Accuraat, klantvriendelijk en snel

De kantoorspecialist is altijd bereid mee te denken over artikelen die je nodig hebt en doet er alles aan om een tevreden klant te houden! Top!

Mijn ervaring is bij De Kantoorspecialist al jarenlang zeer positief

Positief omdat ze altijd de goede toon hebben, enthousiast zijn, serviceminded, een veelzijdig assortiment hebben.

Veel keus en snelle levering

Toegankelijke website en aardige medewerkers.

Veelzijdig en snelle levering

Een mooie online omgeving met een ruim assortiment tegen een goede prijs. Na het bestellen hebben we altijd binnen 2 dagen de levering in huis. Ook het contact met de medewerkers is prettig, zij zijn erg vriendelijk.

Onderhoud Sharp all-in-one onvoldoende

Na contact met medewerkers is het probleem nu goed opgelost. Erg tevreden met het resultaat/service

Top snel geleverd

Heel bljj snel.geleverd en alles volgens verwachting

De bestellingen worden altijd snel en goed afgehandeld!

De bestellingen worden altijd snel en goed afgehandeld!

Betrouwbare en proactieve kantoorartikelen leverancier.

Ik heb prettig en goed contact met mijn contactpersoon. Kan ik iets niet vinden dan is het met een telefoontje of mailtje snel geregeld. Levertijd is snel.

Super vriendelijk

Altijd bereid om te helpen

Mooi optijd geleverd.

Keurig geleverd.

prima en goede tel ondersteuning

Snelle levering en fijne service!

Benodigde producten zijn eenvoudig te vinden en de bestelling is snel geleverd. Als er vragen zijn is er altijd iemand die kan helpen.

Nog niet zo veel besteld maar wat ik besteld heb komt snel en wordt goed geleverd

goed geregeld

snelle service

super.

Alles is prima bezorgd.

Altijd prima. Indien er iets fout gaat (komt eigenlijk nauwelijks voor), dan wordt dit ook adequaat opgelost.

Kleine tip! De bestelling had ook wel in 1 doos gepast. Beetje zonde van het afval.

Gaat altijd goed en snelle levering

Top, snel bezorgd!!

Fijne site, snel bezorgd!

simpel, snel en vlot geleverd tegen correcte prijzen

Snelle bezorging

Een goede ervaring! zeer tevreden

Vlot verwerkt

Geweldige ondersteuning bij vragen en snelle levering

Alles van begin tot eind is prima verlopen, makkelijke website, vriendelijke klantenservice enz.

Super geregeld!

Gewoon afspraken nakomen.

Over De Kantoorspecialist

De Kantoorspecialist Veenendaal Specialist in werkgeluk Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. Voor het aantrekken en behouden van talent is het cruciaal dat de werkomgeving gezond en inspirerend is, uitstekende faciliteiten biedt en voorziet in een flexibel werkplekconcept met ruimte voor laagdrempelig overleg. Het is onze missie om alles wat daarvoor nodig is, geïntegreerd aan te bieden.