Ik kan niet met gesloten mond slapen.

Mijn man is erg blij als ik de anti snurkbeugel in heb maar ik vind 'm oncomfortabel. Al 2x heb ik 'm aangepast maar ik krijg last van mijn kaken, mijn voortanden en tandvlees daar en met gesloten mond slapen kost moeite waardoor mijn mond open valt, ik ga zeveren en niet prettig slaap. Het lijkt erop dat ie gewoon te groot is voor mijn mond.

Snel een proefpakket in huis

Help zeker tegen snurken

Mijn ervaring is dat het snurken drastisch wordt verminderd alleen de zware ademhaling niet maar dat is normaal ook werkt de pleister tegen huid irritatie.

Jarenlang neusspreiders gebruikt met wisselend succes. Met deze blijft mijn neus de hele nacht goed open, en ik voel het niet zitten. Gewoon geweldig !!

Snelle correcte levering

Duidelijke omschrijving van het artikel en goed verpakt afgeleverd op het adres.

aanrader

mijn bestelling goed en op tijd geleverd en was zoals ik het bestelde

Perfect!

Ze zitten heerlijk en werken fantastisch bij de zware dagen dat ik ze nodig heb.

Heb 's nachts lucht

Snurken.nu levert snel en correct en geeft goede adviezen.

Goede webshop, goede informatie, ik werd keurig op de hoogte gehouden van de bestelling, snelle levering. Ik kreeg ook nog een extra mail met aanvullende informatie. Zeker aan te bevelen!

Ik slaap rustiger en mijn man ook!

Na een operatie ging ik ineens snurken, heel gênant! De anti-snurkbeugel was wel even wennen, maar het werkt geweldig!

Snelle reactie en prima levering

Prima online winkel met een heel groot assortiment. De neuspleisters bevallen prima!

snel en goed verzorgd

jammer dat de neuspleister moeilijk uit de verpakking te krijgen is.

Goed geregeld zonder gedoe

Al meerdere keren gekocht en goede ervaringen

Zeer goede service, altijd snel en correct!

Ik bestel hier altijd mijn spullen. Levering is er altijd heel snel.

Ik was erg sceptisch had al veel dingen geprobeerd. Vanaf de 1e nacht niet meer gesnurk. Weet niet of het voor iedereen werkt maar voor mij wel. Het is wel even wennen maar nu slaap ik er prima mee en hebben we goede nachten. De gebruiksaanwijzing is eenvoudig en mijn beugel gaat nu al 5 maand mee.

Voortreffelijk

Goeie keus

Volgens mijn zoon, " die hoort mij niet meer snurken''

Ik was in het begin een beetje sceptisch, maar na 1 nacht ingedaan te hebben, merkte ik dat ik ten eerste rustiger sliep, en mijn zoon zei "'ik hoor je niet meer snurken"' Dus ik ben er blij mee, moet wel even wennen om het in de neus te doen, de eerste keer ging het gelijk, de 2de keer moest ik wat meer moeite doen om het in de neus te krijgen. Maat S was voor mij oke.

Wat goed om te lezen dat de producten hun werk doen! Veel slaapplezier toegewenst!

Goede combinatie Netjese prijzen

zeer goede service

Zeer goede service

Dat is waar wij naar streven!

Goede Service! Snel geleverd!

Snelle levering en goede producten!

De bestelde neusstrips werden snel geleverd en ook nog via de brievenbus wat super handig is.

Het snurken is een stuk minder

Het snurken is een stuk minder, maar nog niet helemaal gestopt.

Superervaring

Altijd een snelle service

Daar streven wij naar!

De afhandelingen en bezorgen zijn goed.

helaas,ik heb nu een 2delige beugel en wouw een iets kleinere proberen .maar dit is voor mij (nog) geen succes.

Snelle levering en goede uitleg per mail

Bij het proefpakketje kreeg je per mail extra uitleg, erg handig. Het proefpakketje was verder snel geleverd.