0ntvangen proefpakket werkt niet. snurken werd erger

Mislukking.

Beste Gerda, Dank voor uw reactie. Vervelend dat het bestelde producten in uw geval niet optimaal hun werk doen. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

proefpakket werd als zeer waardevol ervaren

Heb voor het eerst neuspleisters gebruikt en het proefpakket gaf een fijn en duidelijk beeld welke pleister voor mij het meest geschikt was

Goed om te horen dat het helpt! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Doet wat het moet doen

Het is makkelijk te plaatsen en te verwijderen Een kleinere maat zou voor mijn neus ook wel fijn zijn

Ben niet geheel en al overtuigd

De neusspreider die ik heb gebruikt blijft niet goed zitten. Snurken gaat gewoon door vlgs. partner Misschien moet ik het samen gaan gebruiken met een beugel

Beste Elha, Dank voor uw reactie. Vervelend dat het bestelde product in uw geval niet optimaal zijn werk doet. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen deze beoordeling alleen op ons te richten en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld voor het beoordelen van ons als bedrijf. Bijvoorbeeld over de service, levering en betrouwbaarheid. Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Zeer goede en vlotte service!

Snel bestellen, snel geleverd. Prima!

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Korte levertijden, stipte levering en goed advies (zo nodig).

Heb Breathe Right neuspleisters besteld. Per omgaande werd ik op de hoogte gesteld van de leverproblemen van de leverancier van de pleisters met een alternatief voorstel in van een ander door klanten goed beoordeeld product wat ook nog prijsgunstiger was. Dat heb ik laten bezorgen en het bevalt goed, beter nog dan eerst bestelde pleisters. Goede service.

Fijn dat wij u van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Perfect product; en zeer snelle levering

Sinds enkele jaren gebruik ik een Somnoguard vanwege vrij erge slaapproblemen (snurken en erg ondiepe slaap). In het verleden ook geopereerd hiervoor. De snurkbeugel doet wat mij betreft meer voor mij dan de effecten van de operatie van neus en keel bij mij

Fijn dat het u zo goed helpt! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snelle levering, goed prijs

Snelle levering, goed product, goede prijs

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Veel keuze en snelle levering. Bovendien scherp geprijsd!

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Snelle levering & verbetering nachtrust

Pleisters zijn eenvoudig besteld en snel geleverd, daarnaast is mijn nachtrust erg verbeterd! Of in ieder geval die van mijn partner, zij merkt dat ik veel minder (hard) snurk en slaapt veel beter daardoor.

Ga zo door

Snelle levering en goede service

Dat is waar wij naar streven, Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Steeds correcte afhandeling bestelling

Al enkele jaren ervaring met dit bedrijf. Steeds correcte leveringen aan goede voorwaarden.

We hopen u nog jaren als klant te mogen rekenen! Dankuwel! Met vriendelijke groeten, Team Snurken.nu

Altijd lekker snel thuis door de brievenbus

Producten zijn er altijd super snel en vragen worden snel en correct afgehandeld

Ik bestelde een product wat uitverkocht was en er werd mij direct een ander product aanbevolen wat goed bevalt.

Neuspleisters perfecte oplossing!

Met een neuspleister op, zorg ik niet meer voor overlast voor de andere gezinsleden op mijn verdieping.

betaalbare, goede producten en snelle levering

betaalbare, goede producten en snelle levering

Maak er nu al 2 jaar gebruik van

Heerlijk om mee te slapen.

Altijd snelle en correcte levering

Neusplijsters voor betere ademhaling

Een openbaring

Ik gebruik ze om mijn neus open te houden

Werkt goed

Neusstrip van firstplast blijft goed zitten. Zelf merk ik er niet zoveel van maar mijn partner is zeer tevreden over de werking. Het snurken is niet geheel verdwenen maar wel flink gereduceerd.

makkelijk aan te brengen en blijft goed zitten.

En het werkt bij mij

De snurkbeugel van Somno is super

Wel ieder jaar een nwe want hij moet goed passen. Dit is een uitkomst en ik praat hier als partner

neusspreider werkt goed

door de neusspreider meer lucht tijdens slapen.

prima producten en een snelle levering.

prima producten en een snelle levering. Eindelijk van mn verstopte neus verlost.

Fijn dat wij u konden helpen! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Het is een super ding

Toen ik de Neus spreider probeerverpakking via snurken.nu had besteld, was ik eerst sceptisch, Maar volgens mij vriend werkt het echt goed. Hij kan weer slapen zonder een snurkend iemand naast zich. Ik heb het mijn moeder ook aan geraden, en die is er ook blij mee. Mijn advies is wel, voordat je hem in doet even onder de kraan doen. Dan glijd de neusspreider er zo in.