Met recht een specialist in kantoormeubilair!

Met recht een specialist in kantoormeubilair!

Keurig geholpen

Professioneel bedrijf, goede service en nette medewerkers!

snel en betrouwbaar

Mooie webwinkel

Ik zocht een flipover. Goede prijs en overzichtelijke site..

Snel geholpen

Wij waren nog geen klant, maar hadden met spoed een artikel nodig. Het contact hierover verliep soepel en snel met vriendelijke medewerker. We ontvingen onze bestelling keurig op tijd.

Beste Rodé, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Fijn dat je "eerste" ervaring goed is! Natuurlijk zijn we dik tevreden met die 8. Wel zijn we benieuwd hoe we samen naar een 9 of een 10 kunnen groeien ;) Je mag ons daar zeker voor bellen/mailen. Vriendelijke groet, TEAM KA

Super goede klantenservice en advies!

Zeker een aanrader om hier advies te krijgen en de juiste producten te bestellen.

Prima afvoes

Levering Uitstekend geregeld

Precies datgene gedaan wat ik nodig had.

Mijn printer was kapot, die ging ook al 12 jaar mee. De Kantoorspecialist wist een oplossing, een jong gebruikt met alles er op en er aan. Die hebben ze gebracht en geïnstalleerd, zodat ik nog gemakkelijker dan bij mijn vorige, mijn werk kan doen.

Professionele partij die altijd voor je klaarstaart

Fijne partij om mee samen te werken.

Ik ben uitstekend op zeer prettige wijze geholpen!

zie boven

Persoonlijke goede service en mooie deal!

Ik heb vandaag 4x prachtige muuto barkrukken gekocht bij de Kantoorspecialist. De service was erg goed en persoonlijk. Er werd met belangstelling naar de inrichting van ons huis gevraagd. Ik ben ook goed geholpen. En kreeg uiteindelijk een mooie deal! Nogmaals dank, wij gaan heel veel plezier beleven aan de barkrukken!

Mooie prijzen

Mooie prijzen, maar de levering duurde lang...

Beste Mariella, Bedankt voor het beoordelen van onze service. Je geeft aan dat de levering lang duurde. We hebben de behoefte om dat toch even uit te leggen. De order kwam 26/4 om 18.15 uur binnen. Volgende dag was koningsdag. De order is dus netjes vrijdag 28/4 behandeld en op maandag 01/5 uitgeleverd. Hoop dat er dan begrip is. In feite was het de volgende WERKdag geleverd zoals ook in onze voorwaarde genoemd "Voor 16.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen bij je op kantoor". Vriendelijke groet, TEAM KA

Snel geleverd en goed product

Product samenstellen en bestellen gaat makkelijk.

Zeer tevreden, het zou voor mij echter wel eenvoudiger zijn indien ik met creditcard kan betalen. Vriendelijke groet, Remco Ursem

Snelle levering, persoonlijke en klantvriendelijke afhandeling.

Snelle levering, persoonlijke en klantvriendelijke afhandeling.

Nette levering!

Cartridges besteld. 1 dag levertijd en netjes geleverd.

Beste Evert uit Opheusden, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! We hebben het liefst 10 'en op ons rapport, maar daar moeten we dan ook hard voor werken ;) Vriendelijke groet, Team KA

Meedenkend , vriendelijk kortom een zeer goede service.

Goed even zoeken naar juiste artikelen

Ha Gert Jan, bedankt dat je de moeite nam om ons te beoordelen! We lezen dat je wat moest zoeken naar de juiste artikelen. De "on-line" omgeving heeft onze aandacht en deze proberen we elke keer weer te verbeteren. Graag komen we bij je langs om het bestellen nog makkelijker te maken. Wanneer schikt het? Reageren mag op: [email protected] Vriendelijke groet, Team - KA

Goed geholpen en zeer snelle service.

Bij enkele artikelen dik niet kon vinden op de site, ben ik puik geholpen

Zie boven, de hulp ging telefonisch.

Beste Albert, Bedankt voor de mooie beoordeling! Onze verkoop binnendienst helpt ook graag met het zoeken naar de juiste artikelen. Veel werkgeluk! Vriendelijke groet, Team - KA

prettig geholpen.

De dame die mij hielp, heeft uitstekende kennis van zaken!

vlotte levering

Vlotte levering, alles in orde

Snel ontvangen en netjes ingepakt.

Correcte, zakelijke en prettige bediening

Correcte, zakelijke en prettige bediening

goede service

Goed advies en alles snel bezorgd. Top!

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22