Kennis van zaken, snelheid van leveren en garantie - top !

Kennis van zaken, snelheid van leveren en garantie - top !

Top !!!!

Super !!!

Zeer goede service, advies, verzending en hulp bij installatie

In plaats van een duur systeem te verkopen, adviseerde men mij een veel goedkopere net zo efficiente oplossing. Na gemiste oproep werd ik gelijk teruggebeld. Levering direct de volgende dag. Apparatuur was al gebruiksklaar gemaakt en getest. Bij installatie begeleiding via telefoon. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Super service, zeker aan te bevelen!

Levering keurig conform bestelling, telefonische hulp bij installatie perfect! Ga hier zeker vaker bestellen

Fijn om te lezen, hier doen wij het voor :)

Goede service én goede kwalitatieve producten.

Geen enkele negatieve opmerking. Snelle verzending naar België en perfecte service!!!

Graag gedaan, ook voor onze klanten in België zijn heden de transportkosten bij orders boven € 100,- gratis.

Pluspunten

Top, zeer klantvriendelijk.

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Snelle levering goede info

??

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Zeer goede en vriendelijke hulp via de telefoon om de boel te installeren. Verkoopt goede kwaliteit (Hikvision)

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Snelle service , snelle verzending.

Pluspunten

Goed advies, accuraat & vriendelijk

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Na de bestelling werd ik gebeld en advies gegeven over de voeding. Dat noemen ze service

Het één hangt samen met het ander, beveiliging is vaak geen 123je :) Graag gedaan!

Pluspunten

prima prijs en levering zeer correct, kortom zeer aan te bevelen

Fijn om te lezen, dank!

Pluspunten

Duidelijke website, goede adviezen bij vragen.

Als een product op voorraad is zou de levertijd 1 dag moeten zijn in plaats van de 2 dagen die het nu duurde.

Dank voor uw review. Soms zijn wij afhankelijk van PostNL of moeten wij bestellingen samen stellen uit 2 magazijnen, hierdoor kan er soms enige vertraging zijn in de levering. Daarom streven wij binnen 3 werkdagen te kunnen leveren.

Pluspunten

Je krijgt snel en goed antwoord op vragen. Als je iets wilt met een product wat niet bij de specs staat , word het zelfs uitgetest voor je.

Producten beter vindbaar maken op website.

Dat is zo mooi aan ons beroep, onze producten worden met innovatieve zorg ondersteund. Aan onze website is nog wel iets te verbeteren, wij zijn daar ook idd mee bezig. Dank voor de feedback!

Pluspunten

Goede prijs, snel geleverd.

geen

Dank voor deze review!

Pluspunten

Snelle levering en goede ondersteuning bij installatie vragen!

Elke klant heeft minimaal één vraag, dank voor dit compliment!

Pluspunten

Overzichtelijke website, ruime keuze, plus correcte levering.

Het blijft maatwerk en we doen ons best, dank voor dit compliment!

Pluspunten

Verkoper belt zelfs na om de bestelling te verifiëren.

Beste klant, buiten dat veel van onze producten specifieke productkennis genieten en wij daar u als klant mee willen helpen streven wij er ook naar minimale transportbewegingen t.b.v. een beter milieu. Dank voor uw feedback, Team Complete Beveiliging.

Pluspunten

Goede service, duidelijk en snel verzonden.

Dank voor de terugkoppeling, we doen ons best :)

Pluspunten

Duidelijke webshop Snelle levering Mooi assortiment

Bijbehorende artikelen in de webshop beter aangeven. In mijn geval een onderdeel van een intercom bijbesteld en de voedingskabel vergeten te bestellen in de veronderstelling dat dit erbij zou zitten.

Dank voor de tip, al bij veel producten voeren wij optionele en aanverwante artikelen en hebben deze nu ook toegevoegd aan de Hikvision Intercom binnenposten.

Pluspunten

Snelle service en ook goed

Dank voor dit compliment, techniek gaat snel zo ook met onze beveiligingsproducten. Een goede nazorg maakt het verschil tussen net wel en net niet.

Pluspunten

Prima levering juiste product

Dank voor dit compliment.

Pluspunten

Vriendelijk en duidelijk contact, producten snel bezorgd.

Dank voor dit compliment.

Pluspunten

levering op tijd verstuurd ondanks de jaarwisseling

na twee weken echter nog geen reactie op mijn opgestuurde contactformulier, jammer... Ook niet in de spambox.

De dag na uw vraag via ons contactformulier hebben wij onze reactie aan u per Email verstuurd. Misschien is deze Email in uw spam folder terecht gekomen?

Over Complete Beveiliging

Complete Beveiliging is de online webwinkel voor alarmsystemen camerabeveiliging en toegangscontrole met een eerlijk advies en laagste prijs garantie. Complete Beveiliging is een onderdeel van EDENCO Int. welke in het Westland gevestigd is. Wij leggen de nadruk op persoonlijke aandacht aan onze klanten en mede doordat wij gecertificeerd zijn in beveiligingsbeheer en -techniek geven voor elke wens een goede passende oplossing. Op het gebied van product advies en begeleiding maken wij het onderscheid tussen net wel en net niet! Voor informatie kunt u ons van maandag t/m zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 0174-764341.