Vriendelijk geholpen door de klantenservice, correcte aflevering.

Vriendelijk geholpen door de klantenservice, correcte aflevering. Een 9, aanrader!

Eerlijk en ook duidelijke communicatie

Eerlijke en duidelijke communicatie tijdens het bestellen. Heel fijn dat alles duidelijk is, waardoor ik niet ben verrasst.

Zeilboot perfect, goede prijs en snel bezorgd

Een geweldige zeilboot aangekocht. Voor elk zeilniveau geschikt! De boot bij RadiografischeVoertuigen online voor een goede prijs gekocht. Netjes ingepakt en snel bezorgd. TIP; accessoires voor deze boot aanbieden in de webwinkel.

Betrouwbare webwinkel met uitgebreid assortiment

Een betrouwbare webwinkel met uitgebreid assortiment.

Zeer tevreden met het artikel.

Zeer tevreden over het geleverde artikel. Perfect verpakt, dag later bezorgd en via e-mail continue op de hoogte gehouden van de voortgang bestelling.

Product ontvangen zoals afgesproken

Product keurig voor de Kerst binnen zoals afgesproken. Het bedrijf heeft zich netjes aan de gemaakte afspraken gehouden. Een 8!

Netjes op tijd binnen en betaalbare producten

De bestelling kwam netjes op tijd binnen en de producten waren betaalbaar. Prima dus.

Een webshop zoals hij moet zijn, geweldig!!!

De specialist heeft een geweldige chat functie waar men direct op reageerd. Ook de verzending was supersnel en de bestelling heel goed verpakt. Valt niet te verbeteren👍

Dragonforce 65 gekocht. Fantastische boot!

De Joysway DF 65 gekocht bij RadiografischeVoertuigen.nl. Echt een fantastische zeilboot voor een aantrekkelijke prijs. Makkelijk in gebruik en van hoogwaardig materiaal gemaakt. Leuk instapmodel voor RC zeilen op het water!

Flink assortiment - Snelle bezorging - Betrokken

Ik had de keus uit een flink assortiment. Na enige twijfel toch besteld. Erg snelle bezorging en een betrokken bedrijf, want ze hielpen mij perfekt met alles.

Cijfer een 8.

Order was dag later al binnen! Eenvoudig bestelproces in paar stappen doorlopen en snelle reactie op mailtjes. Prima webwinkel, zou alleen wel een fysieke shop aanbevelen...

Goede hulp bij problemen met de bezorger

Nadat mijn bestelling bleef steken in het sorteercentrum heeft Robin van de specialist er alles aan gedaan om het pakket toch verstuurd te krijgen. Fijne en snelle reactie via de chat.

Goedkoop, vertrouwd en korrect geholpen door de klantenservice.

Goedkoop, vertrouwd en korrect geholpen door de klantenservice. Wij geven een 9!

Goedkoop, vertrouwd en zeer fijn contact met klantenservice

Goedkoop, vertrouwd en zeer fijn contact met klantenservice. Wij geven een 9.

Goedkoop. Snel. Duidelijk / Mis achteraf betalen

Voordelen; goedkoop, snel, duidelijk Nadelen; geen achteraf betalen

Professionele hulp bij bestellen gehad, snelle levering! Een 9!

Ik had verschillende vragen over een artikel. Hiervoor professionele hulp gehad bij het bestellen. Dag later al geleverd. Jullie verdienen een 9!

Alles prima in orde, snel geleverd, goed verpakt

Alles prima in orde, snel geleverd, goed verpakt

snelle bezorging

Mijn ervaring is goede kwaliteit en vel producten leverbaar die anderen niet hebben.

Doen wat ze beloven.

Een bedrijf dat doen wat ze beloven. Een 7!

Deskundige hulp. Snelle levering. Goed en duidelijk winkel.

Op de vele vragen telkens deskundige antwoorden ontvangen. Zo het juiste artikel binnengekregen! Duidelijk en goede webwinkel, zelfs een dag later al bezorgd. 1 tip, meer betaalmethoden aanbieden zoals achteraf betalen.

Prima webwinkel. Bij bestellen goed geholpen. Nette levering.

Een prima webwinkel,bij het bestellen goed geholpen,nette levering. De bestelling was in een paar klikken gedaan.

Goede prijs, goede levering

Mijn enige aanmerking op de levering is dat de transportdoos er wat zwak uit zag. Maar naast dat was alles prima in orde.

Keurig geinformeerd over de bestelling.

Na afrekenen keurig geinformeerd over de voortgang van de bestelling. Korrect en vlot geleverd. Nette webshop!

Goedkope zeilboot, uitstekende kwaliteit, vlotte bezorging

Lang gezocht, eindelijk gevonden. Bij dit bedrijf is de DragonForce65 het goedkoopste online. Ik twijfelde met bestellen omdat ik dit bedrijf niet kon, maar ben gelukkig niet teleurgesteld. De boot was uitstekend ingepakt en vlot bezorgd. Ik kom zeker weer terug.....

Perfekt! Snelle levering! TOP!! Graag weer!

Snelle levering. Vriendelijk contact. Prijs super! Aan te bevelen!! TOP!!