Prima product

Bevalt goed!

Prima product.

Ik gebruik Breath Right al jaren, en ik slaap er prima door. Het geeft meer lucht en daardoor snurk ik een stuk minder. En niet alleen ik, ook mijn vrouw slaapt nu lekker!

Ik gebruik het nu 10 dagen moet zeggen dat ik tevreden ben, voor die tijd gebruikte ik verschillende soorten neusspray en tot heden niet meer gebruikt! Ik denkt om nog zó setje te bestellen voor mijn vrouw.

First Plast nasal strips voldoen uitstekend

First Plast nasal strips zijn prima. Snurken.nu levert snel en correct.

Slecht.

Ik vind dit deze methode een manipulerende manier van korting verstrekken. Beloon je vaste klanten, bijvoorbeeld met een korting. Ik heb ondertussen een andere webwinkel gevonden die z'n klanten niet manipuleert en bij toeval nog goedkoper ook.

Eindelijk meer lucht

Ik gebruik het nu een paar weken om te kijken dat als mijn neus breder is of ik dan minder benauwd ben. Om deze reden gebruik ik het voornamelijk overdag. Ik heb beide maten getest, naar beide maten blijven bij zowel eten als sporten niet op de plek zitten. Bij andere activiteiten geen problemen.

Ok

Levering naar Belgie duurt enkele werkdagen, dat is voor mij prima. Tot nu altijd correcte levering/afhandeling.

Goed product, geen verstopte neus meer 's nachts

Sedert ik Nasal strips gebruik 's nachts, kan ik veel beter slapen en heb geen verstopte neus meer, kan beter ademen en snurk minder.

slecht product

Neuspleisters halen lang niet het niveau van breath right, ik heb spijt van mijn aankoop

Goedemorgen Arend, Bedankt voor uw reactie! Allereerst willen we even gezegd hebben, dat deze plek voor beoordelingen niet bedoelt is om producten te beoordelen, maar om ons als bedrijf te beoordelen op betrouwbaarheid en levering bijvoorbeeld. We willen u daarom vragen deze beoordeling op www.snurken.nu te richten. U kunt uiteraard uw mening over de neuspleisters kwijt op de productpagina. We hopen dat u in het vervolg weer Breathe Right blijft gebruiken die wel als goed ervaart. Groet, Snurken.nu

zeer goede producten en service

Ik gebruik de snurkpleisters van first plast en ben hier super tevreden over. Ook mijn vriendin is tevreden als ik deze op heb want dan heeft zij een snurkvrije vriend naast zich liggen :)

Ik gebruik de pleisters in combinatie met een knarsgebitje, vanwege bruxisme, en deze combinatie werkt perfect!

Snelle bezorging

Snurken is veel verminderd maar valt er soms wel uit tijdens het slapen.

Breathe right werkt fantastisch. Eindelijk weer lucht en geen neusspray meer nodig. De huidskleur versie is iets groter en plakt beter dan de doorzichtige versie. Deze laat snel los wanneer het warm is en je transpireert.

Snurken is een stuk minder

Ik heb als ik ga slapen meer lucht, dat helpt me goed.

Helpt goed

De neuspleisters werken goed,en laten niet los tijdens de slaap.

Hij doet helaas pijn in de neus

Zit niet fijn en doet pijn in de neus

Hoi Nancy, Dat is vervelend om te horen. Maar daar hebben we nog wel tips voor. Allereerst willen we even gezegd hebben, dat deze plek voor beoordelingen niet bedoelt is om producten te beoordelen, maar om ons als bedrijf te beoordelen op betrouwbaarheid en levering bijvoorbeeld. We willen u daarom vragen deze beoordeling op www.snurken.nu te richten. Wat betreft uw product. De Nozovent neusspreider is de hardste en één van de grotere neusspreiders. Helpt het product ondanks dat het niet fijn zit in de neus wel aan een betere ademhaling. Dan raden we u aan bijvoorbeeld de Airmax neusspreider te proberen. Heeft u liever niks in de neus, maar u wilt wel goed door de neus kunnen ademhalen. Dan is wellicht een neuspleister iets voor u. Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via office@snurken.nu Groet, Snurken.nu

lucht!

Ik krijg weer lucht! Geen droge mond meer...... wat een verademing!

Ikzelf en mijn omgeving slapen weer fantastisch.

Ikzelf en mijn omgeving slapen weer fantastisch... Goede uitleg over hoe het product gebruiksgereed gemaakt moet worden. En overall een goede service.

Eindelijk lucht en kunnen slapen.

Sinds ik Nasivent tube plus gebruik slaap ik nu veel beter met een open neus.

Werkt voor mij heel erg goed

Gebruik deze anti snurk al heel lang en het bevalt goed. Kan zelfs op de camping slapen zonder een ander lastig te vallen met snurken. Alleen als mijn neus dicht zit doe ik hem in mijn slaap wel eens uit. Das alles.

Fijn om te horen! Ga zo door :)

Genoeg lucht via de neus

Ruim voldoende lucht via de neus en daardoor ook minder snurken. Betere nachtrust.

Ultieme nachtrust

Snelle levering, keuze in assortiment en allerbelangrijkste het werkt!

Prima webshop

Goede producten, snelle levering

Helpt goed tegen snurken

Mijn vrouw is ontzettend blij dat ik klant ben

Hartelijk dank voor uw reactie! Een goede nachtrust gewenst. Team snurken.nu

Altijd snelle levering en goed verpakt

Altijd snelle levering en netjes verpakt