Oke

Heb wel lang moeten wachten maar tog een compensatie ge kregen

Eerst via mail info gevraagd over bepaald artiekel. Daar beleefde uitleg over gekregen en besteld. Prima service en verzending

Een krabpaal besteld. Niet volgens de beloofde levertijd gekregen. Na contact met de klantenservice een nieuwe datum gekregen. Die klopte wel. Keurig geleverd. Product zoals omschreven. Aardige mensen bij de klantenservice

Zeer ontevreden

Met een levering die drie maanden heeft geduurd en een servicepunt dat de telefoon niet opneemt verdienen jullie geen ster.

top organisatie

goede begeleiding, snelle reactie op email, correcte aflevering

Heb weken moeten wachten

Steeds zeiden ze.. het komt deze week! Maar het kwam niet. Pas na dat ik een mail had gestuurd met: laat maar zitten, ik koop het ergens anders... toen opeens kreeg ik een track & trace link. Er zijn online plekken waar je het de volgende dag in huis hebt, zoals aquarium warenhuis. Ik raad u aan het daar te halen.

Verassend en erg fijn

Ik bestel nooit iets op internet, vertrouw dat nooit maar onze kat moet mee op reis dus toch maar zelf een poging gedaan. Er gebeurde niks, ik dacht geld weg geen tas en een vlieg probleem. Klantenservice niet bereikbaar. Paniek!! Maar na een mail te hebben gestuurd bleek dat de tas niet meer leverbaar was. Ik mocht uit twee andere prachtige tassen kiezen en na 1 mailtje had ik de tas alsnog op tijd voor vertrek in huis!!

Tevreden, snel geleverd goed verpakt

Niets op aan te merken. Goed verpakt, snel bezorgd.

Vriendelijk, maar om aan het lijntje te houden

Helaas, meer kan ik er niet van maken. De antwoorden op al mijn - in eerste instantie ook erg vriendelijke en begripvolle mails - waren en bleven vriendelijk, maar ze waren niet in lijn met de werkelijkheid. Uiteindelijk hebben we weken moeten wachten op de beloofde hondenmand. Ik geloof dat ik niet de eerste klant ben die zeer teleurgesteld ben over de levertijd. Mijn laatste mail was nog dat ik me niet kon voorstellen dat Pet Gifst op nog meer negatieve reviews zat te wachten. De dag erna was de levering. En nu al een paar dagen de vraag of ik een review wil schrijven. Tsja. Daar is ie dan.

Toppie

Product zoals beschreven

Correct

De producten komen overeen met de omschrijving. Een correcte levering

Laattijdige levering, 1 stuk ontbreekt.

Na veel mailen met de helpdesk uiteindelijk laattijdig mijn pakket ontvangen. Ik heb niet alles ontvangen. Niet alles was op voorraad terwijl op de website stond dat het binnen 6 werkdagen geleverd ging worden. Ik vraag mijn geld terug voor dit stuk, maar dit is niet terug gestort. Af te raden om hier te bestellen!

Nog niets ontvangen twee maanden na bestelling.

Bijna twee maanden geleden, een week voor kerst, besteld, in de hoop de cadeautjes nog voor kerst te ontvangen. Nu op 14 februari is de bestelling nog steeds niet verzonden...

2months delivery

After 2 months order has been partially delivered.

• Would you recommend us? No

Een paar maal een mailtje gestuurd met een vraag en er werd steeds meteen geantwoord en op een heel vriendelijke manier. Ik ga zeker nog bestellen bij Pets Gifts.

Wacht nog steeds op mijn geld!!

Uiteraard had ik eerst de recensies moeten lezen!! Dure stomme fout, want ik heb tot op heden mijn geld nog steeds niet terug. Mensen die zeggen dat ze vriendelijk te woord zijn gestaan aan de telefoon ,zijn geen echte klanten. Je kunt ze al sinds November niet bereiken via de telefoon. (En dat is wat ik weet, kan ook langer zijn natuurlijk) Is waarschijnlijk een dropshipping bedrijf. Wat geen probleem hoeft te zijn, maar lieg dan niet over de levertijden. Ik heb na 3 weken gevraagd waar mijn bestelling blijft , een krabpaal van 119 euro. Werd verteld dat leverancier dicht was met feestdagen. Het zou de week erop geleverd moeten worden. Uiteraard... Niets.. weer moeten mailen. Ik wilde mijn geld terug, want had ergens anders maar een krabpaal besteld. Excuses dat het niet op voorraad was, en ze gaan het terug betalen. Na 2,5 week gevraagd waar mijn geld blijft, aangezien een terugbetaling binnen 14 dagen terug betaald moet worden. Antwoord: wij hanteren 14 werkdagen.. hoe dan?? Is wettelijk vastgelegd, dus zij staan blijkbaar boven de wet. Ik ga nu juridische stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Nep bedrijf, keurmerk is ook niet echt (je kunt er niet op klikken).

Slecht

Hele lange levertijd

Duurder lang maar heb het

Uitstekende winkel

Had snel een (onopvallend) waarschuwingsbord nodig. Dit was bij Pets Gifts geen probleem. Moest er wel nog iets bij bestellen, daarom 1 punt aftrek.;).

Redelijk goed

Artikel in goede staat ontvangen alleen de levertijd was wel lang waardoor ik er achteraan gebeld/gemaild heb of ik niet vergeten werd.

Vlotte levering en aardige mensen aan de telefoon had iets niet goed gedaan en er werd keurig getelefoneerd GEWELDIG

2 bestellingen gedaan na maanden nog niet in orde

ik dacht dat het een serieuze firma was maar mijn bestelling die ik betaald heb is nog niet helemaal ontvangen na maanden wachten zal ik deze ook aan iedereen afraden om nog te kopen Factuur INV117873 Order PG108362 ik ben bedrogen en bestolen

Product is prima maar te laat verzonden

De beloofde levertijd van 4-6 dagen werd bijna 3 weken. Daar hoor je niks over, totdat je de bestelling na 2 weken wachten wilt annuleren.

Goede kwaliteit

Helaas was de krabpaal eventjes niet op voorraad. Gelukkig na 2 weken wachten (feestdagen/vakantie) werd hij opgestuurd en bezorgd.

Goede communicatie, alleen lange levertijden

We hebben een onderlegger voor de pups gekocht. Alleen heeft de levertijd lang geduurd. Na een mail met de vraag wat de status was van de bestelling werd er wel snel gereageerd. Dus communicatie zit wel goed en dat is een belangrijke voor mij. Spijtig van de lange levertijd.....