Mooie praatjes maar service dikke nul!!

Product aangekocht, defect ontvangen. Onmiddellijk verkoper met foto's op de hoogte gebracht. Na het weekend reactie dat de fabriek met 2 man de producten controleren en dat ze gingen overleggen. Een hele week niks gehoord. Terug contact opgenomen. Nu een of ander verhaal dat ook zij de inhoud controleren en dat het ok was dus ik ben een leugenaar en ze zouden niks doen. Het product wat stuk was had 2 haarscheurtjes in het plastic, nu helemaal gebroken. Dit konden ze NIET zien en is NIET gecontroleerd omdat het product in de originele gesealde verpakking nog steeds zat bij het openen van de doos! Het onderdeel kost 9.99 Euro nieuw wat kapot was aan mijn toestel. Maar in plaats van een klant te helpen, een simpel 'wat vervelend, we gaan het rechtzetten voor u' ben ik een leugenaar en sta ik in de kou!! Heel erg goed bedrijf om te verkopen maar als je als koper een product ontvangt wat defect in de doos zit sta je in de kou! Robin, hartelijk bedankt dat jullie je als bedrijf op zo een manier laten kennen, je moest je werkelijk schamen!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima kwaliteit en supersnelle levering

Prima kwaliteit van het product en de verpakking, supersnelle levering a 1 dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gevarieerd assortiment, prima prijs, vlote afhandeling bestelling

Wij hadden niet eerder van De Specialist gehoord, maar we zijn positief verrast! Leuk divers aanbod, scherp geprijsd en onze bestelling was snel bezorgd. Wij komen op zeker terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede verpakking en snelle levering

Het is jammer dat bij de post alles minder goed verliep. Het pakket liep 1 dag vertraging op waardoor ik in moeilijkheden raakte voor het ontvangst en tijdnood voor het zeilklaar maken.

'Betaalbaar en snelle bezorging''

''Betaalbaar product en een snelle bezorging''.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

DF65 V6 boot opnieuw SUPER afgeleverd!

Voor de tweede keer een DF65 V6 zeilboot aangeschaft bij De Specialist. In de namiddag besteld, en de volgende dag al bezorgd. Wederom keurig verpakt. Snel besteld, snel geleverd en makkelijk betaald met iDeal.

Prima afhandeling.

Prima afhandeling van de bestelling. Zoals je mag verwachten anno 2019!!!

Prima bedrijf.

Goede prijs, snelle bezorging! Prima bedrijf!

Verzending prima, afwerking waardeloos

Fiets gekocht bij De Specialist. Volgens de website hoefde ik de fiets na levering alleen maar uit te pakken, maar was deze rijklaar. Niet dus: in voor- en achterwiel zaten veel spaken los, tevens moest ik zelf vele onderdelen monteren. Na contact met De Specialist gaf men aan dat iedere nieuwe fiets een Nulbeurt nodig heeft. Maar wat is dan 'rijklaar' als je er eerst nog mee naar de fietsenmaker moet. Het financiele voordeel van een goedkope fiets via De Specialist is dan ook direct verdwenen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Klant heeft de fiets volgens afspraak ontvangen. De term 'rijklaar' stond niet bij het artikel vermeld, dus was dit niet van toepassing. Als een fiets rijklaar wordt geleverd staat dit keurig in de productomschrijving. Wij hebben deze bestelling dan ook op de juiste manier verzonden.

DF65 gekocht, mooie boot, goedkoopste aanbieder.

Mooie zeilboot - Volgende dag al binnen - Goedkoopste die ik kon vinden - Behulpzame medewerker bij de online chat - Aanradar Aanrader!

prettig en snel

gisteren besteld vandaag bezorgd

Spoedige levering.

Blij met het product verkocht tegen een goede prijs/kwaliteit.alleen spijtig dat we pluggen misten.waren niet bijgeleverd.dus daar moesten we zelf voor zorgen.maar dat is natuurlijk niet de schuld van De Specialist.Ik ben zeker van plan hier nog meer te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie DF65 zeilboot ontvangen, goedkoopste op internet!

Goed verpakte DragonForce65 zeilboot binnngekregen! Echt een pracht exemplaar! Dik de voordeeligste online, want dit is de V6 met radioapparatuur erbij, Aanradar om te kopen, maar wel 2 tips voor het bedrijf; - Klanten de keuze bieden de zeilboot eerst te mogen bekijken (uit doos halen) voor betalen - Achteraf betalen miste ik,, als de boot niet is wat ik ervan had verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super snel en vriendelijk.

Super snelle levering (we hadden in de middag besteld en de volgende dag in huis) en vriendelijke chatmedewerker.

voortreffelijk

geschikt apparaat voor de man met de hamer snel geleverd , en goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De bestelling is binnen 2 dagen bezorgd. Klant is zeer tevreden over de levering en het artikel. Klant wilde daarom een voldoende geven, maar heeft per ongeluk een 5 gegeven (en dit niet meer aangepast).

Goed, vlotte reactie op e-mails, mooie producten, eenvoudig bestellen.

Scherp geprijsd, snelle levering

Snel, betaalbaar, vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en bij vragen goed te woord gestaan

Zeer tevreden over de zending, en service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een bedrijf die doet wat ze beloven!

Betrouwbaar - Correcte communicatie - Snelle nette levering

Snelle levering, goede prijzen

Perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gisteren besteld en vandaag al in huis. Prima prijs, goede verpakking en makkelijk betalen.

nvt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en probleemoplossend vermogen over de mail

Telefoonnummer is onbereikbaar, waardoor je wellicht veel mail-verkeer nodig hebt om iets duidelijk te maken.

Over De Specialist

Filter op Taal