Prima ervaring.

De bestelling kwam binnen 2 dagen aan, goed verpakt en de prijs voor de producten was goed ten opzichte van andere verkopende partijen.

-Deskundig voorgelicht over het assortiment-

Vooraf ben ik deskundig voogelicht door een medewerker (Robin) van deze webshop, waardoor ik uiteindelijk gelijk het juiste rc product vond. De bestelling is stevig/goed verpakt en vlot bezorgd. Dank voor het extra onderdeel, nette service! Ik heb alleen iets aan te merken over het betalen. Betalen per overschrijving is fijn, maar achteraf betalen of Creditcard was wel aantrekklijker geweest.

't is prima verlopen.

van betalen tot bezorgen, alles is 'conform algemene voorwaarden' afgewikkeld. familie verheul.

Dragonforce65 v7, goede boot, uitstekende prijs.

Deze verkoper is met afstand op het internet de goedkoopste aanbieder van de df65 v7. De boot werd 1 dag later al bezorgd door DHL. Stevig verpakt. Het is een goede rc boot, handleiding maakt montage makkelijk, besturing is eenvoudig, vernieuwde servo is een toevoeging. leuke bootstandaard is handig.

Ik ben een tevreden klant.

Goede ervaring. Daarom geef ik 4 van de 5 sterren.

''Zeer blij met de ontvangen producten''

''Mooie producten voor goede prijzen''

wij zijn tevreden.

een prima webwinkel, aanrader.

Super ;-)!

De bestelling is op de afgesproken leverdatum bij ons afgegeven. Dank voor deze service, ondanks dat het zomervakantie is. Afrekenen met iDEAL is perfect, maar mijn advies is om Creditcard of Klarna ook als mogelijkheid aan te bieden. Verder geen aanmerkingen. Met vriendelijke groeten, Pim.

Een goede 1ste ervaring met dit warenhuis....

De artikelen zijn snel geleverd, netjes verpakt, normaal geprijsd.

Prima kwaliteit product voor een prima prijs!

Een betrouwbare webshop met een leuk assortiment radiografische bootjes. Dankzij de handige productfilter snel de boot gevonden!

Goed.

Snelle levering naar België (2 dagen), maar ook de betaalfunctie Bancontact voor mij als Belgische consument is goed.

supersnelle levering, mooie producten en duidelijke productinfo.

handige chatservice, makkelijke webshop, dhl kwam binnen 1 dag bezorgen.

Het product is exact wat ik online heb besteld.

- Prima product / Mooie prijs / Bezorging in 2 dagen / Lekker eenvoudig afrekenen met iIDEAL / - Extra meerwaarde is het toevoegen van rembours of achteraf payment

Geweldig.

Dit bedrijf heeft gedaan wat ze mij, voor bestellen op de webshop, beloofden. Kortom, ze voldeden aan mijn verwachtingen.

Perfecte levering en after service!

Uitstekend! Groet, Marc.

Prima verlopen!

Professionele klantenservice (online chatfunctie) en de bestelling kwam 2 dagen na bestellen al aan!

deskundig personeel en snelle levering!

ik ben erg tevreden en ga de volgende keer ook weer bij jullie bestellen!

Zeer goed....

Een zeer goede ervaring met radiografischevoertuigen.

'Top service en prima kwaliteit!.'

'Ben tevreden met het verloop van de bestelling!.'

Goed (ook voor een Belgische klant)....

1) Duidelijke webshop. 2) Eenvoudig betaald met BanContact. 3) Snelle bezorging in Belgie. 4) Het ontvangen artikel klopt met hoe het product op de site staat. Groeten!

Leuke rc auto's, goede merken, prima prijzen, bezorging in 3 dagen.

Zoals hierboven omschreven heb ik een goede ervaring met deze rc webwinkel. Mijn complimenten ook voor jullie geduld in verband met mijn vele vragen vanwege ontbreken deskundigheid. Jullie klantgerichtheid en oprechte belangstelling voor mij heeft mij uiteindelijk doen besluiten om de rc auto alsnog bij jullie aan te schaffen.

Mooie DragonForce 65 V6 voor een prima prijs.

Ik heb bij RadiografischeVoertuigen.nl een Joysway DragonForce 65 V6 gekocht. Na uitgebreid onderzoek bleek deze webwinkel de goedkoopste aanbieder. Ik ben via de mail netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en de DHL track&trace klopte met het aflevertijdstip. Door mijn positieve ervaring zal ik jullie zeker aanbevelen in de zeilwereld.

''Keurig ingepakt, snelle levering.''

''Dit bedrijf heeft de bestelling, volgens de vooraf gemaakte afspreken, correct bij ons afgeleverd.''

Vriendelijke klantenservice medewerker en snel bezorgd

Uitstekende ervaring! 5 *****

Super snelle service