Goede producten, gemiddelde levering, informatievoorziening kan beter.

De producten lijken van redelijk goede kwaliteit en komen in goede conditie aan. De levering duurde 3 werkdagen wat wel aan de lange kant is voor wat ik gewent ben. De productinformatie op de site is soms onduidelijk in wat er precies geleverd wordt. Verschillende producten die hetzelfde lijken en van hetzelfde merk komen verschillen toch in prijs. (WLtoys f959 waarvan er drie uitvoeringen zijn). Het is niet meteen duidelijk waarom dezelfde producten toch zo in prijs verschillen.

Zoals je mag verwachten

Afspraak prima nagekomen. Persoonlijk

Heel tevreden! Goed product, snel geleverd en makkelijk afrekenen met iDeal.

De goedkoopste

Niet enkel de goedkoopste online, ook de verpakking en verzending waren onberispelijk. Bovendien geen verzendkosten... Toppie!!

Ruim voldoende, 8.

Artikel is binnen de gestelde levertermijn bezorgd. Correct en goed. Ga zo door........

Heel goedkoop en heel goede support via chatservice

De Specialist is heel goedkoop en heeft heel goede support via de chatservice. Aanbevelen: ja!

Top geholpen, goed verpakt, snel geleverd, leuke producten

Ik ben tevreden over de geleverde service en geef daarom een 8.

Goede ervaring; makkelijk en snel

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Makkelijk bestellen en snel thuisbezorgt.

Vriendelijke hulp via de chat, scherpe prijs, nette bezorging

Vriendelijke hulp via de chat, scherpe prijs, nette bezorging

Divers assortiment, top prijs en snelle & nette levering

Divers assortiment, top prijs en snelle/nette levering. Betrouwbare zaak!

Zeer slechte ervaring

Een dure elektrische step gekocht van boven de 400 euro die vervolgens een foutmelding op het LCD scherm geeft. Krijg een verwijt dat ik dat zelf heb gedaan??? Een nieuw product uit de verpakking, en dan heb ik hem zelf stuk gemaakt als ik de step nadat hij net uit de verpakking is test?? Niet erg geloofwaardig allemaal. Ik krijg niemand telefonisch te pakken, op mails wordt amper gereageerd En als er dan eindelijk antwoord komt, dan moet ik stekkertjes los maken en even blazen, want dat zou het technisch probleem oplossen? Volgens mij heeft deze meneer zelf nooit een stekker in zijn leven gezien. Ik krijg geen factuur en zit nu na twee weken nog steeds met hetzelfde probleem. Meerdere keren gemaild, maar er komt maar geen oplossing. Wat schuilt hier achter??

Ben heel goed geholpen

Kan niet beter dat is mijn ervaring

Uitstekende service en aflevering product

Een goed warenhuis, een uitstekende service en uitstekende aflevering van de bestelling. Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden. Correct, betaalbaar en vriendelijke chat. Daarom een 10!

Top service.

Alleen jammer dat er een oplader voor de UK bij zat.

Vriendelijk geholpen door de klantenservice, correcte aflevering.

Vriendelijk geholpen door de klantenservice, correcte aflevering. Een 9, aanrader!

Eerlijk en ook duidelijke communicatie

Eerlijke en duidelijke communicatie tijdens het bestellen. Heel fijn dat alles duidelijk is, waardoor ik niet ben verrasst.

Zeilboot perfect, goede prijs en snel bezorgd

Een geweldige zeilboot aangekocht. Voor elk zeilniveau geschikt! De boot bij RadiografischeVoertuigen online voor een goede prijs gekocht. Netjes ingepakt en snel bezorgd. TIP; accessoires voor deze boot aanbieden in de webwinkel.

Betrouwbare webwinkel met uitgebreid assortiment

Een betrouwbare webwinkel met uitgebreid assortiment.

Zeer tevreden met het artikel.

Zeer tevreden over het geleverde artikel. Perfect verpakt, dag later bezorgd en via e-mail continue op de hoogte gehouden van de voortgang bestelling.

Product ontvangen zoals afgesproken

Product keurig voor de Kerst binnen zoals afgesproken. Het bedrijf heeft zich netjes aan de gemaakte afspraken gehouden. Een 8!

Netjes op tijd binnen en betaalbare producten

De bestelling kwam netjes op tijd binnen en de producten waren betaalbaar. Prima dus.

Een webshop zoals hij moet zijn, geweldig!!!

De specialist heeft een geweldige chat functie waar men direct op reageerd. Ook de verzending was supersnel en de bestelling heel goed verpakt. Valt niet te verbeteren👍

Dragonforce 65 gekocht. Fantastische boot!

De Joysway DF 65 gekocht bij RadiografischeVoertuigen.nl. Echt een fantastische zeilboot voor een aantrekkelijke prijs. Makkelijk in gebruik en van hoogwaardig materiaal gemaakt. Leuk instapmodel voor RC zeilen op het water!

Flink assortiment - Snelle bezorging - Betrokken

Ik had de keus uit een flink assortiment. Na enige twijfel toch besteld. Erg snelle bezorging en een betrokken bedrijf, want ze hielpen mij perfekt met alles.

Cijfer een 8.

Order was dag later al binnen! Eenvoudig bestelproces in paar stappen doorlopen en snelle reactie op mailtjes. Prima webwinkel, zou alleen wel een fysieke shop aanbevelen...