Joysway DragonForce 65 een aanrader voor elke zeilfan!!!!

Ik heb bij Radiografische Voertuigen een Joysway DragonForce 65 besteld, binnen 2 werkdagen al in huis! Voor 244,5 euro is dit echt een gebruiksvriendelijke zeilboot voor iedere zeilfan (ongeacht RC kennis)! > Snel in elkaar gebouwd en de besturing is lekker eenvoudig. Duidelijke handleiding erbij! Ik ga jullie bedrijf zeker aanbevelen binnen mijn zeilnetwerk hier in Fryslân.

Ruim voldoende waardig

Van afrekenen tot afleveren goed, zoals het in 2021 hoort.

Keurig geholpen!

Prima communicatie over de bestelvoortgang. Voor het bestellen had ik mijn twijfels over het juiste product, maar de chatmedewerker heeft mij keurig geholpen bij het vinden van het juiste product in het grote assortiment. Ruime keuze, betalen met iDeal, redelijke prijzen, snel

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding

Leuke produkten gekocht. Na ontvangst tevreden, i.v.m. goede kwaliteits-/prijsverhouding.

Heldere communicatie, snel gereageerd

Ik beoordeel jullie met een 10. Waarom? - 1) Heldere communicatie - 2) Leuk assortiment - 3) Makkelijk bestelproces - 4) Snel gereageerd op m'n vragen

Levering vrij snel en zoals beschreven op de site

Een fijne ervaring en fijne beleving gehad. De bestelling is redelijk snel geleverd, zoals de informatie op de site beschrijft! Prima verpakt, mooie prijs, alleen geen mogelijkheid tot achteraf betalen of het aritkel bekijken op een fysieke plek. Verder alles prima hoor..!

Prima webwinkel.

4 sterren voor deze prima webwinkel.

Eerste ervaring met despecialist is uiterst goed bevallen!

Ook een duidelijke communicatie in het hele bestelproces, duidelijke productinformatie in de shop en handige chat/klantenservice!

''Betaalbaar en snel geleverd''.

"De order is binnen 24 uur bezorgd. Artikelen waren betaalbaar t.o.v. andere online aanbieders".

Prima afhandeling, snelle service

Radiografische voertuigen . nl heeft een uitstekende service. Ze luisterde goed naar mijn wensen en de bestelling is afgeleverd op de dag die we vooraf hadden afgesproken. Prima afhandeling.........

5 sterren

Mijn 1e bestelling en gelijk zeer tevreden. Ik kom zeker terug.......

Prima prijs en (ondanks Pasen) snel in huis

Vlak voor Pasen een eerste bestelling gedaan. Toch nog de bestelling voor het Paasweekend ontvangen. Niet meer verwacht, toch gekregen ;-)

Leuke radiografische zeilboten webshop, goed geprijst!

De webshop radiografischevoertuigen.nl heeft een uitgebreid, maar leuk assortiment zeilboten. Ik was even bezig om de geschikte rc zeilboot te vinden, maar met hulp van de chat widget ben ik uiteindelijk gegaan voor de mooie DragonForce 65. Die DragoForce 65 is een must have voor de zeilfan. Gebruiksvriendelijk en snel ready to use. Bedankt voor de goede service.!!

Een tevreden klant erbij!

- Duidelijke informatie - Goede service - Snelle levering - Vriendelijke klantenservice (chat).

Fotolijstje

Super snelle levering goed verpakt, en hele mooie foto lijsten

Makkelijk, duidelijk, snel

Blij met de artikelen, een 9.

Grappig productassortiment voor reele prijzen.

Ik kwam via zoekmachine Google bij dit bedrijf terecht. Een bezoekje aan radiografische voertuigen is de moeite waard! Een divers, grappig productassortiment waarbij de producten voor reele prijzen worden aangeboden. De prijzen van concurrenten staan er namelijk ook, zodat ik gelijk een overzicht had van het online aanbod. Eerlijker kan bijna niet.

Simpel qua opzet, maar wel goed in de uitwerking.

De webwinkel ziet er qua opzet/structuur simpeltjes uit. Maar het belangrijkste, de uitwerking/verwerking, is goed verlopen. Daarom een acht. Wel jammer dat jullie niet zichtbaar zijn in reclames of social media, dat zou jullie veel sterker en bekender maken!

Dik tevreden!!

Dik tevreden over de specialist!!

Webshop is zeker te vertrouwen

'Snelle en nette bezorging van kwetsbare producten. Ondanks mijn bezorgdheid vooraf toch alles goed gelukt'

Netjes afgeleverd zoals vooraf afgesproken

Perfect. Een 10 waardig!

Fijne winkel, ook voor Belgen.

Prima verkopende partij.

Lekker snel en goedkoop

Deze aanbieder heeft de goedkoopste prijzen online (en anders staat er keurig de prijs van concurrenten bij). De producten zijn lekker snel thuisbezorgt. Het enige kritiekpuntje is, het ontbreken van achteraf betalen en het mk van een afhaalkeuze.

Goed advies ontvangen op mijn vragen!!

Ondanks mijn vele vragen heeft DeSpecialist een goed advies gegeven. Compliments voor jullie geduld. Mijn vertrouwen is niet geschonden...

'Alles naar wens'

'Van bestellen tot levering is alles naar wens gegaan'.