Keurig

Snelle levering netjes verpakt....geen klachten

Super Dankje!

Werkt prima. Snelle levering

Werkt prima. Snelle levering

Toppie!

Heel goede service

ben er blij mee

Top om te lezen!

Prima service, snel geleverd

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Prima oplossing voor mijn probleem

Door de neusspreider krijg ik meer lucht 's nachts en hoef ik niet meer zelf mijn neus open te houden met mijn hand

Dank voor uw reactie! Super fijn!

Correcte levering en snel

Correcte levering en snel

Dank voor uw reactie!

Meer lucht en goede nachtrust door de pleisters

Ik dacht niet geschoten is altijd mis. De pleisters werken echt heel goed. Mijn vrouw kan eindelijk ook weer eens gewoon slapen. Zonder gesnurk. En als ik toch wat snurk,is dat heel zacht. Echt een aanrader dus!

Super fijn!

Perfecte webshop

Snel werkende webshop. Goede nazorg, in de zin van nogmaals de handleiding in de email voordat je produkt uit de brievenbus vist.

Dank voor uw reactie!

set om te testen gekocht, heel tevreden, alle producten doen hun ding keuze is persoonlijke voorkeur.

Super fijn! Klopt er zijn verschillende type snurkers en dus ook verschillende producten die hierop aansluiten!

Bedankt!

Overzichtelijke website, snelle levering, reële prijzen

De website biedt goede informatie over de verschillende soorten neus strips. Bestelproces verloopt soepel en levering was zoals beloofd. Zou het alleen beter vinden als men wat kleinere verpakkingsdozen gebruikt (of zelfs gewoon een envelop), nu was er wel erg veel verspilling van karton voor een brievenbuspakket.

Dank voor uw reactie en feedback! We zullen dit meenemen met ons Fulfilment Center!

Zeer goede app

App is simpel in gebruik en geeft goed inzicht. Daarnaast vele bruikbare tips.

Bedankt!

Zeer goed product!!

Snel geleverd!

Dat vinden wij ook erg belangrijk!

Prima op tijd volledig geleverd

Prima op tijd volledig geleverd

Zoals het hoort, bedankt!

Werkt heel goed

Gebruik nu al meer dan een jaar deze neusspreiders en ik kan zeggen dat dit het beste hulpmiddel is waarmee je meer lucht hebt 's nachts. Voorheen ging in de nacht mijn neus behoorlijk dicht zitten, hetgeen nu tot het verleden behoort.

Super fijn om te lezen!

Alleen heeft het bij mij geen effect genoeg

Dank voor uw reactie! Jammer niet volledig het gewenste resultaat. We hopen dat u een product vindt dat wel helemaal voldoet. Bij vragen weet u ons te vinden!

Dankuwel.

Niet snurken met een simpel hulpmiddel

Ik gebruik deze al verschillende jaren, hoewel ik er nu pas achter kom dat er verschillende maten zijn. Ik ben er zeer tevreden mee. Heb hem niet altijd nodig maar als ik bijvoorbeeld wat verkouden ben, merk ik dat mijn neus dicht zit en hem dus meer nodig heb. Fijn!

Wat werkt, dat werkt ;)

Prima product

Prima product

Toppie!

Werkt prima voor mij.

Ik gebruik de kleine variant om meer zuurstof te krijgen. Dit werkt prima en vermindert het gebruik van neusdruppels aanzienlijk.

Klopt als een bus!

Werkt tegen snurken

Pas een wk in gebruik, de kleinste, de grotere zat niet helemaal lekker. Maar de kleinste variant valt snachts uit mijn neus. Ga nu toch ook de grotere uitproberen. Mogelijk dat het een kwestie van wennen is

Klopt, sommigen moeten even wennen aan het gebruik van een product zoals een neusspreider.

Fijne service, goed product

De neuspleisters die ik heb besteld werken erg goed!

Super fijn!

Het werkt niet

De plakstrips blijven aan de ene kant niet zitten en aan de andere kant beschadigen ze de huid op mijn neus. Waardeloos

Hi Auke, Wat ontzettend vervelend. Ik vermoed dat uw neus te gevoelig is voor dit soort producten.

Werkt prima

Ben bevorderd van de logeerkamer naar ons eigen bed.

Dat is geweldig om te horen!

Gewoon slecht

Beugel kon niet zoals de beschrijving aangaf vaker dan één keer worden gevormd. Hierover een klacht ingediend. Kreeg slechts te horen ‘ dan moet u maar een duurdere kopen’. Waardeloos.

Hoi Ruud, U mag ontevreden zijn. Echter vertelt u verhaal niet de waarheid. De beugel kan wel degelijk vaker worden aangepast, zoals ik gisteren gecorrigeerd heb in mijn email aan u. Echter in uw geval denk ik dat dit niet positief heeft uitgewerkt. Een beugel aanmeten en her aanpassen is een zeer nauwkeurig en foutgevoelig proces. We kunnen het niet helpen dat het aanmeten en de keuze voor de Snorban uiteindelijk niet is geworden van wat u had gehoopt. Desondanks gaf u aan dat het snurken 80% verminderd was. De Snorban heeft relatief veel materiaal. De duurdere versies beschikken over minder materiaal, waardoor deze doorgaans comfortabeler aanvoelen. Dit hebben we u als optie mee gegeven ter vervanging van u huidige beugel. Met vriendelijke groet, Snurken.nu

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.