Professioneel warenhuis!

Zeer tevreden, vandaar een 10!

Prima online warenhuis

Ik beveel dit online warenhuis aan, omdat ze doen wat vooraf is beloofd. En dat is leveren binnen 2 werkdagen en de eerlijke vermelding van prijzen bij artikelen van de specialist zelf en die van hun concurrenten.

Professionele webshop met groot aanbod tegen top prijsjes.

Al met al meer dan een 9 voor jullie, ga zo door de komende jaren.

Goed!

'scherp geprijsd, snelle levering binnen 1 werkdag, stevig ingepakt bezorgd'.

duidelijke productomschrijvingen en vlot geleverd.

- de webshop bevat goede productinformatie en een gebruiksvriendelijk bestelsysteem. - verder is het assortiment divers en uitgebreid - bestelling kwam 2 dagen later al binnen. - de chat reageerde direct op mijn vraag (geen bot, maar een echt mens)

Een zeer goede 1e ervaring bij deze webwinkel!

Snelle levering en goed ingepakt bezorgd.

2de bestelling was wederom een succes te noemen

Eindelijk hebben we een betrouwbare verkoper gevonden in radiografische voertuigen. Uitgebreid advies en door het deskundige advies hebben wij gelijk de juiste rc boot voor een goede prijs gekocht. Net als een paar maanden geleden zijn wij deze maal ook niet teleurgesteld! Hartelijke groet, Andre.

weer tevreden over mijn nieuwe bestelling.....

meer dan tevreden, een dikke 10 voor jullie.!

net als vorig jaar december is het nu ook weer goed gegaan!

wij hebben, net als in december vorig jaar, meerdere kerstaankopen gedaan bij dit bedrijf. de levering was weer lekker snel en de aankopen voldoen volledig aan onze verwachtingen. dank voor het inpakken! fijne feestdagen en eind 2024 zien jullie ons weer terug!!

Keurige levering van mijn Kerstbestelling.

De fotolijsten zijn keurig op tijd geleverd voor de Kerstdagen.

Uitstekende online verkoper!!

5 sterren beoordeling voor deze betaalbare verkoper met reele prijzen voor RC artikelen.

Goed ingepakt en zeer snelle bezorging van 1 werkdag.

Meer dan uitstekende ervaring.

Snelle levering van de producten voor een uitstekende (online) prijs.

Snelle bezorging, goede prijzen voor de bestelde producten en via e-mailtjes op de hoogte gehouden van de voortgang. DeSpecialist is zeker een aanbeveling om 1 of meerdere bestellingen bij te maken.

Zeer goed....

Zeer goede afhandeling van m'n 1ste order bij dit warenhuis.

Vriendelijk personeel en zeer snelle bezorging aan huis.

De verrekijkers specialist is een prima webshop voor het kopen van een verrekijker en bijbehorende accessoires. Niks mis mee en zal jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

daags na de bestelling al bezorgd.

pluspunten; * snelle levering * goedkoopste webshop * makkelijk kunnen betalen met IDEAL minpunten: * ik mis een inpakservice * het ontbreken van een fysieke winkel

Prima bedrijf om je microscoop en accessoires te bestellen!

Daarom een 4-sterren waardige beoordeling. Groeten van Andre.

Een tevreden klant met de geleverde dienst........

Mooie telescopen met een flinke korting kunnen aanschaffen. Dank voor de geboden korting en snelle levering van de telescopen.

voor de tweedemaal een uitstekende service!

ik ben blij om te zien, dat jullie je als online warenhuis hebben doorontwikkeld. Ten opzichte van de vorige bestelling begin 2022 zijn jullie zichtbaar geprofessionaliseerd. Een veel duidelijkere webshop en nog makkelijker afrekenen...... Complimenten! Beoordeling geschreven door Jan.

Telescoop aangeschaft, ruim de goedkoopste aanbieder

De telescoop Specialist is verreweg de goedkoopste aanbieder op het internet. Het was uitzoekwerk, maar uiteindelijk gelukkig bij de telescoop specialist uitgekomen........ De webshop heeft een uitgebreid assortiment met telescopen voor kleine en grote bedragen. Ook voor mij als beginner is er genoeg aanbod. Mocht u een professionale gebruiker zijn, dan zal u bij dit bedrijf zeker iets vinden. Ik ben blij met de geleverde service. Daarom geef ik deze webshop een dikke 10!

fijne service, supersnel afgeleverd en verder geen problemen.......

nadat de eerste keer (mei 2023) naar tevredenheid was verlopen heb ik hier online weer fotolijstjes gekocht. Zowel de Nielsen als Zep lijsten zijn van een goede kwaliteit, zeker voor de goedekope verkoopprijs. het hout is mooi hout. laat je even weten als de collage lijst zep er weer is?

Nette prijs - Snelle bezorging - Zeer zorgvuldig ingepakt

Zoals hierboven al in de titel geschreven is, is dit een prima webwinkel om een bestelling te doen. Met vriendelijke groet, Sharon

Prima webshop om te bestellen.

Onze dank voor de nieuwe / goede levering van de artikelen.

Ook de tweede bestelling dit jaar is uitstekend!

Deze maand voor de tweede keer dit jaar een bestelling geplaatst. Net als de eerste bestelling eerder dit jaar is het deze keer ook weer naar tevredenheid verlopen.

Uitstekende producten en razensnel geleverd.....

Tot de volgende bestelling! Ik beveel dit bedrijf aan vanwege de betrouwbaarheid, snelheid en correctheid richting mij als online consument.