Super snelle service

Een echte aanrader

Goede communicatie en zeer vriendelijk

Vlotte reactie op vragen, en ook prima afspraken mee te maken. Verder zeer vriendelijk en toont duidelijk waardernig voor de klant. Aanrader!

Service, garantie of retourneren: nooit van gehoord.

Joysway DF65 V6 besteld. Goede prijs, vlotte levering. Maar dan is het hopen dat alles in één keer goed gaat. Als een levering niet compleet is of als iets defect is dan blijkt De Specialist een specialist in ontkennen, wegduiken of niet reageren. Een voorbeeld van service: als dealer van Joysway worden voor de DF65 onderdelen aangeboden, maar of die ooit worden geleverd? Van de 81 onderdelen op de site zijn er 78 niet op voorraad!!! De Specialist zal zich zeker niet herkennen in deze review, maar als koper bent u gewaarschuwd.

Klant heeft op 14 maart een bestelling geplaatst, die op 16 maart is bezorgd. Volgens de klant was er 1 onderdeel niet aanwezig in de verpakking. Wij hebben aangegeven dat zowel de fabrikant als wij zelf de inhoud van de verpakking checken, voordat deze naar klanten worden verzonden. Het onderdeel dat volgens de klant niet in de verpakking zit, hebben wij tijdens het inpakken van de order wel gezien. Desalniettemin hadden wij besloten om de klant te helpen en na meerdere e-mails was de klant tevreden met de geboden oplossing; wij sturen het onderdeel naar de klant of de klant koopt het onderdeel elders en dan vergoeden wij de officiële verkoopprijs. Wij hebben de klant keurig geholpen met een oplossing die door de klant is geaccepteerd. Hierdoor herkennen wij ons niet in deze beoordeling.

goed zoals je mag verwachten van een e-commerce bedrijf

Snelle bezorging en nette verkoopprijs

Door DHL zijn de bestelde producten snel bezorgd. Wij hebben de producten voor een nette/eerlijke prijs gekocht. Afrekenen met IDEAL is ideaal, maar achteraf betalen was beter geweest. Met vriendelijke groeten, Saskia.

9 DF95 is echt een top rc boot Bij de radiografische voertuigen . nl zeilboot gekocht, deze was lek

Pas op koop hier niet!!! Bij de radiografische voertuigen . nl een df65 v2 online gekocht. Deze is met lekkage in de romp geleverd, wat bij gebruik dus na het verder monteren bleek. Hiervan een getuige. Hierover gereclameerd. Al reactie een zeer onheuse beschuldiging. Binnen termijn gemeld dat ik de koop ongedaan wil maken, via het daarvoor bestemde formulier. Krijg nu verder geen reacties meer van De Specialist. Voor mij een rampenfirma.

Klant heeft op 10 mei een DF65 V6 gekocht, welke op 12 mei is afgeleverd. De DF65 is door zowel de fabrikant als ons dubbel gecheckt en er was voor verzending naar de klant geen schade op de boot aanwezig. De ontstane schade is duidelijk na het gebruik van de zeilboot ontstaan. Wij hebben per e-mail aangegeven, dat we een nieuwe DF65 hebben verstuurd welke door de fabrikant en ons is gecheckt. Bij beide checks was geen schade aanwezig. De schade is (ook zichtbaar op ontvangen foto's van de klant) door het gebruik van de zeilboot gekomen. De klant geeft echter aan, dat hij een defecte boot met schade heeft ontvangen.

MBM vouwfiets, perfecte inklapbare vouwfiets....

Vooraf via de chat een afleverdatum afgesproken en de vouwfiets specialist heeft de vouwfiets op het afgesproken tijdstip laten bezorgen (zonder schade). Onze dank voor de snelle bezorging. ;-)

MTB voor een uitstekend bedrag besteld bij mountainbike-specialist.nl

De mountainbike-specialist.nl heeft mij per mail op de hoogte gehouden wanneer de mountainbike weer op voorraad zou zijn. Heel attent en klantvriendelijk/persoonlijk en, dat heeft me doen besluiten om de mtb bij dit online bedrijf te gaan bestellen. De mtb kwam, via gls, 1 dag later al binnen! Goed verpakt en zonder schade ontvangen. Bedankt voor het gratis ringslot..

'Goede artikelen, snelle en juiste levering'

'Nette afhandeling van me order'

Een prima eerste ervaring met deze webwinkel!

Zeer goed, eerste contact en alles volgens afspraak geleverd.

DF95 is echt een top rc boot

Bij de radiografische voertuigen . nl een df65 v2 online gekocht. Wat een geweldige zeilboot! Deze rc zeilboot ga ik zeker aanbevelen bij andere zeilfans.!

Uitstekende prijs en levertijd (1 dag)!

Geen minpunten, een uitstekend bedrijf, verrekijker goed verpakt door DPD binnen 1 dag binnnen, betaald met bankoverschrijving, besteld in enkele minuten via de smartphone.

De estep is snel bezorgd en online eenvoudig besteld.

Webstore is duidelijk qua informatievoorziening en gebruiksvriendelijk ingedeeld (menu en artikelen). Het bestellen van de estep ging daarom gemakkelijk. De zipper voldoet aan de normen die bij het product in de webstore staan getoond. Grt, Arthur.

Alles prima maar wel wat ongerust omdat ik geen bevestiging ontving.

Mountainbike gekocht. Leuk instapmodel!

Ik heb onlangs een 28 inch mountainbike gekocht bij de Mountainbike-Specialist. De mtb is gebruiksvriendelijk en voor die prijs (300 euro) heeft het een uitstekende kwaliteit, beter dan vooraf gedacht.

Sjoelbak van goede kwaliteit / Vriendelijk en correcte winkel.

Mooie Heemskerk sjoelbak aangeschaft. Goede kwaliteit sjoelbak voor een net bedrag. Erg fijn dat er 30 sjoelschijven worden meegeleverd.

Ruim voldoende !

Leuk aanbod verrekijkers, voor iedere prijsklassen wel iets. Dat is wel echt goed, zodat iedereen in deze verrekijkers shop zinvol kan shoppen. In eerste instantie was het plan om via achteraf betalen te betalen, maar dit was er niet. Dat is wel jammer, zo missen jullie onnodig orders.

Op tijd geleverd en professioneel geholpen via een online chat.

Via de chatfunctie heeft een medewerker mij zeer professioneel geholpen en vooral veel geduld gehad met mijn vele vragen. De artikelen zijn netjes verpakt en snel door DHL bezorgd.

Uitstekend ingepakt en snelle bezorging.......

Ik heb onlangs bij de statief Specialist een statief besteld. Het is een prima statief, zeker voor de scherpe prijs waarvoor deze werd aangeboden. Het bestellen op de laptop was zo geregeld... Wel de tip om dit ook net zo makkelijk te maken voor tablet of smartphones (is nu nog niet zo).

Snelle levering en Vriendelijke Klantenservice.

Een zeer goede eerste ervaring!

4 sterren, voldoende-waardig

Afrekenen met iDEAL Levertijd inderdaad slechts 2 dagen Product voldoet aan de gestelde voorwaarden Fijne weergave van concurentieprijzen in de webshop

Zeer correct bedrijf

Een betrouwbaar bedrijf dat onze bestelling conform afspraken heeft bezorgd

mooie houten fotolijstjes voor een uitstekende prijs

ik heb bij de fotolijst-specialist.nl leuke, mooie houten fotolijstjes gekocht. T.o.v. concurrenten is de prijs eerlijk en dus uitstekend te noemen. het is een goede 1e ervaring geweest, alleen toch het advies om de verzendkosten lager te maken bij orders onder de 75 euro.

Artikel geleverd gekregen volgens afspraak.

De bestelling is, volgens de via mail gemaakte afspraak, in goede staat bij ons afgegeven.

Keurig afgeleverd op het afgesproken tijdstip!

Wij komen in het najaar zeker weer terug.