Goede kwaliteit

Helaas was de krabpaal eventjes niet op voorraad. Gelukkig na 2 weken wachten (feestdagen/vakantie) werd hij opgestuurd en bezorgd.

Goede communicatie, alleen lange levertijden

We hebben een onderlegger voor de pups gekocht. Alleen heeft de levertijd lang geduurd. Na een mail met de vraag wat de status was van de bestelling werd er wel snel gereageerd. Dus communicatie zit wel goed en dat is een belangrijke voor mij. Spijtig van de lange levertijd.....

Zeer slechte ervaring

Vogelhuisje voor de kerst al besteld. Stond bij levering met 4-5 werkdagen. Uiteindelijk naar heel veel mailen (bellen kan niet) het huisje begin februari ontvangen. Op de mails wordt erg onbeschoft gereageerd. Toen ik mijn geld terug wilde…. Werd het wel ineens opgestuurd. Slecht bedrag, onbeschoft en houdt zich niet aan afspraken. Bedenk je goed voor je hier iets koopt!!

Redelijk

Ik heb 2 maanden moeten wachten tot mijn bestelling werd verzonden en heb ontvangen. Zonder tussenkomst van een update vanuit jullie. Het is dat ik zelf heb gemaild met de vraag "waar blijft mijn pakketje?"

te laat geleverd

Waarschijnlijk lag het aan de leverancier, maar het kattenhangmatje kreeg ik pas na 5,5 week in plaats van na 4-6 werkdagen. Op mijn wekelijkse mails waar het bleef, kwam wel snel antwoord (met de belofte: volgende week). Dat duurde enkele weken...

Lang

2,5 maand gewacht op mijn pakket elke keer weer een ander excuus en geen compensatie of tegemoetkoming.

Levering was erg laat en dit werd niet gecommuniceerd

Na meer dan twee weken nog niks gehoord tot ik er zelf naar ging vragen

Toch mijn spullen gekregen.

Ja ok 4 sterren is dan wellicht iets teveel maar omdat Lex en Debbie wel altijd snel terug reageren via de mail en ik wel mijn spullen heb gekregen ben ik wel blij. De spullen zijn leuk. Eerst kregen we wel de indruk dat we misschien nooit meer onze spullen zouden krijgen na het lezen van al de slechte reviews. Met deze reviews zou het bedrijf dan aan de slag moeten, ergens met de levertijden gaat het mis. Hoe ze dit gaan aanpakken is aan hen Dus voor iedereen wie dit leest , ja het geeft stress en dat is niet prettig. Maar uiteindelijk komen de spullen binnen en het is en blijft een leuke webshop

Slechtste klantenservice ooit

TLDR: doe hier *geen* bestelling. Dit bedrijf heeft een lange historie van niet nakomen van beloftes, als je andere reviews leest. Hier is er nog een. Producten zouden binnen 1 week leverbaar zijn. Inmiddels was het welgeteld 10 weken later. Elke keer dient de klant zelf achter de producten aan te zitten, waarna elke keer weer wordt belooft dat de producten volgende week worden geleverd. Pas wanneer je gaat "dreigen" de order te annuleren, worden ze wakker. Als kers op de taart beloven ze "iets lekkers voor de kat" om het goed te maken, maar natuurlijk komen zij hun beloftes niet na, niets te vinden. Ik doe hier *nooit* meer een bestelling, and zou iedereen aanbevelen hier *nooit* te bestellen.

Levering 2 maanden later dan verwacht

Carrier besteld, zou binnen een week geleverd worden. Heeft er 2 maanden over gedaan. Klantenservice gaf ook slechte informatie over hoe en wanneer het product zou komen

2 maanden gewacht

Ik had een bestelling geplaatst op 10 december en heb net mijn bestelling ontvangen. Elke keer gemaild en ik moet zeggen dat ik wel netjes te woord werd gestaan. Maar dat is ook mijn hele ding... Ik moest er telkens zelf achteraan. Werd totaal niet op de hoogte gehouden en ik denk dat als ik niet de laatste keer weer had gemaild ik nu nog niks had ontvangen. Dus vriendelijk te woord gestaan maar super slechte service met het versturen/bestellen. Ik denk wel 3 x na om hier nog een keer te bestellen.

Slechte communicatie

Na 10 dagen gewacht te hebben toch maar eens gevraagd waar de bestelling blijft. Blijkt een gedeelte niet op voorraad te zijn, terwijl ik er toch van overtuigd ben dat ik alleen maar producten heb gekozen die volgens de website op voorraad waren. Dit is in het account of in de bestelling nergens terug te vinden of op te zoeken. Na het mailtje zijn de producten die op voorraad waren de dag nadien verzonden, maar nu wacht ik dus alweer bijna 2 weken op de overige producten. Bij een bestelling van meer dan 200 euro verwacht ik toch echt een betere communicatie en service.

eerste keer en nooit meer !

verschrikkelijke firma , op de website staat tot 6 dagen levertijd , ik heb 2.5 maand moeten wachten en je wordt aan het lijntje gehouden gedurende de hele tijd . never again !

redelijk

verzenden van goederen duurde erg lang. Pas na vragen waar de bestelling bleef duurde het nog 2 volle weken

Het duurde even maart dan heb je wel wat

Door de kerst enzo erge vertraging. Goed contact gehad met de medewerkers. Dus ik zeg prima bedrijf om je spullen te bestellen. Duurzaam verpakt ook.

Goed product, slechte levering

Ik heb een kattentunnel besteld op 5 januari, en dat zou 4 tot 6 werkdagen duren om binnen te komen. Dit heeft echter 20 werkdagen mogen duren, want het kwam 31 januari eindelijk eens binnen. De tunnel zelf is verder niks mis mee, de kat vermaakt zich er enorm mee!

Duurt veel te lang

Slecht 6 weken gewacht op de bestelling

veel GEDULD IS DE BOODSCHAP !

Krabpaal besteld op 27/11/2023 ... Pas Ontvangen op 01/02/2024 !!! Steeds een reden voor de vertraging : leverancier, fout collega, ... Pas na dreiging met klacht aan Europese geschillencommissie is er wat meer vaart gekomen voor de levering. Heb steeds zelf moeten contact opnemen om meer, nieuws te verkrijgen ivm. mijn bestelling. Ging extra producten krijgen voor mijn geduld, maar ook niets gekregen !

Komen afspraken niet na

Meer dan een maand wachten op je bestelling terwijl er 4 tot 6 dagen staat. 0 correspondentie pas als je zelf mailt krijg je een reactie en komt het nog een week na ze hebben aangegeven aan. Bizar slecht!

Levertijd te lang en aan het lijntje gehouden

Het zou 4-5 dagen duren voordat het bezorgd werd maar het heeft ruim 3 weken geduurd. Contact met de klantenservice leerde dat ze pas bij de leverancier bestellen als er een bestelling geplaatst is en dan kunnen ze dus niet op tijd leveren. Wel snelle reactie van de klantenservice maar geen uitleg waarom het zo lang duurde. Er werd verzekerd dat het woensdag binnen zou zijn en vrijdag zeker bij mij zou zijn. Op vrijdag contact gehad en toen zeiden ze dat het die dag pas binnen was en direct zou worden verstuurd. Ik kreeg een track en trace maar het pakket bleek niet te zijn aangeleverd bij PostNL. Ze hebben dus alleen een code aangemaakt. Maandag nagevraagd toen deden ze alsof ze het pakket gingen zoeken. Op mijn specifieke vraag of het aan PostNL of aan hun verzenddienst lag kreeg ik een ontwijkend antwoord dat ik moest afwachten. Het is uiteindelijk pas donderdag 1 februari bezorgd terwijl ik op 9 januari had besteld. Ik vind vooral de verkeerde en ontwijkende info van de klantenservice verkeerd.

Bizar slechte service

Na weken wachten de betaling laten annuleren door de creditcard maatschappij anders had ik nu waarschijnlijk nog zitten wachten op de producten. Telefoon wordt niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd.

Levertijden op site kloppen niet

Meer dan een maand langer gewacht op het bestelde item. Klantenservice reageert wel netjes maar had het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden werd. Levertijd schoof telkens een week op.

Waardeloos bedrif

Koop hier niks het duurt 5 weken tot jij je spullen krijgt

8 weken na bestelling pas mijn product ontvangen

Zeer slechte communicatie over de levertijd, steeds zelf informeren over de toestand van levering en zeer slechte service met bezorging

Prima!!!

We moesten langer wachten dan gewoonlijk omdat 1 artikel niet leverbaar was. Het meedenken en afhandelen ging hierna prima. We kregen de artikelen daarna snel ( de volgende dag) thuisbezorgd met extra cadeautjes speelgoed voor de hond. Top! Wat een service!!!!!!!

Reigerbosweg 10 5144MA Waalwijk

073 - 690 91 11