Gewoon slecht

Alles wat fout kan gaan doen ze fout. Bezorging in de aangegeven tijdsperiode hebben ze niet gehaald. Ze laten je niks weten over vertraging. Ne meerdere mailtjes en valse beloftes eindelijk mijn bestelling binnen na 2 maanden! Ook nog niet eens de gehele bestelling ontvangen. Beloven ze wat extra's bij de doen voor de vertraging. Ook dat doen ze niet. Enige positieve te zeggen. Dat ze wel op mailtjes reageren.

Great service

After not being able to deliver smth that was promised it I'll arrive on time, they made it up to me, by sending a supplement for free while waiting on my order. Quite the customer service.

Na mijn mail snel verzonden

Ik had producten besteld die de volgende dag in huis zouden zijn. Dit was niet het geval. Nadat ik gemaild heb werd het wel meteen verzonden.

Zeer slecht

Komen geen afspraken na, product 3 weken te laat ontvangen, inmiddels een nieuw product gekocht en deze moeten retourneren zelf voor de verzendkosten moeten opdraaien tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen een grote oplichterij! Pas op mensen

Goed en snel

Lage wachttijd, maar goed opgelost

Product lange tijd niet vooorradig. Goed alternatief aangeboden…

dezelfde ervaring als de rest

Had ik maar eerder de reviews van google, trustpilot en kiyoh bekeken... Ik ben 3 maanden bezig geweest met wekelijks mailtjes sturen over mijn bestelling. Alle slechte reviews die je leest kloppen als een bus. Het leek alsof ik keer op keer mijn eigen ervaring las. Vandaar dus ook dat ik die niet nog eens ga herhalen. Ik zou zeggen, wees gewaarschuwd! Alles wat ze aanbieden kun je via andere webshops veeeeeeel sneller en waarschijnlijk ook nog wel goedkoper in huis hebben.

Uitstekend en razendsnel in huis.

Na even zoeken kwam ik uit bij Pets Gifts en die hadden precies wat ik nodig had, bestelde de artikelen en het werd de volgende dag al bezorgd. Helemaal top!

superrrrr

Mijn bestelling zou 4 tot 6 dagen duren voor het geleverd zou worden, maar kon niet zo lang wachten en toen kreeg ik bericht dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden incl 2 gratis snacks voor de hondjes , dus snelle levering en een hele goede service.

Slecht

Op 28 februari had ik een bestelling geplaatst. 3 weken later had ik nog steeds niets binnen. Heb toen gemailt en toevallig was mijn product dezelfde dag nog op voorraad gekomen en zou deze worden verzonden (heel toevallig) Het verzenden van het product was daarna wel heel snel gegaan. Je wordt ook niet op de hoogte gehouden via mail hoe het staat met je bestelling. Ik ga hier niet meer bestellen!

goede service

Op tijd levering en het product is zoals beloofd. absolute (bite proof) Groeten NiSHAD

Te lange levertijd, kapotte artikelen en moeizaam contact met de klantenservice.

In plaats van levering binnen 4-6 werkdagen zoals op de website aangegeven stond, is mijn bestelling geleverd na 17 dagen. Toen ik mijn bestelling ontving waren beide artikelen niet stuk en is één van beide artikelen in de verkeerde maat geleverd. Over bovenstaande heb ik contact opgenomen met de klantenservice waar ik alleen een antwoord kreeg over de verkeerde maat en de vraag of ik een andere maat zou willen ontvangen. De aanhef in de mails die naar mij gestuurd worden bestaat uit ‘Beste’ terwijl ik mijn mails afsluit met mijn voor en achternaam. Momenteel heb ik nog steeds geen passende oplossing ontvangen voor mijn verkeerd/kapot ontvangen bestelling.

Vriendelijk contact en blij met de aankoop

Het was tijd voor een nieuwe krabpaal voor mijn kat die bijna jarig is. Ik had in de eerste instantie een ander krabpaal op het oog. De medewerker had mij de Main Coon Gotha krabpaal geadviseerd en moet zeggen dat deze krabpaal een enorm succes is, de kat ging gelijk in het mandje liggen toen de krabpaal in elkaar was gezet. Het is een stevig en robuste paal en perfect voor mijn kat. Ik ben helemaal tevreden.

Mooie producten

Kattenbak is zeer mooi zowel het model als de kleur en made in Belgium daar word ik een beetje blij van. Klein minpuntje de leveringen zijn best traag en ik mis steeds een track & trace maar verder zeer verzorgd verpakt.

Chapeau

Uitstekende service!

He3t door mij uitgekozen product is snel en goed afgeleverd. Ik ben heel tevereden.

Twijfel gehad maar bleek onterecht.

Wij hebben hier een super mooie Doctor Bark autohoes gekocht. Levertijd 4 tot 6 dagen. Na 6 werkdagen niets gehoord en reviews gegoogeld. Schrok enorm over alle negativiteit en er toch maar even een mailtje tegen aan gegooid. . Keurig snel antwoord gekregen, dat het product waarschijnlijk twee dagen later bij hun binnen zou zijn en ze dan direct zouden versturen. Twee dagen later keurig nog een additioneel mailtje van klantenservice gehad dat product binnen is en ook direct verstuurd is. Keurig dag later product geleverd gekregen. Ja langere levertijd dan verwacht. Dit was een product volgens mij uit Duitsland dus duurde nalevering net iets langer door geen voorraad. (Alleen andere maat op voorraad) voor producten niet op voorraad uit verre landen kan ik mij voorstellen dat de leadtime soms vervelend lang zal zijn. Uiteindelijk kan ik mij voorstellen dat dit frustreert. Maar begrijp wel dat een webshop als deze niet altijd tientallen producten van niet snel lopende producten op voorraad kan hebben. Aanpassing van leadtime op website is wellicht wel handig. Sowieso alles wat nu uit Azië komt moet omvaren wegens ellende bij het kanaal. Kost 2 weken extra stomen met een boot. Maakt voorraad op peil houden nu wellicht ook lastiger. Op de vraag zou ik hier weer bestellen ondanks alle negatieve reviews??? Volmondig Ja! Iets langere levertijd maar keurige snelle communicatie die absoluut geen onwaarheden bevatte. Zou wel rekening houden met iets meer tijd.

Om 21:50 besteld en de volgende ochtend is mijn pakket geleverd. Netjes verpakt en met PostNL welke een goede vervoerder is.

Wel goed

Had een thermo/Hygrometer besteld maar kreeg een ander soort thuis dan ik besteld had. Maar is opgelost met compensatie en korting. Goede service dus.

slechte levering

23nov krabpaal bestel werd pas 9maart bezorgd

Bijna 2 maanden moeten wachten op mijn bestelling

Ipv levering 4 tot 5 werkdagen werden het er meer dan 4 tot 5 WEKEN

Héél lang wachten

Op 26 oktober bestelde ik een hoge krabpaal en een kastje voor Cosmo. Na heel wat mailtjes met de klantendienst, waar steeds beloofd werd 'volgende week' of 'begin volgende maand' heb ik begin maart mijn bestelling ontvangen. Steeds super vriendelijk, en ik moest nooit lang wachten op een antwoord. Wel jammer dat ze telkens met vage info bleven komen en dat ik er zelf iedere keer achter moest zitten. Uiteindelijk zaten er ook een paar cadeautjes bij voor het lange wachten. Mijn kat is er ontzettend blij mee en zit dagelijks te spelen of te dutten op zijn nieuwe meubels. Over de kwaliteit en stevigheid heb ik niks aan te merken. Ik ben blij dat ik zo geduldig ben geweest. Mijn man zou het wachten al lang opgegeven hebben.

Slecht

Slechte levering, had na 3 a 4 dagen moeten zijn geleverd pas na 2,5 maand zonder mail of track code ontvangen. Zou niet weer iets bestellen.

Levertijd van 2,5 maand

Petsgifts geeft geen tussentijdse updates over de status van leveringen. Ik moest hier zelf tot 4x toe zelf achteraan en kreeg dan te horen 'we verwachten dat de krabpaal eind volgende week binnen komt.' De krabpaal zelf was wel in orde maar de service en levertijd echt ondermaats.