Fijne service

Als ik iets bestel komt het super snel bij mij thuis, en goed verpakt. Ik gebruik altijd een neus spreider tegen snurken. Niet duur en effectief.

snelle bezorging

Makkelijk bestellen en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben erg te blij met mijn aankoop

Met enige twijfel heb ik me toch laten verleiden om de antisnurk- beugel aan te schaffen. Het op maat maken was wel een dingetje. Hitte in je mond zorgde wel voor tijdelijk wat overgevoelige plekken. Maar goed dat gaat over en dan blijkt het voor mij te werken en kan ik en mijn vriendin beide weer genieten van een nachtrust zonder mijn gesnurk. Ik ben happy en iemand anders ook

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Anti snurkpleisters kan ik aanbevelen!

Anti snurkpleister? kan ik aanbevelen! naast dat het aangenaam is voor de omgeving, geeft het voor de gebruiker een diepere ontspanning!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en prima prijzen.

Wat ik besteld heb werd snel geleverd voor een prima prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw reactie!

nasivent gekocht, goede ervaring

Ik heb de nasivent hier gekocht met het idee om het te proberen, maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden over ben. in het begin was het wennen, maar nu vind ik het vreemd als ik hem niet in mijn neus heb zitten. op de site staat dat hij na 6 weken vervangen zou moeten worden, waarom? ik gebruik hem nu al een half jaar, voel geen verandering in de werking ervan en daarbij zijn ze best wel prijzig om elke 6 weken te vervangen.

Goed/redelijk

Vanwege een neusoperatie kan ik niet goed door mijn neus ademen. Dit is vooral snachts heel vervelend. Neuspleisters (voor gevoelige huid) zorgen ervoor dat ik snachts beter kan ademen door mijn neus. Wat dat betreft tevreden. Vind ze wel erg duur. En heb ook moeite om de stuksverpakking open te maken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dank voor uw reactie! Elke stuksverpakking heeft aan de zijkant een beginnetje om de neuspleister open te maken. Dit is met pijltjes aangegeven. Groet, Snurken.nu

Goede en snelle service.

Neusstrips werken bij mij goed tegen mijn apneu. Snurk nog wel blijkbaar, maar heb geen apneu meer.

Het werkt niet

Het helpt niet tegen het snurken. En best veel geld dan voor 1 maat die je maar kan gebruiken. En dat voor een starterspakket.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Claudia, Het idee achter deze beoordeling is om ons als bedrijf te beoordelen ;) niet specifiek een product. De probeerverpakking is ontwikkeld om erachter te komen welk product het beste bij u past. Het is om te voorkomen dat mensen maten aanschaffen die uiteindelijk veel duurder uitvallen als u ze niet kunt gebruiken. Groet, Snurken.nu

top geregeld

werkt prima. iedere ochtend fris weer wakker.

Super snurk pleisters

De goedkoopste en beste. Aktijd snelle levering in platte verpakking die door de brievenbus past.

Fijn, dankuwel!

Alles verloop snel en gemakkelijk

Ik ben content met de pleisters van Bright Right, die ik koop via snurken.nl

Hoi Anja, dank voor uw reactie. Het is trouwens www.snurken.nu

Goede service en vriendelijk personeel

snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede site en goede spullen

Goede site en goede spullen.

Betrouwbare shop. Prima prijs. Goede levering

Breathe Right neuspleisters gekocht. Werken goed. Concurrerende prijs en verstuurd in degelijke verpakking.

prima levering

snurkbeugel gaat redelijk goed; vrijwel niet meer snurken, verlies hem nogal eens evenals de neusspreider; deze heeft bij mij weinig effect

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima pleisters voor goede prijs

De webshop biedt een ruim assortiment aan artikelen. De Nasal Strips zijn voordeliger dan die van Breathe Right, maar van gelijkwaardige kwaliteit!

De beugel werkt goed

De beugel werkt goed

Goede snelle service

Prima snelle bezorging

Hele goede webshop en heel erg goedkoop tegenover andere verkooppunten

prima webshop, correcte levering

zie boven

Excellent service

Product arrived in a day or two and helped so much. Thanks for that.

Thank you very much!

Zeer compleet assortiment. Snelle levering

Ik bestel hier vaak mijn spullen. Wordt altijd snel en netjes geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw reactie over onze webshop! Fijn om uw tevredenheid te ervaren.

Snel en correct

Prima bedrijf, keurig mails ter bevestiging, snelle levering

Over Snurken.nu

Filter op Taal