Een correcte afhandeling van mijn bestelling.

Wij zijn zeer te spreken over deze webwinkel.

Leuke producten voor eerlijke prijzen.

Mijn kennismaking met De Specialist is een fijne ervaring geweest. Ik had contact met een zeer vriendelijke medewerker. Ook heeeft De Specialist leuke producten voor eerlijke prijzen. Betalen met iDeal was snel gedaan!

gewoon goed

dit was mijn eerste besteling

GEWELDIG!

Betrouwbaar bedrijf! Denken mee, leveren snel en gemakkelijk betaalsysteem. Ook Bancontact voor Belgische klanten.

''Prima beleving gehad''

''In het bestelproces van a tot z een prima beleving gehad.''

Ontzettend netjes allemaal.

Dit bedrijf weet tenminste wat professionele communicatie is en wat een nette afhandeling betekent! Ik kom in februari zeker weer terug!.

Ruim voldoende

Fijne communicatie, nette afhandeling

Goedkoop en betrouwbaar.

Een betrouwbaar en goedkoop warenhuis om je spullen te halen.

Correct

Zoals eerdere bestellingen is alles correct verlopen.

Aanbevelingswaardig

Goede snelle service, bezorging etc.

4 sterren. Prettige ervaring!

Ik geef jullie een 8. Bedankt voor de prettige samenwerking!

betrouwbaar en zeer ter zake kundig

bij de aanschaf van de Dragonforce 65 voor onze zeilclub zijn we uitstekend geadviseerd. Ook de levering was zoals vooraf besproken: punctueel. De specialist: een aanrader!

Snelle levering....scherpe prijs

Scherpe prijs...snelle levering

Kerst order net op tijd binnen. Leuk ingepakt!

Ik had de Kerst cadeaus net op tijd binnen (mijn eigen sguld, te laat besteld). Radiografische Voertuigen heeft het cadeau leuk ingepakt voor onder de Kerstboom. Mijn kids waren enthousiast toen ze het pakket hadden zien staan, maar ook tijdens het openmaken waren ze helemaal HAPPY. Wat een leuke reacties van ze! Bedankt voor jullie snelle service, evenals het ingaan op mijn verzoek tot het inpakken van de cadeaus!!!! Groetjes, Andre

Kerstcadeau voor de Kerst binnen!

Laat besteld, maar gelukkig heb ik mijn Kerstcadeau voor 1e Kerstdag binnen gekregen. Mijn kind zal er blij mee zijn vandaag! Fijne Kerstdagen De Specialist.nl!

Lekker snel in alles (ondanks de december drukte)

Ik had te laat besteld, maar desalniettemin toch de bestelling snel in huis. Dankjewel de specialist voor de snelle levering, ondanks de extreme december drukte nu.

Prima!!

One sjoelbak perfect:thanks for the kind advices for the payment, the quick shipment, the perfect product!

Niks op aan te merken.

Dit was mijn eerste bestelling bij de specialist, het is me zeker niet tegen gevallen. Ik ben louter positief, dus verder niks op aan te merken......

3,5 ster voor De Specialist!

"Scherp geprijsd en snelle bezorging in deze drukke tijd. Kwaliteit van het artikel is perfect!".

Leuke artikelen / Vlot afgeleverd

De Specialist.nl heeft leuke artikelen in hun assortiment. Bestelling is vlot geleverd. Ik geef DeSpecialist.nl een 8 voor hun service.

5 sterren waardig

Professioneel bedrijf! Echt 5 sterren waardig.

Prima geregeld!

Van a tot z prima geregeld bij dit warenhuis. Ondanks december is de bestelling snel bezorgd. Dank voor de service!!!! Mijn kind zal blij zijn ;-)

Ze doen wat ze beloven

Ze doen wat ze beloven en het wordt geleverd zoals ze beschrijven. Fijne en betrouwbare webwinkel.

dragonforce 65 is een fantasische RC zeilboot..

Ik heb bij Radiografische voertigen .nl een joysway dragonforce 65 besteld. Wat is dat een fantasiche rc zeilboot. Eenvoudige besturing en snel klaar voor gebruik. Deze winkel is de goedkoopste verkoper online. Complimenten voor de duurzame verpakking en snelle aflevering. Ik hoop wel dat in januari de onderdelen beschikbaar zijn!!!!

Simpel bestelproces en correcte afhandeling

Correct afgehandeld. Snel en simpel besteld. Aardige chatfunctie. Handige bevestiging e-mailtjes