Pleisters raken nooit los!

Zorgen voor een snurkvrije nachtrust.

Prima producten en eenvoudig te bestellen

De producten zijn duidelijk beschreven en is het kiezen prima te doen. Levering kwam geheel overeen met wat de website aangaf.

goede snelle service

goede produkten

Hartelijk dank voor uw reactie Edwin!

Voldoet aan de verwachting

Slaap beter met neuspleister

Super goed om te horen! Ga zo door :)

Het beloofd meer dan dat er aanbevolen wordt.

Fijn om te horen dat u het product Airmax neusspreider nog positiever ervaart dan dat wij het omschrijven.

Goed produkt

Helpt goed vooral bij 't sporten

Fijn Hans, dat het product u helpt tijdens het sporten.

Het is prima.

Zowel bestelling en bezorging lekker snel. De neusplakkers bevallen mij prima alleen moet ik bovenaan een stukje afknippen omdat ze iets te groot zijn. Maar dat is geen probleem.

Hoi TIny, goede oplossing. Fijn dat de producten goed werken.

Een prima product voor een redelijke prijs, netjes thuisbezorgd!

Ik gebruik nu al meer dan een jaar de Nasal Strips en ze helpen me uitstekend tijdens mijn nachtrust. Ik krijg weer lucht! Dit product bevalt me uitstekend en het is ook niet duur. Bovendien wordt het netjes en vlot geleverd.

Bedankt dat u onze service en producten als goed ervaart. Fijn om te horen!

Goed en snel

hartelijk dank!

snelle levering top

Bedankt Joop voor uw reactie!

Fijne webshop

Een hele fijne webshop met veel producten tegen het snurken. Wat tof is is dat ze verschillende producten in verschillende prijsklassen aanbieden. Dus voor ieder wat wils.

Prima levering

Artikel helpen goed, ik snurk nu veel minder!

Super Evert, fijn om te horen!

niet goed

mijn laatste halfjaarlijkse bestelling van het merk,Nasal Strip,is mij niet zo goed bevallen.De neuspleister is niet het zelfde als voorheen,en is Moeilijk aan tebrengen,Het uiteinde van de gekartelde strip zit los.

Hoi Tim, We snappen wat u bedoelt. De kwaliteit of materiaal is niet aangepast. We zijn dit na gegaan bij de fabrikant. Het sneetje in het midden is bedoeld voor de verbetering van de kleefkracht. De echte hoekpunten van de neusstrip komen hierdoor minder snel los, waardoor het product effectiever is. Ik begrijp dat het lijkt alsof de middenstukken los gaan, maar in werkelijk blijkt uit onderzoek dat dit beter is voor de kleefkracht en kleefduur. De strips lijken daardoor bij het sneetje los te raken, maar dit is dus als verbetering aangemerkt, doordat de hoekpunten nu niet meer loskomen van de huid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

top product, zeer fijn geprijsd

Ontzettend blij met dit product, het helpt mij beter te slapen en is ook nog eens heel prettig geprijsd.

Super goed om te horen. Een goed nachtrust is erg belangrijk.

Hele fijn webshop, goede service!

Ik ben erg tevreden over deze webshop. De website is duidelijk en de service goed.

Dnakuwel Rolf!

Goede en snelle service!

Goed!

Dankuwel!

Geen verbetering

Het product is niet geschikt voor neuzen met een scheve tussenschot. Zoals in mijn geval. Tijdens het slapen valt het ding eruit. Het product moet denk ik van een steviger materiaal gemaakt worden. Er komt amper meer zuurstof door de neusgaten dan voor het gebruik.

Goedendag, Ik zie dat u de Airmax neusspreider geprobeerd heeft. Elke neus is anders. Het product werkt juist goed bij mensen met een scheef neustussenschot over het algemeen, echter is dit per persoon verschillend. De Airmax kan slechts om enkele redenen ''uitvallen''. Indien de Airmax niet goed geplaatst is. Wanneer de Airmax niet past en indien u moet wennen aan het product. Meestal wennen mensen na 1,5 week á 2 weken aan het product. Het product valt niet zelf uit de neus. Over het algemeen komt dit doordat mensen tijdens de slaap de Airmax uit de neus peuteren. Indien een neusspreider niet past, raden we u aan een neusstrip te proberen. Deze houden de neus ook open en plakt u op de neus. P.s. de review dient gebaseerd te zijn op ons als webshop. Uw review past beter bij de productreviews op de site. Zou u uw review op ons als webshop willen richten op deze plek? Mocht u nog vragen hebben, dan horen we graag van u.

zeer tevreden en snurken onder controle

Na gebruik van de snurkbeugel slaap ik een stuk dieper en wordt uitgeruster wakker. Ook mijn vrouw is zeer te spreken over de snurkbeugel.

Dankjewel Bram! en tevens super fijn voor uw vrouw.

Nette webshop, snelle verzending

Ik bestel hier regelmatig mijn spullen. Verzending is altijd snel en netjes

Hartelijk dank Han, we hopen u nog velen jaren te kunnen voorzien van uw producten. Groet, Snurken.nu

Snelle levering en goede pleisters!

Correcte snelle levering en ook nog tegen een prima prijs!

Fijn om te horen Richard. Dankuwel!

Kwaliteit en snel

Correct en scherp geprijsd. Ook snel geleverd.

Super fijn om te horen! Groet, Team snurken.nu

erg goed product

neusspreiders gekocht. Prima product wat goed helpt om makkelijk door je neus te ademen.

Goed om te horen Gert, Fijn dat de neusspreiders u meer lucht geven. Groet, Snurken.nu

Snelle levering en zeer tevreden

Bestel hier jaarlijks een jaar pakket aan anti-snurk pleisters. Bevalt erg goed en kan 's nachts vrijer door mijn neus ademen.

Top om te horen! Goed om te horen dat u vrijer door de neus kunt ademhalen.

Goeie product goeie service

Ik ben zeer tevreden over de bestelde neusvleugels en de snelheid van levering

Super! Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Prima geregeld

fantastische pleisters snelle levering

Kwaliteit is heel belangrijk. Ga zo door met deze neuspleisters!