Ik kan weer ademen!

Door de neuspleisters slaap ik een stuk beter, ik kan weer ademen.

prima!

geen enkel negatief woord mogelijk.

Top brievenbus levering en snel.

Ik gebruik de nozovent neusspreider al vele jaren en hij bevalt goed. Niet altijd het gewenste resultaat bij snurken maar hij zorgt wel voor voldoende lucht via de neus.

Overzichtelijke site.

Bestelling en levering waren prima. De Airmax neusspreider werk soms wel en soms niet. Blijft spijtig genoeg niet goed in de neus zitten en valt er ook regelmatig uit. Als ik hem dan terug goed steek werkt hij weer een paar uur. Ik heb het proefpakket met de 2 neusspreider gekocht maar de kleine is te klein dus die werkt zeker niet.

prima brievenbuslevering

Snurken.nu doet wat het moet doen, beter kan dus bijna niet.

Goede service!

Ik heb verschillende dingen geprobeerd en uiteindelijk werken de pleisters het beste voor mij. Altijd snel kunnen bestellen en snel bezorgd.

De First Plast neuspleisters werken uitstekend en ik slaap heel goed ermee.

First Plast neuspleisters werken uitstekend en ik slaap heel goed ermee.

Makkelijk bestellen, snelle levering

Bestellen ging makkelijk, de site is overzichtelijk, levering was snel, items goed ontvangen.

Werkt niet voor mij

Ik heb beide types, de grotere en de kleinere geprobeerd 's nachts in te houden. Ik gebruik een slaap ,apneu, neusmasker en als ik niet door de neus kan ademenen kan ik dus niet slapen. Beide types maakten mijn neus niet open en vielen binnen 15-30 minuten uit mijn neus.

Goede kwaliteit neuspleisters

Goede kwaliteit neuspleisters, voordelig en snelle levering.

Gewoon Goed

Kan niet beter

gewoon keurig

prima product

Zeer tevreden over het product. Een aanrader !!!!!

Zeer tevreden over het product. Een aanrader !!!!!

Airmax neusspreider heeft mij geholpen om weer rustig te ademen.

Airmax neusspreider heeft mij geholpen om weer rustig te ademen.

Snelle leverantie, goede 'eigen merk' snurkpleisters

Heb na jaren tevreden gebruik van 'Breathe right' nu het huismerk in gebruik. Scheelt fors in de kosten en werk prima, al krijg je ze iets moeilijker uit de verpakking (zeker in het donker ....).

Het werkt!

Ik heb de Snorban snurkbeugel aangeschaft. De afhandeling en verzending gingen zonder enig probleem. De beugel passend maken was geen enkel probleem, maar het mooiste is: hij werkt!! Heel blij mee, net als mijn vrouw.

Groot assortiment en snelle levering

Mijn bestellingen worden altijd op tijd en juist geleverd

Neuspleisters helpen mij minder te snurken

Mijn man is ook heel blij dat ik 's nachts een nasal neuspleister gebruik. Ok snurk hierdoor veel minder

Zeer tevreden over contact, kwaliteit en verzending

Als zeer prettig

goede ervaring

snurken stuk minder geworden

goede prijs kwaliteit verhouding

De neuspleisters van First Plast werken super. blijven ook bij warme nachten goed zitten

Goede en snelle service en verzending

Makkelijke levering via de brievenbus

Goed product tegen snurken

Ik gebruik al jaren Nozovent Neusspreider Classic en ik kan eigenlijk niet meer zonder gaan slapen. De spreider zet de neusholtes voldoende open om ongehinderd door de neus te ademen en daardoor voorkom ik snurken door met open mond te ademen.

Prima snurkpleisters

Bestellingen altijd goed en snel geleverd

Breathe Right een verlichting om in te slapen

Sedert dat ik Breathe Right gebruik heb ik geen ademhalingsproblemen 's nachts. Vroeger had ik bij verkoudheden dichtklappende neusvleugels. Met Breath Right is dat probleem al jaren opgelost.