Altijd goede bezorging en service.

Altijd goede bezorging en service.

goede service

Prima geregeld en snelle service

vorige week onze eerste bestelling geplaatst, snelle levering en ook netje binnen bezorgd.

Snel

Vandaag bestellen en volgende dag in huis...

Prima afhandeling!

Ondanks levering onjuiste artikelen is alles correct en vriendelijke afgehandeld door Wim.

Beste Eleos, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat past in ons motto "specialist in werkgeluk" Helaas hebben we te maken met uitdagingen mbt de leveringen. Vooral op het gebied van de vervoerders. Maar we blijven scherp en door alle klachten direct op te pakken en door te zetten naar de vervoerders, hopen we samen de kwaliteit omhoog te krijgen. Uiteindelijk gaat het er om hoe het opgelost wordt, toch ?! Nogmaals dank. Vriendelijke groet, KA binnendienst

Vriendelijk en altijd snelle levering.

alles goed aangekomen

geen opmerkingen

Prima levering conform afspraak

Na het advies van Rick hebben we de benodigde apparaten besteld. helaas werd niet alles tegelijk geleverd, kan gebeuren, maar dat werd direct opgelost en een dagje later was alles compleet. Kortom, prima advies en een prima levering.

prima geregeld

Alles netjes op tijd geleverd

Toegankelijke service

Gebruikersvriendelijke webshop en daarnaast is de Verkoop binnendienst toegankelijk. Snel antwoord!

Netjes, op tijd en compleet

De bestelde zaken werden snel, goed verpakt en compleet geleverd.

Goede service, snel geleverd

Altijd telefonisch bereikbaar, duidelijke website en vaak volgende dag al geleverd!

weer een perfecte levering van bestelde spullen

weer als vanouds een perfecte levering van bestelde kantoormaterialen.

Geweldig, service binnen 5 minuten.

M.b.v. telefoon en plaatjes per mail opgelost, simpeler kan gewoon niet... en alle tijd voor de klant nemen...

Zeer goed, heel tevreden!

Wij hebben nooit problemen ervaren. Als er iets niet op voorraad is wordt het keurig na geleverd! Altijd snelle levering, mocht het iets langer duren dan krijg je goede uitleg hoe/waarom.

Beste Jeannette, Wat een mooie beoordeling! Daar worden we blij van. Onze nieuwe credo is ook: specialist in werkgeluk. We hopen dat je dat ook echt ervaar! Vriendelijke groet van het verkoopteam.

Goede producten

Fijne en goede producten, een snelle levering! En een ruim assortiment.

snelle levering en alles in 1 zending.

eerste keer een bestelling geplaatst. Makkelijk bestellen en snel leveren

Goede ervaring met dit bedrijf

Keurig op tijd verzorgd.

Goede service met meedenkend personeel

Er zijn wat opstart probleempjes geweest, maar het personeel is altijd vriendelijk en meedenkend.

De service was uitstekend en vriendelijk personeel

Goede kwaliteit en service

Correcte orderverwerking, tijdige berichtgeving over de aflevering en correct nakomen van de afspraken.

goede service.

prima apparaat, en mooi op tijd binnen gekregen.