Leuke spullen en je wordt goed geholpen.

Zeer goede ervaring. Ruim voldoende.

Mooie microscoop voor een goeie prijs!

Afgelopen week een beginnersmicroscoop aangeschaft. 1 dag later was de microscoop al thuisbezorgd. Goed artikel........ en lekker vlot bezorgd....

1e ervaring was een goede ervaring.....

Recent mijn 1e bestelling bij deze webwinkel voltooid. Ik ben erg wantrouwig en had daarom twijfels, gelukkig is deze webwinkel betrouwbaar (ook voor Belgische consumenten).

'Uitstekende kwaliteit product'

'Product van mooie, uitstekende kwaliteit'

Leuke nachtkijker shop, fijn dat ik met Bancontact heb betaald.

Dit is een fijne- en leuke shop. Groot assortiment nachtkijkers met aantrekkelijke bedragen. Gebruiksvriendelijk enfijn dat ik als Belgische consument met Bancontact kon betalen. Pluspunten: gratis verzending naar Belgie + Bancontact betalen mogelijk Minpunten: ontbreken telefoonnummer.

Deskundig-, snel- en vriendelijke service

Ik heb weinig verstand van rc voertuigen en was op zoek na een deskundig advies. Op alle vragen heb ik uitvoerig en goed antwoord teruggekregen.... Dit had ik totaal niet verwacht. Dankzij de waardevolle antwoorden heb ik uiteindelijk toch een geschikt radiografisch voertuig gevonden. Complimenten voor de deskundige- en vriendelijke service van jullie.

Zoals verwacht, goed bedrijf.

Van afrekenen tot bezorging, het is zoals verwacht, gebruiksvriendelijke site.

Betaalbaar/leuk assortiment. Snel in huis.

Zoals hierboven beschreven ben ik om die 2 redenen tevreden over dit online warenhuis.

Goed ,.............

Goed hoor ,.................

Hulp bij een vraag - Suppersnelle levering.

Klantvriendelijk - Professioneeel.

Gewoon een goed warenhuis

Een goede, eerste ervaring bij dit warenhuis! Ik kom zeker weer terug bij jullie voor de sint- en kerstaankopen!

Hier een elektrische step besteld, een uitstekende klantenservice

De Step-Specialist.nl is verreweg de goedkoopste online. De elektrische step kwam hier in 2 dagen al aan. Er waren een paar probleempjes met de e-step, maar de klantenservice heeft mij hier snel en goed mee geholpen.... Fijne step voor de goedkoopste prijs. Krijgen jullie nog een showroom?

Scherpe prijs en afrekenen met Bancontact

Ik had voor het eerst iets bestelt. Heldere menunavigatie maakt zoeken simpel. Voor mij als Belgische consument is het kunnen betalen met Bancontact een meerwaarde, anders was ik weggegaan naar een andere organisatie. Levering was, zoals op hun webshop staat, keurig in 2 dagen voldaan.

Netjes het product thuis ontvangen volgens afspraak.

Voor bestellen via de chatservice een afspraak gemaakt, die door dit bedrijf daadwerkelijk is uitgevoerd. Betrouwbaar bedrijf dus!

Goede kwaliteit en vlotte levering.

Uitstekende ervaring gehad met RadiografischeVoertuigen.nl.

Tevreden over hun snelle en vriendelijke service.

Goede service. Snelle levering. Leuke online shop.

duidelijke en fijne webshop

simpele webshop, maar wel duidelijk. Zoeken en bestellen gaat eenvoudig. Fotolijst is netjes verpakt 1 dag later al hier afgeleverd.

Super !!

Geweldig ! Als ik iets vroeg, kreeg gelijk antwoord . Erg vriendelijk . Snel verzonden . Super produkt

UITSTEKENDE ervaring

Echt een UITSTEKENDE ervaring Wij komen in December zeker terug!

Niet goed

Hoi il heb een elecktrische scooter besteld maar ik heb het nog steeds niet binnen en ik wacht nu al 4 dagen mij vraag is waneer word het bezorgd ??

Correcte goede ervaring

Deskundig geholpen Snelle bezorging Professionele verwerking bestelling Leuk divers assortiment met leuke merken Voorraadstatus klopt gelukkig (heb vaak bij andere bedrijven andere ervaringen)

Veel keus en een snelle levering!

Lekker veel producten (ook bijbehorende onderdelen) in de RC webshop. Na bestellen snel geleverd! Duurzaam verpakt!

Goedkoopste online verkoper van de dragonforce65

DeSpecialist is verreweg de goedkoopste verkoper van de dragonforce65. Het was even zoekwerk, maar uiteindelijk (gelukkig) bij DeSpecialist uitgekomen voor de aanschaf van de df65. Handige handleiding voor snelle RTR, diverse onderdeeltjes verkrijgbaar bij problemen. Ideaaal!

Uitstekende ervaring

Een uitstekende ervaring, 100% 5 sterren verdiend

Boot doorgebrand en geen reactie op klacht!

Ik heb een radiografische boot gekocht die het eerst prima deed, maar vervolgens is spontaan op land de motor heel hard aangegaan en de boot doorgebrand. Heel gevaarlijk! Dit was binnen een jaar na aankoop dus ik nam aan dat er nog garantie was, maar ik heb hier twee keer over gemaild en krijg geen enkele reactie. Heel slecht dat er niet eens gereageerd wordt!

In de eerste e-mail begon de klant gelijk met geld terugeisen. Voordat wij de mogelijkheid kregen om te reageren op de eerste e-mail van deze klant, ontvingen wij al snel daarna een nieuwe mail waarin gelijk werd gesproken over een slechte recensie schrijven. Wij betreuren het ten zeerste dat er gelijk met zo'n toon 2 e-mails zijn verzonden en deze beoordeling is geschreven, zonder dat wij de mogelijkheid hebben gekregen om te reageren.