TOP

Snelle verzending, goed verpakt, beste prijs, alles top

Mooi op tijd geleverd en fijne korting.

Na 1 week nog niets ontvangen

En geen reactie van klantenservice

Beste Dennis, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat uw vragen gewoon beantwoord zijn via de mail. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag via; service@donelli.com Status; Lopend onderzoek bij DHL omtrent uw pakketje. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Donelli Team

Snelle levering en fraaie schoenen en laarzen

Ben erg tevreden met mijn bestelling!

Als erste bestellung alles super gelaufen

Alles super gelaufen danke, gerne wieder

Snel, netjes, zeer tevreden

Goed verpakt, snelle levering, zeker een aanrader!

Snelle en correcte levering.

Heel tevreden over Donelli maar geheel niet tevreden over DHL.

perfect

voor nog eens

Snelle levering zeer goede kwaliteit en maat klopt altijd 👍

Snelle levering en goede prijs!

Mijn hond had helaas mijn nieuwe Guess bikerboots kapot gekauwd en ik was opzoek naar een nieuw paar, maar dan het liefst wat goedkoper dan de rest van alle bekende winkels. Donelli was de enige winkel waarbij ze 20euro goedkoper waren en ook nog eens alle maten beschikbaar. Volgende dag had ik ze al in huis.

Zeer goede ervaring met Donelli

Snelle levering, duidelijke communicatie, voor herhaling vatbaar !!

Schoenen bij Donelli besteld. Snelle levering en voor een mooie prijs.

Op tijd geleverd, stuk minder betaald en top verpakt. Rekening in hoesje. Blij mee!

Toch nog snelle levering, maar niet op de afgesproken bezorgavond.

Bezorging prima, alleen schoenen zitten vlekken op

Vlekken op de schoenen en ze zijn ook te groot, dus deze gaan retour. Dit eerste is wel vreemd bij zulke dure schoenen

De service van Donelli is altijd helemaal top.

Vaker schoenen besteld bij Donelli. Keurig verpakte pakketjes. Alleen was de bezorging door DHL niet goed. Pakket was bij buren afgegeven, terwijl we wel gewoon thuis waren, en ook geen briefje in de brievenbus. We zijn dus in de buurt opzoek gegaan naar ons pakket.

Duurd lang !

Bericht gekregen dat de levering 1 a 2 dagen langer duurde. Afspraak was dinsdag avond 15 okt. Kreeg bericht dat het langer duurde . Gisteren avond was ik niet thuis toe ze langs kwamen . Wist ik ook niet , tijd was niet vermeld . Nu wordt het morgen zaterdag geleverd tussen 11.00 uur en 15.00 uur . Ben benieuwd of het nu wel wordt geleverd? Kan ik het dan toch bon terug sturen als ze niet passen ?

Beste Ineke, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw pakketje langer duurt dan verwacht. Wij hebben direct contact opgenomen met DHL om de status van uw pakketje op te vragen. DHL geeft inderdaad aan dat er een vertraging is opgetreden, maar dat het naar alle verwachting as zaterdag wordt afgeleverd. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben omtrent uw zending, stuur dan een email naar service@donelli.com . Op deze manier kunnen wij u zo snel / correct mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Donelli

Supersnelle levering!

Duidelijke en overzichtelijke site, snelle levering.

Supersnelle levering

Enorm veel keuze van Xsensible. Levering reeds na twee dagen. Alles prima in orde!

Snelle en goede levering

Na de bestelling werd ik direct op de hoogte gehouden over de levering. Allses keurig netjes verpakt en snel afgeleverd.

geweldig

hele fijne schoenen

Mooie aanbieding van laarzen

Vlotte levering. Hoge korting op laarzen gehad. De originele doos viel direct uit elkaar van ouderdom. Geeft gelukkig niets want ik houd ze graag en de laarzen kwamen er gelukkig in nette staat uit.

Snelle bezorging

Super!!

Goede snelle service. Zeer tevreden met prachtige laarsjes voor een mooie prijs!

Great experience!!!

1. Great product 2. Great price 3. Fast delivery 4. Perfect and easy info