Vlot verwerkt

Geweldige ondersteuning bij vragen en snelle levering

Alles van begin tot eind is prima verlopen, makkelijke website, vriendelijke klantenservice enz.

Super geregeld!

Gewoon afspraken nakomen.

Altijd behulpzaam

Altijd behulpzaam bij vragen, snel contact en direct contact dat werkt prettig.

Goed en betrouwbaar...

En goede service, Bedankt Rick

Toppie!

snelle levering, top service.

Betrouwbaar

Wordt altijd op tijd geleverd, producten altijd op voorraad en anders is er contact.

Super snelle levering! Goed advies.

Prettige samenwerking, indien nodig goed advies. Makkelijke website en bestellingen altijd snel geleverd!

Top, snelle levering

In systeem Kantoorspecialist stond nog ons oude adres. Met DHL kwam levering toch op juiste adres.

Snelle, aardige en goede service

Wij hebben al jaren een goede en gezellige relatie.

gewoon goed

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering!!

alles altijd prima en snel geregeld en geleverd

altijd vriendelijk te woord gestaan, helpen mee bij productkeuze. snelle levering en afhandeling.

Bestelling goed ontvangen.

vandaag bestellen de volgende dag in huis... TOP

goede service

Snelle levering, prettig contact!

Onze bestellingen bij de Kantoorspecialist verlopen altijd naar wens.

Fijne en betrouwbare zaak!

Altijd erg blij met de bestellingen/service bij de kantoor specialist! Laatste bestelling geloof ik door DHL gebracht? Pallet met A4 papier werd beneden op de BG voor de schuifdeur gezet, huisartsenpraktijk zit op de eerste verdieping... Dit vonden wij een vreemde gang van zaken, omdat het normaal altijd boven wordt gebracht. Verder meer dan tevreden! Met vriendelijke groet.

Beste Lizette, bedankt voor je mooie beoordeling. Zijn we blij mee! Terecht dat je aangeeft hoe de levering van het papier is gegaan. Vervelend ook. Het is de bedoeling dat het op de eerste verdieping geleverd wordt, als er de mogelijkheid voor is en er op de begane grond geen balie aanwezig is. Als je deze zaken blijft melden, kunnen we samen de kwaliteit verbeteren. Vriendelijke groeten, Wim

Alles wat is besteld is geleverd

kajshdajhdgfhjsdzkjhgsahjgf

Gewoon snel geregeld

Prima, snelle levering.

Goed.

Snel en accuraat geleverd.

Snel en accuraat geleverd.

Correcte levering

Correcte levering en snel