Alles prima geregeld, van harte aanbevolen!

Bij Jan Adams en de Kantoorspecialist bent u in goede en vertrouwde handen. Alles, inclusief noodprinter (gratis ) top geregeld!

top leverancier!

De kantoorspecialist is een hele fijne leverancier! Denken altijd met je mee en zijn, ook niet onbelangrijk, scherp met hun prijzen. Daarnaast is het persoonlijke contact ook heel erg prettig. In deze tijd van digitalisering wil je ook wel eens iemand persoonlijk zien en/of spreken.

super

Ik wordt altijd prettig geholpen door jullie medewerkers.

Geweldig team die altijd voor ons klaarstaat

Wij worden altijd geweldig geholpen en professioneel te woord gestaan. Wat wij ook vragen het team zoekt het voor ons uit.

Snelle reactie

Snelle reactie terug. We werden goed op de hoogte gehouden over de levertijd.

Het klopte allemaal

Perfect product, snelle levering, goed verpakt.

Uiterst tevreden

Snel

uiterst tevreden, zoals je mag verwachten

Printer, besteld tegen een goede prijs en de volgende dag geleverd, een dag eerder als gepland. Heb ik weer wat nodig dan kijk ik eerst op de kantoorspecialist.nl

Kwaliteit en snelheid

Onder de indruk van de snelheid waarmee de bestelling kon worden doorgezet en geleverd. Kwalitatief uitstekend contact via de mail.

OK

Spullen goed, maar duurde lang

Levering duurde wel lang; 6 dagen

Geleverd conform afspraak

Ik moest helaas de dag van tevoren achter het exacte tijdstip aan, welke wel was beloofd dat doorgegeven zou worden.

Bijna helemaal goed

Alles oké, allen zou het assortiment nog een ietsje uitgebreider mogen zijn.

OK

Alles prima geleverd enkel in 2 keer.

Wij zijn enkele maanden geleden over gegaan naar deze leverancier. De service ervaren wij als uitstekend. Er wordt goed meegedacht voor alternatieven en ons contactpersoon reageert altijd snel. Ik vind het persoonlijke contact erg fijn en vaak hebben wij een bestelling al na 1 dag binnen. Een echte aanrader!

Perfecte afhandeling

Heel fijne ervaring van eerste contact tot realisatie

25 werkplekken besteld. Vanaf eerste moment fijn contact, meedenken met alle details. Levering precies volgens afspraak en netjes gerealiseerd.

Snelle levering en goeie service!

Wij doen al jaren zaken met de kantoorspecialist en zijn dik tevreden! Ze leveren bijna alles uit voorraad en denken altijd met je mee.

Fijne samenwerking

Fijn contact met onze contactpersoon bij de Kantoorspecialist. bestelling verliep vlekkeloos en wij zijn goed op de hoogte gehouden van de leverdatum.

Erg goed te vinden op de website en snelle levering

Was last minute op zoek naar een agenda vulling Op de site duidelijke omschrijving en toepasbaarheid gevonden Bestellen en betalen ging erg soepel

Antwoord op een vraag is snel

Antwoord op een vraag is snel

Prima, zoals altijd!

Netjes en snel geleverd. Goede service en duidelijke bestelprocedure!

Precies zoals op de site

Mappen waren goed mijn man zocht deze

Bestelling is naar wens bezorgd, dank u.

Goed telefonisch geholpen nadat het mis ging via internet. Dank hiervoor.

De Smalle Zijde 22

3903LP Veenendaal

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22