Perfect, maar kan beter

In het midden zou een inkeping gemaakt moeten worden, om het midden te bepalen bij opplakken.

Eerst via e-mail informatie ingewonnen over de maat van de neuspleisters, omdat er in het verleden een kleinere maat te koop was en ik niet zeker wist of de neuspleisters die ik wilde hebben te groot zouden uitvallen. Snel antwoord gekregen, waardoor ik meteen kon gaan bestellen. Bestelling was keurig de volgende dag binnen en voldoet aan de verwachtingen (en aan de bewering in het mailcontact).

Goede ervaring!

Snelle en juiste levering

Ik gebruik neuspleisters tegen het snurken, al meerdere keren besteld en altijd snel en juiste geleverd. TOP!

Snel geleverd, goed product

Snurken is bijna weg! Ik ben al aan de tweede neusspreider. Na een tijdje zijn ze wel aan vervanging toe omdat ze anders uitvallen.

snelle levering en duidelijke site

Het proefpakket had ik snel binnen en kon ik uitproberen. Als 1e de pleisters maar daardoor snurkte ik wel minder dan voorheen maar ik deed het nog wel en met de neusspreider was ik 's-nachts stil.

NVT

Helaas door verkeerde behandeling van mijzelf is het niet gelukt dit bitje te testen. Uit ervaring weet ik wel als het goed gedaan was door mij dan had het goed gewerkt maar moet nu nieuwe bestellen want dit bitje is niet meer te redden.

Het product voldoet aan wat er is beschreven op de site. Goede uitleg/ gebruiksaanwijzing

Snelle levering en duidelijke site

Snelle levering en duidelijke site

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

meer lucht

Met gebruik van de airmax heb ik met lucht tijdens het slapen.

Meer lucht

Ik slaap een stuk rustiger

snelle levering van een goed product

dat maaki ik wel uit

Product voldoet aan de verwachtingen

Voor mensen met een gebitsprothese is het af en toe lastig, daardoor overgestapt naar de neuspleisters.

Uitstekend product

Werkt uitstekend.

prima product, snel geleverd

Werkt redelijk goed voor mij

Pleisters en neusspreider werken niet helaas

Pleisters en neusspreider werken niet helaas

Hoi Bernadette, Dank voor uw reactie. Vervelend dat deze producten in uw geval niet werken. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk een andere aanpak nodig heeft, dan een neusspreider of neuspleister. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn productreviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

geweldig

De levering vind erg snel plaats.

Betrouwbare vlotte levering

De website is overzichtelijk. Voorheen kon je punten verdienen die korting opleverden, wat is daarmee gebeurt? Verder werkt alles goed

Makkelijk minder snurken

Ik slaap weer nu mijn man de Airmax neusspreider gebruikt. Het is even wennen en nog steeds verliest hij hem wel eens ‘s nachts. Ook verdwijnt het snurken niet helemaal maar het is een enorm verschil met zonder. En veel aangenamer dan spray of pleisters. Altijd snelle levering is ook prettig.

Zeer snelle levering

Zeer tevreden. Eigen merk neuspleisters zijn ook prima.

Snelle levering.

Breathe right pleisters werken prima. En altijd een snelle levering door Snurken.nu

Mijn ervaring met Snurken.nu zijn prima.

Ik gebruik al jaren neuspleisters en bestel deze via Snurken.nu. De levering is altijd correct en goed verzorgd.

heel tevreden en blij!

mijn zoon slaapt veel rustiger nu.