Super tevreden

Hel snelle levering

Snelle levering!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Snel een prima product geleverd!

Goed product

Over verzending geen bericht gehad. Alleen een kaartje dat het product op te halen was bij een afhaalpunt.

levering snel en correct

Jammer dat er een minimum bestel bedrag is, omdat de bio zakken beperkt houdbaar zijn en mijn verbruik niet zo groot is .

Dank, namens onze aarde voor de goede eco-zorg.

Dank, namens onze aarde, voor de goede eco-zorg.

heel goed bedrijf

prima bedrijf met duurzame producten, goede service en snelle levering

Prima bamboeijsbekers en mooie lepeltjes. Ook snelle levering.

prima producten

Snelle levering prima producten

slecht

Ik heb 6 juli besteld, en zes dagen later 12 juli krijg ik te beoordelen. Ik heb nog niets ontvangen. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Helaas was onze bestelling "in het systeem blijven hangen".......

Produkten zijn prima, deze keer ging de service mank. Deze keer werd niet op tijd geleverd. Aflevering kan onzerzijds niet altijd strikt gemonitoord worden, maar na interne zoektocht naar de eventuele doos en de koerier bevraagd, conclusie: geen aflevering. Bij herhaaldelijk nabellen geen contact. Uiteindelijk een mail gestuurd naar de klantenservice. Een, weliswaar vlot, antwoord, maar heel wazig, geen touw aan vast te knopen. Na reactie daarop, ook weer vlot, een soort excuus dat "bestelling was blijven hangen". Daarna kwam het produkt er alsnog de tweede dag, maar helaas te laat voor de doelgroep. Komt later wel weer van pas, maar toch een beetje jammer...

SUPER !!!!!!!

Bedankt voor de uitstekende service en de correcte levering

goed ervaren

Snel en correct.. alles is correct verlopen !

Goed product

Duidelijke informatie, snelle levering en een goed product

Was bij eerdere bestellingen beter

Helaas is er nu een fiks minimaal bestel bedrag. Reden voor ons om een andere leverancier te kiezen.

snel en netjes

snel en netjes

Snelle levering!

Ik had gevraagd of de levering er de volgende dag kon zijn ivm een evenement waar ik deze bekers voor nodig had. Bij een ander bedrijf had ik bekers en deksels ontvangen die niet pasten. Deze bekers en deksels pasten perfect en van het juiste formaat. Ook kreeg ik nog een mail met de bevestiging dat ze op transport waren en dat ik ze de volgende dag idd kon verwachten! Top.

Besteld en na twee dagen geleverd

Tevreden klant

Ik koop hier altijd de AGF zakjes. Zeer tevreden over. Goede kwaliteit/prijs verhouding

Eindelijk een schone Bio Bak

De bioafvalzakken zijn heel goed. Ze scheuren niet makkelijk kapot. Maar 3 sterren, omdat je een minimum hoeveelheid moet bestellen.

Prima assortiment, ook in Corona tijd snel geleverd.

gfoed bezig

okidoki

Snel en gewenst materiaal is geleverd