Mooie bord voor feest

Iedereen vind de bamboo bord mooie

vlotte service, mooi, goed product

zie boven

Slecht

Product nog niet ontvangen

De bestelling werd de dag erna reeds geleverd, een zeer goede service. Het enige wat spijtig is, is dat je geen kleinere hoeveelheden kan bestellen.

Goede communicatie

Op website niet te zien of spullen op voorraad zijn

zeer goede prijs kwaliteit verhouding

product voldoet uitstekend

Mijn ervaring met de container 240 l zakken zijn heel goed

In dit jaar van legers van naaktslakken merk ik dat deze zich een gat weten te banen door het plastic ;-) Maar daar is ook geen kruid tegen gewassen!

Snelle levering Goede bio zakken

Gewoon goed

Duidelijke website, dito prijzen en vlot verzonden. Gewoon goed.

Correcte levering, kwalitatief materiaal

Correcte levering, kwalitatief materiaal Dozen moesten wel nog gevouwd worden

Product uitstekend, maar verplicht 6 stuks

Al jaren gebruik ik deze zakjes in ons biobakje op het aanrecht, ideaal! Ze zijn beperkt houdbaar en er zitten er 200 op n rol dus ik bestelde altijd 2 rollen. Maar nu kon ik er alleen minimaal 6 bestellen. Ik heb daarover gemaild, maar geen reactie gekregen. Ik kon nergens anders dit formaat vinden. Dus toch maar 6 rollen besteld en hopen dat ze toch een paar jaar goedblijven. Bestellen en bezorgen ging/was prima.

perfect

Fijn bedrijf

Heel correct bedrijf

Snelle levering Goed product Voor herhaling vatbaar

Eenvoudig bestellen, maar bedrijf heeft last van groeistuipjes.

Sinds 5 jaar zijn wij klant bij jullie. In het begin was alles makkelijk. Goede en bereikbare klantenservice. Het afgelopen jaar werd alles moeilijker. Bijvoorbeeld de minimale bestelhoeveelheden van sommige artikelen. PCLA sauscupjes minimaal 5000 stuks? Waarom? Hoeveel bedrijven (en klanten van jullie gebruiken zoveel cupjes in een periode van 2 -3 maanden? Het is altijd een slecht idee om interne logistieke en efficiency keuzes af te wentelen op de klanten. Voor mij is in ieder geval het resultaat dat ik sommige producten niet meer bestel. Ook met milieu vriendelijke producten is minder toch beter.

Prima biobags en snel geleverd

De biobags van Biofutura zijn stevig en hebben een prima pasvorm. Ze moeten weliswaar worden besteld in een (voor particulieren) wat grotere hoeveelheid per keer, maar dan kan ik weer een half jaar vooruit. De prijzen zijn redelijk, het bestelproces eenvoudig en alles wordt de volgende dag afgeleverd. Top!

Prima kwaliteit en snel geleverd

De bestelde tasjes zijn van prima kwaliteit, en ze zijn snel geleverd.

Uitmuntende service

Nadat DPD ons pakket heeft doen verdwijnen heeft Bio Futura zonder aarzelen een nieuw pakket opgestuurd. Prima service, aangename klantendienst.

een zwakke zak

een zwakke zak voor de kliko is zomaar gescheurd

top team

Ik heb paket sneel gekregen, Bedankt mvg Tibor Szabo

alles correct geleverd

hoe het moet!

vlotte service, de levering was op tijd

Goed geregeld!

Snelle levering, goede webshop en prima producten

Prima en snel

Uitstekende producten en binnen 24 uur geleverd. Top

… maar jammer overigens dat je geen kleinere hoeveelheden kunt kopen. Argument is de footprint van verzenden. mijn argument is de footprint van weggooien als het product uit zichzelf gaat desintegreren. in hoeverre dat gaat gebeuren gaan we zien. product is goed, maar kleinere hoeveelheden dus!

niets op aan t emerken

netjes op tijd geleverd en alles zoals besteld