Werkt goed!

Geen lastige piepgeluiden meer via de neus

Meer lucht en uitgerust wakker.

Nadat ik bij de kno arts ben geweest en dat hij niets voor mij kon doen wegens de complexe diagnose, zonk mij de moed in mijn schoenen. Ik had alle hoop op dit product gevestigd. Mijn gesnurk is zoveel minder geworden met dit simpele beugeltje. Dank je wel voor dit artikel.

het snurken is veel minder

Ik dacht dat er meer pleisters is zaten

Blijft de hele nacht zitten, geeft veel meer lucht

Blijft de hele nacht zitten en tilt mijn neusvleugels dusdanig omhoog dat ik een stuk meer lucht krijg. Ik kan niet meer zonder de neussticker slapen.

heerlijk!

Slaap veel beter en nog weinig hoofdpijn in de morgen

Tot opheden werkt het goed.

De neus verspreider werkt zoals goed.vrouw zegt dat ik nu minder snurkt

Beste C, Goed om te horen dat het product zijn werk doet! Veel slaap gemak toegewenst! Team Snurken.nu

adequaat en effectief

De neusvleugels werken prima tegen een verstopte neus. Ik slaap daardoor beter.

Beste Geert, Goed om te horen! Team Snurken.nu

Vandaag besteld, werkelijk de volgende dag in huis.

Beste Louis, Wij streven naar snelle service, fijn dat dat is waargemaakt! Team Snurken.nu

Pleisters werken geweldig!

Mijn vriendin ging steeds naar andere slaapkamer ivm mijn snurken. Pleister plaatsen en weg snurken. Bij mij werkt hij beste door hoog bovenop neus te plaatsen, word ook veel uitgeslapener wakker.

Beste George, Goed om te lezen dat het product zijn werk doet! Team Snurken.nu

al jaren lang goed en vertrouwd

als ik wat bestel is het altijd op tijd en kan je vertrouwen op een goed product en nooit te duur, ik ben er wijs mee.

Een goede snelle levering

Ik heb na bestelling van het product de neus vleugels snel en correct ontvangen

Betrouwbare webwinkel

Keurig en snel geleverd. Helaas raak ik de neusspreider in de loop van de nacht kwijt.

Beste Wilma, Misschien kan dit probleem verholpen worden door het gebruik van een andere maat neusspreider. Team Snurken.nu

Deels te vreden

Ik snurk nog steeds, al is het geluid iets verminderd. Tevens is de beugel vermoeiend in de mond

Beste Jacques, Door het invullen van de snurktest in de webshop kun je erachter komen of een ander product misschien geschikter is! Team Snurken.nu

1 keer geprobeerd en via de snurk app heb ik 50%minder gesnurkt

Daar ik aan mijn neus geopereerd ben kon ik hem maar 1x proberen maar volgende maand mag ik weer plakken ik hoop dan op weer goed resultaat met vr.gr.6

1 neuspleister per nacht!

Heerlijk vrij ademen ondanks mijn scheve neusschot!

Levering keurig verpakt en bezorgd

Snelle levering, goede uitleg

Ik bestel regelmatig bij Snurken.nu en altijd is de levering snel en correct. Je krijgt goed uitleg bij de snurkbeugel.

raakt ze 's nachts kwijt

Halverwege de nacht ben ik de anti snurk kwijt doordat ze verschuiven of los gaan zitten. Volgens mijn partner werken ze ook niet

Beste Jaap, Dank voor uw reactie. Indien het product niet werkt, is dit product wellicht niet het type product wat u nodig heeft voor uw type oorzaak van snurken. Zie https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten De Airmax kan slechts om enkele redenen ''uitvallen''. Indien de Airmax niet goed geplaatst is, wanneer de Airmax niet past en indien u moet wennen aan het product. Meestal wennen mensen na 1,5 week á 2 weken aan het product. Het product valt niet zelf uit de neus. Over het algemeen komt dit doordat mensen tijdens de slaap de Airmax uit de neus peuteren zonder hiervan van bewust te zijn. Indien een neusspreider niet past, raden we u aan een neusstrip te proberen. Deze houden de neus ook open en plakt u op de neus. P.s. de review dient gebaseerd te zijn op ons als webshop. Uw review past beter bij de productreviews op de site. Zou u uw review op ons als webshop willen richten op deze plek? Mocht u nog vragen hebben, dan horen we graag van u. Groet, Team snurken.nu

Doet wat het beloofd

Vanwege problemen met vernauwingen in de neus werkt dit zeer verlichtend. Vooral met ‘t slapen. Zelfs met sporten maar alleen dan wel eens een praktisch probleem. Dus totdat ik een operatie krijg is dit wel een oplossing.

Goed, prima service

Snelle reactie en levering, goed verpakt.

Heb mijn beugel verpest. Te lang in heet water laten hangen.

Beste Keith, Dat is vervelend en erg balen. Het is inderdaad belangrijk om de instructies van de handleiding nauwkeurig te volgen voor een goed resultaat. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snel geleverd en duidelijke productomschrijving

Bestelling netjes en supersnel geleverd. Product ook precies zoals beschreven.

Betrouwbaar en snel

De site werkt prima, bestellen is makkelijk, ook goed advies voor alternatieven. Betrouwbaar en snel.

Super goed

Alles wordt netjes en snel geleverd

Goed op de hoogte gehouden via de mail en snel gelegerd.