We wilden een aantal camera's en een videodeurbel. Alles is netjes geïnstalleerd en na afloop opgeruimd. De videodeurbel bleef continu opnemen maar dat is snel verholpen. De complete installatie werkt naar behoren, dus we zijn zeer tevreden.

Prettig

Fijne Onderneming om mee samen te werken

Geweldi!

Super service en vakbekwaam

Scherpe prijzen duidelijke site en goede Uitleg

Scherpe prijzen duidelijke site en goede Uitleg

End of life product toch gekregen

Na lang zoeken toch gevonden wat ik nodig had, product was niet meer leverbaar, echter na telefonisch contact toch nog van ver weg een product gekregen wat ik besteld had. Goed gecommuniceerd en volgens afspraak geleverd, super.

Prima en snel vakkundig geholpen.

Door de plotselinge afwezigheid van mijn vaste installateur voor de beveiligingscameras van mijn winkels had ik ineens een probleem. De meeste installateurs willen niet werken aan een installatie die niet door hen is geleverd. Zoniet Edwin van complete Beveiliging. Hij heeft me heel snel en vakkundig geholpen met het weer werkend krijgen van mijn systemen. En alles op afstand! Ik heb een fijne nieuwe installateur gevonden.

altijd goed

Voor de zoveelste x snel en vakkundig geholpen door Edwin.

top service

alles nettjes op tijd geleverd en een duidelijke communicatie

Alarm met Camara werkt heel slecht op tel app

Alarm met Camara werkt heel slecht op de tel. app. Iedere keer wachtwoord opnieuw instellen. Doe er wat aan.

Online ondersteuning

Online ondersteuning was noodzakelijk omdat mobile app geüpdatet moest worden. Afspraak was snel gemaakt, hoewel het op de website wel even zoeken was naar de juiste link. Die kreeg op aanvraag per email toegestuurd. Duur online was ongeveer een uur. Probleem werd daarmee opgelost. Tip: software beveiligingsinstallatie moet automatisch een update geven in plaats van erachter komen dat de app plotsklaps niet meer functioneert.

Dank je wel voor je review! Fijn dat u tevreden bent met onze online support. Een nieuwe firmware kan niet automatisch geïnstalleerd worden omdat een apparaat daarna automatisch herstart, welke qua continuïteit van de beveiliging niet wenselijk is.

Goede ervaring

Goede hulp gehad op afstand.

Wij zijn van mening dat deze review niet klopt met onze verleende service. Bij een defect apparaat sturen wij normaal geen nieuw product op als wij de oude nog niet retour hebben ontvangen en geven wij geen gratis retour document omdat de garantie standaard carry-inn is. Wij hebben gratis vele uren online support geïnvesteerd mede omdat wij zonder bepaalde aspecten in volgorde geen materialen als defect kunnen aanleveren bij Hikvision. Dit staat los van productkennis welke wij als Hikvision Benelux Partner zeker hebben. Ik ben van mening dat wij een dikke 10 verdienen, omdat door onze zorg u uiteindelijk een goedwerkend product heeft.

Professioneel

Geweldig plan voor deurintercom systeem voor meerdere appartementen i.c.m. camerabeveiliging.

Bedankt voor deze review John, Het was een uitdaging met een mooi eindresultaat.

Erg fijn geholpen

Camerasysteem nagelopen en alles weer up to date. Alles werkt weer naar behoren.

Alarminstallatie geplaatst.

waardeloos

40€ betalen voor online hulp wat al een schande is als je het daar heb gekocht. lost de boel niet op [weinig kennis] 40€ lichter en de boel doet nog niet wat ik wilde!! zakkenvullers, zeg je er wat van blokken ze je .............................

Wij hebben deze voormalige klant na aankoop éénmalig gratis online support gegeven en in de jaren daarna netjes via Email support gegeven. Als men daarna wel persoonlijk hulp wilt maar er niet voor wil betalen en ons direct een zakkenvuller noemt worden wij iets voorzichtiger. Daarom hebben wij voor een extra online support vooraf de betaling gevraagd waar met moeite mee in werd gestemd, In 1,5 uur alles voor deze klant d.m.v. een online support opgelost, 2 dagen later nog zaken online extra uitgelegd en nu worden wij wederom beticht van gedrag welke geen realiteit is en dat accepteren wij niet. Wij hebben elke zakelijke verbinding en communicatie met deze voormalige klant eenzijdig verbroken omdat wij niet geassocieerd willen worden met gedrag als deze en ook niet met de discriminerende opmerkingen tijdens ons online support.

Het type camera wat ik gekozen had is niet meer leverbaar (vanuit hun shop). Ik werd netjes (op korte termijn gebeld) met de bovenstaande mededeling en er is in overleg een vervangende camera met andere kijkhoek naar mij gestuurd. Goed verpakt. Fatsoenlijke medewerking. Snelle levering.

correct bedrijf

aan te bevelen bij ander bedrijven.

Erg goede ervaring!

Complete Beveiliging heeft camera’s bij mij thuis geleverd en geïnstalleerd. Het installeren zelf was niet op de meest eenvoudige plaatsen rondom het huis: elektriciteit moest op lastige plaatsen worden aangesloten. Niets was teveel, alle kabels werden netjes weggewerkt etc. Ook de aftercare was goed! Erg goede service en hulp!

Installatie hulp

Mijn camera server was kapot gegaan. Met de nieuwe kreeg ik hulp op afstand. Dit was 90 minuten totaal. En geen extra kosten hiervoor. Uiteindelijk alles weer op de lijn gekregen. Dankje Edwin voor de fijne service! Gr Marc Nootdorp

Scherpe prijs, uitstekende service.

Na aankoop van een product, nam men telefonisch contact met me op om extra info aan me door te geven. Scherpe prijzen.

Altijd goed

Systeem werkt foutloos en beeld is top!!

Het is netjes en professioneel gemonteerd en het systeem werkt goed en is goed uitgelegd en begeleid. Ook de after sales in naar tevredenheid.

Super goede service.

Zeer goede service. Ze maken echt tijd voor je en helpen je de boel aan de praat te krijgen. Erg vakkundig.

Ontzettend goede SERVICE!

Ik heb aantal jaar geleden camerasysteem bij Complete Beveiliging gekocht en de service is nog steeds erg goed.

Over Complete Beveiliging

Complete Beveiliging is de online webwinkel voor alarmsystemen camerabeveiliging en toegangscontrole met een eerlijk advies en laagste prijs garantie. Complete Beveiliging legt de nadruk op persoonlijke aandacht aan onze klanten en mede doordat wij gecertificeerd zijn in beveiligingsbeheer en -techniek geven voor elke wens een goede passende oplossing. Op het gebied van product advies en begeleiding maken wij het onderscheid tussen net wel en net niet! Voor informatie kunt u ons van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 0174-764341.