Betrouwbare shop, Snel, Betaalbaar, Duurzaam verpakt, Divers aanbod.

Deze shop is een prima online webshop. Het is wel simpel vormgegeven met design, maar het zoeken (structuur, opzet) en bestellen gaat gelukkig snel.

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling.

Daarom geven wij jullie een 9.

'Goede service en snelle levering'.

'Een snelle levering en goede service vooraf'.

Schitterende Byomic microscoop gekocht bij Microscoop-Specialist.

Recent heb ik bij Microscoop-Specialist een mooie, betaalbare Byomic microscoop LED gekocht. De productinformatie bij de microscoop was gering, maar voldoende genoeg. De prijs is eerlijk, omdat onder het winkelwagentje de prijzen van concurrenten staan weergegeven. Zodoende kon ik tijdens het bestellen de prijzen van andere aanbieders checken. Een handige tool en dit heeft mij doen besluiten om bij deze shop de LCD micrscoop te kopen, ondanks dat het elders 1 euro goedkoper was. Groeten, Gerard.

prima ervaring.

de producten kwamen 2 dagen, na betalen, aan. lekker snel bezorgt en doeltreffend ingepakt. leuke site, alleen kon de site alleen vinden via google.nl.

Uitstekend geholpen door de klantenservice>!

Door de online chat ben ik uitstekend geholpen. Ik kreeg binnen enkele minuten antwoord op mijn vragen. De snelle respons en de uitstekende prijs hebben mij uiteindelijk ervan overtuigd om bj dit bedrijf een bestelling te plaatsen.

Prima webwinkel!

Snelle levering en prima prijs. Dankjewel!

Goede aankoop gedaan hier.

Afgelopen week een goede aankoop gedaan door bij de goedkoopste verkoper een DF65 RTR te bestellen. Pluspunten van deze verkoper zijn; deskundig advies, geleverd volgens afspraak, simpel maar professioneel verpakt. Minpunten zijn het niet aanbieden van achteraf betalen of de mogelijkheid bieden een artikel ergens te bezichtigen.

Uitstekende DragonForce65 gekocht bij RadiografischeVoertuigen.nl!!

RadiografischeVoertuigen.nl heeft een leuk assortiment rc zeilboten. Het waren veel meer bootjes dan vooraf gedacht. Ik kreeg snel reactie via de mail. Daarom heb ik uiteindelijk de beslissing genomen om hier mijn eerste DragonForce65 aan te schaffen!!!

"Mooie microscopen, voor elk niveau wat wils"

"Webwinkel met een ruim aanbod microscopen, voor elk type consument iets. Ook wij hebben hier een geschikte stereomicroscoop weten te bemachtigen. Nette prijs, incl. gratis verzending"

Snelle levering naar belgie en betalen via bancontact

Ik hoefte geen verzendkosten te betalen voor verzending naar brussel Ook was er voor mij, als belgische consument, de mogelijkheid tot betalen per bancontact of bank. klantvriendelijk

Top prijs & kwaliteit!

Verder was het pakket netjes verpakt en snel binnen. Vriendelijke chat!

Goede Ervaring.

Betaalbaar, Vlotte levering, Afrekenen met iDeal, Duidelijke webshop met producteigenschappen.

Ook de tweede keer is alles weer goed gegaan!

Doordat de eerste bestelling uitstekend was afgehandeld heb ik een tweede keer bij dit bedrijf besteld. En gelukkig was het deze keer weer goed. De prijzen zijn echt eerlijk ten opzichte van andere aanbieders, de microscoop was binnen 2 werkdagen bezorgd en wij kregen netjes per mail updates over de bestelling (met track&trace erbij). Ik ben zeker van plan om dit jaar nog een keer bij jullie te gaan shoppen!

Totaal geen service indien u problemen krijgt en geen telefonische contact mogelijk

Afgelopen zondag is tijdens een gezamenlijke vaarochtend in Koedijk, mijn ontvanger van mijn DF65 defect geraakt en wilde contact opnemen met de website radiografischevoertuigen.nl waar ik in mei 2021 de boot gekocht heb en in december vaar klaar heb gemaakt. Zij gaven nog geen taal nog teken echter nadat ik aangaf dat ik hier melding van zou maken, kreeg ik een bericht dat zij totaal geen service willen bieden omdat Joysway zijn producten uitvoerig testen en niet defect kunnen raken en te lang geleden is. Helaas is dit nieuw voor mij, in mijn ogen kan zeker een defect aan het licht komen nadat ik de ontvanger 2 maanden in gebruik heb gehad. Ook was de ontvanger geheel droog en heeft totaal geen waterschade. Helaas is dat niet de kern van de zaak. De firma Radiografischevoertuigen.nl wil geeneens naar een oplossing zoeken en de nodige service bieden. Overigens deze discussie is nog lang niet aan de orde geweest en de firma kapt alles af. Nog een belangrijk punt om te weten: de firma is op geen enkele wijze telefonisch bereikbaar!!!! Mijn advies is om deze website links te laten liggen als je nog service verwacht na problemen.

De klant heeft ons op 13 februari om 20.01u een e-mail gestuurd over een defecte receiver. Wij hebben per e-mail gereageerd op 15 februari om 17.44u (binnen 2 dagen). Nadat wij onze reactie per e-mail hadden gestuurd, kregen wij direct een mail van de klant waarin wij werden gechanteerd tot 'aangifte doen bij de politie' en 'slecht praten over het bedrijf binnen o.a. de vereniging'. De toon van de klant veranderde direct, terwijl wij pas 1 keer de mogelijkheid hadden gekregen om te reageren. Wij waren van plan om de klant te helpen door op 16 februari een gratis receiver te sturen. De receiver was al ingepakt en stond zelfs al klaar voor verzending. Kort voor verzending kregen wij echter de chantage e-mail te lezen en ontvingen wij een onterechte review en klacht op internet (16 februari). Mede door de 'chantage e-mail' is de zending geannuleerd.

goede prijs en snelle bezorging....

dit is een correct bedrijf, dat heeft waargemaakt wat het mij vooraf heeft beloofd!

Prima advies, snelle levering, scherpe prijs.

Via e-mail contact gehad over levering van Dragon Force V6 of V7. N.a.v. advies de V6 besteld (laagste prijs in NL). Werd snel geleverd met gratis extra main-boom. Prima!

Zoals altijd puik in orde

Vlotte bestelling alsook de levering

Prima ervaring

3 fotolijsten Nielsen gekocht. Echt stukken goedkoper dan andere aanbieders. Wel verzendkosten. Dat is wel weer jammer. Maar uiteindelijk bij elkaar beste koop. Bezorging binnen enkele dagen. Netjes verpakt.

Snel geleverd en goede kwalteit!!!

De Joysway RC boot is snel geleverd en het artikel heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding t.o.v.. vergelijkbare radiografische boten.

goede service,snelle bezorging, correcte chatdienst

leuke fotolijsten besteld bij de fotolijst-specialist.nl. deze webshop heeft leuke fotolijstjes in hun assortiment voor normale prijzen. zeer goed verpakt, waardoor de glazen lijstjes heel zijn aangekomen.

Geen garantie

Alleen voor verkoop

Wij herkennen ons absoluut niet in deze beoordeling.

Alles goed. Ben tevreden met de microscoop.

Dank voor het deskundige advies met betrekking tot de aankoop van een beginnersmicroscoop van 45 euro. De microscoop voldoet aan de verwachtingen.

Aanrader

Telescoop besteld, snelle en goed verpakte levering Duidelijke communicatie bij vragen. Prima webwinkel

Goed !

Nitro readyset auto die ik opt oog had was niet beschikbaar, levertijd onbekend... Als geste een korting gekregen op een vernieuwde versie van diezelfde wagen! TOP! Mails worden netjes beantwoord. Enkel aankoopfactuur heb ik per mail moeten opvragen. Goede ervaringen dus en nette prijzen ;-)