Airmax

Ik gebruik de airmax al jaren naar tevredenheid, echter mijn laatste bestelling valt tegen. Het product lijkt gekrompen en zijn een stuk kleiner als eerder waardoor ze uit je neus vallen.

Hi Rob, Er zijn geen aanpassingen aan het product geweest de laatste jaren hebben we vernomen van de fabrikant.

Dankuwel! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Fijne webshop, snelle bezorging.

Top webshop. Duidelijk en makkelijk in gebruik. Product was snel bezorgd en perfect verpakt.

Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Heel fijn zo’n probeerpakket

Echt wel verschil tussen de verschillende merken.

Goede pasvorm, slaap veel beter!

Toen ik de beugel ontving, stond in de gebruiksaanwijzing dat deze niet geschikt zou zijn voor mensen met overbeet en (gedeeltelijke) prothese. Ik heb beiden en tóch kreeg ik de beugel goed passend! Ik ben er blij mee en mijn partner ook. We slapen stukken beter nu!

Fijn om te lezen dat het in uw geval gewoon werkt!

Bestelling en bezorging zonder problemen. Mijn vrouw wordt al jaren gek van mijn gesnurk, dus vond ik het tijd om er wat aan te doen. Aangezien ik niet wist wat voor mij het beste werkt ging ik voor het proef pakket. De Airmax bleek het best te werken uiteindelijk. Nu heeft mijn vrouwtje geen last meer van mijn gesnurk. Happy wife, happy life!

Dat lezen wij maar al te graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Kwaliteit en snelle verzending

Eindelijk een top product. duurzaam en snel geleverd! Zeer tevreden.

Dankuwel!

Service was klantgericht, gekochte neusspreider werkt niet voor mij

Ik heb een neusspreider introductieset aangeschaft. De set werd snel geleverd, maar voor mij werkt de spreiden niet - het snurken blijft... :(

Beste Alex, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de neusspreiders u niet helpen. Misschien dat neusspreiders niet geschikt zijn voor uw snurk probleem. In onze webshop kunt u enkeltje snurktesten doen om de beste aanpak van het snurken te achterhalen. https://www.snurken.nu/kennisbank/snurktesten Daarnaast willen wij u vragen uw review te baseren op ons als webshop. U kunt een product review achterlaten op de product pagina van het door u aangeschafte product binnen onze webshop. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen over bijvoorbeeld onze service, snelheid, enz. Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Goed comfort, bijna onzichtbar en niet meer snurken

Zijn zeer goed het enige is dat het papier om de pleister te verwijderen zeer lastig is

Slecht

De pleister helpt weliswaar tegen het snurken, maar de bijwerkingen zijn te omvangrijk. Dagen met een zwaar geirriteerde en verbrande huid met zelfs een zwelling als gevolg. Ik vraag me af welk product wordt gebruikt om te plakken. Het lijkt wel secondelijm!

Beste Hendrika, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de pleisters u zoveel nare klachten hebben bezorgd. Misschien heeft u er baat bij om de pleisters te gebruiken van Breathe Right die speciaal zijn ontwikkelt voor de gevoelige huid: https://www.snurken.nu/stop-snurken/neuspleisters/breathe-right-neuspleisters/gevoelige-huid Daarnaast willen wij u vragen uw review te baseren op ons als webshop. U kunt een product review achterlaten op de product pagina van het door u aangeschafte product binnen onze webshop. Kiyoh is bedoeld om ons als webshop te beoordelen over bijvoorbeeld onze service, snelheid, enz. Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Ik had een snurk beugel gekocht welke niet naar behoren werkte. Hij bleef niet goed in de mond/op de tanden zitten. Na een mailtje met uitgebreide en logische uitleg met foto's naar hen gestuurd te hebben, kreeg ik zonder enige tegenspraak het betaalde bedrag retour gestuurd!! Kan dus niets anders geven dan de 5 sterren!

Doorslapen gaat een stuk beter

De strips blijven goed zitten snachts.

Ik heb weer lucht!

In het begin is het even wennen maar na een nacht geslapen te hebben zonder dat mijn neus dicht was, was het letterlijk een verademing!

Redelijk

Er zou een veer staafje in moeten zitten ,om de vleugels iets straker te doen uitzetten

Vanwege een afwijking aan het neusschot gebruik ik de neuspleister soms enkele etmalen achter elkaar. Deze blijven prima zitten.

goed geïnformeerd, snelle levering

Heb de neusspreider gekocht, niet tegen het snurken maar om van de neusspray af te komen. Het werkt super, veel meer lucht. bestelling was na een paar dagen binnen. Intussen een mail gehad met aanvullende informatie over het produkt.

Het geleverde product vermindert het snurken aanzienlijk.

Ik schijn volgens mijn vrouw aanzienlijk minder te snurken en ik merk nauwelijks dat ik de neusbeugel draag. Prima product , dus!

Snel in huis

Producten doen wat het beloofd, snel in huis

het werkt hee.l goed

Na de beugel te hebben aangepast aan mijn mond knipte ik de steel af achteraf bleek het toch niet goed te zitten . Moest opnieuw verwarmen en dat ging niet helemaal goed. Is wel goed gekomen gelukkig. Klein advies voor de beschrijvinvg:KNIP PAS AF ALS JE ECHT WEET DAT HET GOED IS.

Zacht en does the job

Vele modellen geprobeerd maar deze is voor mij het beste!

Prima neusstrips, beetje stug

Voor mijn moeder gekocht i.v.m snurken. De levering was goed en netjes. Maar de strips zelf zijn stug, ze werken prima dat wel. Voor de prijs is het een nette prijs voor het artikel.

Zeer goede en snell service

Dat lezen wij graag! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Prima ervaring en snel geleverd

Ik ben erg tevreden over het product, ik gebruik het om ‘s nachts meer lucht te hebben.

Bedankt! Met vriendelijke groet, Team Snurken.nu

Werkt gewoon

Mijn partner kan weer slapen.

Postbus 1046

2340 BA Oestgeest