Het werkt wel

Ik snurk niet zo hard meer!

Erg goed voor goed te ademen door te kleine neusopening !

Gekocht voor een te kleine/smalle neusgat door een ongeval.. Tot aan de operatie is dit een geweldige uitkomst. Veel minder benauwd met slapen en blijft goed zitten op de neus !

Neuspleisters

Zijn goed bevallen. Neus is vrijer en meer open.

De anti snurkbeugel werkt echt!

Als ik hem niet draag merkt mijn vriendin dat meteen , want dan snurk ik.

Snelle betrouwbare levering

Ik ontvang mijn bestellingen altijd netjes en vlot

Zeer comfortabel

Na een paar nachten kon mijn partner heerlijk slapen en ik ook

Heel blij mee

Snelle levering, handige website en goede nachtrust met neusplakkers.

Geen verstopte neus meer

Door de air max ben ik van mijn neusspray verslaving af!

prima producten en een snelle levering

snurkbeugel besteld en snel geleverd werkt ook prima.

Vlot geleverd, verkeerde maat

Is te klein. Daar kom je achter als je ze gebruikt. Retourneren is er dus niet bij

Beste M, Dank voor uw reactie. Vervelend dat de bestelde Airmax neusspreiders in uw geval niet optimaal hun werk doen. Helaas heeft u de grootste maat die wordt geproduceerd Nasivent produceert wel neusspreiders die groter zijn! https://www.snurken.nu/stop-snurken/neusspreiders/nasivent-neusspreiders/nasivent-tube-plus-large Misschien dat dit een oplossing kan zijn voor u. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld om ons als bedrijf te beoordelen. Bijvoorbeeld over de levering, service, snelheid, enz! Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Mijn vrouw slaapt weer en uitstekende service

Ik heb Apneu en gebruik daarvoor een medisch hulpmiddel maar toch ook nog een First Plast neuspleister...dat werkt optimaal. En de service van Snurken.nu is altijd uitstekend.

ik slaap weer

mijn man gebruikt de neusspreider en hij snurkt niet of nauwlijks heerlijk ik hoef niet meer wakker te liggen zelfs niet als hij een biertje heeft gedronken

Product heeft tot nu toe niet gewerkt

Product nu 2 weken in gebruik maar merk nog geen verbetering.

Beste Robin Dank voor uw reactie. Vervelend dat de bestelde Airmax neusspreiders in uw geval niet optimaal hun werk doen. De kans is groot dat de oorzaak van uw gesnurk ook op een andere manier verholpen kan worden. We raden u aan om de snurktesten te doen op onze website: https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Op deze manier komt u erachter welk product uw oorzaak van snurken kan oplossen. We willen u daarnaast vragen uw cijfer te baseren op ons als webshop en niet op het gebruikte product. Daar zijn product reviews voor bedoeld. Kiyoh is bedoeld om ons als bedrijf te beoordelen. Bijvoorbeeld over de levering, service, snelheid, enz! Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team snurken.nu

Zeer tevreden over assortiment en vlotte levering.

Heel goed.

Werkt voor mij prima.

Slaap heerlijk, zonder wakker te worden.

Fijn om te lezen! Bedankt voor uw reactie!

Helaas werkt het niet voor mij

Service is goed.

Fijn, dankuwel!

Snelle en correcte afhandeling

Krijg altijd mijn bestelling keurig op tijd.

Ok

Eenvoudig en goed

Tot nu toe geen problemen met deze winkel. Bestellen en geleverd krijgen

Prima levering

Bestelling makkelijk geplaatst, en toen een product niet voorradig was, kregen we heel snel een vervangende oplossing

We denken graag mee indien er problemen zich voordoen. Groet, Snurken.nu

Prima bedrijf

Bestel hier Al jaren zonder problemen

Breathe right: Prima product

Vooral bij 't sporten heb je meer luchtinname.

Super fijn!

Superrr

Sinds de aanschaf minder last van snurken. Hierdoor iedereen blij. Heb m nu 2 jaar en merk dat het effect minder wordt dus ga nu nieuwe aanschaffen.

Producten kunnen inderdaad na de gebruiksduur minder comfortabel zitten en minder effectief worden. Het is goed om producten in dat geval te vervangen. Groet, Snurken.nu

Snel en betrouwbaar

Ben al jaren een tevreden klant: Dit bedrijf is snel en betrouwbaar. Goede communicatie.

Prima neuspleisters

Ze plakken goed , helpt enorm meer adem en kan door neus ademhalen. Wel van te voren even met water En zee je zijkanten van de neus met zeep wassen dan plant het top! Nu nog de transparante in de large maat dan kan ik ze ook overdag dragen!

Dank voor uw reactie. Wie weet in de toekomst. Van welk product zou u een grotere maat willen?