Uitstekende service voor een goed product

Ik ben heel tevreden over de Airmax en mijn echtgenoot ook. Ik slaap zelf rustiger en heb absoluut geen last van de Airmax.

goede leverancier

doet wat er beloofd wordt

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Bestelde pleisters lijken prima te werken, bezorging duurde echter te lang.

Heb bijna een week op de pleisters moeten wachten. Dit verwacht je niet als op de website staat "voor 15u besteld is dezelfde dag verzonden". Misschien goed om duidelijker te vermelden dat brievenbuspakketjes er langer over kunnen doen?

Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Goede prijs kwaliteitverhouding

In de winkel variëren de prijzen nogal (duur). Het voordeelpakket loont dus

Super werkt echt goed

Heb veel meer lucht tijdens het slapen

Airmax neusspreider werkt echt.

het is zeker wennen en ook daarna een beetje vreemd, maar ik snurk ineens niet meer. mijn vrouw slaapt dus beter.

Slaap weer lekker

Met de neusstrips kan ik weer rustig slapen doordat ik weer beter Jan ademen.

Informatief en keurig bezorgd

Fijn dat je de juiste info vindt en product dat bij je past

Betrouwbaar bedrijf en goed product

Spullen worden keurig en snel geleverd. De neuspleisters bevallen prima zodat ik iedere keer dezelfde bestelling doe.

Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Snelle en efficiënte levering

Snelle en efficiënte levering

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Snelle levering voor een goede prijs

De producten worden keurig op tijd geleverd. Toen een product (Breathe Rigth Clear) laatst niet leverbaar was (ook niet bij andere webshops) kwam snurken.nu zelf met een goed alternatief (First plast) voor een betere prijs.

Fijn dat wij van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

ondanks geen snurken, een slechtere nachtrust

Mijn man was heel blij want ik snurkte niet meer, maar ik heb 5 nachten zeer onrustig geslapen. 's Morgens deden mijn kaken pijn en overdag was ik niet uitgeslapen. Sinds ik de snurkbeugel niet meer draag, slaap ik weer beter. Voor mij was het geen groot succes...

Heb goede ervaring

Mijn ervaring is ik slaap heel erg goed sinds ik mijn man niet meer hoor snurken Ze werken fantastisch ook voor hem hij krijgt meer lucht

Geweldig even wennen maar helpt echt !

Ik gebruik al enige tijd de snurkbeugel met een uitstekend resultaat.Ik snurk niet meer, tot groot genoegen van mij man, en zelf slaap ik ook beter ! Wel met regelmaat de beugel vervangen, je wordt hierbij geholpen want je krijgt een mail dat de beugel vervangen moet worden! Inmiddels heb ik er al denk zo'n 5 gehad maar blijf ze bestellen !

correcte levering

Ik bestel regelmatig bij snurken nu en tot nu toe alle leveringen snel en correct. Dus voor mij een betrouwbare side.

Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Het is klein en simpel en het werkt

Ik gebruik nu 2 jaar jullie producten en ben zeer tevreden.

Aanrader

Fijne webshop, alles makkelijk te vinden. Snelle levering voor een goede prijs en prima producten. Wij hebben er baat bij. Minder snurken en meer lucht!

Goed om te horen! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Prima pleisters.

Ik merk, door gebruik van de neuspleisters, dat ik meer lucht door mijn neus krijg tijdens het slapen.

Uitgerust wakker worden

Door dat ik een veel betere kwaliteit van slapen heb

goede ervaring met de airmax

het snurken is voor 99% afgenomen

Meer lucht

Meer lucht

overzichtelijke webshop en duidelijke uitleg.

de anti snurkproducten zijn overzichtelijk samengebracht en er is een duidelijke uitleg over de producten voorhanden. ik gebruik zelf de airmax en tot nu toe naar volle tevredenheid.

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Goed advies

Mijn product was tijdelijk niet leverbaar, er is een goed alternatief opgestuurd met de garantie; niet goed, terugsturen.

Bevalt goed

Fijne en snelle service

Het werkt wel

Ik snurk niet zo hard meer!