Snel ontvangen en netjes ingepakt.

Correcte, zakelijke en prettige bediening

Correcte, zakelijke en prettige bediening

goede service

Goed advies en alles snel bezorgd. Top!

Prettig

Correct.

Bestelling in 1 2 3 geplaatst en aan de scherpste prijs.

Ik had de zaak gebeld en werd prima geholpen op mijn vraag.

Keurig alles geleverd.

Netjes op tijd en alles geleverd wat is besteld.

Prima prijzen en snelle service!

Product snel geleverd. Bedrijf telefonisch goed bereikbaar en prima prijzen.

Goed geadviseerd en spullen thuis afgeleverd

We zijn fijn geholpen, dacht mee met ons qua opties. Snelle levering en persoonlijk, aanrader

makkelijk contact, snel geregeld allemaal

alles was naar wens

helemaal top

super snel geleverd.

Goede communicatie

De extra lade van de printer was niet meegeleverd en wel besteld. Dit werd gelijk opgelost en de lade was er de volgende dag

Allereerst was ik niet tevreden over het product dat ik heb besteld. De verwachting was anders. Echter kan niemand daar wat aan doen ben ik nu achter, dit ivm het milieu. Wat ik zeer fijn vind is dat ik 2x ben gebeld en dat ik een goede uitleg heb gekregen. En dat men gevraagd heeft wat voor mij een goede oplossing zou zijn. Zeer klantvriendelijk. Ik heb alles gelaten zoals het is maar heb wel een tevreden gevoel omdat ik gehoord werd. Dank daarvoor!

Helder contact, snelle levering

Op zoek naar een nieuwe printer. Helder emailcontact en duidelijke antwoorden op mijn vragen. De printer was er in een oogwenk!

PERFECT

Kan het factuur mij bezorgd worden?

super klantvriendelijke leverancier

snelle levering, zeer klantvriendelijk en super service gericht!

Er wordt meegedacht.

Naast dat de levering snel plaats vindt, wordt er goed meegedacht over de kwaliteit, de prijs van de bestelde artikelen en wat goed is voor onze organisatie.

Goed geholpen en snel geleverd.

Geweldig, gastvrij en open

Ik ervaar het bestellen en leveren als érg prettig. Ik ben proffesioneel en netjes behandeld en geassisteerd. Alles is ten alle tijden helder en transparant gebleven. Vriendelijk personeel, always ready to help mentaliteit

goede klantditie

nvt

Prima service en product!

Enige vertraging van in de levering. Direct is er door de administratie actie ondernomen en netjes in orde gemaakt.

goed verpakt, snelle levering

prettig!

Absoluut top

Goed advies, concurrerende prijzen en zeer snelle levering.

Prima kwaliteit voor een betaalbaar bedrag en snelle services!

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal info@kantoorspecialist.nl 0318- 55 11 22