Prima webwinkel

Meerdere malen wat gekocht,prima service.

Een 7.

Een dag later hadden we de bestelling al in huis. Sterk verpakt, aantrekkelijke prijs en makkelijk bestellen (iDeal). Wij geven jullie een 7!

Perfect !

Duidelijke site , correcte verzending èn een snel antwoord op onze vragen achteraf ! Top ! Frans en Claudia

Bancontact betalen, op tijd, goede service

Produkten op tijd geleverd, goede service. Online betaling met Bantcontact, plezant voor Belgische koper!! Met track en trace bestelling volgen. > Wel weinig produkten op voorraad.

Mooie radiografisch bestuurbare auto voor goede kwaliteit/prijs

Wij hebben een radiografische auto gekocht bij radiografischevoertuigen.nl. Een mooie auto voor een goede kwaliteit/prijsverhouding. Dankzij de chathulp heeft onze zoon zijn gewenste auto gevonden. Om het voor beginners makkelijker te maken, zouden we wel adviseren om meer filters in de webshop te plaatsen. Dit maakt het zoeken eenvoudiger.

Klantvriendelijk en goed geregeld allemaal.

Klantvriendelijk online warenhuis waarbij alles van betalen tot levering goed is geregeld. Complimenten!

Riekt naar oplichting.

Onderdelen bouwpakket ontbreken en telefonisch is bedrijf onbereikbaar. Specialist is specialist in slecht leveren. Heel jammer.

Klant heeft op 16 juli een bestelling geplaatst. Wij kregen zaterdagmorgen 25 juli één keer een bericht dat er 2 onderdelen ontbreken (verder hebben wij voor en na dat bericht nooit iets van de klant gehoord). Voordat wij de kans kregen om op het enige bericht van 25 juli te reageren, ontvingen wij een 1 als beoordeling. Na deze beoordeling hebben wij meerdere pogingen ondernomen om meneer te bereiken, maar helaas krijgen wij geen contact meer. Uiteraard waren wij van plan om de klant te helpen, maar hij is onbereikbaar.

Subliem

Correcte opvolging van de bestelling en vlugge levering.

Betrouwbare webshop, aantrekkelijk assortiment

Een betrouwbare webshop die doet wat het zegt. Leuk assortiment tegen leuke prijzen. Robin heeft mijn vragen goed beantwoord! Verder was betalen makkelijk. Alleen een account aanmaken was lastig. Handig om hier iets aan te doen.

Alles was ok; prima en snel.

Alles was ok. Voor mij gewoon prima en snel!

Deskundig personeel en betalen Bancontact.

Deskundig personeel heeft m'n vragen goed beantwoord. Als Belg afrekenen met Bancontact is top! Ook gratis verzending naar Brussel. 1 tip, achteraf betalen toepassen

9!

Cijfer een 9!

Prima warenhuis!

Een prima warenhuis. Ga zo door.

Top bedrijf super service

Zou u mij nog eenkeer de rekening kunnen sturen van mijn geleverde fabriek maar dan met een ander adres ivm fietsplan van het werk het juiste adres is Omori Europe bv Eektestraat 1 7575 AP Oldenzaal Mvg Martijn Hofstee

Snel geleverd, top product! Top service!

Bestelling snel geleverd. Uitstekend product voor goede prijs. Ik ga zeker nog eens bestellen als ik weer iets zoek. 5 sterren voor De Specialist!

Graag bericht als dit artikel weer op voorraad is

Korte levertijd. Mooi product. Gratis verzending naar België.

Korte levertijd, mooi product en gratis verzending naar België! Betalen met Bancontact, geweldig. Chatservice goed, telefonische bereikbaarheid slecht.

Prachtig fotolijst assortiment en uitstekende service!

Een prachtig fotolijstjes assortiment (lage en hoge prijzen) en uitstekende service!

Duidelijk, overzichtelijk en snel

"Het is hier goed geregeld. Duidelijke productinformatie, overzichtelijke update e-mails en vlotte aflevering binnen 2 dagen."

helaas verzending problemen. verder prima

via chat met Robin (?) is het uit eindelijk na 8dagen gelukt om het pakket te verzenden naar mij. Niet jullie schuld maar Fedex. Tank in prima staat. Conform verwachting.

Leuke zeilboot voor een aantrekkelijke prijs.

Bij radiografische voertuigen een leuke zeilboot besteld voor een aantrekkelijke prijs. Compliment voor het inpakken en de snelle levering van de boot. Ik mis alleen wel de keuze om online accessoires te kopen die bij deze boot horen.

Ivm Corona duurde de levering 6 weken

alles word altijd tot in de puntjes geregeld

dik tevreden . altijd wordt er goed gereageerd op mails en berichtjes.

Snel met de juiste prijs.

Snelle levering en goede prijs voor de spullen die ik gekocht heb.

Optijd geleverd goed contact via de mail

Mijn elektrische step werd optijd geleverd na 2 dagen ontstond er wel een probleempje met de step maar na een berichtje met de specialist was het opgelost.