Goed product en snelle levering!

Heel blij dat alle maten eco zakken bij Biofutura te krijgen zijn en snel in huis!!

Mooie producten

Over het algemeen goede service, redelijk snelle bezorging. Soms zijn producten uitverkocht en ik kan niet alles krijgen wat ik zou willen hebben.

Na bestelling, snelle aflevering

Bij ons ging de aflevering niet goed. Gebeld en de andere dag was de complete bestelling geleverd. Top.

Kon beter

1. Bestelling en betaling ging goed. Dankzij de extra mail van biofutura. 2. Minpuntje is de informatie over je juiste manier van verwijderen. Op de site wordt het gft afval aangegeven, terwijl het vooralsnog het restafval moet zijn. Eerlijke informatie over het hoe en waarom wordt erg op prijs gesteld. 3. Voeg deze weggooiinstructie ook op een papier bij in de verpakking. 4. Verpakking doos was meer dan 50% lucht. Dat is jammer. 5. Erg jammer dat er geen maatwerk geleverd kan worden voor promotiedoeleinden.

Artikelen waren duidelijk omschreven, verzendkosten zijn ook een goede prijs. Het pakket was binnen de aangegeven tijd verzonden en ontvangen.

Kwaliteitsvolle, ecologische verpakking

Wij werken enkel met de producten van Bio Futura. Ze stellen niet teleur en zijn ecologisch verantwoord. Prijs kwaliteit goed in orde. Ook fijn dat je in kleine hoeveelheden kan bestellen.

Bij vocht in de container lossen zich de zakken te snel op

In het zomer halfjaar zijn de bio afvalzakken best goed. In het winter halfjaar is het aan te bevelen, de bio container in een schuur te zetten.

prima en snelle levering

Makkelijk en overzichtelijke site. Bestelling wordt snel geleverd.

Prima kwaliteit en vlotte levering

Al meerdere keren producten besteld. Prima van kwaliteit, voldoet aan mijn verwachting, netjes en snel geleverd.

Slecht

Ben m’n bestelde bekertjes 10km verder moeten afhalen. We waren de hele dag thuis en niemand gezien. Los van dat (waar ze nu mee bezig zijn). De recycleerbare bekertjes zijn top!

Goed product, prima service.

A

Goed en snel

Bio Futura levert een prima duurzaam product voor een nette prijs, gecombineerd met snelle levering. Prima!

Snelle en goede afhandeling van klacht

De beoordelingsvraag over de zending kwam eerder aan dan de zending zelf. In eerste instantie was ik daar ontevreden over. Echter de klacht werd direct opgepakt en snel afgehandeld. Overigens zeer tevreden over het geleverde product.

Prima prijs kwaliteit en snel geleverd!

Ook contact met servicedesk verliep soepel. Aanrader voor je bestellingen disposables, zeker ook geschikt voor de kleinere bestellingen...ze leveren bestek items ook al vanaf 50 stuks. Veel andere partijen leveren deze artikelen vaak per 500 of meer...

Snel, milieu vriendelijk verpakking materiaal

Goed spul

Prima spullen en snelle service. Top bedrijf.

Prima natuurvriendelijke kwaliteit!

Voor het eerst milieuvriendelijke catering producten gekocht. Erg tevreden, zowel kwaliteit als prijs! Daarnaast een snelle levering. Voortaan bestel ik mijn materialen bij jullie 😁

Goed gepresteerd. Snelle en goede levering van de goederen.

Zie boven!

Nog geen idee

Deze review is er sneller dan de bestelling zelf

Prima product en correcte levering

correcte levering gebruik bio zakken al een tijd; bevallen goed.

prima eerste levering

De tot nu toe gekochte producten geven toegevoegde waarde aan ons streven naar milieubewust handelen

Vlotte bestelling en dito levering. De tot nu toe gekochte producten bieden praktische ondersteuning in ons streven naar milieubewust handelen.

prima top

leveren snel , bestelling is prima in goede staat wij zijn zeer content met bio futura

snelle service

Dankzij goede communicatie snelle levering