Werk perfect, wel de juiste maat voor je neus bestellen.

Werkt perfect, kan veel beter ademhalen.

Werkt uitstekend

Het resultaat van de snurkbeugel is uitstekend, ondanks de onduidelijke bijsluiter. Als je de aanwijzingen volgt in de toegestuurde e-mail, kom je er wel uit.

Ben zeer tevreden met de neusspreider.

Op aanraden van mijn kno arts de neusspreider besteld en krijg nu meer lucht bij het slapen gaan. Helaas snurk ik nog wel af en toe, maar ik ben tevreden.

Het werkt

Kan weer heerlijk slapen naast me man

weer lekker slapen

Prima keuze geeft weer lucht.

Mijn partner is er ook heel blij mee

Snelle levering. Proefpakket uitgeprobeerd en ben positief over de producten uit het pakket.

Dat horen wij graag, bedankt! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Volgens mijn vrouw werkt het!

Ik heb de First plast neuspleisters aangeschaft. Volgens mijn vrouw slaapt zij beter en is mijn snurken behoorlijk verminderd. Een enkele nacht, meestal vroeg in de ochtend, snurk ik kennelijk toch! Maar het is zeker een grote verbetering.

Prima product

Het is een prima product waar ik al jaren naar tevredenheid gebruik van maak. Jammer dat er dit keer geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zat.

Goed product en snel bezorgd

Het product is van goede kwaliteit, doet wat het zou moeten doen (ik snurk minder frequent/minder hard) en de service was prima.

Al vele jaren gebruik ik air-max met redelijk succes

Ik geloof zeker dat het helpt

Aangename neusbeugel

De neusbeugel voelt prettig aan als een tweede huid. Als ik de beugel in heb, snurk ik niet. Maar zodra deze uit is, begin ik weer met snurken. Met de probeerverpakking kwam ik achter de juiste maat.

Redelijke ervaring, maar lost niet alles op.

Krijg zelf meer lucht, maar vrouwlief wordt nog steeds wakker van mijn gepiep en gesnurk.

Het werkt kan weer heerlijk slapen naast me man

Netjes ontvangen wat ik had besteld

Ik heb een neusspreider besteld en die helpt mij echt om vrijer te ademen.

Snel geleverd; product werkt perfect

Neuspleister gebruikt. Werkt perfect. Pleisters werden ook snel geleverd. Waren goed verpakt.

Dat is waar wij naar streven! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Uitstekende webshop!

Top webshop, bestel hier al jaren!

Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Ik gebruik ze al jaren

Ik ben in het begin gaan slapen met breathrite. Ik ben via een probeer set begonnen met uw neuspleisters. Ik ben er nooit meer mee gestopt. Gebruik nu dus all een aantal jaren deze neuspleisters om te slapen. Ik wil niet meer terug naar de vorige.

snel en compleet

Ik bestel hier al een aatal jaren mijn anti snurk pleisters en op af en toe een kleine vertraging is alles goed verlopen

Wij hopen u nog jaren te voorzien! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Werkt perfect

De sensitive pleisters zijn zacht voor de huid en hebben het gewenste effect!

Ben heel tevreden over deze neuspleister.

Ik zou het iedereen aanraden om deze neuspleisters te gaan gebruiken. Gemakkelijk pleister om op je neus te plakken. En te verwijderen.

Snel en voordelig

Ik heb het uitprobeerpakket van de neusstrips gekocht, zodat ik wat langer kan testen welke strips het beste bevallen. Superhandig. Ook snel verzonden en een prima prijs. Nu maar hopen dat het ook werkt. ;-)

Bedankt voor je reactie Stefanie! Veel gebruiksplezier :)

Helaas nog niet gestopt met snurken.

Het dempt het snurken maar het houdt het niet helemaal tegen.

Hi Mandy, Dank voor uw bericht. Geef het product even de tijd. Naarmate het gebruik gaat u merken dat het product effectiever wordt door juist gebruik.

Airmax neusspreider: helemaal super!

Snelle en goede levering, omruil geen probleem

Neusspreiders goed en snel geleverd, ik had verkeerde maat besteld, omruil was geen enkel probleem, Netjes afgewikkeld

Graag gedaan!

Ik beter ademhalen door neus

Ik snurk nog wel, maar kan nu goed ademhalen door mijn neus.

De eerste stap is gezet! Stoppen met snurken begint bij een verbeterde ademhaling.