waardeloos

18 oktober electrische step besteld en betaald 574,50 vervolgens bericht van ups staat op depot in brussel word niet geleverd. diverse telefoontjes naar ups de stepspecialist kun je niet bereiken maar niks bereikt. uiteindelijk reaktie gehad van stepspecialist we gaan het uitzoeken er word zeer slecht gereageerd op mail laat of gewoon niet inmiddels 21 november en nog is mijn step niet geleverd. uiteindelijk de koop geannuleerd vorige week en mijn geld terug gevraagd. tot op heden mijn geld niet terug inmiddels uit handen gegeven aan juridisch kantoor. kortom zeer slechte webwinkel waar ik zeker niks meer zal bestellen

heldere productgegevens en makkelijk bestelproces.

al met al een zeer goede eerste ervaring met de fotolijst-specialist.

Conform de gemaakte afspraken afgeleverd.

Duidelijke informatie en vriendelijke klantenservice.

keurig verpakt en snelle bezorging

de artikelen waren keurig verpakt (duurzaam) en de artikelen zijn snel bezorgd met dhl.

Tevreden met mijn aankoop.

Goede webshop. Leuk artikel voor prima bedrag aangeschaft. Ik ben tevreden met mijn aankoop.

DF65 is een aanrader voor de rc modelzeiler

Bij www.radiografischevoertuigen.nl een dragonforce 65 v6 gekocht. Zeer makkelijk te besturen en de boot heeft een mooie vormgeving. Alle benodigden zaten in de doos. Mooie prijs, deze shop is de goedkoopste df65 aanbieder op het internet. (zover ik het zelf heb kunnen onderzoeken).

Betrouwbare webwinkel + snelle levering

Betrouwbaar, betaalbaar en snel. 4,5 ster-beoordeling.

Microscoopset voor een uitstekend bedrag

Hier een microscoopset online besteld. 2 dagen, na aankoop, in Antwerpen. Merci ;-)!

Het artikel is niet wat ik ervan had verwacht

De RC car is moeilijk te besturen en de batterij is snel op. Jammer dat er geen extra lipo batterij verkrijgbaar was

meegaande klantenservice, levering volgens afspraak.

wij zijn tevreden en geven een 9. Ga zo door!!!!

Zeer tevreden..

Het bedrijf doet wat het zegt. Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken.....

-E-step gekocht. Goede kwaliteit voor een leuke prijs.-

Bij Step Specialist .nl heb ik een elektrische zipper gekocht. Door UPS is de step 4 dagen na betaling bij mij afgeleverd. In perfecte staat. Dank voor het meesturen van een Nederlandse handleiding.

Goede service!!

Een zeer goede service - Vlotte bezorging aan huis - Goed verpakt zonder onnodig gebruik van karton, oftewel duurzaam!! Wanneer krijgen jullie een fysieke shop?

Heel content en snelle bezorging

Door de medewerker heel attent/content geholpen. Hij nam de tijd voor mij en daardoor vond ik wat ik zocht. Na betaling kreeg ik de artikelen 2 dagen later op de deurmat.

Goede,eerlijke organisatie

Snelle levering en een goede duurzame verpakking om het product.

Professionele webshop met goede leverings- en garantievoorwaarden.

Deze nachtkijker webshop heeft een uitgebreide keuze aan nachtkijkers en bijbehorende accessoires. Het zoeken was vrij eenvoudig, net als het bestellen+afrekenen. Voor de decembermaand zou ik willen adviseren om een 'inpakoptie' te integreren, evenals een 'cadeaubon'. Als dat er nu al was had ik daar zeker gebruik van gemaakt.

Prima afhandeling, snelle bezorging

Prima afhandeling, snelle bezorging Alleen jammer dat niet duidelijk aangegeven was dat de bezorging gratis is voor besteding > € 70. Nu heb ik wel > € 70 betaald inclusief bezorgkosten en daarmee een 'gratis fotolijst' misgelopen.

''goed verpakte microscoop en snelle levering''

eerlijk en scherp geprijsde microscopen.

Vriendelijke online klantenservice en vlotte bezorging.

In de namiddag een bestelling geplaatst, een dag later al hier in huis. Perfect! Veel contact gehad met een chatmedewerker. Complimenten voor het geduld van jullie klantenservice medewerker ;-)

Tot nu toe een uitstekende ervaring

Voor mij was dit mijn 1e bestelling bij de specialist. Tot nu ben ik nog niet teleurgesteld, het is een uitstekende ervaring. Correct, klantvriendelijk en (niet onbelangrijk) betrouwbaar.

Heel erg blij met de DF65... Uitstekende rc boot voor starters

Ik heb hier een dragonforce 65 v6 rtr model besteld. Ik ben heel erg blij met de ontvangen boot! Als enige online verkoper in Nederland hanteert deze shop nog een reeele prijs voor de df65 (scheelt wel tientallen euro's). Voordeel hier is ook dat ik gelijk losse onderdelen heb meebesteld. Ik ga jullie zeker aanbevelen binnen onze zeilclub.

Leuk aanbod radiografische zeilboten.....

Voldoende productinformatie bij de zeilboten vermeld. Op vragen werd snel gereageerd via de online chat. Met (per e-mail) DHL track & trace keurig op de hoogte gebleven waar de bestelling was. Conclusie; goede, eerlijke webshop. Wel zou ik jullie aanraden om Creditcard of achteraf betalen bij betaalopties als keuze toe te voegen.

Leuke spullen en je wordt goed geholpen.

Zeer goede ervaring. Ruim voldoende.

Mooie microscoop voor een goeie prijs!

Afgelopen week een beginnersmicroscoop aangeschaft. 1 dag later was de microscoop al thuisbezorgd. Goed artikel........ en lekker vlot bezorgd....

1e ervaring was een goede ervaring.....

Recent mijn 1e bestelling bij deze webwinkel voltooid. Ik ben erg wantrouwig en had daarom twijfels, gelukkig is deze webwinkel betrouwbaar (ook voor Belgische consumenten).