Ivm Corona duurde de levering 6 weken

alles word altijd tot in de puntjes geregeld

dik tevreden . altijd wordt er goed gereageerd op mails en berichtjes.

Snel met de juiste prijs.

Snelle levering en goede prijs voor de spullen die ik gekocht heb.

Optijd geleverd goed contact via de mail

Mijn elektrische step werd optijd geleverd na 2 dagen ontstond er wel een probleempje met de step maar na een berichtje met de specialist was het opgelost.

Goede service! Binnen de afgesproken termijn ontvangen.

Snel geholpen via de e-mail. Goede service! De producten zijn binnen de afgesproken aflevertermijn ontvangen. Perfekt!

mooi speelgoed

erg leuk, veel plezier van.

""Zeer tevreden""

Ik ben zeer tevreden over mijn eerste aankoop bij dit bedrijf. Ruim assortiment, snelle levering en vriendelijke klantenservice online.

Slechte service

Helicopter gekocht via hun site30-3-2020. Na 3 keer vliegen ging de staart motor kapot. Heb een mail gestuurd hoe ze dit gingen oplossen. Ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen maar was op dat moment niet leverbaar. Ze zouden er 1 opsturen als die weer leverbaar is. Dit was op 12-4-2020. Met andere woorden als het niet meer op voorraad komt heb ik maar pech gehad. Dit omdat hun zeggen dat als die gebruikt is hun geen verplichting hebben voor vervanging.

Wij herkennen ons niet in de beoordeling van de klant. De klant heeft op 29 maart een helicopter gekocht en deze is op 2 april bezorgd. Door eigen gebruik is een onderdeel kapot gegaan en daardoor de helicopter defect geraakt. Desalniettemin waren wij van plan om het onderdeel als 'service' te leveren, zodat de klant weer een werkende helicopter heeft. Maar de klant vindt het te lang duren. In plaats van op het gratis service onderdeel te wachten horen wij niks meer van hem en ontvingen wij ineens gisterenavond deze beoordeling.

Mooie step, goede prijs, prima verpakt, snelle levering. Tevreden!

Een mooie elektrische step gekocht bij de Step Specialist. Na lang zoeken bleek deze webwinkel de goedkopste. Ik twijfelde wel (nooit van deze shop gehoord), maar gaf ze het voordeel van de twijfel. De step is binnen 3 dagen, goed verpakt, ontvangen. Gelukkig goedgekomen allemaal! Enorm tevreden en kom over een paar maanden weer terug voor de M6 step.

Conform de afspraken afgeleverd

Conform de, via de e-mail, gemaakte afspraken afgeleverd. Prima!

heb al meerdere malen iets besteld en altijd volgens afspraak zeker een aanrader zal in de toekomst zeer zeker nog een beroep doen op de specialist

"Levertijd langer dan vermeld, rc auto wel mooi!"

"De levertijd bij het koeriersbedrijf was langer dan vermeld bij het product. Ook al kan RadiografischeVoertuigen.nl hier niets aan doen, het was wel fijn geweest als 'de kans op een langere levertijd' in de webwinkel was vermeld. Bv. bij de productinformatie of bestelknop. De ontvangen rc auto is overigens wel mooi ;-)"

Mooie Dragonforce65 voor mooi bedrag.

Ik heb onlangs bij RadiografischeVoertuigen.nl een mooie Joysway Dragonforce 65 besteld. Een zeilboot van goede kwaliteit voor een mooi bedrag. Ik kreeg bestelupdates via de e-mail en de zeilboot was stevig ingepakt. Verder professioneel geholpen bij vragen. Zeker een aanrader! Maar verkopen jullie ook onderdelen?

Snel opgeleverd. Goede kwaliteit

Snel opgeleverd. Goede kwaliteit. Ik mis een uitleg voor menteuring

Het was er lekker snel, compact ingepakt

Het was er lekker snel. Compact ingepakt. Live chat ideaal. Track en trace code handig voor volgen order.

Blij met het artikel. Levertijd was wel stuk langer, maar daar kon DeSpecialist niks aan doen. Bij transportbedrijf was 2 dagen vertraging.

goed niets op aan te merken

Alleen de post nl had het druk daar door twee dagen gewacht

Vriendelijke en duidelijke communicatie. Daarnaast ook nog snelle levering. Helemaal top service

Leuk en groot assortiment

De Specialist heeft een leuk en groot assortiment producten. De verzending verliep vlotjes. Wel missen we de factuur en ontvingen e-mails in de SPAM.

Uitstekende bezorging en communicatie

Goede communicatie en snelle bezorging.

Super!! Zoals je anno 2020 mag verwachten

In 1 woord super!!! Zoals je in 2020 van een online winkel mag verwachten.

Goede producten, gemiddelde levering, informatievoorziening kan beter.

De producten lijken van redelijk goede kwaliteit en komen in goede conditie aan. De levering duurde 3 werkdagen wat wel aan de lange kant is voor wat ik gewent ben. De productinformatie op de site is soms onduidelijk in wat er precies geleverd wordt. Verschillende producten die hetzelfde lijken en van hetzelfde merk komen verschillen toch in prijs. (WLtoys f959 waarvan er drie uitvoeringen zijn). Het is niet meteen duidelijk waarom dezelfde producten toch zo in prijs verschillen.

Zoals je mag verwachten

Afspraak prima nagekomen. Persoonlijk

Heel tevreden! Goed product, snel geleverd en makkelijk afrekenen met iDeal.

De goedkoopste

Niet enkel de goedkoopste online, ook de verpakking en verzending waren onberispelijk. Bovendien geen verzendkosten... Toppie!!