Prima zaak, vriendelijke benadering

Een prima bedrijf Vriendelijke benadering Correcte verwerking van de bestelling

Goede communicatie en snelle levering

'Goede communicatie en snelle levering'

Mooi assortiment, makkelijk besteld, snelle levering

Radiografische Voertuigen heeft een mooi assortiment. Leuke producten en divers ook. Snel besteld en geleverd. Zorg er wel voor, dat de voorraad klopt. Whatsapp toevoegen zou ik fijn hebben gevonden tijdens het zoeken/bestellen.

Zeer betrokken bedrijf met vriendelijk personeel

Wij waren erg huiverig, omdat wij nog niet eerder van De Specialist hadden gehoord. Gelukkig is alles UITSTEKEND gegaan! Een betrokken bedrijf dat ons goed heeft geholpen. Het online bestellen was makkelijk en het artikel de volgende dag al bij ons. Bedankt!!

Prima prijs, keurig en snel geleverd

Product besteld voor een uitstekende prijs. De order is keurig en snel geleverd (met track en trace)

Gewoon goed

Helaas niet op voorraad wat ik wilde, maar ze komen met een mooi alternatief. Ook snelle reactie van het personeel.

Goed bedrijf en goede sercice

Voor de eerste keer iets besteld en was snel geleverd. Er was een artikel niet op voorraad, iets anders ervoor gekregen en daarom hetzelfde artikel ook nog gratis erbij. Voor mij een goed bedrijf, vriendelijk contact via de mail.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding, prettige communicatie

Mooie fiets gekocht voor een prettige prijs. Levering ging vlot en soepel. Geen spijt van deze aankoop!

Goede aankoop en snelle levering!

Een comfortabele hangmat besteld. De hangmat kun je snel en gemakkelijk ophangen en opbergen in een kleine zak. Hierdoor kun je hem overal mee naartoe nemen. Snelle levering en super klantenservice. Helemaal blij dat deze aankoop!

Vlotte service

Mooi product voor een scherpe prijs en snel geleverd

Bestelling goed uitgevoerd.

Na een korte chat, de bestelling gedaan en na 2 dagen afgeleverd. Goed verpakt! Chat mogelijkheid heeft meerwaarde.

Aantrekkelijke prijs, snelle levering

Aanrader! Leuk aanbod, goede communicatie en voordelig. Aandachtspunt: telefonische bereikbaarheid na 18:00 uur

Goede klantenservice, snelle service

Het artikel was snel geleverd. Goede klantenservice vanwege de vriendelijke hulp!!

Uitstekend!

Ik had voor bestelling nog een vraag. Via chat gesteld en ook mijn telefoonnummer gegeven. Werd zeer snel gebeld en vraag werd beantwoord. Prima service! Item besteld en na 2 dagen in huis.

Prijs kwaliteit is perfect. En het belangrijkste is dat het gewoon op tijd geleverd is op de afgesproken datum .

'Alles verlopen zoals vooraf is beloofd'

'Alles is verlopen zoals De Specialist aan ons vooraf had beloofd'. Bedankt Robin voor je hulp bij onze productkeuze!

Netjes en snel geleverd.

Netjes en snel geleverd, goede antwoorden op mijn vragen.

Mooie praatjes maar service dikke nul!!

Product aangekocht, defect ontvangen. Onmiddellijk verkoper met foto's op de hoogte gebracht. Na het weekend reactie dat de fabriek met 2 man de producten controleren en dat ze gingen overleggen. Een hele week niks gehoord. Terug contact opgenomen. Nu een of ander verhaal dat ook zij de inhoud controleren en dat het ok was dus ik ben een leugenaar en ze zouden niks doen. Het product wat stuk was had 2 haarscheurtjes in het plastic, nu helemaal gebroken. Dit konden ze NIET zien en is NIET gecontroleerd omdat het product in de originele gesealde verpakking nog steeds zat bij het openen van de doos! Het onderdeel kost 9.99 Euro nieuw wat kapot was aan mijn toestel. Maar in plaats van een klant te helpen, een simpel 'wat vervelend, we gaan het rechtzetten voor u' ben ik een leugenaar en sta ik in de kou!! Heel erg goed bedrijf om te verkopen maar als je als koper een product ontvangt wat defect in de doos zit sta je in de kou! Robin, hartelijk bedankt dat jullie je als bedrijf op zo een manier laten kennen, je moest je werkelijk schamen!

De inhoud van de verpakking is door de fabrikant (2 verschillende personen) en door 1 medewerker van ons bedrijf gecontroleerd. Alle onderdelen waren onbeschadigd. Klant heeft het artikel in elkaar gezet en daarna foto's gestuurd van een 'gescheurd onderdeel'. Vervolgens is de klant ermee verder gegaan en is het onderdeel 'helemaal gescheurd'. Klant zegt dat het onderdeel defect is geleverd, maar dit is dus onmogelijk. Wij hadden meneer desalniettemin graag geholpen, maar er werden allerlei randzaken bijgehaald die niets met het artikel en de levering (keurig binnen 2 werkdagen) te maken heeft.

precies wat ik verwachte

De lichtgewicht spotting telescoop Kowa TSN-501 voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik ga hem gebruiken bij het vogels kijken, dit 20-40x telescoopje is handzaam, makkelijk mee te nemen.Hij past prima op mijn één poot-statief. Hij geeft een haarscherp beeld van rand tot rand, ook bij 40x vergroting. De kleuren worden goed weergegeven. Het is misschien niet de goedkoopste, maar wel een die voor waar voor zijn geld geeft.

Eenvoudig/snel bestelproces - Volgen met track en trace

Bestellen was snel en eenvoudig gedaan. Daarna de bestelling keurig volgen met track en trace Klantenservice reageerde via de mail snel op onze vragen TIP > betere telefonische bereikbaarheid!

Prima kwaliteit en supersnelle levering

Prima kwaliteit van het product en de verpakking, supersnelle levering a 1 dag.

Gevarieerd assortiment, prima prijs, vlote afhandeling bestelling

Wij hadden niet eerder van De Specialist gehoord, maar we zijn positief verrast! Leuk divers aanbod, scherp geprijsd en onze bestelling was snel bezorgd. Wij komen op zeker terug!

Goede verpakking en snelle levering

Het is jammer dat bij de post alles minder goed verliep. Het pakket liep 1 dag vertraging op waardoor ik in moeilijkheden raakte voor het ontvangst en tijdnood voor het zeilklaar maken.

'Betaalbaar en snelle bezorging''

''Betaalbaar product en een snelle bezorging''.

DF65 V6 boot opnieuw SUPER afgeleverd!

Voor de tweede keer een DF65 V6 zeilboot aangeschaft bij De Specialist. In de namiddag besteld, en de volgende dag al bezorgd. Wederom keurig verpakt. Snel besteld, snel geleverd en makkelijk betaald met iDeal.