Deskundige klantenservice en goede afhandeling!

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling. En complimenten voor de deskundige klantenservice, die uitgebreid de tijd heeft genomen om mijn vragen via de online chat te beantwoorden......

Prettige ervaring, uitstekende service

Een fijne ervaring met dit online warenhuis. Vriendelijke klantenservice die snel respons geeft. Op mijn vele vragen is correct antwoord gegeven. Echt een uitstekende service! Verder zijn we blij met de artikelen. Eenvoudig in gebruik en van goede kwaliteit. Zeker voor deze prijsklassen. Wij geven jullie een 10! Voor de toekomst zouden wij wel willen adviseren dat klanten ook achteraf kunnen betalen en naar een fysieke winkel kunnen om een artikel te testen.

Betrouwbaar bedrijf.

Een betrouwbaar bedrijf met gratis verzendkosten naar België. Ik kon als Belg de bestelling afronden met Bancontact. Relaxed dat er rekening wordt gehouden met Belgische klanten!1

Leuke RC auto's voor leuke prijzen. Prima verwerking.

RadiografischeVoertuigen.nl is een webshop met leuke RC auto's. De bestelling was binnen 3 werkdagen bij ons thuis. Hoogwaardige RC auto, eenvoudig gebouwd. Wel is een Nederlandse handleiding handig om erbij te leveren, want voor mensen zonder kennis is het wel weer lastig te bouwen.

Service was goed, alleen levering traag

- De service via de chat was goed. - Het product is fantastisch! - Alleen de bezorgtijd was teleurstellend, dit was langer dan 3 dagen.

Snel geleverd en goedkope producten. Cijfer een 9.

Snelle levering van de bestelling en de producten hebben een goede prijs ten opzichte van concurrenten. Compliment voor de goede/duurzame verpakking! Jullie krijgen een 9.

Beste RC tank site

Geen enkele site volgt zijn bestellingen zo correct op

-Bedankt voor de leuke producten en vlotte bezorging!-

Schitterende fotolijstjes besteld bij de Fotolijst Specialist. Erg bedankt voor de leuke producten. Ik had de fotolijsten snel nodig en de Fotolijst Specialist heeft hier fijn gehoor aan gegeven door de lijstjes binnen 2 werkdagen te leveren. Netjes!! Wel hadden wij liever achteraf betaald of via de Creditcard, maar deze bethaalmethodes waren niet beschikbaar in de keuzemogelijkheden.

"Super snelle levering"

"Strijkplankhoes voor een uitstekende prijs. Tevens een super snelle levering".

Goedkoopste verkoper van de DF65 V6. Correcte afhandeling!

De Specialist is verreweg de goedkoopste verkoper van de DF65. De Dragonforce 65 is goed verpakt ontvangen. De zeilboot zelf is een kwalitatief mooie rc boot voor een goede prijs. Gebruiksvriendelijk product en snel in elkaar gezet. Veel onderdelen in de doos, maar een duidelijke handleiding maakt het bouwen een stuk prettiger. Onze vereniging komt zeker weer terug bij jullie bedrijf.....

Erg netjes verzonden.

De lijstjes waren zeer zorgvuldig ingepakt en arriveerden dan ook, zonder beschadiging. Helaas was er iets mis met de track&trace, maar gelukkig was er toevallig iemand thuis toen het pakket gebracht werd.

een beetje lang onderweg

alles was goed verpakt

Leuke RC auto voor een prima bedrag!

Bij Radiografische Voertuigen een leuke radiografische auto aangeschaft voor een prima bedrag. De auto werd, in een goede dichtgemaakte verpakking, bezorgd. Wij zijn blij met de aankoop, alleen hopen bij jullie ook terecht te kunnen voor onderdelen (mocht dit onverhoopt nodig zijn).

Geweldige ervaring.

Na het lezen van de reviews had ik toch besloten om bij dit bedrijf een bestelling te plaatsen. Van betalen tot aflevering (door DPD) is het goed gegaan. Erg blij met de fotolijsten!

Betaalbaar en snel. Een 10!

Lekker snel met leveren en dat voor een betaalbare prijs. Het is wel een Onbekend warenhuis, maar absoluut een goeie. Maak meer reclame zou ik zeggen, want jullie verdienen meer naamsbekendheid....

Snel, degelijk en voor een goede prijs

Zending (Joysway Dragon Force 65 RC zeilboot) stevig ingepakt. Prettige kort en zakelijke chat ervaring. Prima prijs.

Meerdere bestellingen geplaatst en wij zijn nog steeds tevreden.

Wij zijn al een paar jaar klant van De Specialist. In de afgelopen jaren hebben we meerdere bestellingen geplaatst en wij zijn nog niet teleurgesteld. De laatste bestelling (vorige week) is ook weer netjes afgeleverd. Met Kerst en Sinterklaas zien jullie ons weer terugkeren. Aandachtspuntje. Dit hebben wij al eens per e-mail gezegd, maar dan ook even hier. Anno 2020 missen we achteraf betalen en betalen per creditcard.

Steeds correct in de afhandeling

Nooit problemen van af de bestelling tot aflevering.

Bestelling zeer snel geregeld.

Ik heb mijn bestelling de volgende dag na bestelling mogen ontvangen. Tip. Wellicht kunt u er voor zorg dragen dat er ook een Nederlandse beschrijving bij zit om de boot op te kunnen bouwen.

-Gemakkelijk bestellen, snelle afhandeling bestelling-

Het bestellen ging gemakkelijk en een snelle afhandeling van de bestelling.

Goede en snelle service, maar sommige items op site niet beschikbaar

Besteld en pas naderhand gehoord dat 1 item niet beschikbaar was. Wel coulant in daarom niet berekenen van verzendkosten, ondanks dat de totaalprijs onder het minimum bedrag kwam. Items prima en in goede conditie ontvangen.

Fantastisch!! Leuke fotolijstjes binnen 2 dagen geleverd.

Ik twijfelde erg, omdat ik nog nooit van dit bedrijf had gehoord. Na lang twijfelen toch een bestelling geplaatst. Gelukkig maar, want het is een betrouwbaar bedrijf. De leuke fotolijstjes zijn scherp geprijsd, we kregen e-mails over de bestelstatus en onze order was binnen 2 dagen al afgeleverd. Fantastisch is de persoonlijke hulp via de online chat, echt een toegevoegde waarde!!! In december komen wij weer terug voor de December cadeaus!

Langere levertijd dan bij het artikel staat vermeld.

Tevreden over het artikel, maar een veel langere levertijd dan bij het artikel staat vermeld.

Artikelen zijn snel en goed ontvangen

De online aangeschafte artikelen zijn snel en in goede staat door ons ontvangen. En dat al 1 dag later!.

Leuke producten met een aflevering zoals je verwacht

Deze webshop heeft leuke producten voor scherpe prijzen. Wij zijn tevreden met de aflevering. 1 dag levertijd en zorgvuldig ingepakt. Keurig!! Wel ontvangen wij nog graag de factuur per e-mail.