Goede snelle levering en service

Komen afspraken goed na.

Product doet wat het beloofd.

Leveringsnelheid

Vandaag besteld, morgen in huis. Hoe snel kan dat gaan!

Het pakketje is nog niet aangekomen.

Mijn pakket is niet geleverd en ik ben al twee weken bezig om daar duidelijkheid over te krijgen. Dat vind ik best lang duren en dat vind ik een slechte zaak.

Keurig op tijd en goed product

Goede ervaring met dit product

Doet wat het belooft

Proefpakketje besteld en dag erna ontvangen, neusspreider oranje en pleisters. Houdt de neus zeker beter open. Ga nu meer bestellen!

Prima de luxe

Snelle levering !

Al een paar jaar mijn leverancier voor betaalbare neuspleisters !

Duidelijk en volgens afspraak.

Correcte afhandeling van de bestelling.

snelle en goede levering

werkt voor mij niet aldoor goed volgens mijn dochter ga ik later in de nacht toch weer snurken

Prettige neusspreider.

Neusspreider voelt prettig aan, irriteert niet. Had voorheen een ander merk, wat meer irriteerde. Heb een neusspreider vanwege een operatie aan mijn neus, waardoor ik te weinig ruimte heb.

Goede neusstrips

Snelle levering en goede kwaliteit neusstrips!

Goede producten, lage prijs

Hier neuspleisters besteld, waren van goede kwaliteit en ook nog eens een stuk goedkoper dan bij bol.com. Alles netjes p tijd geleverd.

Duidelijk en redelijke prijzen

Wat ik nodig had, was gemakkelijk te vinden. De prijs was redelijk en het werd netjes de volgende dag bezorgd.

Helpt echt tegen snurken

De airmax neusspreider helpt echt tegen snurken en zit best comfortabel, zacht verend materiaal. Ik snurk bijna niet meer en mijn man zegt dat ik soms aanzet tot snurken en dat het dan meteen weer stopt. Goed product voor een goede prijs wat doet wat het belooft.

Werkt goed!

Volgens mijn man snurk ik, al merk ik er zelf niets van. Toch maar eens iets geprobeerd: eens neusspreider. En warempel ik heb vannacht voor het eerst helemaal niet gesnurkt, volgens mijn man. Ik gebruik de neusspreider nu ongeveer anderhalve week. En ik moet zeggen: ik heb voor het eerst sinds tijden heerlijk geslapen en ben uitgerust wakker geworden. Het snurken was al minder geworden; het helpt ook overdag om meer lucht binnen te krijgen. Één nadeel: het staat een beetje raar, zo’n oranje ringetje aan je neus. Vraagje: kan het ook in huidskleur geleverd worden, of met een mooie zilveren afwerking?

Meer lucht

Duidelijk een verbetering, meer lucht. Wel blijft nog rechts of links enigszins vernauwd.

Slaap nu zo veel beter, dat ik wel afval

Op advies van de diëtiste begonnen met neuspleisters om zo meer lucht te krijgen, daardoor beter te slapen. Dat is namelijk net zo belangrijk om af te vallen als bewegen en gezond eten. Door een proefpakket te bestellen kon ik meerdere varianten proberen en weet daardoor welke pleister voor mij de beste is.

Ok, vlot

Goeie en snelle service

Eindelijk rust

Die mooie lieve vriendin van me,snurkte veel!. Toen ik deze uitvinding zag had ik me twijfels. Zal dat echt helpen? Nou dit werkt perfect en ze zegt dat ze er prima mee slaapt en meer lucht krijgt. Dus een mooie win,win,ik mijn rust en zij die er prima mee slaapt en in een diepere slaap komen we dus bijde. Dank u wel!

Super fijn om te lezen!

snel en accuraat

snel en accuraat

Dankuwel!

Mijn bestelling wordt altijd snel en correct geleverd.

Precies zoals het hoort!

Snelle levering doch onduidelijk wat wat is

Ik heb her proefpakket. Daarin zitten 5 stuks doch ik weet niet welke grootte want staat er nergens op. Is probleem bij bestelling.

Dank voor uw bericht. Als het goed is is duidelijk het verschil in de maten te zien. De kleinste maat is XS, daarna komen de S, M, L en XL.

Dankzij de neusverspreider adem ik beter door mijn neus en heb ik meer lucht. Mijn nachtrust is hierdoor verbeterd.

Super fijn!

prima webshop