snelle en correcte levering via de brievenbus

klantgericht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, goede prijs, snel geleverd, top!

Weer een nieuwe Somnoguard AP2 besteld (na een gebitsrenovatie). Lijkt een verbeterde versie, passend maken ging stuk beter dan virige keer. Snurken weer onder controle (en weer gewoon lucht krijgen ‘s nachts....).

Ik snurk veel minder

Eerst proefpakket met neuspleisters en neusspreiders geprobeerd, daarna proefpakket met twee maten neusspreiders besteld. Bevindingen in het algemeen zeer positief. Gebruik nu de "kleine" Airmax neusspreider . Wel s'morgens irritatie in de neus, lichte vorm van allergie ? Als irritatie erger wordt wissel ik af met NASAL neuspleisters . Goede service ! Kortom zeer tevreden !

Redelijk

Levering. Geen probleem. Maar ook ik heb een beugel besteld. Nu snurk ik wel minder maar vind dat je er zo van ga kwijlen en daarbij als je onderkaak ontspant dan vallen je tanden uit de onderkant. Gevolg is of de beugel valt er helemaal uit of je kauwt erop omdat er toch iets in je mond zit. Misschien niet goed op maat gemaakt Ben er nog niet achter wat het probleem is. Kan je de beugel opnieuw warm maken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel geleverd en redelijk goedkoop

Weer een paar nieuwe ' neusvleugels ' besteld. Ook deze weer snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het gebruik van de neuspleister sinds 4 jaar zorgt voor een betere nachtrust!

Goede snelle levering in prima verpakking. Prijs-kwaliteit, service en verzendkosten prima in orde!

snel bezorgd en goed verpakt

snel bezorgd en goed verpakt

Snelle levering, duidelijke voorwaarden

Snelle correcte levering.

snelle levering goed product

snelle levering goed product

Snel in huis

Besteld en al snel de producten in huis. Ook werden en verschillende informatieve mails gestuurd over de gekozen producten.

Goede service en goedkoop

Kreeg zelfs via mail al adviezen hoe het product te gebruiken

Goede producten, goede prijs, makkelijk besteld

Goede producten, goede prijs, makkelijk besteld

Snelle levering!

snel en goed !

uitstekende service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product, snelle levering.

Fijne service

Als ik iets bestel komt het super snel bij mij thuis, en goed verpakt. Ik gebruik altijd een neus spreider tegen snurken. Niet duur en effectief.

snelle bezorging

Makkelijk bestellen en snelle service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben erg te blij met mijn aankoop

Met enige twijfel heb ik me toch laten verleiden om de antisnurk- beugel aan te schaffen. Het op maat maken was wel een dingetje. Hitte in je mond zorgde wel voor tijdelijk wat overgevoelige plekken. Maar goed dat gaat over en dan blijkt het voor mij te werken en kan ik en mijn vriendin beide weer genieten van een nachtrust zonder mijn gesnurk. Ik ben happy en iemand anders ook

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Anti snurkpleisters kan ik aanbevelen!

Anti snurkpleister? kan ik aanbevelen! naast dat het aangenaam is voor de omgeving, geeft het voor de gebruiker een diepere ontspanning!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en prima prijzen.

Wat ik besteld heb werd snel geleverd voor een prima prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw reactie!

nasivent gekocht, goede ervaring

Ik heb de nasivent hier gekocht met het idee om het te proberen, maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden over ben. in het begin was het wennen, maar nu vind ik het vreemd als ik hem niet in mijn neus heb zitten. op de site staat dat hij na 6 weken vervangen zou moeten worden, waarom? ik gebruik hem nu al een half jaar, voel geen verandering in de werking ervan en daarbij zijn ze best wel prijzig om elke 6 weken te vervangen.

Goed/redelijk

Vanwege een neusoperatie kan ik niet goed door mijn neus ademen. Dit is vooral snachts heel vervelend. Neuspleisters (voor gevoelige huid) zorgen ervoor dat ik snachts beter kan ademen door mijn neus. Wat dat betreft tevreden. Vind ze wel erg duur. En heb ook moeite om de stuksverpakking open te maken.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Dank voor uw reactie! Elke stuksverpakking heeft aan de zijkant een beginnetje om de neuspleister open te maken. Dit is met pijltjes aangegeven. Groet, Snurken.nu

Goede en snelle service.

Neusstrips werken bij mij goed tegen mijn apneu. Snurk nog wel blijkbaar, maar heb geen apneu meer.

Het werkt niet

Het helpt niet tegen het snurken. En best veel geld dan voor 1 maat die je maar kan gebruiken. En dat voor een starterspakket.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Claudia, Het idee achter deze beoordeling is om ons als bedrijf te beoordelen ;) niet specifiek een product. De probeerverpakking is ontwikkeld om erachter te komen welk product het beste bij u past. Het is om te voorkomen dat mensen maten aanschaffen die uiteindelijk veel duurder uitvallen als u ze niet kunt gebruiken. Groet, Snurken.nu

Over Snurken.nu

Filter op Taal