Prima service en product!

Enige vertraging van in de levering. Direct is er door de administratie actie ondernomen en netjes in orde gemaakt.

goed verpakt, snelle levering

prettig!

Absoluut top

Goed advies, concurrerende prijzen en zeer snelle levering.

Prima kwaliteit voor een betaalbaar bedrag en snelle services!

Goed, snel en vriendelijk

Blij dat ik online een goede leverancier heb gevonden van mijn favoriete Breedkwarto notitieboeken die bij de kantoorboekhandels niet meer verkrijgbaar zijn. Adequate bestel- en betaalwijze en snelle levering op maat. Aanvullend prettige en persoonlijke dienstverlening via de mailwisseling met Leanne. Mooi product, goed verpakt, precies op tijd geleverd.

Zeer comfortabel, handig!

Zeer comfortabel, handig, wij zijn er blij mee

Vlot geleverd

Twee bureau stoelen besteld, snel gevonden en zeel snel geleverd. Top

Heel erg tevreden. Top.

Ik ben heel blij met de printer. Werkt goed zeer tevreden.

ik ben heel tevreden over de medewerkers van de kantoorspecialist.

Heb ik vragen over een bestelling of doe ik wat verkeerd of gaat er wat verkeerd met bijvoorbeeld onze printer. ( Ricoh ) dan is 1 belletje genoeg en het wordt direct opgelost. Niet moeilijk doen maar gewoon helpen. TOP Dank je wel voor alle goede hulp en service die we krijgen. Groeten Marianne

Snelle levering, prima service

Van bestelling tot levering een snelle en zeer correcte service!

Klantvriendelijk

Goed geholpen, prettig contact

Nemen echt de tijd voor je, denken mee, snelle levering.

prima levering

Snelle levering en goed verpakt.

Bij 3 bestellingen verkeerd afleveradres ingevuld!

Wel goed opletten op afleveradres........komt later wel goed met het retour halen en dan op het goede adres afleveren! Maar kan zoveel geld, frustraties en tijd voorkomen als het goed wordt overgenomen uit de opdracht!

Beste Jan, Laten we beginnen om je te bedanken dat je de moeite hebt genomen ons te beoordelen. We gaan het ook zeker niet goedpraten. We hebben gefaald! Meerdere keren het verkeerde afleveradres, dat wil je niet. En dat doet pijn! Naar aanleiding van deze beoordeling hebben we in ons systeem het eea aangepast. Hierdoor zou het vanaf nu niet meer moeten voorkomen. Dus we beloven BETERSCHAP. Gelukkig wil je ons wel aanbevelen! Dat zegt dan weer genoeg over de relatie. TEAM KA

Super!!!

Snelle levering, klantvriendelijk personeel. Klopt er iets niet met een bestelling, dan is 1 telefoontje vaak genoeg en het wordt z.s.m. opgelost.

Denken mee

Fijn bedrijf, goede service, denken mee.

Altijd top service en snelle levering!

Betrokken en meedenkend. Leveringen zijn razendsnel!

schitterende brievenbakken!

- Prachtige Leitz WOW brievenbakken! - Redelijke prijs - Snelle bezorging

prima bedrijf , snelle levering , en goede service

prima bedrijf , snelle levering , en goede service

Snelle levering alleen geen track en tracé gegevens ontvangen voor deze bestelling.

Vlotte en correcte levering

Je wordt ook telefonisch heel prettig geholpen bij het uitzoeken van kantoorbenodigdheden, wanneer je er op de website niet helemaal uitkomt.

Heel fijn contact via de chat en product was snel geleverd.

Ha Jelle, Fijn dat je ons zo goed beoordeeld hebt. Ook goed om te lezen dat je de chat zo positief hebt ervaren. Naast de telefoon/mail/website/showroom zijn we inderdaad dus ook bereikbaar via de chat. En het leuke is dat je dan ook echt een persoon krijgt om mee te chatten! Persoonlijk contact, daar houden we van. We zitten er bovenop. Groeten, TEAM KA

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Snelle en betrouwbare bestelling en levering!

Wij hebben een goede ervaring.

Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Perfect!

De Smalle Zijde 22

3903LP Veenendaal

Over De Kantoorspecialist

Gelukkige medewerkers hebben meer energie, zijn productiever, presteren beter en vallen minder vaak uit. Wij geloven dat een aantrekkelijke werkomgeving bijdraagt aan het werkgeluk van mensen. We hebben er alles voor in huis. De Kantoorspecialist - Specialist in werkgeluk Bezoek onze showroom in Veenendaal [email protected] 0318- 55 11 22