Prettig

Correct.

Bestelling in 1 2 3 geplaatst en aan de scherpste prijs.

Ik had de zaak gebeld en werd prima geholpen op mijn vraag.

Keurig alles geleverd.

Netjes op tijd en alles geleverd wat is besteld.

Prima prijzen en snelle service!

Product snel geleverd. Bedrijf telefonisch goed bereikbaar en prima prijzen.

Goed geadviseerd en spullen thuis afgeleverd

We zijn fijn geholpen, dacht mee met ons qua opties. Snelle levering en persoonlijk, aanrader

makkelijk contact, snel geregeld allemaal

alles was naar wens

helemaal top

super snel geleverd.

Goede communicatie

De extra lade van de printer was niet meegeleverd en wel besteld. Dit werd gelijk opgelost en de lade was er de volgende dag

Allereerst was ik niet tevreden over het product dat ik heb besteld. De verwachting was anders. Echter kan niemand daar wat aan doen ben ik nu achter, dit ivm het milieu. Wat ik zeer fijn vind is dat ik 2x ben gebeld en dat ik een goede uitleg heb gekregen. En dat men gevraagd heeft wat voor mij een goede oplossing zou zijn. Zeer klantvriendelijk. Ik heb alles gelaten zoals het is maar heb wel een tevreden gevoel omdat ik gehoord werd. Dank daarvoor!

Helder contact, snelle levering

Op zoek naar een nieuwe printer. Helder emailcontact en duidelijke antwoorden op mijn vragen. De printer was er in een oogwenk!

PERFECT

Kan het factuur mij bezorgd worden?

super klantvriendelijke leverancier

snelle levering, zeer klantvriendelijk en super service gericht!

Er wordt meegedacht.

Naast dat de levering snel plaats vindt, wordt er goed meegedacht over de kwaliteit, de prijs van de bestelde artikelen en wat goed is voor onze organisatie.

Goed geholpen en snel geleverd.

Geweldig, gastvrij en open

Ik ervaar het bestellen en leveren als érg prettig. Ik ben proffesioneel en netjes behandeld en geassisteerd. Alles is ten alle tijden helder en transparant gebleven. Vriendelijk personeel, always ready to help mentaliteit

Goed contact met Rick, ons contactpersoon bij de Kantoorspecialist. Snelle reacties op vragen en goed meedenken. We zijn erg tevreden.

slecht

Verkeerde pakbonnen niet geleverd wel geleverd uiteindelijk in twee gedeeltes met bonnen die niet overeen kwamen. Dit is nu de tweede keer, vindt het niet prettig zo

Problemen, vragen of bestellingen worden vlot behandeld

Personeel is vriendelijk en hebben het beste met je voor. Op verschillende manieren kun je met ze in contact komen. Aandachtpunt die ik mee wil geven is een terugkoppeling via de mail van aangemaakte ticket.

Problemen, vragen of bestellingen worden vlot behandeld

Uw zending was goed, maar werd bij mijn buurman afgeleverd, terwijl ik thuis was

zie boven. Ik ontving het pakket zaterdagavond, omdat de transporteur het bij mijn buurman op Turfspoor 2 afleverde, maar dat is een heel groot bedrijf, dus hij heeft niet naar het juiste adres gekeken.

goede klantditie

nvt

Prima service en product!

Enige vertraging van in de levering. Direct is er door de administratie actie ondernomen en netjes in orde gemaakt.

De Smalle Zijde 22 3903LP Veenendaal

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22