Geleverd conform afspraak

Ik moest helaas de dag van tevoren achter het exacte tijdstip aan, welke wel was beloofd dat doorgegeven zou worden.

Beste Teunis, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Net als vroeger op school, zien we graag zulke cijfers op ons "rapport" ;) Graag willen we nog even een reactie geven op jouw opmerking. Jij bent zo snel ..... Je mailde op die dag rond 11.00 uur... terwijl onze planning jou nog wilde informeren. De dag was nog niet om.... het stond ook echt in de planning. Hopelijk is het verder allemaal naar wens, anders horen wij dat graag nog even.. Met vriendelijke groet, TEAM KPI

Bijna helemaal goed

Alles oké, allen zou het assortiment nog een ietsje uitgebreider mogen zijn.

Ha Ben, Bedankt voor de beoordeling! En fijn dat je als assortiment nog uitgebreider wilt hebben..... daar houden we van. We zijn dan ook continu in ontwikkeling en bijna dagelijks komen er artikelen bij. Zeker op het gebied van facilitair! Denk aan koffie, verpakkingsmaterialen, schoonmaakmiddelen, luchtreiniging, afvalverwerking... en ga zo maar door. Zoek je iets specifieks? Neem dan contact met ons op: 0318-730700! Vriendelijke groet, Team kantoorspecialist

OK

Alles prima geleverd enkel in 2 keer.

Beste Vegrid, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Dat waarderen wij. Ook met het cijfer 8 zijn we tevreden. Wat we opmerkelijk vinden is dat je ons niet aanbeveelt... De levering is in 2 delen gedaan. Dat was waarschijnlijk niet wat je had verwacht. De reden hiervan is dat één van de artikelen uit ons assortiment van speciale etiketten komt. We hebben ons assortiment recent uitgebreid met een hele lijn van alle mogelijke etiketten. En daar zit een andere leverancier achter. Vandaar de levering in 2 delen. We hopen op je begrip. Als je na deze uitleg bereid bent ons WEL aan te bevelen, dan horen wij dat graag. We sturen dan een verzoek tot aanpassing. Vriendelijke groet, TEAM KA

Wij zijn enkele maanden geleden over gegaan naar deze leverancier. De service ervaren wij als uitstekend. Er wordt goed meegedacht voor alternatieven en ons contactpersoon reageert altijd snel. Ik vind het persoonlijke contact erg fijn en vaak hebben wij een bestelling al na 1 dag binnen. Een echte aanrader!

HA Sharen, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Daar zijn we blij mee. We herkennen ons ook hierin. Zo is het hoe wij zaken willen doen. Hopelijk mogen wij jou nog lang als klant hebben ;) Vriendelijke groet, TEAM KA

Perfecte afhandeling

Heel fijne ervaring van eerste contact tot realisatie

25 werkplekken besteld. Vanaf eerste moment fijn contact, meedenken met alle details. Levering precies volgens afspraak en netjes gerealiseerd.

Snelle levering en goeie service!

Wij doen al jaren zaken met de kantoorspecialist en zijn dik tevreden! Ze leveren bijna alles uit voorraad en denken altijd met je mee.

Fijne samenwerking

Fijn contact met onze contactpersoon bij de Kantoorspecialist. bestelling verliep vlekkeloos en wij zijn goed op de hoogte gehouden van de leverdatum.

Erg goed te vinden op de website en snelle levering

Was last minute op zoek naar een agenda vulling Op de site duidelijke omschrijving en toepasbaarheid gevonden Bestellen en betalen ging erg soepel

Antwoord op een vraag is snel

Antwoord op een vraag is snel

Prima, zoals altijd!

Netjes en snel geleverd. Goede service en duidelijke bestelprocedure!

Precies zoals op de site

Mappen waren goed mijn man zocht deze

Bestelling is naar wens bezorgd, dank u.

Goed telefonisch geholpen nadat het mis ging via internet. Dank hiervoor.

Great communication

Your customer support is great and if you keep these prices, we will definitely do business again in the future

Thank You

Ladies and Gentlemen Thank you very much for the great service. Best regards Kerstin Nitsche

Goedgeregeld

een dag van tevoren alles doorgenomen, reparatie oude printer of nieuw. Volgende ochtend een telefoontje, de nieuwe printer staat klaar.

tevreden

duidelijke uitleg op de website. Goede klantenservice

Goede service en advies

Goede service en advies. De levering was de volgende dag binnen en daarna werd ik gebeld of alles was geleverd... wat een service!!!!

Na een wat late levering, werd ik gebeld en kreeg ik een presentje ter compensatie. Top!

Top geregeld! Goede hulp bij bestelling en montage thuis was prima!

Bureau uitgezocht online. Telefonisch contact gehad over praktische details en prima geholpen. Binnen 3 weken geleverd en gebruik gemaakt van montageservice. Erg tevreden over nieuwe bureau. Overall prime ervaring!

Zeer duidelijke uitleg, specialisten..

Goed geholpen, personeel geeft goed advies waar ik wat aan heb.

goede afhandeling en nette bezorging

altijd op tijd bezorging

Altijd goede service

Ik heb altijd fijn contact met de kantoorspecialist als het nodig is. Ze zijn altijd bereid mee te denken over eea en zijn makkelijk te benaderen. Altijd vriendelijk contact.

Prima. Goede producten, snelle levering

Ik bestel graag bij de kantoorspecialist. Vooral omdat de levering vaak snel is en de producten duidelijk op de site staan.

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22