Net in doos verpakt bij ons thuis afgeleverd

De medewerker van de klantenservice heeft heel veel geduld gehad. Deze betrokkenheid en klantgerichtheid hebben mij overtuigd hier toch mijn aankoop te doen. Blijf de klant centraal stellen, ook in de toekomst ! Dat gaat jullie ver brengen.

een beperkt assortiment artikelen, wel erg nette prijs.

weinig aanbod artikelen. Door het zoekfilter en de chatservice heb ik uiteindelijk mijn gedroomde rc voertuig gevonden. Het was een zoektocht, maar dankzij dit bedrijf alsnog goedgekomen. bedankt! Hier mijn aanvullingen/suggesties; Meer producten - Meer merken - Werkend telefoonnummer - Payment na bezorging.

Prima 'online shoppen' hier.

Verder geen op- of aanmerkingen. 'Top'!

Tevreden!

't was een prima ervaring met deze organisatie. Het bestellen was vlekkeloos en de bezorging verliep volgens plan. Kortom, een tevreden consument. Kunnen jullie mij wel mailen als de onderdelen weer leverbaar zijn? Groeten, Martin

Een overzichtelijk systeem - Snel afgerekend en geleverd - Klantgericht

Kortom, geslaagd van bestellen tot bezorging. Met Sinterklaas kom ik hier 100% zeker weer een kijkje nemen!

op tijd geleverd, uitstekende duurzaam verpakt.

Heel erg blij met de ontvangen bestelling! Conform afspraak!

Lekker snel in huis en een perfecte prijs betaald.

Ik heb onlangs bij dit bedrijf een bestelling gedaan. Het pakketje was lekker snel in huis en de prijs hiervoor was eveneens perfect. Ik ga jullie bedrijf in mijn vriendennetwerk promoten, want dat verdienen jullie zeker. Dank! Helene.

prima zaken gedaan met deze onderneming

deze onderneming heeft veel geduld met mij gehad. voor het bestellen heb ik veel vragen gesteld en op elke vraag heb ik antwoord teruggekregen. deze betrokkenheid en duidelijke antwoorden hebben mij doen besluiten alsnog een order te plaatsen. jullie verdienen dan ook een 7.

Goed deskundig advies (online) + Nette bezorging.

Al met al een prima 1e ervaring, zeker een aanbeveling voor anderen die een betrouwbare verkoper zoeken.

een goede levertijd en uitstekende prijs!

pluspuntjes; - goede prijs - goede levertijd - goede garantievoorwaarden minpuntjes; - geen achteraf betalen - webshop was niet volledig zichtbaar op de mobiele smartphone - pas gratis verzendkosten vanaf 75 eu-

DF 65 V7 , geweldige upgrade van de DF 65 V6

De V7 kost bijna 70 euro meer, maar dat is het echt wel waard. De verbeterde winch servo en standaard voor de boot zijn een echte meerwaarde !

Prima ervaring gehad.

Perfecte chathulp, levering op afgesproken tijdsitp en datum.

zeer tevreden over deze webshop

lekker snel de artikelen binnengekregen. op de smartphone was afrekenen een fluitje van de cent. meer dan genoeg productinformatie en bedrijfsinfo op de webshop.

Vlug geleverd en snelle levering van betaalbare rc boot

Op RadiografischeVoertuigen.nl een populaire, maar betaalbaar rc bootje besteld. De boot is, prima ingepakt, vlug aan mij thuis geleverd. volgens afspraak met extra onderdeel, thanx! eenvoudig in elkaar gezet.

Leuk assortiment voor marktconforme prijzen

Leuke producten gekocht voor, conform de markt, zeer nette prijzen. Goede, betrouwbare partij die snel levert. Amber.

Ook deze keer is de bestelling weer goed aangekomen....

Voor de 2e x bij dit bedrijf besteld en ook deze keer is het weer goed gegaan. Erg fijn om te zien dat jullie, met mij eerdere suggesties, iets hebben gedaan en zo het advies van mij als consument serieus hebben genomen.

Meer dan voldoende

Vlotte bezorging en goede verkoopprijs

Wij zijn een tevreden consument.

Bij de producten staan uitgebreide productomschrijvingen met ook nog eens de prijzen van concurrenten erbij. Heel verrassend en bijzonder (nooit eerder ergens gezien), maar wel eerlijk en transparant. Dat heeft ons uiteindelijk doen besluiten om hier onze 1e order te plaatsen. DHL bezorgden 1 dag later de order. Thanx! Grt, mariska

Snelle bezorging en vriendelijke klantenservice online!

Prettig online klantcontact en goede prijs!

Prima ervaring.

De bestelling kwam binnen 2 dagen aan, goed verpakt en de prijs voor de producten was goed ten opzichte van andere verkopende partijen.

-Deskundig voorgelicht over het assortiment-

Vooraf ben ik deskundig voogelicht door een medewerker (Robin) van deze webshop, waardoor ik uiteindelijk gelijk het juiste rc product vond. De bestelling is stevig/goed verpakt en vlot bezorgd. Dank voor het extra onderdeel, nette service! Ik heb alleen iets aan te merken over het betalen. Betalen per overschrijving is fijn, maar achteraf betalen of Creditcard was wel aantrekklijker geweest.

't is prima verlopen.

van betalen tot bezorgen, alles is 'conform algemene voorwaarden' afgewikkeld. familie verheul.

Dragonforce65 v7, goede boot, uitstekende prijs.

Deze verkoper is met afstand op het internet de goedkoopste aanbieder van de df65 v7. De boot werd 1 dag later al bezorgd door DHL. Stevig verpakt. Het is een goede rc boot, handleiding maakt montage makkelijk, besturing is eenvoudig, vernieuwde servo is een toevoeging. leuke bootstandaard is handig.

Ik ben een tevreden klant.

Goede ervaring. Daarom geef ik 4 van de 5 sterren.

''Zeer blij met de ontvangen producten''

''Mooie producten voor goede prijzen''

Holterschans 15 3432EX Nieuwegein

233020360