Pluspunten

Na de bestelling werd ik gebeld en advies gegeven over de voeding. Dat noemen ze service

Het één hangt samen met het ander, beveiliging is vaak geen 123je :) Graag gedaan!

Pluspunten

prima prijs en levering zeer correct, kortom zeer aan te bevelen

Fijn om te lezen, dank!

Pluspunten

Duidelijke website, goede adviezen bij vragen.

Als een product op voorraad is zou de levertijd 1 dag moeten zijn in plaats van de 2 dagen die het nu duurde.

Dank voor uw review. Soms zijn wij afhankelijk van PostNL of moeten wij bestellingen samen stellen uit 2 magazijnen, hierdoor kan er soms enige vertraging zijn in de levering. Daarom streven wij binnen 3 werkdagen te kunnen leveren.

Pluspunten

Je krijgt snel en goed antwoord op vragen. Als je iets wilt met een product wat niet bij de specs staat , word het zelfs uitgetest voor je.

Producten beter vindbaar maken op website.

Dat is zo mooi aan ons beroep, onze producten worden met innovatieve zorg ondersteund. Aan onze website is nog wel iets te verbeteren, wij zijn daar ook idd mee bezig. Dank voor de feedback!

Pluspunten

Goede prijs, snel geleverd.

geen

Dank voor deze review!

Pluspunten

Snelle levering en goede ondersteuning bij installatie vragen!

Elke klant heeft minimaal één vraag, dank voor dit compliment!

Pluspunten

Overzichtelijke website, ruime keuze, plus correcte levering.

Het blijft maatwerk en we doen ons best, dank voor dit compliment!

Pluspunten

Verkoper belt zelfs na om de bestelling te verifiëren.

Beste klant, buiten dat veel van onze producten specifieke productkennis genieten en wij daar u als klant mee willen helpen streven wij er ook naar minimale transportbewegingen t.b.v. een beter milieu. Dank voor uw feedback, Team Complete Beveiliging.

Pluspunten

Goede service, duidelijk en snel verzonden.

Dank voor de terugkoppeling, we doen ons best :)

Pluspunten

Duidelijke webshop Snelle levering Mooi assortiment

Bijbehorende artikelen in de webshop beter aangeven. In mijn geval een onderdeel van een intercom bijbesteld en de voedingskabel vergeten te bestellen in de veronderstelling dat dit erbij zou zitten.

Dank voor de tip, al bij veel producten voeren wij optionele en aanverwante artikelen en hebben deze nu ook toegevoegd aan de Hikvision Intercom binnenposten.

Pluspunten

Snelle service en ook goed

Dank voor dit compliment, techniek gaat snel zo ook met onze beveiligingsproducten. Een goede nazorg maakt het verschil tussen net wel en net niet.

Pluspunten

Prima levering juiste product

Dank voor dit compliment.

Pluspunten

Vriendelijk en duidelijk contact, producten snel bezorgd.

Geen

Dank voor dit compliment.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

levering op tijd verstuurd ondanks de jaarwisseling

na twee weken echter nog geen reactie op mijn opgestuurde contactformulier, jammer... Ook niet in de spambox.

De dag na uw vraag via ons contactformulier hebben wij onze reactie aan u per Email verstuurd. Misschien is deze Email in uw spam folder terecht gekomen?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

alles op voorraad en ook ondersteuning is mogelijk

verzending soms 2 dagen afspraken en facturen kloppen vaak niet en onduidelijk

Dank voor dit compliment. Fijn dat wij al meerdere jaren een fijne B2B met elkaar hebben.

Pluspunten

goede service en uitleg

Dank voor dit compliment. Bij vragen over reeds afgenomen beveiligingsproducten of nieuwe situaties kunt u ons bellen op +31(0)174-764341

Pluspunten

Betrouwbare partij en men neemt de tijd om goed advies te geven.

Dank voor dit compliment, fijn dat wij door samen te denken een goede camerabeveiliging hebben kunnen creëren voor uw object.

Pluspunten

Prima advies gehad voor de beveiliging van ons buitenlands bezit. Scherpe prijs. Installatie zelf uitgevoerd met advies van complete beveiliging in de Caribbean. Het werkt uitstekend. Nu kunnen we vanaf afstand +/- 8000km de woning zelf in de gaten houden. Gegevens worden lokaal opgeslagen met mogelijkheid tot terugzien van afstand. Zeer zeker een aanbeveling.

Geen.

Wat een feedback.. Fijn om te lezen dat wij samen op zo'n grote afstand het verschil in beveiliging kunnen maken. Goede afstemming geeft een goed resultaat.

Pluspunten

Heerlijk weer eens een bedrijf die de klant als klant ziet en ouderwetse service verleend top en ga zo door peter

Dank voor dit compliment, aan onze keukentafel is kennis uw partner.

Pluspunten

Duidelijk advies, eerlijke prijzen en snel geleverd.

Top, eerlijkheid en veiligheid doen wij.

Pluspunten

Heeft een hele goede service geleverd

Pluspunten

Binnen 24 uur antwoord op mijn vraag en afhandeling binnen 2 dagen!

Pluspunten

Goed bedrijf, wij wilde een camerasysteem. Op advies hebben we bij de voordeur nu een intercom met ingebouwde camera welke ook de beelden op de recorder opslaat. Super handig alles in één App.

Pluspunten

Ik ben snel en goed geholpen met een probleem met beveiligingscamera’s.

Niet

Over Complete Beveiliging

Complete Beveiliging is de online webwinkel voor alarmsystemen camerabeveiliging en toegangscontrole met een eerlijk advies en laagste prijs garantie. Complete Beveiliging legt de nadruk op persoonlijke aandacht aan onze klanten en mede doordat wij gecertificeerd zijn in beveiligingsbeheer en -techniek geven voor elke wens een goede passende oplossing. Op het gebied van product advies en begeleiding maken wij het onderscheid tussen net wel en net niet! Voor informatie kunt u ons van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur telefonisch bereiken op telefoonnummer 0174-764341.