Fijne boxers

Levering duurde wel lang i.v.m. een verhuizing.

Beste Sjaak, Zoals aangegeven op onze website was ons magazijn in verhuizing waardoor we niet op dezelfde dag inpakken zoals we dat normaal wel doen. Als deze opmerking aan de aandacht is ontsnapt kan ik me voorstellen dat er een andere verwachting is. Ik zie dat je ook nog contact hebt gehad met de helpdesk die je alsnog de situatie heeft kunnen uitleggen. Je bestelling die op de 16de is geplaatst is op de 20ste voor je is ingepakt en inmiddels ook ontvangen. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze helpdesk. Indien er geen medewerker beschikbaar is, kun je een boodschap achter laten, dan bellen we je even terug. Of stuur ons een mail, dan helpen we je graag verder. Veel plezier met de geleverde producten!

Mijn bestelling was bij de post verkeerd gegaan Direct opgelost door een heel vriendelijk man Top

goede keuze, netjes geleverd, uitstekende service

De snelheid en service is prima. Er was iets niet in orde met mijn pakket, tot volle tevredenheid opgelost.

zeer goede service en snelle levering

snelle levering, gratis retour, goede service.

Ben de vrede over hoe het is gegaan

Ruime keuze, bestelling is snel verzonden.

Boxers goed geleverd voor een goede prijs

Duurde wel wat langer, maar zijn toch goed aangekomen. Ben niet zo blij met DHL als vervoerder(lange interval)

Goed, volledig en op tijd geleverd.

Dit was mijn eerste kennismaking met Just Underwear. En dat is goed bevallen. Er is een ruime keuze in het soort zwembroek waar ik naar zocht en ook nog in mijn voirkeursmerk. Top, ik ben zeer tevreden!

Goede merken, mooie kwaliteit

Ik bestelde al eerder Hom ondergoed en zwembroek. Nu was ik op zoek naar het duitse merk Body Art. Hier vond ik mooie slips van zeer goed kwaliteit, comfortabel en perfecte pasvorm.

Perfecte after sales service

Ik had een broek gekocht via hun webshop. Na 4 weken zag ik er een gaatje in zitten. Ik had geen idee waardoor dit gekomen was. Na contact te hebben gezoch met JustUnderwear boden die mij aan om een nieuw exemplaar op te sturen. De oude broek kon ik houden. Vriendelijke correspondentie en een nette oplossing. Erg tevreden mee.

Bestellen is gemakkelijk, snel geleverd

Goede service.

Goede en snelle afhandeling.

goede service

zeer snelle service bestelling goed verzorgd!

prima snel geleverd

Keurig en snel geleverd

Fantastische service!

Had verkeerde maat besteld en dat werd erg netjes opgelost.

Super service! ! ! :-)

Goede korte en duidelijke lijntjes. AANRADERTJE! ! ! ! !

alles geleverd als afgesproken

goede ervaring

Mooie boxershorts

Twee microfiber bjorn borg boxers besteld,zitten heerlijk,zijn erg mooi.en snel verzonden.

Goede service!

Mijn bestelling werd, door vertraging ivm covid van de leverancier, veel later geleverd. Hierover contact gehad en mij werd een aantal alternatieven aangeboden, wat erg correct was maar in mijn geval niet nodig was. De correspondentie hierover was uitstekend! Uiteindelijk keurig mijn bestelling ontvangen.

Nog steeds niets ontvangen!

14 besteld, nu 31 december en nog steeds niet gehad. Zelfs klantenservice stuurt geen enkele info!

Beste, Na emailcontact en doorsturen van de orderbevestiging is gebleken dat het niet om een bestelling van ons ging maar van een andere webwinkel. Wij hopen dat alles inmiddels geregeld is met de andere webwinkel en de producten netjes geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Team Just Underwear

Perfect zittende Bjorn Borg boxershort

Heb als man ( 180cm en 70 kilo) Bjorn Borg camouflage met extra lange pijpjes maat small besteld. Een perfecte boxershort, heerlijk zachte stof en je voelt niet dat je het aanhebt. Heeft een nauwsluitende pasvorm. Zit super onder skinny jeans. Levering was heel correct en snel.

Super service snel ontvangen

Snelle levering.