Prima ervaring gehad.

Perfecte chathulp, levering op afgesproken tijdsitp en datum.

zeer tevreden over deze webshop

lekker snel de artikelen binnengekregen. op de smartphone was afrekenen een fluitje van de cent. meer dan genoeg productinformatie en bedrijfsinfo op de webshop.

Vlug geleverd en snelle levering van betaalbare rc boot

Op RadiografischeVoertuigen.nl een populaire, maar betaalbaar rc bootje besteld. De boot is, prima ingepakt, vlug aan mij thuis geleverd. volgens afspraak met extra onderdeel, thanx! eenvoudig in elkaar gezet.

Leuk assortiment voor marktconforme prijzen

Leuke producten gekocht voor, conform de markt, zeer nette prijzen. Goede, betrouwbare partij die snel levert. Amber.

Ook deze keer is de bestelling weer goed aangekomen....

Voor de 2e x bij dit bedrijf besteld en ook deze keer is het weer goed gegaan. Erg fijn om te zien dat jullie, met mij eerdere suggesties, iets hebben gedaan en zo het advies van mij als consument serieus hebben genomen.

Meer dan voldoende

Vlotte bezorging en goede verkoopprijs

Wij zijn een tevreden consument.

Bij de producten staan uitgebreide productomschrijvingen met ook nog eens de prijzen van concurrenten erbij. Heel verrassend en bijzonder (nooit eerder ergens gezien), maar wel eerlijk en transparant. Dat heeft ons uiteindelijk doen besluiten om hier onze 1e order te plaatsen. DHL bezorgden 1 dag later de order. Thanx! Grt, mariska

Snelle bezorging en vriendelijke klantenservice online!

Prettig online klantcontact en goede prijs!

Prima ervaring.

De bestelling kwam binnen 2 dagen aan, goed verpakt en de prijs voor de producten was goed ten opzichte van andere verkopende partijen.

-Deskundig voorgelicht over het assortiment-

Vooraf ben ik deskundig voogelicht door een medewerker (Robin) van deze webshop, waardoor ik uiteindelijk gelijk het juiste rc product vond. De bestelling is stevig/goed verpakt en vlot bezorgd. Dank voor het extra onderdeel, nette service! Ik heb alleen iets aan te merken over het betalen. Betalen per overschrijving is fijn, maar achteraf betalen of Creditcard was wel aantrekklijker geweest.

't is prima verlopen.

van betalen tot bezorgen, alles is 'conform algemene voorwaarden' afgewikkeld. familie verheul.

Dragonforce65 v7, goede boot, uitstekende prijs.

Deze verkoper is met afstand op het internet de goedkoopste aanbieder van de df65 v7. De boot werd 1 dag later al bezorgd door DHL. Stevig verpakt. Het is een goede rc boot, handleiding maakt montage makkelijk, besturing is eenvoudig, vernieuwde servo is een toevoeging. leuke bootstandaard is handig.

Ik ben een tevreden klant.

Goede ervaring. Daarom geef ik 4 van de 5 sterren.

''Zeer blij met de ontvangen producten''

''Mooie producten voor goede prijzen''

wij zijn tevreden.

een prima webwinkel, aanrader.

Super ;-)!

De bestelling is op de afgesproken leverdatum bij ons afgegeven. Dank voor deze service, ondanks dat het zomervakantie is. Afrekenen met iDEAL is perfect, maar mijn advies is om Creditcard of Klarna ook als mogelijkheid aan te bieden. Verder geen aanmerkingen. Met vriendelijke groeten, Pim.

Een goede 1ste ervaring met dit warenhuis....

De artikelen zijn snel geleverd, netjes verpakt, normaal geprijsd.

Prima kwaliteit product voor een prima prijs!

Een betrouwbare webshop met een leuk assortiment radiografische bootjes. Dankzij de handige productfilter snel de boot gevonden!

Goed.

Snelle levering naar België (2 dagen), maar ook de betaalfunctie Bancontact voor mij als Belgische consument is goed.

supersnelle levering, mooie producten en duidelijke productinfo.

handige chatservice, makkelijke webshop, dhl kwam binnen 1 dag bezorgen.

Het product is exact wat ik online heb besteld.

- Prima product / Mooie prijs / Bezorging in 2 dagen / Lekker eenvoudig afrekenen met iIDEAL / - Extra meerwaarde is het toevoegen van rembours of achteraf payment

Geweldig.

Dit bedrijf heeft gedaan wat ze mij, voor bestellen op de webshop, beloofden. Kortom, ze voldeden aan mijn verwachtingen.

Perfecte levering en after service!

Uitstekend! Groet, Marc.

Prima verlopen!

Professionele klantenservice (online chatfunctie) en de bestelling kwam 2 dagen na bestellen al aan!

deskundig personeel en snelle levering!

ik ben erg tevreden en ga de volgende keer ook weer bij jullie bestellen!