Alles goed geregeld.

Ik ben tevreden.

weer super!

je wordt altijd zo fijn geholpen als je telefonisch contact hebt!

Snelle levering en zelf iets extra's!

De webshop werkt uitstekend, snelle levering en vaak is er iets lekkers aan de bestelling toegevoegd!

bestelling lekker snel bezorgt

De bestelling is lekker snel bezorgt en op de dag van mij keuze en er zaten lekkere dorpjes bij!

tevreden

Goede levering.

fijne manier om te bestellen en snel geleverd.

Prima service en snelle bezorging.

Prima service en snelle bezorging.

Super goede service met een persoonlijke benadering

Het aanbod van de kantoorspecialist is bijzonder ruim. Als ik twijfel aan een product of vragen heb hierover kan ik deze stellen aan de klantenservice, zij denken dan echt met je mee. Ook als ik zelf geen vragen heb, maar zij twijfel hebben over een product dan nemen zij zelf ook contact met de klant op en komen met tips en alternatieven. Ook krijg ik een persoonlijk bericht met de vraag of alles in goede orde is afgeleverd. De site is overzichtelijk en te personaliseren met oa bestellijsten. De levertijd is vaak al de volgende dag.

Snelle service, fijn contact.

Altijd goede bezorging en service.

Altijd goede bezorging en service.

goede service

Prima geregeld en snelle service

vorige week onze eerste bestelling geplaatst, snelle levering en ook netje binnen bezorgd.

Snel

Vandaag bestellen en volgende dag in huis...

Prima afhandeling!

Ondanks levering onjuiste artikelen is alles correct en vriendelijke afgehandeld door Wim.

Beste Eleos, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat past in ons motto "specialist in werkgeluk" Helaas hebben we te maken met uitdagingen mbt de leveringen. Vooral op het gebied van de vervoerders. Maar we blijven scherp en door alle klachten direct op te pakken en door te zetten naar de vervoerders, hopen we samen de kwaliteit omhoog te krijgen. Uiteindelijk gaat het er om hoe het opgelost wordt, toch ?! Nogmaals dank. Vriendelijke groet, KA binnendienst

Vriendelijk en altijd snelle levering.

alles goed aangekomen

geen opmerkingen

Prima levering conform afspraak

Na het advies van Rick hebben we de benodigde apparaten besteld. helaas werd niet alles tegelijk geleverd, kan gebeuren, maar dat werd direct opgelost en een dagje later was alles compleet. Kortom, prima advies en een prima levering.

prima geregeld

Alles netjes op tijd geleverd

Toegankelijke service

Gebruikersvriendelijke webshop en daarnaast is de Verkoop binnendienst toegankelijk. Snel antwoord!

Netjes, op tijd en compleet

De bestelde zaken werden snel, goed verpakt en compleet geleverd.

Goede service, snel geleverd

Altijd telefonisch bereikbaar, duidelijke website en vaak volgende dag al geleverd!

weer een perfecte levering van bestelde spullen

weer als vanouds een perfecte levering van bestelde kantoormaterialen.

Geweldig, service binnen 5 minuten.

M.b.v. telefoon en plaatjes per mail opgelost, simpeler kan gewoon niet... en alle tijd voor de klant nemen...