Fijn contact, snelle levering

Fijn contact met een chatmedewerker en erg snelle levering van de bestelling. 'Nette service'.

Zeer tevreden over de nachtkijker specialist.

De nachtkijker specialist verkoopt leuke, diverse nachtkijkers voor eerlijke prijzen. Via de mailbox hebben we 3 e-mails gehad over de bestelstatus en de nachtkijker zelf al binnen 2 werkdagen ontvangen. Betalen lekker snel met iDeal en volgen via DPD tracking.

Uitstekend warenhuis

In 1 woord FANTASTISCH! Een uitstekend warenhuis waar de klant centraal staat. Het contact met De Specialist voelde als een warm bad, oftwel thuiskomen. Zonder twijfel een 10-waardig!

Meer dan voldoende......

Van zoeken in de webwinkel, het afrekenen tot bezorging prima geregeld. Mijn ervaring is meer dan voldoende.

4 sterren

Leuke step webshop met mooie artikelen

Step Specialist heeft leuke steps voor nette prijsjes. Complimenten voor de eerlijkheid door prijzen van concurrenten bij artikelen te plaatsen. Zo wist ik als consument gelijk waar het artikel het goedkoopst is. Hierdoor zijn jullie eerlijk en transparant.

Goedkoop & Snel

- Betalen met Bancontact - Goedkope producten - Snel thuisbezorgt

dragonforce 65, perfecte boot voor beginners.

bij radiografischevoertuigen.nl een dragonforce 65 besteld. De DF65 1 dag later al in huis. Goed/stevig verpakt ontvangen en de boot zelf was snel gemonteerd (handleiding meegeleverd). mochten er onderdelen en/of nieuwe df65 boten nodig zijn, dan weet ik jullie te vinden.. eindoordeel = 9

topservice

lekker snelle bezorging, topservice

Professioneel geholpen via de chatfunctie in de webwinkel.

Ik was lang aan het zoeken naar het juiste artikel. Uiteindelijk gekozen voor de chatfunctie en dat was achteraf een goede keuze. De chatfunctie is echt en gaf mij professioneel advies. Eindelijk eens een webshop met echte chat in plaats van een computer robot. Verder is de bestelling goed verpakt en 2 dagen na bestellen bezorgd.

Alles was in orde!

Goede service, snelle levering!

Een 7

Voldoet aan mijn verwachtingen

Leuke producten in de webwinkel, maar wel weinig productinformatie

Radiografische Voertuigen is een RC webwinkel met leuke producten voor leuke prijzen. Wel was ik veel tijd kwijt aan het zoeken naar het juiste product, omdat de productinformatie wat beperkt is.

Zeer goed gevoel overgehouden aan De Specialist.

5 sterren

Wij zijn erg tevreden!

In 1 woord UITSTEKEND

Kort maar krachtig, gewoon een UITSTEKEND bedrijf. Wat ze (voor bestellen) aan ons beloofden zijn ze ook echt nagekomen, dank voor de reserveringsmogelijkheid en het attenderen.

Goede ervaring

Goede klantervaring vriendelijk personeel goed geholpen

snel,vriendelijk,betaalbaar

de specialist was snel met leveren. vriendelijk antwoord gekregen van de chatmedewerker. betaalbaar assortiment. aandachtspuntje is het toevoegen van achteraf betalen.

''Super vriendelijke service''

Mijn ervaring is een ''super vriendelijke service'' en fijn gevoel bij dit warenhuis.

Geweldige service en vlotte levering!

1e keer een bestelling geplaatst. Ik was huiverig, omdat ik nog nooit van dit bedrijf had gehoord. Gelukkig is alles goed gegaan. Ik ben zeer te spreken over de vlotte levering en geweldige service, vooral van de chat en e-mailupdates in de inbox. In juni zal ik weer een bestelling plaatsen. ;-);-)

Fijne ervaring, zeer goed.

Een fijne, eerste ervaring met DeSpecialist. Mijn beoordeling is een 9.

Betrouwbare webwinkel, goed werk!

Goede service, snelle bezorging, prima verpakking. Conclusie, een betrouwbare webwinkel.

Winkelen op eigen risico

Product werd kapot geleverd, na bijbetaling werd mij een nieuw product opgestuurd. Dit bleek echter niet het product te zijn dat ik heb besteld. De winkel is compleet onbereikbaar, het telefoonnummer op de website is buiten gebruik en op de chatfunctie, het retourformulier of mailtjes wordt totaal niet gereageerd. Na weken wachten en extra kosten ben ik dus alsnog niet in het bezit van een deugdelijk product. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte service meegemaakt bij een webwinkel. Voel me behoorlijk bedonderd. Bestellen op eigen risico! Voor mij nooit meer bij deze webwinkel.

Wij herkennen ons niet in deze beoordeling. Wij hebben eerst een nieuw fotolijstje verzonden, die volgens de klant kapot is ontvangen. Ondanks dat wij weten dat we een nieuw fotolijstje hadden verstuurd, hebben wij de klant willen helpen door voor een kleine vergoeding een ander nieuw fotolijstje te sturen. Deze keer zegt de klant een verkeerd fotolijstje te hebben ontvangen. M.b.t. de communicatie, ook hier herkennen wij ons niet in. Wij hebben op e-mails en via de chat gereageerd, en een retouraanvraag hebben wij nooit ontvangen. Wij vinden het erg jammer dat de klant ontevreden is, zeker omdat wij tot 2 keer toe een nieuw fotolijstje hebben verzonden.

Lekker snelle levering, betaalbaar assortiment

Een geweldig bedrijf, maakt waar wat ze zeggen op de site. Ben zeer tevreden.

Joysway DragonForce 65 een aanrader voor elke zeilfan!!!!

Ik heb bij Radiografische Voertuigen een Joysway DragonForce 65 besteld, binnen 2 werkdagen al in huis! Voor 244,5 euro is dit echt een gebruiksvriendelijke zeilboot voor iedere zeilfan (ongeacht RC kennis)! > Snel in elkaar gebouwd en de besturing is lekker eenvoudig. Duidelijke handleiding erbij! Ik ga jullie bedrijf zeker aanbevelen binnen mijn zeilnetwerk hier in Fryslân.