''Vlotte bezorging en snel besteld in de webshop''.

Een uitstekende 1ste ervaring bij deze webshop Microscoop Specialist . nl. Zeker een aanrader voor zowel de proffesionele als beginnende microscoop gebruiker.

Prima verkoper, doen wat ze vooraf zeggen!

Geen op- of aanmerkingen over deze verkoper, daarom een 9.

Kwalitatief goede fotolijsten voor een reeele prijs

wij hebben bij de fotolijst-specialist een aantal zep fotolijsten gekocht. de fotolijsten zijn van een goede kwaliteit en worden in de webshop voor een reele prijs aangeboden. per e-mail kregen wij voortgangupdates en de fotolijsten kwamen 1 dag na bestellen al binnen. groetjes, roxanne.

Alles is goed gegaan, zeker tevreden over het geleverde artikel.

Daarom geef ik jullie een 8 als beoordleing.

Divers aanbod RC boten voor eerlijke verkoopprijzen.

Ik had een zeilbootje op vrijdagmiddag online besteld en zaterdag al in huis. Het was fijn varen afgelopen weekend, thx!

Snel besteld en tevens lekker snel bezorgd.

Dit is een e-commerce bedrijf zoals je dat tegenwoordig als consument mag verwachten.... Betrouwbaar en professioneel.

Uitstekend van begin tot eind!

Zeer fijne en tevens goede ervaring.

Een prettig contact ervoeren met dit bedrijf

Wij komen voor de Decemberaankopen zeker weer terug. 4-sterren waardige ervaring! 1 ster minder, omdat de e-mails in de spam terechtkwamen.

Goede verkoper (ook voor de Belgische online consument)

voor de eerstemaal een order gedaan bij een nederlandse webshop. gelukkig is het goedgegaan! uitstekende prijs, betaald middels bancontact en ook nog eens gratis verzending naar Brussel (belgie), goede service de specialist ;-)

Wederom zijn wij helemaal tevreden

Betrouwbaar, betaalbaar en vlotte levering. Ook via tablet is het zoeken en afrekenen prima te doen.

Heel aardige chatmedewerker en snelle bezorging.

Wij hebben geen minpunten kunnen ontdekken en geven daarom 5 sterren.

Ook deze maal is het goed gegaan.

Al een paar bestellingen hier geplaatst en het is nog steeds naar tevredenheid verlopen, dus tot de volgende order.

Professioneel ingepakt en vlot geleverd!

Lekker snel (1 dagje) na bestellen al geleverd. Zeer vakkundig ingepakt en het product voldoet aan de informatie zoals op de webshop staat geschreven. Een aanrader.......

Weer tevreden met de geleverde bestelling.

Ook de 2e keer is het goed gegaan bij deze shop. Fijn dat jullie bedrijf zich heeft (door)ontwikkeld in de afgelopen jaren. Echt een flinke vooruitgang ten opzichten van jaren terug.

Een GOEDE ervaring (makkelijk besteld, snel bezorgd, t&t updates).

Beoordeling: UITSTEKEND. Een 10.

Bestelling ontvangen zoals op de site staat weergegeven.

Snel geleverd en voor een goede prijs hier besteld..

Meer dan voldoende waardige ervaring!

Deze shop heeft exact uitgevoerd, dat vooraf per e-mail met mij is gecommuniceerd. NETJES!

Prima gegaan.

Snelle en nette bezorging van de bestelde fotolijsten.

Dragonforce 65 V7 gekocht, top bootje voor een super prijs!!

De nieuwste V7 RTR dragonforce bij radiografischevoertuigen.nl gekocht. Ruimschoots de goedkoopste online aanbieder (scheelt tientallen euro's ten opzichte van andere verkopers). Zeker een betrouwbare partij. De joysway zeilboot 1 dag na bestellen al keurig door DHL pakketdienst thuis geleverd. Zonder schade en duurzaam ingepakt.

"Prima verpakt en snel geleverd"

Via google terechtgekomen bij microscoop specialist. leuk aanbod microscoop preparaten (byomic, konus) voor goede prijzen. Ondanks het glazen artikel is alles onbeschadigd bezorgd. Mev. Meijer.

Perfecte verwerking van m'n order.

Klantbeoordeling = een 8.

Hier een mooie verrekijker besteld. Top verrekijker!

De Verrekijkers Specialist was lekker snel met bezorgen. Ook het zoeken in de webshop en afrekenen was snel gedaan. TOP bedrijf!

Grappig assortiment rc voertuigen met een snelle levering optie.

RadiografischeVoertuigen is een fijne webwinkel om te shoppen. Snel hadden we al een geschikte rc boot gevonden. Na het afrekenen met IDEAL kwam het bootje, via DHL, een dag later al. + punt; betaalbaar en snel ontvangen - punt; geen creditcard of achteraf betalen beschikbaar

Ruim voldoende ;-)!

Ik ben een tevreden consument. M'n beoordeling is een 7.

Zep fotolijsten aangeschaft voor een reeele prijs!

Beste fotolijst specialist, Bij jullie een Mooi pakket fotolijsten gekocht. Zowel de houten, glazen als kunststof lijstjes zijn in goede / originele staat ontvangen. Zeker een aanrader, wel als tip voor de toekomst om achteraf betalen als betaalkeuze te bieden. Groeten, Willem

Holterschans 15

3432EX Nieuwegein