Zeer tevreden over het product snurkbeugel

Zeer tevreden over het aangeboden produt

Optimale service

Eerste bestellingn neusspreiders snel in huis. Ze werken voor mij prima. 2e Bestelling ook snel in huis, iets verkeerd geleverd. binnen een paar uur een reactie van hun kant. Binnen een dag prettig en correct opgelost .

Ik bestel al jaren lang bij snurken.nu tot grote tevredenheid van mijn vrouw. Altijd snel geleverd, en bij onduidelijkheid (de eerste keren) was de hulp van de website altijd prima

Prima koop

Voor mijn vader First Plast neuspleisters gekocht. Hij vindt ze geweldig en de thuishulp eveneens. Mag van hem weer een paar doosjes bestellen. Zijn beter en goedkoper dan Breathe.

Snelle en goede levering. Prima

Ik ben zeer tevreden over de snelle en goede levering.

In 1 woord geweldig

Makkelijk bestellen . Snelle levering., degelijk verpakt,

Prima,,

Altijd een snelle levering ben erg tevreden!!

altijd op voorraad voor een beste prijs

Van alle aanbieders van breathe right geeft snurken.nu de beste korting en altijd op voorraad

Prima spul, Nozovent neusspreider Classic

Ondanks de minder goede recensies van dit type verdient het veruit mijn voorkeur. Ik heb de andere ook geprobeerd, maar deze zijn of te hard of vallen te snel uit de neus. Je moet wel na 3 maanden vervangen, dan wordt het rubber zachter de kans groter dat ze uit de neus vallen.

Prima webshop

Snelle levering, prima Produkt, duidelijke Websitename.

Prima webshop!

Prima webshop, niets op aan te merken. Wellicht wat vaker met korting voor vaste klanten gaan werken. Dan geef ik een 10!

Snelle levering, duidelijke site!!

Gewoon zoals je van een site verwacht te werken. Helder en duidelijk.

al jaren zonder problemen mijn pleisters besteld en ontvangen

geen problemen met bestellen en ontvangen.

Goede website

Goede en veilige website. Tevens een snelle levering. Top !

Goede site met prima neusspreiders

Gebruik al tijden de Nozovent classic neusspreider. Doet wat ze beloven en heb minder slaapproblemen.

Snelle en correcte levering

Al enkele keren airmax neusspreiders bij ze besteld. Dit product werkt echt goed, Als je merkt dat je met een volle mond water aanzienlijk benauwder krijgt, dan is blijkbaar zuurstof doorlating door de neus onvoldoende. Dit gaat je dan echt helpen

Correcte levering en kwaliteit goed

Correct geleverd en kwaliteit is goed

Goede prijs/kwaliteit

De neuspleisters geven mij ‘s nachts meer lucht. Blijven prima zitten gedurende de nacht

fijne internet shop

Al een paar keer neusspreiders gekocht bij snurken.nu. Snelle levering en altijd goed.

Snelle levering en goede service.

Leveren prima product en snel geleverd. Ook fijn dat ze wijzen op termijn van neusspreiders en even berichtje sturen.

Altijd goed, snel en betrouwbaar.

Produkten snel en netjes geleverd zonder problemen.

Goede producten

De neuspleisters zijn van goede kwaliteit en blijven goed zitten

Goede en duidelijkeinformatie

Super bedrijf, heel veel informatie waar ik nog niet aan had gedacht, razendsnelle levering, top bedrijf.

alles naar wens verlopen

prijsgewijs competitief levering volgens plan kwaliteit is prima

Snelle levering!

Goede neusspreider en snel geleverd. Heerlijke rustige nachten nu, heerlijk!