering product

Via website bestelling geplaatst en snel via de postgeleverd

Prima bedrijf met een goede service en een goed werkend product

Betrouwbare webwinkel

Ze maken waar wat ze schrijven als webwinkel. (Productwaardering moet ik nog uittesten). Deze beoordeling is voor de webwinkel ansich.

Prima.

Helder in communicatie

Prima webwinkel goede aanbieding op voorraad en snelle levering. Je wordt steeds op de hoogte gehouden van je bestelling. Kortom: top!

Hartelijk dank voor uw reactie! Super fijn om uw tevredenheid te lezen! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Na een foutje in de bestelling is dat snel hersteld en de kosten voor het retour zenden werden terug gestort.

Hartelijk dank voor uw reactie! Super fijn om uw tevredenheid te lezen nadat we een inpakfoutje hadden gemaakt! Tot ziens! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Correcte snelle afhandeling

Nooit enig probleem. Bestellingen per omgaande correct en snel afgehandeld

snurken is verleden tijd.

een verademing

Gewoon no-nonsense goed

Correcte info, snelle levering en voor zover ik kan beoordelen goede prijzen

Snel geleverd en product zoals beschreven. Product werkt soms bij mij wel en soms geen effect. Misschien zijn er pleisters die de neusopening strakker openhouden? Ik weet dat jullie slechts verkopen maar misschien een tip?

Goedendag Jeroen, Dank voor uw reactie. Fijn om uw tevredenheid te lezen! Er zijn veel Breathe gebruikers overgestapt naar de First Plast neuspleister op onze website. Sommigen vinden deze neuspleisters nog beter dan Breathe Right. Resultaten van een onderzoek die in de USA is uitgevoerd laat ook zien dat First Plast neuspleister goed presteren t.o.v. Breathe Right. Daarnaast kunt u indien gewenst ook een neusspreider gebruiken in combinatie met de neuspleister voor een dubbel effect en nog meer opening voor de toestroom van lucht. Mocht u persoonlijke vragen hebben, kunt u ons altijd bereiken via het contactformulier waardoor wij direct een email ontvangen. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Werken prima!

Ik slaap aan een stuk, vrouw maakt me niet meer wakker omdat ze last heeft van mijn gesnurk.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Super fijn om te lezen!

De service is goed, en het produkt geweldig! Jammer dat ze niet huidskleur zijn, kon ik ze overdag ook dragen😉 Heb ik meer lucht,!

Dank voor uw reactie!

Het werkt

Ik heb het idee dat ik zelf een betere nachtrust heb, mijn vrouw slaapt beter dan voorheen Krijg nog wel wat last van mijn tanden na het slapen maar dat verdwijnt na een poosje

Dank voor uw reactie! Het vervelende gevoel aan de tanden kan te maken hebben met het gewenningsproces inderdaad. Groet, Snurken.nu

Onzinnige aanschaf

Zit niet prettig en doet niets

Beste, Dank voor uw reactie. Vervelend dat dit product in uw geval niet werkt. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk een andere aanpak nodig heeft, dan een keelstrips. Keelstrips zijn over het algemeen tevens niet meer het meest gebruikte product tegen snurken. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn productreviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Goed product

Prima oplossing voor een verstopte neus tijdens 't sporten en slapen.

Prima hulpmiddel

De neuspleister doet wat er beloofd wordt, slapen is veel rustiger. Bestelling en bezorging zijn vlot.

Persoonlijke webshop

De webshop heeft veel artikelen en de service is goed.

Gebruik de nozovent al jaren, werken voor mij prima

Perfect, maar kan beter

In het midden zou een inkeping gemaakt moeten worden, om het midden te bepalen bij opplakken.