De bestelling werd snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima service en snelle levering

duurzame service

composteerbare en toch betaalbare zakjes, zeer vlot geleverd!

Als gebruikelijk snel en perfect geleverd

Door gewoon de vorige bestelling opnieuw in te voeren met een iets nader aantal is de bestelling snel geplaatst en direct conform afspraak geleverd

super tevreden over de snelle service

super tevreden over de snelle service en de goede website

niet helemaal naar wens...

Ik zou graag kleine sausbakjes bestellen,maar die gaan alleen per 2000 stuks. Daar doe ik veel te lang mee. En ik denk niet dat ik de enige ben. Het verhaal dat dat bij jullie uit duurzaamheids oogpunt is gedaan is denk ik maar deels waar. Ik denk ook dat het logistiek en economisch is. Voor kleinere bedrijven is het zo niet mogelijk om goede duurzame verpakkingen te gebruiken voor kleinere aantallen. Het idee van duurzaam is niet alleen duurzame materialen maar ook minder verbruiken. Wij stimuleren onze klanten niet om losse sausbakjes te willen. Dus misschien 10 bakjes in de week. 2000 stuks is dan 200 weken is 4 jaar. Verder nemen we denk ik altijd best normale hoeveelheden af. Dus jammer. Misschien op zoek naar een leverancier die wel aan al onze wensen kan voldoen?

Dank voor uw review. De omzetting van afname van losse verpakkingen naar enkel volle dozen is gedaan om duurzame impact te kunnen blijven maken, Zoals u terecht opmerkt zijn ook efficiënte handling en logistiek belangrijke onderdelen van deze milieuvriendelijk strategie. Wij hebben uiteraard ook bedrijfseconomische aspecten in acht genomen om zo ons brede product gamma alsmede het gekende service level te kunnen blijven garanderen. Waar mogelijk hebben wij in samenspraak met onze leveranciers de stuks per doos gereduceerd. Helaas is dit niet mogelijk voor alle producten, ook wij zijn hierbij soms aangewezen op wat een leverancier ons aanbiedt. Dat sommige producten voor sommige klanten daardoor minder aantrekkelijk geworden zijn is jammer genoeg een gegeven. Wij blijven constant in gesprek met leveranciers en kijken naar alternatieven, om onze duurzame producten voor een zo breed mogelijk groep klanten beschikbaar te maken

heel er goed

Netjes en correct en ook snel met dingen op sturen nadat ik een proef pakket van hun had gekregen.

Goede kwaliteit en mooi verzonden . Top bedrijf

Mooie producten, snelle afhandeling

Betaalmogelijkheden niet duidelijk op de website.

Bij mijn bestelling kreeg ik de mogelijkheid om te kiezen voor betaling op rekening en ging er derhalve vanuit dat ik een nota zou krijgen voor mijn levering. Echter de dag na mijn bestelling een email ontvangen dat de bestelling nog niet geleverd kon worden want nog niet betaald. Dat is niet wat ik versta onder leveren op rekening.

Prima zakken

Levering is snel

Mindere kwaliteit dan voorheen

De bestelde zakken (KRBR1944) zaten ten eerste in een bredere doos dan anders, waardoor ze gekreukt uit de doos kwamen. Ook is onderaan de zakken een gekreukte boord. Waarschijnlijk een productiefout. Ik ga die zakken nu wel gebruiken omdat ik anders niet verder kan, maar als er de volgende keer terug maar dergelijke kwaliteit geleverd wordt, zal ik moeten uitkijken naar een andere leverancier.

Één min puntje, je moet wel veel tegelijk bestellen ! 72 stuks bio afval zakken!

goed en snel.

zie boven

De zakjes zijn van uitstekend materiaal en pasform

Wij gebruiken de kleine (10 liter) zakjes voor het groenafval emmertje op de keuken aanrecht en de groten (240 liter) zakken voor de groene klikko.

correcte en snelle levering!

correcte en snelle levering!

De ene dag besteld en volgende dag in huis. Snel, correct en precies de houten bootjes die we bedoelen.

Vlotte levering van de bestelde producten!

Vlotte levering van de bestelde producten!

prima materiaal, snelle service, goede prijs

prima materiaal, snelle service, goede prijs: ik ben erg tevreden.

Perfect!

Love it! Top. Goede kwaliteit. Presentatie was met de bordjes helemaal compleet. Mensen vroegen zelfs of ze mee naar huis genomen mochten worden.

perfect

snelle uitlevering

Mooie bord voor feest

Iedereen vind de bamboo bord mooie

vlotte service, mooi, goed product

zie boven

Slecht