'heel goede prijs en erg snel geleverd'

'De verzending was heel snel geregeld. Het product is in gebruik fantastisch. Een ideale microscoop voor het leren omgaan met een allereerste microscoop. En dat voor maar een paar tientjes.'

Super geholpen en snelle aflevering!!

Fotolijstjes zijn in goede staat (ondanks glas) door de pakketbezorger bezorgd. Zeer kundig verpakt, waardoor kans op schade beperkt was.

Zeker tevreden met de geleverde producten.

'n zeer goede ervaring bij deze winkel. Conform voorwaarden afgehandeld. Meer dan voldoende!

Torro RC tank gekocht bij de goedkoopste RC aanbieder

Ik heb onlangs bij radiografischevoertuigen.nl een eerste Torro RC tank gekocht en dat is zeker niet de laatste tank. Torro is kwalitatief een sterk merk voor een betaalbare prijs. Super is de meegeleverde handleiding en benodigde onderdeeltjes. In deze shop is voldoende aanbod (voor beginner tot gevorderden) en qua prijzen is er voor iedereen wel iets beschikbaar.

'heel lief en vriendelijk geholpen en vlotte bezorging.'

Ik ben voor aankoop van het artikel heel correct en vooral vriendelijk geholpen, waardoor ik uiteindelijk de bestelling plaatsten. Heel erg fijn om anno 2023 nog te mogen ervaren, dat er klantgerichte webshops met geduld zijn. MVG.

GOED!

Wij zijn blij met de ontvangen verrekijker.

Uitstekend bedrijf!

Leuk assortiment rc voertuigen en duidelijke webshop. Vanaf m'n smartphone was de webshop heel goed bereikbaar.

Zeer goede 1e ervaring met deze onderneming. Ruim voldoende!

In de middag had ik de bestelling geplaatst en alsnog kwam de bestelling de volgende dag op de deurmat. Hele nette en vooral snelle service ;-)!

Artikelen in goede staat ontvangen.

Top bedrijf, kom zeker terug in het najaar 2023.

Goede ervaring.

Prima service. Nette levering. Goede prijs. Duurzaam verpakt. Updates met trackentrace.

DF65 V7, heerlijk om mee te varen op elk type water.

DF65 zeilboot aangeschaft. Zeer fijne boot om mee te varen. Voor 300 euro is dit een kwaliteit bootje om onder alle weersomstandigheden lekker mee te varen. Bedankt voor jullie uitleg over de verschillen tussen de V6 en V7, ARTR en RTR.

Nette communicatie en gemaakte afspraken nagekomen.

Overzichtelijk assortiment artikelen met handige productfilters, hierdoor in enkele minuten het gewenste artikel kunnen vinden en bestellen.

de specialist geeft een goede service ruim na levering.

- uitstekend geholpen - snel geleverd - groot aanbod producten - keurige prijzen - goede after service

Zoals de vorige keren is het deze keer ook weer perfect gegaan!

In de afgelopen jaren meerdere bestellingen gedaan en elke keer is het goed gegaan. Afgelopen week een paar fotolijstjes gekocht en de service en vriendelijkheid kwam overeen met eerdere bestellingen. Fijn dat jullie nog steeds de klant op 1 hebben staan. Fijne Pasen. Groeten.

Professionele dienstverlener!

Zeer goede ervaring. Vlot bezorgd en eerlijk geprijsd.

Makkelijk bestelproces en duidelijke richtlijnen.

Het aanbod telescopen is ruim en in elke prijsklassen is wel iets te vinden. Een beginnerstelescoop voor mijn zoontje besteld en een dag later in huis.

Scherpe prijs en snelle levering.

Meer dan tevreden. Mijn beoordeling is een 8 (4 sterren).

Prima ;-)

Gratis verzending naar Brussel (Belgium) en voor mij als Belgische klant ging afrekenen snel met Bancontact. Updates per mail en vriendelijk te woord gestaan via mailwisseling.

'n vlotte verwerking van mijn bestelling

geen op- of aanmerkingen, 't is een goede webshop.

Mooie Dragonforce 65 voor de beste prijs online.

Bij RadiografischeVoertuigen.nl een schitterende DF65 V7 besteld. De zeilboot is binnen 2 werkdagen, goed verpakt, door DHL bezorgd. Wat een geweldige boot is dit! Met de meegeleverde gebruikshandleiding is de DF65 snel klaar om mee te varen. De V7 is echt een upgrade van de V6 en de meerprijs is het dan ook meer dan waard. 5 sterren *****

leuke ZEP fotolijstjes gekocht bij de fotolijst specialist...

ruim assortiment fotoalbums en fotolijstjes, dus het kiezen van een geschikt ZEP ITALIA lijstje was zo gefixet. ik wil jullie bedanken voor het gratis fotolijstje dat meegeleverd werd!

gewoon een eerlijk bedrijf met snel antwoord op e-mailtjes.

De microscoop is netjes verpakt en voor een nette prijs verzonden, uiteindelijk door DPD in 2 werkdagen bij mij bezorgd. Een betrouwbare webshop is de microscoop-specialist, voldoet aan alle verwachtingen.

'Leuke artikelen voor eerlijke prijzen.'

Een gebruiksvriendelijke webwinkel, uitgebreid en divers assortiment voor normale bedragen. Ga zo door! Wij komen in de zomer weer terug voor een nieuwe order... Bruno.

''Snelle bezorging + Gratis verzending''

''een negen!''

UITSTEKEND!!

TEVREDEN met de bestelde radiografisch bestuurdbare boot. Mooi examplaarr voor een mooi bedrag.