DF65 V6, ideale rc zeilboot om mee te varen.

Na lang twijfelen toch een DF65 V6 gekocht. Online is radiografischevoertuigen de goedkoopste aanbieder. de bestelling op dezelfde dag van bestellen verzonden. Netjes ingepakt. Fijn is iDeal als betaalmethode.

Goede fotolijsten & snelle bezorging.

Wij hadden recent bij Fotolijst-Specialist een aantal fotolijsten online besteld. Het is een hele leuke webwinkel met goede fotolijsten voor goede bedragen. En niet onbelangrijk een snelle bezorging aan huis.

DragonForce 65 is echt een prachtige RC zeilboot!!

Uiteindelijk toch een DragonForce 65 zeilboot besteld, wat een mooie RC boot is dat. Door de handleiding heel makkelijk in elkaar te zetten. Binnen de vereniging kunnen we tegen elkaar varen in competitieverband. Voor elk niveau beveel ik deze boot aan. Wanneer krijgen jullie weer de onderdelen op voorraad???

Duidelijk en Snel geleverd.

De webwinkel is heel Duidelijk en de producten waren Snel bezorgd.

Nieuwe elektrische step gekocht, wederom goed gegaan!

Weer een elektrische step gekocht. Ook nu tevreden!

Het was een goede 1e ervaring ;-)

Tot nu toe heb ik 1 keer bij dit bedrijf besteld en het was een goede ervaring. Jullie zien mij dit jaar zeker weer terugkomen voor een nieuwe bestelling!!!

betaalbaar, snelle bezorging, afrekenen met ideal, leuke producten

gwn een uitstekende webshop, zoals je in 2022 mag verwachten

In één woord GOED

GOED en betrouwbaar warenhuis, gehandeld naar de gemaakte afspraken

lekker snel besteld en vlot geleverd.

het bestellen was een fluitje van een cent en de bestelde artikelen zijn lekker vlot geleverd.

"Lekker snel thuisbezorgd"

"Eerste bestelling in deze webwinkel, maar gelukkig gelijk een goede ervaring. Simpel bestelproces en lekker snel bezorgd".

Dank voor de snelle bezorging voor de Kerst.

Hartelijk dank voor de op tijd levering van de bestelde artikelen voor de Kerstdagen. "Een goede ervaring".

super bedankt voor de snelle bezorging van de kerst cadeau's!

wij willen jullie bedanken voor de super snelle bezorging van meerdere kerst cadeau's. zowel wij als onze (klein)kinderen zijn hier heel erg blij mee. nogmaals bedankt en fijne kerstdagen gewenst!

Op tijd ontvangen / snelle service

Vlak nadat de bestelling was gedaan kregen wij al een bevestigingsmail in de mailbox. 1 dag later was de bestelling hier in goede staat bij de deur. GEWELDIG! En dat in deze drukke decemberperiode.

Leuke rc auto voor een leuke prijs!

Wij hebben voor ons kind bij radiografischevoertuigen een leuke beginners rc auto gekocht. Onze zoon is er heel erg blij mee! Onze dank voor jullie uitgebreide adviezen en vooral de snelle bezorging (ondanks de kerstperiode nu).

Snelle en correcte levering.

Er werd snel en correct gereageerd op mijn vragen. Fijn om te weten dat er ook "iemand thuis is" in de webwinkel.

Kerstcadeutjes op tijd ontvangen.......

Maandag besteld en gisteren hebben wij de bestelling al ontvangen. Heel erg fijn dat wij de Kerstcadeautjes op tijd hebben ontvangen voor onder de Kerstboom. Dank voor de leuke attentie....

Mooie zipper elektrische step gekocht. Handig en gebruiksvriendelijk.

Leuke zipper step voor een uitstekende prijs gekocht bij die step-specialist.nl. Ondanks de Engelse handleiding had ik de e-step in mijn schuurtje toch snel in elkaar gezet. De step beweegt goed op de openbare weg en het mandje achterop is echt cool. UPS heeft de step perfect afgeleverd! (4 dagen)

Ruim voldoende!

Prima bedrijf!

ruime keus telescopen, eerlijke prijs.

bij de telescoop specialist een beginnerstelescoop aangeschaft. deze site heeft een ruim/gevarieerd aanbod telescopen. de prijzen zijn eerlijk, omdat bij de telescopen ook de prijzen van concurrenten worden weergegeven. hele handige tool om direct te kunnen vergelijken.....

Precies uitgekomen wat ik vooraf ervan had verwacht.

Top geregeld en zeker ook de after service is goed. De service afdeling heeft mij namelijk snel geholpen met vragen over het gebruik.

Goede - nette afhandeling

Gwn een goed bedrijf. Doet wat het zegt.

Snel besteld en in huis!

d.m.v. een simpele, maar duidelijke site de 1e bestelling geplaatst. d.m.v. e-mails voortdurend op de hoogte gehouden van de bestelling, die na 2 werkdagen al binnenkwam.

Super ervaring

Gebruiksvriendelijke webwinkel met een leuk assortiment. Een Super ervaring gehad, zeker door de snelle levering voor 5 december 'savonds.........

Helemaal tevreden!!

Snelle levering, goede service

Cadeaus waren keurig op tijd voor Sinterklaasavond

Complimenten voor DeSpecialist. Ik had de bestelling vlak voor Sinterklaas gedaan, maar toch hebben ze het voor elkaar gekregen om de cadeaus op tijd te leveren. De kids zijn er blij mee ;-) ;-)