Wij zijn enkele maanden geleden over gegaan naar deze leverancier. De service ervaren wij als uitstekend. Er wordt goed meegedacht voor alternatieven en ons contactpersoon reageert altijd snel. Ik vind het persoonlijke contact erg fijn en vaak hebben wij een bestelling al na 1 dag binnen. Een echte aanrader!

Perfecte afhandeling

Heel fijne ervaring van eerste contact tot realisatie

25 werkplekken besteld. Vanaf eerste moment fijn contact, meedenken met alle details. Levering precies volgens afspraak en netjes gerealiseerd.

Snelle levering en goeie service!

Wij doen al jaren zaken met de kantoorspecialist en zijn dik tevreden! Ze leveren bijna alles uit voorraad en denken altijd met je mee.

Fijne samenwerking

Fijn contact met onze contactpersoon bij de Kantoorspecialist. bestelling verliep vlekkeloos en wij zijn goed op de hoogte gehouden van de leverdatum.

Erg goed te vinden op de website en snelle levering

Was last minute op zoek naar een agenda vulling Op de site duidelijke omschrijving en toepasbaarheid gevonden Bestellen en betalen ging erg soepel

Antwoord op een vraag is snel

Antwoord op een vraag is snel

Prima, zoals altijd!

Netjes en snel geleverd. Goede service en duidelijke bestelprocedure!

Precies zoals op de site

Mappen waren goed mijn man zocht deze

Bestelling is naar wens bezorgd, dank u.

Goed telefonisch geholpen nadat het mis ging via internet. Dank hiervoor.

Great communication

Your customer support is great and if you keep these prices, we will definitely do business again in the future

Thank You

Ladies and Gentlemen Thank you very much for the great service. Best regards Kerstin Nitsche

Goedgeregeld

een dag van tevoren alles doorgenomen, reparatie oude printer of nieuw. Volgende ochtend een telefoontje, de nieuwe printer staat klaar.

tevreden

duidelijke uitleg op de website. Goede klantenservice

Goede service en advies

Goede service en advies. De levering was de volgende dag binnen en daarna werd ik gebeld of alles was geleverd... wat een service!!!!

Na een wat late levering, werd ik gebeld en kreeg ik een presentje ter compensatie. Top!

Top geregeld! Goede hulp bij bestelling en montage thuis was prima!

Bureau uitgezocht online. Telefonisch contact gehad over praktische details en prima geholpen. Binnen 3 weken geleverd en gebruik gemaakt van montageservice. Erg tevreden over nieuwe bureau. Overall prime ervaring!

Zeer duidelijke uitleg, specialisten..

Goed geholpen, personeel geeft goed advies waar ik wat aan heb.

goede afhandeling en nette bezorging

altijd op tijd bezorging

Altijd goede service

Ik heb altijd fijn contact met de kantoorspecialist als het nodig is. Ze zijn altijd bereid mee te denken over eea en zijn makkelijk te benaderen. Altijd vriendelijk contact.

Prima. Goede producten, snelle levering

Ik bestel graag bij de kantoorspecialist. Vooral omdat de levering vaak snel is en de producten duidelijk op de site staan.

wel erg snel met pluimen verzamelen

weet niet wat ik van kantoorspecialist moet vinden heb namelijk niets ontvangen

Ha Erik, Zoals je inmiddels hebt begrepen heeft onze vervoerder voor een dicht deur gestaan. Daarom is er een nieuwe levering ingepland. Van mijn collega begreep ik dat de levering is uitgesteld naar volgende week vrijdag. Wij hopen dat wij je hiermee voldoende geholpen hebben, zodat je review alvast tijdelijk wil aanpassen. Dan sturen wij na levering nogmaals een link voor je definitieve beoordeling. Ik hoor het graag! Groeten, Geert Team AV

Vriendelijk

Ruim assortiment. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.