Prima aankoop en webwinkel.

+ Goed contact, Snelle levering, Nette update mails. - Geen achteraf betalen, Geen inpakservice voor de December maand.

snelle levering, zelfs vlak voor sinterklaasavond.

ik had dit jaar een beetje laat besteld, maar gelukkig heeft het bedrijf mijn bestelling gisteren (voor sinterklaas) afgeleverd. waarvoor mijn grote dank! daarom een 10!

Zeer goede verwerking van de order.....

De Specialist was voor mij een compleet nieuw bedrijf, maar gelukkig hebben ze me niet teleurgesteld.... De afhandeling is gegaan zoals tegenwoordig van een e-commere onderneming mag worden verwacht... Eenvoudig bestellen en bezorging volgen met de verstuurde track en trace code.

Zeer goede verwerking van de order.....

Het bestelde product is door dhl keurig op tijd bezorgd.

Ik kreeg het bestelde product volgens afspraak en op het afgesproken tijdstip in huis door dhl bezorgd. Dank!

Supersnelle gratis thuisbezorging (ondanks de decemberdrukte)

Wij hebben dit jaar eerder dan normaal op internet de decemberaankopen gedaan, zodat wij alles op tijd binnenkrijgen. Gelukkig is dit een bedrijf waar, ondanks deze drukke tijden, snelheid nog steeds centraal staat. Dank voor jullie medewerking en handige aankoopadviezen. Tot 2023! Groet, Ingrid.

Goede en betrouwbare online verkoper!

- Leuk assortiment - Prima prijs - De geplaatste order kwam 1 dag later al hier - Lekker snel afgerekend via mijn smarthpone - Wel ontbreekt er een mogelijkheid tot achteraf betaling, wel zo handig in deze tijd

De Specialist is een hele fijn webwinkel om te shoppen!

Het online warenhuis De Specialist is een fijne plek om een bestelling te doen. Mijn ervaring is prima geweest! Mijn complimenten voor jullie eerlijkheid door bij elk artikel de prijzen van concurrenten te plaatsen, dit maakt jullie echt authenthiek...

meer dan voldoende !

een fijne webwinkel waarbij het bestellen eenvoudig ging. conclusie; 7!

Uitstekende klantenservice + prima prijs.

Wij hebben hier voor de 1ste keer besteld. Gelukkig is alles goedgegaan. Het bestellen is simpel en de prijzen zijn prima, zeker vergeleken met andere verkopers. De aankomende maand volgt zeker de 2de order.

Ik ben een tevreden consument.

Het is naar tevredenheid verlopen. Bedankt!

Snel, en betrouwbaar.

Prima bedrijf met een leuk assortiment.

''goede communicatie per e-mail''.

op tijd geleverd en goede kwaliteit producten voor een goede prijs.

'Goed geholpen, dank voor de goede zorgen'

'Het was prima'

Ik ben positief over deze webshop!

't is verlopen zoals het hoort! Prima webshop om jouw bestelling te plaatsen. Ik kom in ieder geval over 2 maandjes weer terug om een nieuw rc voertuig te bestellen voor onder de Kerstboom.

Prettige klantenservice online en vlotte levering.

Wij zijn zeker tevreden over deze organisatie.

Net in doos verpakt bij ons thuis afgeleverd

De medewerker van de klantenservice heeft heel veel geduld gehad. Deze betrokkenheid en klantgerichtheid hebben mij overtuigd hier toch mijn aankoop te doen. Blijf de klant centraal stellen, ook in de toekomst ! Dat gaat jullie ver brengen.

een beperkt assortiment artikelen, wel erg nette prijs.

weinig aanbod artikelen. Door het zoekfilter en de chatservice heb ik uiteindelijk mijn gedroomde rc voertuig gevonden. Het was een zoektocht, maar dankzij dit bedrijf alsnog goedgekomen. bedankt! Hier mijn aanvullingen/suggesties; Meer producten - Meer merken - Werkend telefoonnummer - Payment na bezorging.

Prima 'online shoppen' hier.

Verder geen op- of aanmerkingen. 'Top'!

Tevreden!

't was een prima ervaring met deze organisatie. Het bestellen was vlekkeloos en de bezorging verliep volgens plan. Kortom, een tevreden consument. Kunnen jullie mij wel mailen als de onderdelen weer leverbaar zijn? Groeten, Martin

Een overzichtelijk systeem - Snel afgerekend en geleverd - Klantgericht

Kortom, geslaagd van bestellen tot bezorging. Met Sinterklaas kom ik hier 100% zeker weer een kijkje nemen!

op tijd geleverd, uitstekende duurzaam verpakt.

Heel erg blij met de ontvangen bestelling! Conform afspraak!

Lekker snel in huis en een perfecte prijs betaald.

Ik heb onlangs bij dit bedrijf een bestelling gedaan. Het pakketje was lekker snel in huis en de prijs hiervoor was eveneens perfect. Ik ga jullie bedrijf in mijn vriendennetwerk promoten, want dat verdienen jullie zeker. Dank! Helene.

prima zaken gedaan met deze onderneming

deze onderneming heeft veel geduld met mij gehad. voor het bestellen heb ik veel vragen gesteld en op elke vraag heb ik antwoord teruggekregen. deze betrokkenheid en duidelijke antwoorden hebben mij doen besluiten alsnog een order te plaatsen. jullie verdienen dan ook een 7.

Goed deskundig advies (online) + Nette bezorging.

Al met al een prima 1e ervaring, zeker een aanbeveling voor anderen die een betrouwbare verkoper zoeken.