Zeer goed en fijn contact ervaren!

1e order gedaan, het is een zeer fijn en goed contact geweest.

Eenvoudig bestelproces en lekker vlot in huis

Positief; - In 2 dagen ontvangen - Makkelijk afrekenen met iDeal - Duidelijke webshop met voldoende productspecificaties - Genoeg aanbod Negatief; - Ontbreken van achteraf payment

Tevreden, een 8!

Het is allemaal prima verlopen en ben tevreden!

Prachtig product, mooi verpakt

Het was een prima ervaring met de specialist. Voor een uitstekende prijs een prachtig product in mooie verpakking mogen ontvangen

Meerdere bestellingen geplaatst, altijd goed gegaan.....

Bij Radiografischevoertuigen meerdere bestellingen gedaan en tot op heden is alles correct gegaan. Uitstekend verpakt, track en trace, 2 dagen na afrekenen al in bezit, betalen met iDeal....

Ruim voldoende waard!

Al met al een ruim voldoende voor DeSpecialist.nl ;-)

Uitstekend product, zeer goede levering.

Een uitstekend product aangeschaft voor een uitstekend bedrag.

'''Een nette en correcte afhandeling'''

1e bestelling bij deze organisatie, maar een correcte en nette afhandeling van de bestelling. Voor nu de 1e bestelling, maar zeker niet de laatste bij jullie warenhuis.

Geweldig. Snelle levering. TOP!

Het is een super webwinkel ik ben er tevreden over!

Lekker snel bestellen en thuisbezorgd.

Het bestellen en afrekenen was een fluitje van een cent. Gelukkig werd het pakket binnen 2 dagen thuisbezorgd, zoals afgesproken met de chatdient in verband met de verjaardag van onze zoon. Wij missen wel 3 dingen; - Achteraf payment - Fysieke showroom - Inpakservice voor verjaardagscadeaus

GOED

GOEDE, FIJNE BELEVING

Webshop is betrouwbaar en eerlijk!

In de afgelopen jaren heb ik veel slechte ervaringen gehad met online shoppen, maar gelukkig heeft deze webshop mij niet teleurgesteld. Eindelijk een betrouwbaar en eerlijk bedrijf gevonden die transparant is over prijzen, retourneren en betalen. De prijsvergelijker van concurrenten bij een product gaf mij nog meer vertrouwen in jullie!

Nachtkijker snel en netjes verpakt ontvangen

Nachtkijker-specialist heeft een uitgebreid assoirtment. Het was even zoeken in hun shop, maar uiteindelijk toch de gewenste nachtkijker gevonden. Afrekenen ging sneller dan zoeken ;-) Complimenten voor de strakke/nette verpakking (inclusief handleiding) en afgesproken bezorging binnen 2 werkdagen.

Eerlijke prijs. Snelle hulp via online chat en mailcontact.

Meer dan tevreden over mijn eerste bestelling. Eerlijke prijs betaald. Erg fijn vind ik de snelle reacties op mijn mailtjes, evenals de snelheid van antwoorden bij de online chat (eindelijk eens een echte chat i.p.v. computer robot).

Prima bedrijf. Alles goed geregeld.

9 waardig!

Uitstekende service!

Het gewilde product was helaas niet in stock, maar een zeer goed alternatief gekregen.

'Zending was keurig op tijd binnen'.

Betaalbaar assortiment, snelle levering en gebruiksvriendelijk webshopsysteem (ook voor digibeten als ik).

Nette winkel die voldoet aan de richtlijnen. Goed!

Productaanbod duidelijk verwoord en afrekenen met bankoverschrijving. Van bestellen tot bezorging voldoet deze winkel aan de wettelijke richtlijnen.

Lekker snel bezorgd en makkelijk online besteld.

Uitstekende ervaring; De bestelling is lekker snel bezorgd en makkelijk online besteld met iDeal. Service zoals je het tegenwoordig hoopt te krijgen.......

alles oke, een top bedrijf

gebruiksvriendelijke webwinkel voor laptop en mobiel.

Zeker een goede ervaring

Mijn beoordeling voor De Specialist .nl is een 9

mooie zeilboot lekker snel in huis ontvangen

bij despecialist een mooie, gebruiksvriendelijke zeilboot gekocht. zeer mooi verpakt en lekker snel hier. het product is makkelijk ready en de radioapparatuur makkelijk qua besturing. de df65 is voor iedere zeiler een tip.

Fijn contact, snelle levering

Fijn contact met een chatmedewerker en erg snelle levering van de bestelling. 'Nette service'.

Zeer tevreden over de nachtkijker specialist.

De nachtkijker specialist verkoopt leuke, diverse nachtkijkers voor eerlijke prijzen. Via de mailbox hebben we 3 e-mails gehad over de bestelstatus en de nachtkijker zelf al binnen 2 werkdagen ontvangen. Betalen lekker snel met iDeal en volgen via DPD tracking.

Uitstekend warenhuis

In 1 woord FANTASTISCH! Een uitstekend warenhuis waar de klant centraal staat. Het contact met De Specialist voelde als een warm bad, oftwel thuiskomen. Zonder twijfel een 10-waardig!