Snel, keurig met uitleg

Snelle levering, uitleg over gebruik, prijs prima, helemaal tevreden!

Prima website

Website, levering en snelheid prima. Product werkt niet, valt vaak uit mijn neus. Zowel maar s als m. Lijkt goed te zitten maar valt elke nacht eruit. Ook als die wel zit is het snurken niet minder.

Beste Rick, Dank voor uw reactie. Vervelend dat het bestelde product in uw geval niet optimaal hun werk doen. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de levering zoals u zelf al heeft benoemd! Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Een stille nacht

Eigenlijk geheel tegen verwachting werkte het direct de eerste nacht. Daaropvolgend bleek het te blijven werken. Ik snurk niet meer en denk ook beter te slapen!

Alles prima verlopen

Alle ok

Ze denken met je mee naar oplossingen.

Goede voorlichting, snelle levering

De website is overzichtelijk. Het is handig dat er een proefpakketje besteld kan worden. Snelle levering. Gewoon goed dus.

Goede uitleg snelle levering

Goede en duidelijke uitleg bij alle producten. Na bestelling krijg je in de mail ook nog uitleg.

Bedankt! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Zeer correct en snel

Zeer snel geleverd. Groot assortiment. Goed verpakt.

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snel bezorgd, goed advies.

Neuspleisters werken goed, advies om voor ander merk te gaan bleek goed uit te pakken.

Fijn dat wij konden helpen! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Neusspreider en neusstrips van het introductiepakket verminderen duidelijk het snurken. Ondertussen al een extra bestelling geplaatst.

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Duidelijke site, levering volgens info. op de site.

Proefpakket besteld, handig en betaalbaar. De neusspreider werkt goed bij mij m.n. om makkelijker door mijn neus te ademen (hoef nu 's nachts geen neusdruppels meer te gebruiken). Snurken is niet helemaal over.

Fijn dat wij u van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Fijn dat je eerst van alles kunt uitproberen!

Fijn dat je een proefpakket kunt bestellen!! Zou alleen wel fijn zijn als je daarbij ook een maat kunt kiezen van de neusspreider.

Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Bestel elk halfjaar neuspleisters, keurig geleverd

Wij hopen u over een half jaar weer te zien in de webshop! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Neuspleisters Airmax hebben mij veel geholpen tijdens,allergie,ik heb nog besteld,Bedankt!

Snel geleverd.

Pleisters werken niet echt, neusding werkt wel.

Uitstekende webshop.

Betrouwbare en goede webshop.

Fijn dat wij u zo van dienst kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

zeer behulpzaam en prima service

ik werd goed geadviseerd en geholpen

Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snelle service en goede prijzen

Had product besteld, kreeg een andere aangeraden omdat het niet op voorraad was. Werd snel afgehandeld en kreeg ook het te veel betaalde deel snel teruggestort

Fijn dat wij van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snelle levering en gunstige prijs.

Gerichte info via mail dus geen bombardement van mails. Duidelijke webshop en kundig afvies. Erg tevreden.

Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snelle levering,goed verpakt

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Slapen nu een stuk beter

Sinds ik de neusspreider gebruik slapen mijn vrouw en ik een stuk beter!

Goed advies

De bestelde neuspleisters waren niet leverbaar. Er is een goed alternatief geleverd.

Fijn dat wij van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Prima producten en snel in huis

De neusstrips werken goed, handig dat je verschillende soorten kunt uitproberen!

Zoals altijd betrouwbaar en snel geleverd.

De Somnoguard ap2 heb ik zelf geplaatst. De beschrijving is best veel en je moet veel stappen doorlopen. Handig om dit met twee personen te doen. Alleen is lastig. Het afkoelen van 15 seconden was voor mij te weinig. Na t plaatsen had ik zowel op boven als ondergebit het tandvlees volledig vol met blaren. Ruim 1,5 week pijnlijk en kapot tandvlees gehad. Het bitje zelf zit, nu alles genezen is, wel goed en ik snurk niet meer volgens mijn vriendin.

Goede voorlichting op de website en in de begeleidende brief.

De grbruiksaanwijzing voor de neusspreider is geen overbodige luxe.