Dankzij de neusverspreider adem ik beter door mijn neus en heb ik meer lucht. Mijn nachtrust is hierdoor verbeterd.

Super fijn!

prima webshop

Yop

Dat is top!

Vlekkeloos

Vlot en accuraat

Danku!

werkt goed. Geen snurken meer!

Geeft meer zuurstof tijdens het slapen en dat geeft meer diepgang aan de slaap; dus beter uitgerust en geen snurken meer.

Veel gebruiksplezier!

Een hele snelle levering, prima producten.

Dankuwel!

Prima snurkbeugel

Volgens mijn vrouw is het snurken nu nagenoeg verdwenen.

Heel fijn om te lezen!

Top product snel geleverd

Deze pleister werken super. En dan ook nog zo snel geleverd top.

Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Snel en accuraat.

Diverse keren besteld, wordt altijd snel en zonder problemen bezorgd. Top!!

Daar streven wij naar! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Het werkt

Mijn oude beugel was op. Ik heb dezelfde weer besteld; niet goedkoop, maar het werkt! Het was er snel en de handleiding is goed!

Dankuwel!

Verbetering

Door minder spierkracht in m’n gezicht na een aangezichtsverlamming, gaat m’n neus snel dicht aan één kant. Met de neusspreider zeker meer lucht. De pleisters bevallen wat minder

Beste, Over het algemeen zijn neusspreiders iets krachtiger dan neuspleisters. Zo geeft Breathe Right aan gemiddeld 38% meer lucht. De airmax neusspreider 76%.

Prima site en prima levering

Duidelijke informatie op de site. 'Proefpakket' is een fijne manier om kennis te maken met een paar producten.

Duidelijke uitleg over de producten en snelle levering.

Fijn dat wij van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Frisse lucht!

Heerlijk om mijn luchtwegen te voorzien van frisse lucht die er door stroomt met deze oplossing

Lijkt te werken

Verbeterde ademhaling/luchtaanvoer waardoor de slaap dieper wordt

Lekker makkelijk, en snel geleverd ! Groet Hans Classic Cars

Lekker makkelijk, en snel geleverd ! Groet Hans Classic Cars

Dat doet ons deugd Hans Classic Cars! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Duidelijke uitleg over de producten. Snelle verzending. Helemaal tevreden.

Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Eindelijk de goede

Heb er vele geproduceerd dit is de eerste die echt blijft zitten tot de volgende ochtend. Wel wat aan de dikke kant maar dat neem ik voor lief. Wel wat prijzig.

Product voldoet niet

De neusspreider blijft helaas niet zitten

Werkt perfect

Werkt perfect, zorgt voor goede slaap

werkt voor mij erg goed

probeer verpakking met 2 groottes. De kleinste zit prima. Ik ben er heel blij mee, snurken is eigenlijk verholpen omdat ik normaalgesproken liggend alleen via de mond kan ademen omdat mijn neus te smal is en bij inademen door de neus de neusvleugels vaak ook nog dichtgaan waardoor nachts vaak niet meer mogelijk is via de neus te ademen. Deze spreiders zijn voor mij echt een uitkomst, en geen last van pijn of drukplekken in de neus of iets dergelijks na 2 nu twee weken gebruikt te hebbes snachts. Ik merk in principe niet dat ik hem in heb. Voor mij echt een uitkomst, en zou dit sowieso weer aanschaffen als deze versleten of stuk is.

Zeer goede service

Altijd snelle levering, en bij problemen een goede service

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Goed advies

Op basis van de site kon ik goed bepalen wat ik nodig had. Product was snel geleverd (neus pleister) en werkt goed!

Dat lezen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Perfecto

Ik heb twee Airmax neusspreiders besteld, small en medium, heb nu de small in gebruik. Volgens vrouw lief is snurken en stuk minder. Daar deden we het ook voor. Maar bijkomend is dat ik tijdens het slapen veel makkelijk adem haal. Ik had dit veel eerder moeten hebben.. Maar netjes geleverd op tijd en veel plezier van. De medium ga ik later proberen.

Goed product, snel geleverd

Producten van goede kwaliteit, volledige prijs. Wel jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn.

Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Snelle service en goede prijs kwaliteit

We hadden de pleisters snel in huis en kochten de extra sterke. Deze zitten met warmte ( en dus zweten) ook de hele nacht goed

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu