Het werkt niet

De plakstrips blijven aan de ene kant niet zitten en aan de andere kant beschadigen ze de huid op mijn neus. Waardeloos

Hi Auke, Wat ontzettend vervelend. Ik vermoed dat uw neus te gevoelig is voor dit soort producten.

Werkt prima

Ben bevorderd van de logeerkamer naar ons eigen bed.

Dat is geweldig om te horen!

Gewoon slecht

Beugel kon niet zoals de beschrijving aangaf vaker dan één keer worden gevormd. Hierover een klacht ingediend. Kreeg slechts te horen ‘ dan moet u maar een duurdere kopen’. Waardeloos.

Hoi Ruud, U mag ontevreden zijn. Echter vertelt u verhaal niet de waarheid. De beugel kan wel degelijk vaker worden aangepast, zoals ik gisteren gecorrigeerd heb in mijn email aan u. Echter in uw geval denk ik dat dit niet positief heeft uitgewerkt. Een beugel aanmeten en her aanpassen is een zeer nauwkeurig en foutgevoelig proces. We kunnen het niet helpen dat het aanmeten en de keuze voor de Snorban uiteindelijk niet is geworden van wat u had gehoopt. Desondanks gaf u aan dat het snurken 80% verminderd was. De Snorban heeft relatief veel materiaal. De duurdere versies beschikken over minder materiaal, waardoor deze doorgaans comfortabeler aanvoelen. Dit hebben we u als optie mee gegeven ter vervanging van u huidige beugel. Met vriendelijke groet, Snurken.nu

Geweldig hoe goed ik weer door mijn neus kan ademhalen

Helemaal super!

Prima product

Doet wat het moet doen.

Zo hoort het ook!

Snelle levering. Fijne producten!!

Neus spreider is een makkelijk product in gebruik.

Dankuwel voor uw reactie!

Mijn partner is er heel blij mee.

Werkt heel goed en is gemakkelijk in gebruik.

Niet echt geweldig

Ik krijg er niet echt meer lucht door om beter te ademen

Alles ging goed

Voor het eerst besteld , levering ging vlot en is comfortabel om te dragen

Prima service, artikelen snel geleverd

Voor de eerste keer iets besteld en artikelen voldoen aan wat op de website getoond en beschreven wordt.

Werken uitstekend

Snelle levering en de antisnurkstikker zoals onze kleinkinderen ze noemen werken goed.

Zeer slechte service

Wacht al 6 dagen op mijn pakket twv van 80 euro. Geen Track & Trace ontvangen. Geen communicatie. Klantenservice alleen per mail bereikbaar. Reageert gewoon niet. Wat begrijpen ze niet aan het woord SERVICE in Klantenservice. Niet van deze tijd

Werkt goed

Mijn partner zegt aanzienlijk minder last van me te hebben.

Helemaal prima.

Netjes vooraf een "gebruiksaanwijzing" via de mail gekregen.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van een proefpakket.

Compleet en snel geleverd

Positief

Alles was tip top

Goed produkt en sneĺle levering

zeker resultaat

Was was sceptisch, maar ze werken echt.

Veel teveel mail berichten

Je kunt een paar berichten sturen maar de teller staat nu op 10 berichten. Zeer storend en hinderlijke manier van communiceren .

Goed product

Alleen de levering duurde langer dan verwacht

Werkt perfect. Goede pasvorm. Slaap heel veel beter en snurk niet meer. Mond en neus ademhaling.

Goede webshop

Goede webshop qua producten en service!

Duidelijke site, voordelig, snelle levering

Voor het eerst neuspleisters gekocht. Ik snurk niet, maar door een val in mijn jeugd, en een operatie die voor littekenweefsel in de neus heeft gezorgd, heb ik altijd een verstopte neus. Zo'n neuspleister is geen wondermiddel, maar ik heb wel duidelijk veel meer lucht

Doet precies wat ik wil

Het vergroot mijn neusopeningen waardoor ik veel meer lucht krijg.

Snelle levering en gewenste resultaat

Ik had de volgende dag mijn pakket binnen en heb de producten uitgeprobeerd. Beter geslapen en frisser wakker!