Snelle levering.

Bij snurken .nl zat tenminste een gebruikshandleiding bij het artikel.

Beste Wim, Dank voor uw mooie beoordeling. Echter u bedoeld waarschijnlijk ons met snurken.nu i.p.v. van snurken .nl Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

SomnoGuard AP 2 werkt uitstekend tegen snurken

Het is wel even wennen, ook voor het afstellen moet je even de tijd nemen. Zorg dat het water waarin je het bitje legt echt gekookt heeft, want anders kan het zijn dat het materiaal niet zacht genoeg wordt voor een diepe tandafdruk. Ik heb de eerste 3 weken last gehad van mijn kaak, maar daarna geen last meer gehad. Ik snurk niet meer en wordt uitgerust wakker.

prima geregeld bedankt

snelle levering prima pleisters

Super Service

Pprobleem met POST NL bezorging adequaat en snel opgelost. Super bedrijf met een super vriendelijke service. Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Ik kom graag terug!

Geweldig product.

Gebruikt het dagelijks

Product zoals verwacht

Eenvoudig, snel en scherpe prijs

Alles geheel correct en conform afspraak

Perfecte pleisters voor een mooie prijs

Mijn vaste merk was niet beschikbaar. Toen kwam snurken.nu met een goed en goedkoper alternatief (first plast). Top service en prima pleisters!

Fantastisch, mijn vrouw is er heel blij mee

Sinds ik de Airmax neusspreider gebruik is het snurken bijna tot nul gereduceerd, zegt mijn vrouw. Ikzelf merk ,dat ik meer lucht heb. Ik val prettiger in slaap en heb s'morgens geen droge mond meer. 30 sec. na het plaatsen van de Airmax heb je niet eens meer in de gaten dat je hem in hebt. We zijn er heel blij mee.

nette overzichtelijke site, en vlotte service

goede uitleg op de site, snelle leveringen en de kennismakingsset is voor mij een prima set

Goeie service

Snel en makkelijk bestellen wat je nodig hebt. Maar helaas werkt het niet voor mij. Heb het proef pakket besteld en ondanks de middelen bleef ik goed snurken.

Duidelijke omschrijving met reviews

Goede keuze kunnen maken op basis van de info op de website

goede info, snelle levering

En het werkt

Snel en succesvol!

De beugel is snel in huis, de gebruiksaanwijzing is duidelijk en gedetailleerd en de werking is prima. Aan te bevelen dus!

ik krijg weer lucht

door het gebruik van breathe right neuspleisters kan ik weer vrij ademen

Snelle verzending en goede prijzen

Goede selectie aan anti snurk middelen en dat tegen een goede prijs

Werkt goed en snel geleverd. We slapen beter.

Werkt super

Zins ik airmax gebruik .snurk ik veel minder.toppie

Ik snurk nog steeds door het product heen

Website werkt uitstekend. Het product gekocht werkt niet tegen snurken.

Werkt uitstekend, snurken sterk gereduceerd. Één opmerking. Als het bitje 's nachts uitvalt, is het moelijk terug te vinden in het donker, zou het te realiseren zijn dat er een stipje van zo'n lichtgevende materiaal in wordt verwerkt,..

Ik slaap beter, net als mijn partner

De anti snurk beugel is gemakkelijk te vormen door de simpele uitleg die erbij zit. Meteen de eerste nacht al resultaat. Ik slaap beter maar ook mijn partner kan nu slapen. Ik ben er blij mee.

Goede prijs, en snelle verzending

Goedkoopste op het web, en snelle service. Alleen liep de website paar keer vast, maar kon mijn bestelling toch doen.

Uitstekende service voor een goed product

Ik ben heel tevreden over de Airmax en mijn echtgenoot ook. Ik slaap zelf rustiger en heb absoluut geen last van de Airmax.

goede leverancier

doet wat er beloofd wordt

Bestelde pleisters lijken prima te werken, bezorging duurde echter te lang.

Heb bijna een week op de pleisters moeten wachten. Dit verwacht je niet als op de website staat "voor 15u besteld is dezelfde dag verzonden". Misschien goed om duidelijker te vermelden dat brievenbuspakketjes er langer over kunnen doen?