Niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen Het pakketje is bij mijn bovenbuurman bezorgd en die is nog steeds niet thuis

Ben tevreden

Precies als beschreven

Ik heb neusspreiders besteld. Snel geleverd. Ze geven echt veel meer lucht bij het door de neus ademen. En storen mij niet. Ik snurk minder

uitstekende website met uitstekende producten

De bestelling bij snurken.nl verloopt altijd heel soepel. De site is overzichtelijk en informatief. De producten die via de site verkocht worden, zijn van een uitstekende kwaliteit. De prijs is redelijk, zeker wanneer je voor een paar maanden tegelijk een bestelling plaatst. Fijn dat die mogelijkheid bestaat. De levering van de producten is altijd prima. Snelle levering, goede verpakking. Kortom: cijfer 10.

prima service

Snelle levering,kosten laag

Snel en correct geleverd

Product zoals omschreven en een vlotte levering

Blij met neuspleisters

Heb al tijden last van allergie huisstofmijt en graspollen. De neuspeuteren verlichten voor mij de symptomen van de allergie.

Goede uitleg over producten snelle levering.

Bestellen was makkelijk en producten snel geleverd

Goede ervaring en product werkt

Ik heb zo'n ding voor in de neus besteld. Proef pakketje. Was even wennen, wat niet zo gek is met iets wat in je neus zit tijdens slapen, maar viel al met al mee. Gedurende de nacht gaat ie nog wel uit m'n neus, maar volgens m'n vrouw snurk ik niet meer.

Pleisters zijn bijna perfect.

Ik heb de First Plast neuspleisters besteld, had ze snel in huis, ze zijn bijna perfect, plakken heel goed maar hadden iets langer mogen zijn, is echter maar 1 maat van.

Satisfied with my product and results

For me, this product works and my husband confirms it. It's easy to mold and it worked the 1st time for me. I just find the front part a bit big for me but I never tried a similar device before so I cannot compare. I wish it was smaller so I didn't have to almost force my lips to close. Overall it works!

Werkt uitstekend

Door een operatie aan de neus is de linker neusvleugel dikker geworden. Het gevolg was dat ik alleen nog op de rechter zijde kon slapen. Het apparaatje bij u besteld werkt geweldig! Ik kreeg meteen lucht en voelde het niet zitten

Fijn in gebruik

Makkelijk om te gebruiken en blijft goed zitten. Ook werkt dit uitstekend tegen snurken.

Is even wennen maar geeft duidelijk meer lucht.

De eerste 1 a 2 weken is het wennen maar daarna voel je amper meer dat je hem in hebt. Je merkt direct dat je vrijer kan ademen waardoor het snurken ook echt afneemt.

Goed werkende neusspreider

Op tijd geleverd prima info

Meer lucht door neus

Heb meer lucht door de neus, snurk nog wel,mijn.huig en tong slaan naar achteren. Aangezien ik vooral op de rug slaap.

Werkt perfect

Het product doet wat het belooft

Snel en betrouwbaar

Er zijn artikelen die niet overal verkrijgbaar zijn. Levert snel

Niks aan op te merken

Netjes en op tijd geleverd.

Direct te gebruiken en helpt echt, krijg meer lucht

Was eerder wat sceptisch, maar het helpt echt

Doet wat het moet doen!

Prima product. Met deze neuspleisters kan ik heerlijk onafgebroken slapen, zonder steeds wakker te worden door gebrek aan lucht. Het zet de neus echt open waardoor er meer lucht doorheen kan bij het ademhalen. Bestel de pleisters nu al een aantal jaar en kan niet zonder meer.

Hartelijk Dank!

Snelle levering en het lijkt te werken!

De test gedaan welk hulpmiddel ik nodig heb voor mijn manier van snurken. En het lijkt te werken! Niet helemaal afdoende, maar volgens mijn partner is het snurken minder. Na bestelling was deze de volgende dag binnen.

Fijn om te lezen!

Snel en duidelijk

Duidelijke website en snel ontvangen

Toppie!

Product was in goede staat. Snelle levering.

Product was in goede staat. Snelle levering.

Postbus 1046

2340 BA Oestgeest