Komen afspraken niet na

Meer dan een maand wachten op je bestelling terwijl er 4 tot 6 dagen staat. 0 correspondentie pas als je zelf mailt krijg je een reactie en komt het nog een week na ze hebben aangegeven aan. Bizar slecht!

Levertijd te lang en aan het lijntje gehouden

Het zou 4-5 dagen duren voordat het bezorgd werd maar het heeft ruim 3 weken geduurd. Contact met de klantenservice leerde dat ze pas bij de leverancier bestellen als er een bestelling geplaatst is en dan kunnen ze dus niet op tijd leveren. Wel snelle reactie van de klantenservice maar geen uitleg waarom het zo lang duurde. Er werd verzekerd dat het woensdag binnen zou zijn en vrijdag zeker bij mij zou zijn. Op vrijdag contact gehad en toen zeiden ze dat het die dag pas binnen was en direct zou worden verstuurd. Ik kreeg een track en trace maar het pakket bleek niet te zijn aangeleverd bij PostNL. Ze hebben dus alleen een code aangemaakt. Maandag nagevraagd toen deden ze alsof ze het pakket gingen zoeken. Op mijn specifieke vraag of het aan PostNL of aan hun verzenddienst lag kreeg ik een ontwijkend antwoord dat ik moest afwachten. Het is uiteindelijk pas donderdag 1 februari bezorgd terwijl ik op 9 januari had besteld. Ik vind vooral de verkeerde en ontwijkende info van de klantenservice verkeerd.

Bizar slechte service

Na weken wachten de betaling laten annuleren door de creditcard maatschappij anders had ik nu waarschijnlijk nog zitten wachten op de producten. Telefoon wordt niet opgenomen en op mail wordt niet gereageerd.

Levertijden op site kloppen niet

Meer dan een maand langer gewacht op het bestelde item. Klantenservice reageert wel netjes maar had het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden werd. Levertijd schoof telkens een week op.

Waardeloos bedrif

Koop hier niks het duurt 5 weken tot jij je spullen krijgt

8 weken na bestelling pas mijn product ontvangen

Zeer slechte communicatie over de levertijd, steeds zelf informeren over de toestand van levering en zeer slechte service met bezorging

Prima!!!

We moesten langer wachten dan gewoonlijk omdat 1 artikel niet leverbaar was. Het meedenken en afhandelen ging hierna prima. We kregen de artikelen daarna snel ( de volgende dag) thuisbezorgd met extra cadeautjes speelgoed voor de hond. Top! Wat een service!!!!!!!

Fijne service

Ik had kattenbakvulling besteld en die was heel. Goed ingepakt wat ik zeer apprecieer. De zakken kunnen makkelijk stuk bij transport en door ze zo goed in te pakken was hierop het risico tot een minimum herleid.

Prima kwaliteit en bezorgservice

Zeer goede ervaring en overzichtelijke website

Lange levering tijd.

De aangegeven leveringstijd op de site is niet haalbaar. Misschien deze passend maken naar werkelijke haalbaarheid. Aan goede klantenservice echt geen gebrek drie keer telefonisch contact gezocht en elke keer netjes te woord gestaan! Alle andere reviews zijn na mijn mening niet correct!!! Het derde laatste contact bleek dat de krappaal niet leverbaar was na zes weken wachten is het jammer dat er niet vanuit Pets Gift contact is gezocht voor een alternatief. Desondanks een mooi alternatief binnen een aantal dagen, deze was iets goedkoper en netjes het verschil terug ontvangen. Ook bij de levering zaten veel extra's zoals speeltjes en snoepjes. Ik za zeker hier opnieuw iets bestellen prijs kwaliteit echt goed. Alleen voordat ik bestel even telefonisch contact :)

Verkeerde levering, slechte klantenservice

Het woord service kennen ze niet bij PetsGifts. Sterker nog, je moet het niet wagen om voor je rechten op te komen als klant, dan gaan ze er met gestrekt been in. NB: ze gebruiken het Webshop keurmerk op hun website (op het moment van schrijven nog steeds), maar navraag bij Keurmerk. info levert een bevestiging op dat ze daar niet bij aangesloten zitten. Dit zegt heel veel, wat mij betreft. Jasje voor de hond besteld, verkeerde maat geleverd. Omdat het jasje later geleverd werd dan aangegeven (zoals anderen ook al vermelden), hadden we het jasje direct nodig toen het binnenkwam. Als consument mag je verwachten dat een winkel het juiste product levert. Echter, een nieuwe zat er niet in. Je kan een tegoedbon krijgen, maar dan loop je er tegenaan dat ze onder een bepaald bedrag niet leveren. Wettelijk gezien heb je als klant gewoon recht op het juiste product. Maar omdat je afhankelijk bent van de winkel, gaat dat helaas niet gebeuren. Er gaat geen cent van ons meer naar Pets Gifts.

Geen aankopen doen, complete oplichting

Kattenwiel gekocht op 27 December, levertijd 4-6 dagen. Heb zelf een mail gestuurd met de vraag naar levertijd. Dat werd de tweede week van januari. Dit werd (na zelf weer contact opgenomen te hebben) weer een week later. Toen het weer een week later werd, heb ik de bestelling geannuleerd en wilde mijn geld terug. Op de datum waarop ik mijn geld kon verwachten; een levering met track and trace via Post.nl. Oke annuleren en toch opsturen? Maar het wiel was ineens zoek bij Post.nl. nu al een week zogenaamd zoek. Meerdere keren om mijn geld gevraagd, maar ze betalen niet terug als een pakket zoek is..... Beetje gek is wel. Dat Post.nl onderzoek heeft gedaan en dat het hele pakket niet is afgegeven. Iets wat niet afgegeven is, kan je ook niet zoek raken. Volgens zeggen van Post.nl liegen ze me voor en zijn het oplichters. Heb nu een advocaat er op gezet en mijn creditcard maatschappij er op gezet. Koop nooit bij PetsGifts! Oplichters!!! Telefonisch niet bereikbaar. KVK hebben ze niet eens een onlinewinkel op locatie. Niet te vinden voor de normale mens. Oplichters oplichters oplichters.

Deels van mij besteling nog niet ontvangen

19 december 2023 besteling geplaats 3 dagen later deels ontvangen andere deel nog niet tellefoon niet berijkbaar mail word niet geantwoord ben er klaar mee hoe jullie omgaan met klanten word niet eens sory gezecht niks geen andwoord kut bederijf. Stik erin

Fijn dekje voor koude en natte dagen

Slecht

5 weken gewacht op mijn bestelling. Op de website stond levertijd 4 tot 6 dagen. Na veel mail contact, waarbij elke keer werd gezegd dat het verstuurd was naar hun, mijn bestelling geannuleerd. Na 14 dagen nog geen geld terug, bleek iets fout te zijn gegaan. Dag later als nog me geld terug gehad. Levertijd op de website klopt totaal niet en na 5 weken wachten en elke keer te horen krijgen dat ze het die week binnen zouden krijgen bestel ik hier nooit meer.

Leveren niet!

Eind december een bestelling geplaatst. Twee producten besteld, waarvan 1 direct op voorraad en ander 1-2 dagen. Een week later contact opgezocht waarom ik mijn bestelling nog niet in huis heb, werd op mijn e-mail gereageerd dat het door jaarwisseling de leveranciers druk hebben gehad. Werd me nadien verteld dat ik nog 1,5 week moet wachten voordat het binnen zou zijn... Nu anderhalve week later, nog altijd geen update. Ik heb het idee dat dit een dropship bedrijfje is.

Zeer slechte communicatie

Sturen toch producten op die ik had geannuleerd

Klanten krijgen schuld van slechte reviews

Dit bedrijf geeft klanten de schuld van slechte revieuws. Terwijl ze zelf niet eerlijk zijn over de levertijden. Had er 3 weken levertijd gestaan, dan had ik niet 3 x hoeven mailen waar mijn product bleef. Want dan weet je waar je aan toe bent. Had ik de reviews maar gelezen.

Slecht!!!

Vandaag besteld morgen in huis !! Dacht het niet !! 7 december bestelling gedaan voor een kerstkadoo. Kan altijd gebeuren dat het iets later geleverd wordt ,elke keer een andere smoes en tot nu toe nog niks ontvangen . Had eerst de reviews moeten bekijken op trustpilot helaas niet gedaan. Telefonisch natuurlijk niet bereikbaar . Waar dus al weken staat niet bereikbaar door landelijke storing wat een slecht smoes . Jullie kunnen de de klachten gewoon niet aan . Adverteer gewoon met eerlijke levertijden !!!! Echt wat een slecht bedrijf is dit zeg

Slecht, slechter, slechts van al

2x besteld. Nooit meer 2 keer dat er zogezegd iets niet in voorraad is en ze het niet kunnen opsturen. Als je dan vraagt om terug te storten omdat ze je bestelling niet optijd kunnen leveren maar trouwens wel beloven dat de doen… dan is ineens de bestelling verzonden! Wat een wonder. 2de maal zelfde liedje een deel kon niet meegestuurd worden. Bestelling bleef maar weg, geen track and trace. Je moet er zelf achter vragen. Toen ik dan vroeg om gewoon alles te annuleren ooh toevallig hadden ze het pakket al verstuurd met de dingen die wel in voorraad waren. Tip: verkoop alleen wat je in voorraad heb. En als je wil bellen staat er dat het niet kan omwille van de drukke kerstperiode. En nu ineens een technische storing. Makkelijk toch?

Onze kat vindt de krabpaal geweldig. Helaas was het hangtouw al meteen stuk gekrabt maar we kregen direct een nieuwe toegestuurd. Topservice!

Niet goed

Ik kan nog geen beoordeling geven want ik heb mijn bestelling tot hiertoe nog niet ontvangen en ik ben daar niet blij mee en kan ik ook geen goede reklame voor pets maken Groetjes

Supersnelle levering. Hadden er zelfs een pot hondensnoepjes bij gedaan .erg lief.Dank jullie wel Topper!!

Late levering

Leuke spullen uitgezocht voor de kerst. Zou 6 dagen levertijd zijn, 10 dagen voor de kerst besteld. Na 8 dagen gevraagd naar de status. Een product was er niet helaas. Was fijn om eerder te weten, dan had ik iets anders kunnen bestellen. Andere product zou nog voor de kerst geleverd worden maar dat is niet gelukt. Nu geen kado's voor de poezen onder de boom.

Prima levering

Duidelijke site en levering volgens afspraak

Reigerbosweg 10

5144MA Waalwijk