zonder beschadiging en lekker snel binnengekregen.

Eerlijke en snelle levering + Mooi aanbod voor aantrekkelijke prijsjes.

goed ;-)

geen op of aanmerkingen over deze verkoper. 'n goede ervaring!

Betaalbaar assortiment - Snel geleverd - Mooi ingepakt

Zeer goed verlopen. Gtz, M Langerak

de producten komen volledig overeen met de shop informatie

2 producten (fotolijsten) besteld en beide producten komen exact overeen zoals op de webshop getoond. 4 sterren beoordeling * bestelling geplaatst bij fotolijst specialist, onderdeel van DeSpecialist.nl

Vriendelijk personeel en goede klantondersteuning.

Tot de volgende bestelling. Groeten, Maxime.

Leuk rc bootje voor een eerlijke prijs.

Dit jaar bij Radiografische Voertuigen .nl een rc bootje aangeschaft. Het bootje kostte slechts 240 euro, maar daar is in de kwaliteit niks van te merken. Het bootje is gemaakt van stevig materiaal en met de handleiding erbij is het bootje snel ready to use. 'n aanrader voor elke modelbouwliefhebber.

In 1 woord gewoon uitstekend behandeld!!

Wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf. Wij hebben de bestelde artikelen, volgens afgesproken voorwaarden, 2 dg later al in ontvangst genomen.

Zeer goede klantbeleving!

Meer dan goed te noemen!

PRIMA! ;-)

Betrouwbare / Prima online webshop, eerlijke prijsweergave en snelle levering op een zelf gekozen aflevermoment. Bas.

beste prijs en goed op de hoogte gehouden d..m.v. mailtjes.

het bestelde artikel ontvangen op het afgesproken tijdstip en locatie.

Eerlijke informatie gekregen van de chatfunctie.

Ik weet niks van radiografische voertuigen. De online chatfunctie heeft al mijn vragen beantwoord. Het bedrijf heeft kennis van zaken, hierdoor heb ik gelijk de juiste rc boot gekocht. DANK voor jullie geduld en deskundige advies. Ben heel blij met de boot.

't was wel oke hoor.

't is verlopen zoals je van een ecommerce webwinkel mag verwachten. een voldoende. met vriendelijke groeten, Hans

Vlug de bestelling binnengekregen....

eenvoudig besteld en afgerekent via de smartphone. vlug (1 dag) de bestelling thuis binnengekregen. updates per mail ontvangen. correct verpakt.

Uitstekend geholpen.

Wij zijn uitstekend geholpen en uiterst tevreden over de geleverde bestelling.

''Op tijd bezorgd en netjes verpakt''

''Het ziet eruit zoals op de webshop staat vermeld. Mooi product voor een mooie prijs''

Goede ervaring!

Van bestellen tot afleveren is alles volgens afspraak nagekomen. Groetjes Mike

Betaalbaar en snelle bezorging!

Een blije klant erbij ;-)

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf. Blij met de bestelde artikelen ;-)

Goed.! DF65 V7 besteld en 'in goede staat' binnengekregen.

Eerlijk bedrijf, alle gegevens (zoals levertijd en specificaties) kloppen daadwerkelijk. Betrouwbare partij.

DF65 RTR V7; uitstekende boot

Mijn 1ste rc zeilboot gekocht. De DF65 V7 is een perfect instapmodel. Zelfs een beginnende rc zeiler als ik kan er mee omgaan. Een goede prijs voor een topkwaliteit bootje.

Tevreden ;-)

Wij zijn tevreden met de ontvangen fotolijstjes. Goede kwaliteit fotolijstjes voor een scherpe prijs.

Een betrouwbaar bedrijf.

Prima contact met de chat. Snelle levering. Eenvoudig besteld. Updates per mail over voortgang bestelling. Prima prijs ten opzichte van anderen. Ontbreken creditcard en klarna is een gemis.

Goede prijs en goede levertijd.

De beoordeling is goed. 4 sterren ervaring!

Wederom een top ervaring gekregen. 'n 9!

Lang geleden eerder een bestelling gedaan en ook deze keer weer niet teleurgesteld. Sterker nog, jullie zijn zichtbaar gegroeid ;-) Mooi dat jullie, jaren na de eerste bestelling, zijn doorgegroeid en nog betere prijzen hanteren en een makkelijker bestelsysteem hebben ontwikkeld voor de klant. Hopelijk blijven jullie een vaste waarde in de drukke ecommerce wereld. Groet, Marjolein..

Complimenten voor het geduld (lang wachten tot bestellen).

Ik had veel twijfels om online een bestelling te plaatsen. Complimenten voor deze organisatie. Ondanks mijn vragen en lange wachten tot uiteindelijk bestellen heeft deze organisatie geduld gehad. Gelukkig is het vertrouwen voor beide partijen beloond. Nogmaals thanx!