Betrouwbaar bedrijf en goed product

Spullen worden keurig en snel geleverd. De neuspleisters bevallen prima zodat ik iedere keer dezelfde bestelling doe.

Snelle en efficiënte levering

Snelle en efficiënte levering

Snelle levering voor een goede prijs

De producten worden keurig op tijd geleverd. Toen een product (Breathe Rigth Clear) laatst niet leverbaar was (ook niet bij andere webshops) kwam snurken.nu zelf met een goed alternatief (First plast) voor een betere prijs.

ondanks geen snurken, een slechtere nachtrust

Mijn man was heel blij want ik snurkte niet meer, maar ik heb 5 nachten zeer onrustig geslapen. 's Morgens deden mijn kaken pijn en overdag was ik niet uitgeslapen. Sinds ik de snurkbeugel niet meer draag, slaap ik weer beter. Voor mij was het geen groot succes...

Heb goede ervaring

Mijn ervaring is ik slaap heel erg goed sinds ik mijn man niet meer hoor snurken Ze werken fantastisch ook voor hem hij krijgt meer lucht

Geweldig even wennen maar helpt echt !

Ik gebruik al enige tijd de snurkbeugel met een uitstekend resultaat.Ik snurk niet meer, tot groot genoegen van mij man, en zelf slaap ik ook beter ! Wel met regelmaat de beugel vervangen, je wordt hierbij geholpen want je krijgt een mail dat de beugel vervangen moet worden! Inmiddels heb ik er al denk zo'n 5 gehad maar blijf ze bestellen !

Het is klein en simpel en het werkt

Ik gebruik nu 2 jaar jullie producten en ben zeer tevreden.

Aanrader

Fijne webshop, alles makkelijk te vinden. Snelle levering voor een goede prijs en prima producten. Wij hebben er baat bij. Minder snurken en meer lucht!

Prima pleisters.

Ik merk, door gebruik van de neuspleisters, dat ik meer lucht door mijn neus krijg tijdens het slapen.

Uitgerust wakker worden

Door dat ik een veel betere kwaliteit van slapen heb

goede ervaring met de airmax

het snurken is voor 99% afgenomen

Meer lucht

Meer lucht

overzichtelijke webshop en duidelijke uitleg.

de anti snurkproducten zijn overzichtelijk samengebracht en er is een duidelijke uitleg over de producten voorhanden. ik gebruik zelf de airmax en tot nu toe naar volle tevredenheid.

Goed advies

Mijn product was tijdelijk niet leverbaar, er is een goed alternatief opgestuurd met de garantie; niet goed, terugsturen.

Bevalt goed

Fijne en snelle service

Het werkt wel

Ik snurk niet zo hard meer!

Erg goed voor goed te ademen door te kleine neusopening !

Gekocht voor een te kleine/smalle neusgat door een ongeval.. Tot aan de operatie is dit een geweldige uitkomst. Veel minder benauwd met slapen en blijft goed zitten op de neus !

Neuspleisters

Zijn goed bevallen. Neus is vrijer en meer open.

De anti snurkbeugel werkt echt!

Als ik hem niet draag merkt mijn vriendin dat meteen , want dan snurk ik.

Snelle betrouwbare levering

Ik ontvang mijn bestellingen altijd netjes en vlot

Zeer comfortabel

Na een paar nachten kon mijn partner heerlijk slapen en ik ook

Heel blij mee

Snelle levering, handige website en goede nachtrust met neusplakkers.

Geen verstopte neus meer

Door de air max ben ik van mijn neusspray verslaving af!

prima producten en een snelle levering

snurkbeugel besteld en snel geleverd werkt ook prima.

Vlot geleverd, verkeerde maat

Is te klein. Daar kom je achter als je ze gebruikt. Retourneren is er dus niet bij

Beste M, Dank voor uw reactie. Vervelend dat de bestelde Airmax neusspreiders in uw geval niet optimaal hun werk doen. Helaas heeft u de grootste maat die wordt geproduceerd Nasivent produceert wel neusspreiders die groter zijn! https://www.snurken.nu/stop-snurken/neusspreiders/nasivent-neusspreiders/nasivent-tube-plus-large Misschien dat dit een oplossing kan zijn voor u. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld om ons als bedrijf te beoordelen. Bijvoorbeeld over de levering, service, snelheid, enz! Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu