Slecht

Artikelen binnen 3-5 werk dagen in huis, inmiddels 9 werkdagen en dan maar een annulatir vanuit de verkoper. Daarbij staat er nog steeds direct leverbaar op hun site, email beantwoorden ze pas na 7 werkdagen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Fijne klantenservice en snel geleverd

Wat hulp nodig bij mijn bestelling,. Daarbij ben ik goed geholpen! Bestelling kwam zoals aangeven op de levertijd binnen. Ik heb dus zoals ik andere recensies lees helemaal geen slechte ervaring met deze webshop!

Negatief en slechte klantenservice

Eind april iets besteld. Ben paar dagen later langs de winkel gereden om het op te halen, is het ineens niet voorradig. Krijg te horen dat het na het weekend in de winkel ligt. Na het weekend gebeld, nee nog steeds niet voorradig. Wij bellen u als het er is. Bijna twee weken later nog maar een keer gebeld omdat ik niets hoorde. Kreeg te horen dat het nog steeds niet voorradig was maar ze zouden me vrijdags een mail sturen. Na 2 weken nog niets gehoord dus maar weer bellen. Werknemer vond het schandalig dat het zo lang duurde en zou er vaart achter zetten dat het zeker de week erop binnen was. Om het god te maken dat ik zo lang al heb moeten wachten een kattenverwenpakket erbij. Na bijna twee weken nog steeds niets gehoord dus maar weer langs de winkel. Nee, het is nog steeds niet voorradig maar ik beloof dat het volgende week er is. Nou nee, cancel de bestelling maar en stort het geld maar terug op mijn rekening. Nu bijna twee weken verder nog niets op mijn rekening terug gestort en geen levering. Schandalig dat het allemaal zo lang moet duren. Veel beloftes maar weinig actie. Zeer slechte terugkoppeling vanuit Pets Gifts. Zal ook zeker Pets Gifts NIET aanraden.

Teleurstellend

Ik heb een leuk kattenmeubeltje besteld en keek er echt naar uit om die binnen te krijgen. Deze zou binnen 2-5 werkdagen geleverd worden. Dit heeft in werkelijkheid bijna een maand geduurd, zonder geen enkel bericht met toelichting van de stand van zaken. Ik heb zelf 1x gebeld en 1x gemaild. Beide op verschillende data’s, waarbij ik door beide personen werd verteld dat de kast onderweg is vanuit Duitsland en als het goed is deze einde van de week geleverd wordt. Dit was bij beide momenten niet het geval. Als verbeterpunt wil ik meegeven dat jullie als bedrijf de klant zelf e-mailen of bellen wanneer er een leveringsprobleem is met de bestelling.

Duidelijke website

Leuke webshop met veel artikelen, duidelijke foto's en goede beschrijving. Zeer aangenaam om te shoppen. Het artikel had een kleine levertijd en deze is precies op tijd geleverd. Wij zijn tevreden de hond heeft een prachtige hondenmand. Ik heb jullie een foto toegestuurd :)

Uitermate slecht!!!

Drie weken geleden heb ik een bestelling geplaatst en betaald met Ideal. De levertijd zou 6 werkdagen zijn. Inmiddels nog steeds mijn bestelling niet ontvangen en de klantenservice is onbereikbaar zowel telefonisch als via email. Een kat in de zak dus... Ik vrees dat ik voor iets betaald heb wat ik niet meer zal ontvangen.

Slechter dan verwacht

Geen goede oplossing bieden bij klacht over product.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering en super klantvriendelijk!

Snelle levering en super klantvriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top! Ga zo door

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bestelling gemakkelijk.

De slechtste webervaring van mijn leven. Ik bestel veel op internet zodat ik een objectieve mening kan geven. Het bestelproces is eenvoudig. Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Dat is voor de positieven. Levertijden gelden alleen voor Nederland. Zeker niet België. Ik heb Track and Trace nooit ontvangen. En zelfs met een telefooncontact wist ik nooit precies wanneer ik zou worden afgeleverd. Ik bestelde een kooi met een redelijke tijd en ze kwam laat aan. Ik moest de kooi zelf naar het bedrijf brengen om geen exorbitante transportkosten te betalen. Ik kon de levering niet weigeren omdat ze dreigden mijn terugbetaling in te trekken. Bij terugkeer kreeg ik een terugbetaling binnen 3 tot 5 dagen beloofd. Alleen door de verkoper lastig te vallen en hem te bedreigen met een klacht, zou ik na 10 dagen een terugbetaling kunnen krijgen! Als je jezelf laat gaan, kun je wachten. In dit bedrijf zolang je niet beweert, gaat alles goed. Anders verandert de toon ... Weet het. Ik wilde geen negatieve meningen geloven. Ik zou moeten hebben. Alles dat goedkoper is, is niet altijd interessant!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie website en vlotte reactie van klantenservice op mail.

18 maart een artikel besteld met levertijd 2 tot 4 werkdagen, vandaag 23 maart nog niets ontvangen zonder enige uitleg, erg jammer! Tip: de klant vind het belangrijk dat de levertijden op een website kloppen. Kunt u dat niet waarmaken dan niet vermelden bij een artikel!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

20 feb bestelling gedaan stond op site binnen 1-2 werkdagen in huis 25 feb heb bericht stuurt waar ik in zij van hoi pets gifts heb vorige week woensdag besteld stond op site 1-2 werkdagen in huis heb niks binnen kregen ook geen track en trace code vraag ik af waarneer word opstuurt? 26 feb krijg bericht terug van hun staat er in deze krabpaal komt vandaag op transport binnen bij ons , de levering heeft een flinken vertraging opgelopen.onze excuses voor het ongemak na dit bericht ging ff wachten onder hand zijn week verder 5 maart ik heb bericht stuurt dat geld terug wil .nu is mij bestelling geannuleerd sta nu wachten tot me geld terug krijg

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Leuke klantenservice die mij goed advies heeft gegeven waardoor ik het juiste product heb aangekocht. Het bestelde artikel was razendsnel de volgende dag in huis.

Geen min punten te bedenken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering , super mooie krabmeubel Berlin , niet voor grote zware katten , maar super leuk en stevig . Ze zijn er erg blij mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

ik zie in de reactie op de klacht van 11-12 hieronder dat petsgifts maar wat kletst. ze hebben toen helemaal geen contact opgenomen met postnl en zeker niet met mij. middels track en trace heb ik zelf gezien waar mijn pakket was (2 km. van de gevraagde plek!). omdat er stond dat het pakket in een automaat was bezorgd, maar er ook nog geen pincode bij zat, heeft het een hoop tijd en moeite gekost om het in mijn bezit te krijgen. petsgifts riep alleen hard dat het niet aan hen lag en heeft verder niets gedaan om te helpen. fatsoenlijk te woord staan bij gevraagde hulp bij de geleverde goederen lukte ook niet.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Daar ons kitten een week vroeger kwam dan voorzien onmiddellijk contact op genomen met pets gifts met de vraag dat of mijn bestelling zeker binnen de levertermijn zou geleverd worden. Nog geen uur later al mailtje gekregen dat bestelling klaar stond voor vertrek. Bij levering, de volgende dag, om 21u30 bleek dat maar de helft van mijn bestelling geleverd was. Het belangrijkste, de krabpaal ontbrak. De volgende dag tel. contact opgenomen en bij Pets Gifts zijn ze weer onmiddellijk gaan rond bellen om na te gaan wat er was mis gelopen. Fout lag bij de firma die instond voor de levering. Door de tussenkomst van Pets Gift werd het ontbrekende artikel nog dezelfde dag keurig geleverd. Ben je op zoek naar een betrouwbare online shop voor uw dier, kies dan, net zoals ik in de toekomst, voor Pets Gifts. Zeker wanneer er toch vragen of problemen opduiken. Bij Pets Gifts staan ze klaar voor u en uw dier. Een echte aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Op tijd leveren - juiste aantal leveren - juiste producten leveren - niet opzettelijk mensen oplichten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eind november had ik een bestelling geplaatst voor een krabpaal. Hier was het een en het ander misgelopen door de transportdienst DPD. Ik moet zeggen, dat ze onmiddellijk in actie geschoten zijn, om een nieuwe krabpaal te versturen, aangezien de vorige op mysterieuze wijze verdwenen is in het sorteercentrum van DPD. Vandaag is de krabpaal eindelijk aangekomen en ik wens Petsgifts te bedanken om dit zo goed op te lossen ! Ik ben een tevreden klant.

Veranderen van transportdienst !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende uitleg en begeleiding bij aankoop van een aquarium. Snelle persoonlijke levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Denken goed mee, waarschuwde mij dat de mand en het kussen niet op elkaar zouden passen. Hebben dit gelijk voor me aangepast en het resterende bedrag terug over gemaakt!

Voorlopig geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

best company ever fast and what an awesome comsumers support love it

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Artikel afgehaald bij Petsgift zelf. Mooie producten. Er werdt echt tijd gemaakt om diversen artikelen te laten zien en uit te leggen. Een goede keuze gemaakt welke nu goed wordt gebruikt door onze kat. Bedankt voor de top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Pets Gifts

Filter op Taal