De bestelling is goed gegaan

Mijn bestelling heb ik goed teruggestuurd. De maat was net iets te groot en de voorkant van de schoen te small. Die had ik graag breder gehad, ik hoop dat het bedrag dat ik voorruit moest betalen, wat ik eigenlijk wel jammer vond , snel overgemaakt wordt naar mijn rekening.

Zeer snel thuisbezorgd. Zondag besteld. Dinsdag in huis. Mocht je het nodig zijn? Retour stickers in de doos. Erg blij met mijn Panama Jacks.

Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig geleverd op datum zoals vooraf aangegeven. Vooral het laatste was belangrijk dus alles naar verwachting!

Zeer slecht

Eerst kreeg ik de verkeerde maat toegestuurd. Bestel ik de juiste maat ergens anders en meld ik ze dat tijdig; sturen ze alsnog maat 39! En ik maar mailen, maar geen excuses hoor.. eens en nooit weer!

Beste Monique, Het schokt ons zeer dat u direct een een zware onvoldoende toekent aan de service van Donelli. Wij hebben direct contact met u gehad, het product is netjes op tijd geleverd en het vervangende product is zeer snel zonder tegenbericht geleverd. Een cijfer 1 lijkt ons dan ook iets wat overdreven, maar des al niet te min het blijft uw mening. Zoals al eerder is aangegeven; "Onze excuses voor het ongemak" Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Het Donelli Team [email protected]

Bestellen is makkelijk en levering vlot!

De site is duidelijke en overzichtelijk. Ruime mogelijkheden in betaalwijze en levering wanneer het jou zelf uitkomt. De schoenen zijn netjes verpakt en retour sturen erg makkelijk.

Snelle levering, goede prijs

Schoenen werden snel geleverd en de prijs was een stuk lager dan elders. Helemaal blij met mijn nieuwe pj's

Snelle levering, de rekening en de retourpapieren in een apart zakje gestuurd. Alles ging prima. Tip: Een katoen beschermtasje voor de laarzen met Donelli logo, zou een mooi extraatje zijn.

heel goed

snelle levering.

Zeer goede service!

Goede en snelle service !! Echt een aanrader!

Top service en snelle afhandeling!

teleurgesteld

Ik heb "Ara" muiltjes besteld, maar dit zijn geen echte Ara's. Er staat niet eens het logo van Ara aan de binnenkant zoals dat altijd bij Ara is, er staat Jenny.. Dit is gewoon misleiding. Dus ben teleurgesteld op z'n minst gezegd.

Beste Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. De door u bestelde muiltjes zijn van ARA uit de "Jenny" lijn. Het betreurd ons zeer dat u hierover geen contact met ons heeft opgenomen, zodat wij u dit hadden kunnen toelichten. Mocht u nog overige vragen hebben dan vragen wij u om contact op te nemen via: [email protected] Met vriendelijke groet, Het Donelli Team

Mijn bestelling bij Donelli verliep goed en snel.

Mijn bestelling bij Donelli verliep goed en snel.

Snelle verzending in een simpele verpakking.

Sneakers werden niet verzonden wegens beschadiging. Betaling werd onmiddellijk geretourneerd.

correct

keurig op tijd gewenste artikel.

Donelli prima aleen dat dhl verschrikkelijk

Ervaring met donelli prima, geleverd wat ik gevraagd heb dus uitstekend. Tja dan geef je aan wanneer je het geleverd wil hebben. Staat heel netjes op de bon van donelli in de avond, kan niet mis gaan zou je denken. Dus wel dhl levert tussen 11 en 15 uur de volgendn dag. Toevallig vrij dus laat maar. Geen dhl te bekennen, geen briefje geen terugkoppeling van dhl waarom het pakketje wer terug naar het depot was gegaan. Uiteindelijk op aangeven van mij twee dagen te laat geleverd. Dus ga over een andere vervoerder dan krijgen jullie 5 sterren

Keurige snelle aflevering

Was prima geleverd, vooral gecharmeerd van de keurig gesealde factuur! Heel erg netjes

Prima !

Bestelling liep vlot en sneakers van Via Vai zijn helemaal top!

Nog nooit meegemaakt

Ik heb twee paar schoenen besteld, 1x voor mijn dochter en 1 paar voor mij. Maat 40 niet geleverd omdat ze kapot waren, dit kreeg ik via de mail te horen, het andere paar net opgehaald bij een dhl punt. Zijn het twee verschillende maten?? Dus worden morgen maar weer teruggestuurd..

Beste Francis, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet helemaal naar behoren is verlopen. Wij hebben u een email gestuurd om uw zo goed mogelijk verder te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Donelli Team

Snelle levering, mooi verpakt!

Snelle levering en goede prijs!

Fantastische service en kwaliteit product!

Voor het eerst via Donelli iets gekocht, was super! Goede snelle levering en goed product. Klasse!

top

top