Altijd goede service

Ik heb altijd fijn contact met de kantoorspecialist als het nodig is. Ze zijn altijd bereid mee te denken over eea en zijn makkelijk te benaderen. Altijd vriendelijk contact.

Prima. Goede producten, snelle levering

Ik bestel graag bij de kantoorspecialist. Vooral omdat de levering vaak snel is en de producten duidelijk op de site staan.

wel erg snel met pluimen verzamelen

weet niet wat ik van kantoorspecialist moet vinden heb namelijk niets ontvangen

Ha Erik, Zoals je inmiddels hebt begrepen heeft onze vervoerder voor een dicht deur gestaan. Daarom is er een nieuwe levering ingepland. Van mijn collega begreep ik dat de levering is uitgesteld naar volgende week vrijdag. Wij hopen dat wij je hiermee voldoende geholpen hebben, zodat je review alvast tijdelijk wil aanpassen. Dan sturen wij na levering nogmaals een link voor je definitieve beoordeling. Ik hoor het graag! Groeten, Geert Team AV

Vriendelijk

Ruim assortiment. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

goed geregeld

alles geleverd en op de afgesproken dag

uitstekend

kreeg precies wat ik bestelde in no time.

Reparatie bureaustoel viel binnen de garantie en kostte heel weining

Reparatie bureaustoel viel binnen de garantie en kostte heel weining

Fijne webshop

Ik had een probleem met ideal betaling, dit gemeld binnen een half uur verholpen. De site is super overzichtelijk en makkelijk.

Men leverde redelijk vlot. De omdoos was beschadigd door transport en dit is heel snel opgepakt.

Fantastisch geholpen.

Prettig

Duidelijke web-site. Ik kon snel vinden wat ik zocht. Snelle levering, de volgende dag al in huis.

Goede ervaring.

Alles ging naar wens

Goed advies

Uitstekende service en goed advies.

Snel en goed!

Snelle levering van een prachtig product.

Goed advies, prettig geholpen, snelle levering

Na ons eerste bezoek kregen we een goed kleuradvies en enkele stalen mee om op locatie de kleur te bekijken. Ook werd er meegedacht over de afmeting en indeling. Na een keus gemaakt te hebben, kon er al snel geleverd worden. Bedankt!!

Tevreden met het product.

Uiteindelijk komt alles goed. De klantenservice heeft zijn werk goed gedaan. Daarom erg tevreden over de dienstverlening: snel en accuraat gehandeld.

Breed assortiment en snelle service

Ruime keuze op de website en zeer overzichtelijk weergegeven. Hoewel gezegd wordt dat levering over enkele dagen plaatsvindt is de levering vaak de volgende dag al.

Goede voorlichting over producten en service is geweldig goed!

Ik werd enorm goed voorgelicht over het product wat ik nodig had. Verder ook alle hulp bij mijn aankopen. Wordt echt heel blij van deze service en dat deed me besluiten om alles bij jullie aan te kopen. Dank Ali voor alle hulp! Echt super!

Summier

Goedemiddag, Alles goed geregeld. Verkoper zeer aardig en behulpzaam. Printer werkt perfect en maakt mooie prints. fijne dag nog.

offerte was snel geregeld

super geregeld

Klantenservice

Na mijn aankoop had een vraag over de aansluiting. Er kwam erg snel reactie. Heel fijn!

Gewoonweg zeer tevreden

Tevreden over alles. Bestellen tot aan communicatie. Alles verloopt prima. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

top bedrijf!

snelle levering en top service!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

De Smalle Zijde 22

3903LP Veenendaal

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22