Goed services , scherpe prijzen .

Mijn ervaringen zijn altijd goed .

Meedenkend en goed service!

Ik moest mijn bestelling in twee delen doen, om te voorkomen dat er verstuur kosten over de tweede bestelling bij kwam, is alles in 1 keer later verstuurd (na telefonisch overleg). Enige minpunt is dat de website vaak niet goed werkt, product paginas enzv

Goede afstemming, aflevering en feedback.

Mijn aanvraag snel en adequaat afgewikkeld.

Mijn ervaring met complete beveiliging is perfect

Ook na vele jaren voldoet de instalatie prima. Bij een kleine storing ben ik dezelfde dag nog geholpen.

Tot op heden uitstekend

Snel geholpen

Goed, behulpzaam en snel advies

Goed, behulpzaam en snel advies

Goede en snelle levering

Altijd goed contact gehad en snelle levering van spullen. Vorige week verliep een gesprek niet heel soepel toen ik aangaf op zoek te zijn naar een tijdelijke (en goedkope) oplossing voor het uitzenden van video. Uiteindelijk na het bestellen de spullen snel in huis gekregen.

Goed en snel

Goed en snel geholpen

Ze bellen na de bestelling nog na om te checken of je eigen configuratie goed is.

Ik koop bij deze vakman omdat hij goed adviseren kan!

Complete Beveiliging;..."de vent maakt de tent"....! Goede uitleg en advies, maar nog belangrijker vakkundige hulp en ondersteuning ná de aankoop.

goed en snel geholpen

na het aanschaffen van een hivision deurbel/camera, goed en snel geholpen met de instellingen. Ook de eerder aangeschafte camera's 5 jaar geleden weer up to date gebracht.deze werken ook nog altijd volledig naar behoren. prima service. bedankt edwin. tot ziens. ed. uit vlaardingen

Ik werd in 2 sessies grandioos met de grootste vakmanschap uit mijn probleem geholpen!

Na mijn aankoop begin 2016 bij Complete Beveiliging werd ik door deze firma in de persoon van Edwin van de Mout in 2017 via TeamViewer ook al uitstekend en adequaat geholpen toen ik een storing had in mijn beveiligingssyteem. Nu, alweer 2 jaar later, bleek dat mijn camera's het geen van alle meer deden nadat t.b.v. montage van zonnepanelen de spanning gedurende een lange periode werd afgeschakeld. Ook nu weer heeft Edwin mij uit de brand kunnen helpen en doen alle camera's het weer 100%. Een veilig gevoel!

Goede eerlijke voorlichting, keurige uitvoering van bestelling

Na veel zoeken een configuratie van camera en gong gevonden. Bij complete beveiliging besteld en snel geleverd. Bleek dat wat ik wilde veel te complex was en heb de goederen ongebruikt in ongeopende verpakking teruggestuurd. Netjes de volgende dag mijn geld terug. Voor mij een betrouwbare winkel.

Gewoon goed

Site ziet er wat simpel uit. Besteld en de volgende dag keurig in huis. Niks mis mee. En was de goedkoopste.

zoals ik al meerdere keren ervaren heb een snelle levering en altijd een goede service

Kennis van zaken, snelheid van leveren en garantie - top !

Kennis van zaken, snelheid van leveren en garantie - top !

Top !!!!

Super !!!

Zeer goede service, advies, verzending en hulp bij installatie

In plaats van een duur systeem te verkopen, adviseerde men mij een veel goedkopere net zo efficiente oplossing. Na gemiste oproep werd ik gelijk teruggebeld. Levering direct de volgende dag. Apparatuur was al gebruiksklaar gemaakt en getest. Bij installatie begeleiding via telefoon. Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Super service, zeker aan te bevelen!

Levering keurig conform bestelling, telefonische hulp bij installatie perfect! Ga hier zeker vaker bestellen

Fijn om te lezen, hier doen wij het voor :)

Goede service én goede kwalitatieve producten.

Geen enkele negatieve opmerking. Snelle verzending naar België en perfecte service!!!

Graag gedaan, ook voor onze klanten in België zijn heden de transportkosten bij orders boven € 100,- gratis.

Pluspunten

Top, zeer klantvriendelijk.

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Snelle levering goede info

??

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Zeer goede en vriendelijke hulp via de telefoon om de boel te installeren. Verkoopt goede kwaliteit (Hikvision)

Bedankt voor dit compliment!

Pluspunten

Snelle service , snelle verzending.

Pluspunten

Goed advies, accuraat & vriendelijk

Over Complete Beveiliging

Complete Beveiliging is de online webwinkel voor alarmsystemen camerabeveiliging en toegangscontrole met een eerlijk advies en laagste prijs garantie. Complete Beveiliging legt de nadruk op persoonlijke aandacht aan onze klanten en mede doordat wij gecertificeerd zijn in beveiligingsbeheer en -techniek geven voor elke wens een goede passende oplossing. Op het gebied van product advies en begeleiding maken wij het onderscheid tussen net wel en net niet! Voor informatie kunt u ons van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 0174-764341.