Snel en voordelig

Ik heb het uitprobeerpakket van de neusstrips gekocht, zodat ik wat langer kan testen welke strips het beste bevallen. Superhandig. Ook snel verzonden en een prima prijs. Nu maar hopen dat het ook werkt. ;-)

Bedankt voor je reactie Stefanie! Veel gebruiksplezier :)

Helaas nog niet gestopt met snurken.

Het dempt het snurken maar het houdt het niet helemaal tegen.

Hi Mandy, Dank voor uw bericht. Geef het product even de tijd. Naarmate het gebruik gaat u merken dat het product effectiever wordt door juist gebruik.

Airmax neusspreider: helemaal super!

Snelle en goede levering, omruil geen probleem

Neusspreiders goed en snel geleverd, ik had verkeerde maat besteld, omruil was geen enkel probleem, Netjes afgewikkeld

Graag gedaan!

Ik beter ademhalen door neus

Ik snurk nog wel, maar kan nu goed ademhalen door mijn neus.

De eerste stap is gezet! Stoppen met snurken begint bij een verbeterde ademhaling.

Een duidelijke en overzichtelijke website.

Snurken.nu is een duidelijke en overzichtelijke website. Het product wat ik hebben moest had ik snel gevonden. De informatie en de afbeeldingen bij het product waren duidelijk en volledig. Het bestellen ging snel en makkelijk. Met betrekking tot je bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden. Zoals aangegeven had ik de bestelling de volgende dag in huis.

Dank voor uw reactie!

Prima service, snelle levering.

Fijn een probeerpakketje. Het snurken is een heel eind opgelost. Al gaat hij er in mijn slaap nog wel eens uit.

Blijf het product gebruiken. Het ''uitvallen'' is doorgaans het onbewust uit de neus peuteren van het product omdat het onwennig aanvoelt.

Snel geleverd, prima product

Ik was op zoek naar een oplossing tegen snurken en de informatie op de website is duidelijk, veel keuze en ik heb een product gekocht dat goed aangeschreven staat en bij mij ook goed helpt; de Airmax neusspreider small. Het is even wennen en met een droge neus kan je in het begin wat irritatie krijgen, maar ik ben erg blij met deze oplossing. Product was snel geleverd!

Dankuwel!

Helpt voor mijn slaapapneu

Help tegen mijn slaapapneu

Fijn om te lezen!

Snel geleverd introductiepakket

Laar van snurken maar wilde niet direct vastzitten aan een dure aanschaf. Snurken.nu maakt dit makkelijk door introductiepakketten. Heel goed!

Thanks!

Correcte verwerking van de bestelling

Snelle levering, goed materiaal

Goed om te lezen, dankuwel

Geen goede ervaring.

Heeft niet geholpen , en kreeg huiduitslag van pleister.

Beste, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de neuspleisters u niet helpen. Misschien dat neuspleisters niet geschikt zijn voor uw snurk probleem. In onze webshop kunt u enkeltje snurktesten doen om de beste aanpak van het snurken te achterhalen. https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen uw review te baseren op ons als webshop. U kunt een product review achterlaten op de product pagina van het door u aangeschafte product binnen onze webshop. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen over bijvoorbeeld onze service, snelheid, enz. Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Vaak slaap ik met pleister de hele nacht door en mijn man ook

Als ik een pleister op doe val ik rustige in slaap omdat ik weet dat ik niet zo veel snurk en dat mijn man daardoor ook goed kan slapen Dat is veel waard

Slaap is heel veel waard!

Werkt niet

Paar keer geprobeerd, werkt niet. Weggegooid geld.

Beste Lisanne, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de neuspleisters u niet helpen. Misschien dat neuspleisters niet geschikt zijn voor uw snurk probleem. In onze webshop kunt u enkeltje snurktesten doen om de beste aanpak van het snurken te achterhalen. https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen uw review te baseren op ons als webshop. U kunt een product review achterlaten op de product pagina van het door u aangeschafte product binnen onze webshop. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen over bijvoorbeeld onze service, snelheid, enz. Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Gelukkig veel meer lucht

Veel meer lucht en het voelt niet vervelend aan, ik snurk gelukkig veel minder, Met vr Gr Mary Schneiderberg

Fijn om te lezen!

Wisselend

Ik merk dat een neusgat goed open gaat, maar de andere minder. Daardoor merk ik dat deze ook sóchtend los in mijn bed ligt. De eerste nacht was een verademing, vervolgens was het steeds wisselend. Ik gebruik meesteal de M. Miscchien hebben jullie nog advies voor mij Met vriendelijke groet, Rinus Jansen

Hi Jansen, Waarschijnlijk heeft dit met het gewenningsproces te maken. Het kan soms enige tijd duren voor het gewenste resultaat wordt behaald. Onze tip is om het product te blijven gebruiken en de tijd zal het leren. Groet, Snurken.nu

Doorslapen zonder snurken.

Sinds ik de neusspreider gebruik, slaap ik 's nachts zonder snurken door.

Heel fijn!

Prima en snel

Vond wat ik zocht, bestelde het een had het de volgende dag binnen. Top!

Fijn dat wij van dienst konden zijn! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

De breathe Right Neusstrips wetrken bij mij redelijk goed

goed werkend

Dankuwel!

Pleisters zijn perfect

Valt tegen

Pleister werkt even, maar dan is het effect al snel weer weg. Bovendien moeilijk te verwijderen. Heb een bloeduitstorting bij mijn neus. Waardeloos.

Beste Dolf, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de neuspleisters u niet helpen. Misschien dat neuspleisters niet geschikt zijn voor uw snurk probleem. In onze webshop kunt u enkeltje snurktesten doen om de beste aanpak van het snurken te achterhalen. https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen uw review te baseren op ons als webshop. U kunt een product review achterlaten op de product pagina van het door u aangeschafte product binnen onze webshop. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen over bijvoorbeeld onze service, snelheid, enz. Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Airmax

Ik gebruik de airmax al jaren naar tevredenheid, echter mijn laatste bestelling valt tegen. Het product lijkt gekrompen en zijn een stuk kleiner als eerder waardoor ze uit je neus vallen.

Hi Rob, Er zijn geen aanpassingen aan het product geweest de laatste jaren hebben we vernomen van de fabrikant.

Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Fijne webshop, snelle bezorging.

Top webshop. Duidelijk en makkelijk in gebruik. Product was snel bezorgd en perfect verpakt.

Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Heel fijn zo’n probeerpakket

Echt wel verschil tussen de verschillende merken.

Postbus 1046 2340 BA Oestgeest